0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
«Музыкадағы динамикалық күш ерекшеліктерін көрсететін белгілер» Құлшар атындағы Бейнеу өнер мектебінің Домбыра сыныбының мұғалімі Маденова Ақерке Орынбасаровна Маңғыстау облысы ,Бейнеу ауданы Пәні: оркестрСабақтың мақсаты: білімділігі: Динамикалық күш ерекшеліктерін айырып,шығармада қолдана білу.Тәрбиелігі: Оқушылардың халық музыкасы аспаптарына деген сүйіспеншіліксезімін арттыру,қазақ музыка өнерін құрметтеуге,адамгершілікке, ұлттық музыканы қадірлей білуге тәрбиелеу.Дамытушылығы: Оқушылардың саз аспаптарының үндерін тыңдау арқылы әуендік сезімталдығын,тыңдау, қиялдау қабілетін дамыту.Сабақтың түрі: Ашық сабақСабақтың әдісі: а) теориялық ә) практикалықСабақтың жоспары: 1) Ұйымдастыру 2) Үй тапсырмасын тексеру 3) Жаңа сабақ а) теориялық ә) практикалық 4) Сергіту сәті 5) Қорытындылау 6) Үй тапсырмасы 7) Бағалау
Сабақтың жүрісі1.Ұйымдастыру:Оқушыларды тексеру,оқу-құралдарын тексеру.2.Үй тапсырмасын тексеру:«Кеңес» күйіне анализ жасатып,соңына дейін ойнату.Қателерімен жұмыс жасау.3.Жаңа сабақ:Тақырыбы «Музыкадағы динамикалық күш ерекшеліктерін көрсететін белгілер»а)теориялықДинамика (гр.dinamikos-күшейту)дегеніміз-дыбыс күшін азайту немесе арттыру дәрежесі.Шығарманың мазмұны мен табиғи болмысы,орындаушылық ерекшеліктері мен дыбысты күшейту немесе азайту дәрежесі динамика белгілері арқылы көрсетіледі.Динамикалық белгілер орындау мағынасын білдіретін итальян сөздерінің бас әрпімен (кейде арнайы белгілермен де) белгіленеді.
б) практикалықЖаңадан шығарған Х.Тастановтың «Би» күйін талдап,динамикалық белгілерді қолданып кореміз.Күй 4/4 өлшемде жазылған.Екпіні – жылдам,көңілді.Күйдің 1 – цифрға дейінгі 4 тактісін пайдалана отырып, f, p, sf, , белгілерін түсіндіру,аспапта ойнату керек.Аспапта динамикалық белгілерді қолдануды оқушы түсінгенде күйді ары қарай динамикалық белгілерін қолдана отырып ойнау керек.4.Сергіту сәті: «Бұл қай аспап?» ойынын қолданамын.Әр аспапқа байланысты жұмбақтар жасырамын.Жауапты тапқан оқушы сол аспапты көрсетіп таныстырады.Жұмбақтар:1.Сызылған үні, Сүйкімді тілі. Үрлесең ойнайтын, Аспаптың түрі. (Сыбызғы)2Тілшікті аспап, Қобыздай асқақ. Ерекше үні бар, Бұл қай аспап? (Шаңқобыз)3.Екі ішекке бір тиекті қондыра Ойнаймыз біз қолымызды талдыра Білсең егер айтыңдаршы балалар Бұл қай аспап? Бұл кәдімгі.......(домбыра)4.Асықтары шашылады бетінен Түзетеміз асықтарды шетінен Білсең егер айтыңдаршы балалар Бұл қай аспап? Бұл әрине ......(жетіген) 5.Жан дүниеңді тербетеді толқытып, Бұл аспаптың естігенде саз үнін Қорқыт бабам тіл бітірген, қай аспап? Бұл әрине, қасиетті ..... (қобызым)6. Саз әлемін тербетер Ойыңды да сергітер Домбыраға ұқсайтын Қызық аспап..... (шертер) 7.Әуені қандай тамаша Таңқалдырар бар жанды-ай Табиғаттың сазындай Ғажайып аспап...... (сазсырнай)8. Ұрасың оны,соғасың Жиналып мұнда қаласың Естіледі жаңғыра Дабыл қаққан..... (даңғыра)9. Кездеседі бұл аспап некен саяқ Сыңғырлаған қоңырауы өзіне сай-ақ Бақсылардың қолында жүрген талай Қазағымның аспабы......(асатаяқ)
5.Қорытындылау:Динамикалық белгілер туралы балалардан қысқаша сұрап,сабақ қорытындылауға көшемін.Сабақты қорытындылау үшін «Сөздерді құрастыр» ойынын пайдаланамын.Екі топқа бөлінген балалар берілген әріптерден сөз құрастырып,шыққан сөзге мағлұмат береді.Әріптерді құрастырғанда «оркестр», «динамика» сөздері шығады.1. «Оркестр» деген сөзді түсіндір.Оған енетін аспаптарды ата.2. «Динамика» деген не? Динамикалық белгілерді ата.Осылайша өткен тақырып та,жаңа тақырып та сұралады.
6.Үйге тапсырма:Тақырыпты оқу. Динамикалық белгілерді жаттау. «Кеңес», «Би» күйлерін динамикалық белгілерді қолдану арқылы аспапта ойнау.
7.Бағалау:Оқушы белсенділігіне,0білімділігіне,тапқырлығына қарай бағалау.
Сабақтың жүрісі1.Ұйымдастыру:Оқушыларды тексеру,оқу-құралдарын тексеру.2.Үй тапсырмасын тексеру:«Кеңес» күйіне анализ жасатып,соңына дейін ойнату.Қателерімен жұмыс жасау.3.Жаңа сабақ:Тақырыбы «Музыкадағы динамикалық күш ерекшеліктерін көрсететін белгілер»а)теориялықДинамика (гр.dinamikos-күшейту)дегеніміз-дыбыс күшін азайту немесе арттыру дәрежесі.Шығарманың мазмұны мен табиғи болмысы,орындаушылық ерекшеліктері мен дыбысты күшейту немесе азайту дәрежесі динамика белгілері арқылы көрсетіледі.Динамикалық белгілер орындау мағынасын білдіретін итальян сөздерінің бас әрпімен (кейде арнайы белгілермен де) белгіленеді.
| айтылуы | жазылуы | мағынасы |
| Форте | f | Қатты,күшті |
| Пиано | p | Ақырын,жәй |
| Меццо - форте | mf | Орташа,күшпен |
| Меццо - пиано | mp | ақырын |
| Фортиссимо | ff | Өте күшті,қатты |
| Пианиссимо | pp | Өте ақырын,жәй |
| крещендо | Бірте-бірте күшейте | |
| Деминуэндо | Бірте-бірте жайлата | |
| сфорцандо | sf | Кенеттен күшейтіп |
б) практикалықЖаңадан шығарған Х.Тастановтың «Би» күйін талдап,динамикалық белгілерді қолданып кореміз.Күй 4/4 өлшемде жазылған.Екпіні – жылдам,көңілді.Күйдің 1 – цифрға дейінгі 4 тактісін пайдалана отырып, f, p, sf, , белгілерін түсіндіру,аспапта ойнату керек.Аспапта динамикалық белгілерді қолдануды оқушы түсінгенде күйді ары қарай динамикалық белгілерін қолдана отырып ойнау керек.4.Сергіту сәті: «Бұл қай аспап?» ойынын қолданамын.Әр аспапқа байланысты жұмбақтар жасырамын.Жауапты тапқан оқушы сол аспапты көрсетіп таныстырады.Жұмбақтар:1.Сызылған үні, Сүйкімді тілі. Үрлесең ойнайтын, Аспаптың түрі. (Сыбызғы)2Тілшікті аспап, Қобыздай асқақ. Ерекше үні бар, Бұл қай аспап? (Шаңқобыз)3.Екі ішекке бір тиекті қондыра Ойнаймыз біз қолымызды талдыра Білсең егер айтыңдаршы балалар Бұл қай аспап? Бұл кәдімгі.......(домбыра)4.Асықтары шашылады бетінен Түзетеміз асықтарды шетінен Білсең егер айтыңдаршы балалар Бұл қай аспап? Бұл әрине ......(жетіген) 5.Жан дүниеңді тербетеді толқытып, Бұл аспаптың естігенде саз үнін Қорқыт бабам тіл бітірген, қай аспап? Бұл әрине, қасиетті ..... (қобызым)6. Саз әлемін тербетер Ойыңды да сергітер Домбыраға ұқсайтын Қызық аспап..... (шертер) 7.Әуені қандай тамаша Таңқалдырар бар жанды-ай Табиғаттың сазындай Ғажайып аспап...... (сазсырнай)8. Ұрасың оны,соғасың Жиналып мұнда қаласың Естіледі жаңғыра Дабыл қаққан..... (даңғыра)9. Кездеседі бұл аспап некен саяқ Сыңғырлаған қоңырауы өзіне сай-ақ Бақсылардың қолында жүрген талай Қазағымның аспабы......(асатаяқ)
5.Қорытындылау:Динамикалық белгілер туралы балалардан қысқаша сұрап,сабақ қорытындылауға көшемін.Сабақты қорытындылау үшін «Сөздерді құрастыр» ойынын пайдаланамын.Екі топқа бөлінген балалар берілген әріптерден сөз құрастырып,шыққан сөзге мағлұмат береді.Әріптерді құрастырғанда «оркестр», «динамика» сөздері шығады.1. «Оркестр» деген сөзді түсіндір.Оған енетін аспаптарды ата.2. «Динамика» деген не? Динамикалық белгілерді ата.Осылайша өткен тақырып та,жаңа тақырып та сұралады.
6.Үйге тапсырма:Тақырыпты оқу. Динамикалық белгілерді жаттау. «Кеңес», «Би» күйлерін динамикалық белгілерді қолдану арқылы аспапта ойнау.
7.Бағалау:Оқушы белсенділігіне,0білімділігіне,тапқырлығына қарай бағалау.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Маденова Акерке ОрынбасаровнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
«Музыкадағы динамикалық күш ерекшеліктерін көрсететін белгілер» Ашық сабақ оркестр пәнінен
Тақырып бойынша 11 материал табылды
«Музыкадағы динамикалық күш ерекшеліктерін көрсететін белгілер» Ашық сабақ оркестр пәнінен
Материал туралы қысқаша түсінік
Динамикалық күш ерекшеліктерін айырып,шығармада қолдана білу.Оқушылардың халық музыкасы аспаптарына деген сүйіспеншіліксезімін арттыру,қазақ музыка өнерін құрметтеуге,адамгершілікке, ұлттық музыканы қадірлей білуге тәрбиелеу.
Оқушылардың саз аспаптарының үндерін тыңдау арқылы әуендік сезімталдығын,тыңдау, қиялдау қабілетін дамыту.
Материалдың қысқаша нұсқасы
«Музыкадағы динамикалық күш ерекшеліктерін көрсететін белгілер» Құлшар атындағы Бейнеу өнер мектебінің Домбыра сыныбының мұғалімі Маденова Ақерке Орынбасаровна Маңғыстау облысы ,Бейнеу ауданы Пәні: оркестрСабақтың мақсаты: білімділігі: Динамикалық күш ерекшеліктерін айырып,шығармада қолдана білу.Тәрбиелігі: Оқушылардың халық музыкасы аспаптарына деген сүйіспеншіліксезімін арттыру,қазақ музыка өнерін құрметтеуге,адамгершілікке, ұлттық музыканы қадірлей білуге тәрбиелеу.Дамытушылығы: Оқушылардың саз аспаптарының үндерін тыңдау арқылы әуендік сезімталдығын,тыңдау, қиялдау қабілетін дамыту.Сабақтың түрі: Ашық сабақСабақтың әдісі: а) теориялық ә) практикалықСабақтың жоспары: 1) Ұйымдастыру 2) Үй тапсырмасын тексеру 3) Жаңа сабақ а) теориялық ә) практикалық 4) Сергіту сәті 5) Қорытындылау 6) Үй тапсырмасы 7) Бағалау
Сабақтың жүрісі1.Ұйымдастыру:Оқушыларды тексеру,оқу-құралдарын тексеру.2.Үй тапсырмасын тексеру:«Кеңес» күйіне анализ жасатып,соңына дейін ойнату.Қателерімен жұмыс жасау.3.Жаңа сабақ:Тақырыбы «Музыкадағы динамикалық күш ерекшеліктерін көрсететін белгілер»а)теориялықДинамика (гр.dinamikos-күшейту)дегеніміз-дыбыс күшін азайту немесе арттыру дәрежесі.Шығарманың мазмұны мен табиғи болмысы,орындаушылық ерекшеліктері мен дыбысты күшейту немесе азайту дәрежесі динамика белгілері арқылы көрсетіледі.Динамикалық белгілер орындау мағынасын білдіретін итальян сөздерінің бас әрпімен (кейде арнайы белгілермен де) белгіленеді.
б) практикалықЖаңадан шығарған Х.Тастановтың «Би» күйін талдап,динамикалық белгілерді қолданып кореміз.Күй 4/4 өлшемде жазылған.Екпіні – жылдам,көңілді.Күйдің 1 – цифрға дейінгі 4 тактісін пайдалана отырып, f, p, sf, , белгілерін түсіндіру,аспапта ойнату керек.Аспапта динамикалық белгілерді қолдануды оқушы түсінгенде күйді ары қарай динамикалық белгілерін қолдана отырып ойнау керек.4.Сергіту сәті: «Бұл қай аспап?» ойынын қолданамын.Әр аспапқа байланысты жұмбақтар жасырамын.Жауапты тапқан оқушы сол аспапты көрсетіп таныстырады.Жұмбақтар:1.Сызылған үні, Сүйкімді тілі. Үрлесең ойнайтын, Аспаптың түрі. (Сыбызғы)2Тілшікті аспап, Қобыздай асқақ. Ерекше үні бар, Бұл қай аспап? (Шаңқобыз)3.Екі ішекке бір тиекті қондыра Ойнаймыз біз қолымызды талдыра Білсең егер айтыңдаршы балалар Бұл қай аспап? Бұл кәдімгі.......(домбыра)4.Асықтары шашылады бетінен Түзетеміз асықтарды шетінен Білсең егер айтыңдаршы балалар Бұл қай аспап? Бұл әрине ......(жетіген) 5.Жан дүниеңді тербетеді толқытып, Бұл аспаптың естігенде саз үнін Қорқыт бабам тіл бітірген, қай аспап? Бұл әрине, қасиетті ..... (қобызым)6. Саз әлемін тербетер Ойыңды да сергітер Домбыраға ұқсайтын Қызық аспап..... (шертер) 7.Әуені қандай тамаша Таңқалдырар бар жанды-ай Табиғаттың сазындай Ғажайып аспап...... (сазсырнай)8. Ұрасың оны,соғасың Жиналып мұнда қаласың Естіледі жаңғыра Дабыл қаққан..... (даңғыра)9. Кездеседі бұл аспап некен саяқ Сыңғырлаған қоңырауы өзіне сай-ақ Бақсылардың қолында жүрген талай Қазағымның аспабы......(асатаяқ)
5.Қорытындылау:Динамикалық белгілер туралы балалардан қысқаша сұрап,сабақ қорытындылауға көшемін.Сабақты қорытындылау үшін «Сөздерді құрастыр» ойынын пайдаланамын.Екі топқа бөлінген балалар берілген әріптерден сөз құрастырып,шыққан сөзге мағлұмат береді.Әріптерді құрастырғанда «оркестр», «динамика» сөздері шығады.1. «Оркестр» деген сөзді түсіндір.Оған енетін аспаптарды ата.2. «Динамика» деген не? Динамикалық белгілерді ата.Осылайша өткен тақырып та,жаңа тақырып та сұралады.
6.Үйге тапсырма:Тақырыпты оқу. Динамикалық белгілерді жаттау. «Кеңес», «Би» күйлерін динамикалық белгілерді қолдану арқылы аспапта ойнау.
7.Бағалау:Оқушы белсенділігіне,0білімділігіне,тапқырлығына қарай бағалау.
Сабақтың жүрісі1.Ұйымдастыру:Оқушыларды тексеру,оқу-құралдарын тексеру.2.Үй тапсырмасын тексеру:«Кеңес» күйіне анализ жасатып,соңына дейін ойнату.Қателерімен жұмыс жасау.3.Жаңа сабақ:Тақырыбы «Музыкадағы динамикалық күш ерекшеліктерін көрсететін белгілер»а)теориялықДинамика (гр.dinamikos-күшейту)дегеніміз-дыбыс күшін азайту немесе арттыру дәрежесі.Шығарманың мазмұны мен табиғи болмысы,орындаушылық ерекшеліктері мен дыбысты күшейту немесе азайту дәрежесі динамика белгілері арқылы көрсетіледі.Динамикалық белгілер орындау мағынасын білдіретін итальян сөздерінің бас әрпімен (кейде арнайы белгілермен де) белгіленеді.
| айтылуы | жазылуы | мағынасы |
| Форте | f | Қатты,күшті |
| Пиано | p | Ақырын,жәй |
| Меццо - форте | mf | Орташа,күшпен |
| Меццо - пиано | mp | ақырын |
| Фортиссимо | ff | Өте күшті,қатты |
| Пианиссимо | pp | Өте ақырын,жәй |
| крещендо | Бірте-бірте күшейте | |
| Деминуэндо | Бірте-бірте жайлата | |
| сфорцандо | sf | Кенеттен күшейтіп |
б) практикалықЖаңадан шығарған Х.Тастановтың «Би» күйін талдап,динамикалық белгілерді қолданып кореміз.Күй 4/4 өлшемде жазылған.Екпіні – жылдам,көңілді.Күйдің 1 – цифрға дейінгі 4 тактісін пайдалана отырып, f, p, sf, , белгілерін түсіндіру,аспапта ойнату керек.Аспапта динамикалық белгілерді қолдануды оқушы түсінгенде күйді ары қарай динамикалық белгілерін қолдана отырып ойнау керек.4.Сергіту сәті: «Бұл қай аспап?» ойынын қолданамын.Әр аспапқа байланысты жұмбақтар жасырамын.Жауапты тапқан оқушы сол аспапты көрсетіп таныстырады.Жұмбақтар:1.Сызылған үні, Сүйкімді тілі. Үрлесең ойнайтын, Аспаптың түрі. (Сыбызғы)2Тілшікті аспап, Қобыздай асқақ. Ерекше үні бар, Бұл қай аспап? (Шаңқобыз)3.Екі ішекке бір тиекті қондыра Ойнаймыз біз қолымызды талдыра Білсең егер айтыңдаршы балалар Бұл қай аспап? Бұл кәдімгі.......(домбыра)4.Асықтары шашылады бетінен Түзетеміз асықтарды шетінен Білсең егер айтыңдаршы балалар Бұл қай аспап? Бұл әрине ......(жетіген) 5.Жан дүниеңді тербетеді толқытып, Бұл аспаптың естігенде саз үнін Қорқыт бабам тіл бітірген, қай аспап? Бұл әрине, қасиетті ..... (қобызым)6. Саз әлемін тербетер Ойыңды да сергітер Домбыраға ұқсайтын Қызық аспап..... (шертер) 7.Әуені қандай тамаша Таңқалдырар бар жанды-ай Табиғаттың сазындай Ғажайып аспап...... (сазсырнай)8. Ұрасың оны,соғасың Жиналып мұнда қаласың Естіледі жаңғыра Дабыл қаққан..... (даңғыра)9. Кездеседі бұл аспап некен саяқ Сыңғырлаған қоңырауы өзіне сай-ақ Бақсылардың қолында жүрген талай Қазағымның аспабы......(асатаяқ)
5.Қорытындылау:Динамикалық белгілер туралы балалардан қысқаша сұрап,сабақ қорытындылауға көшемін.Сабақты қорытындылау үшін «Сөздерді құрастыр» ойынын пайдаланамын.Екі топқа бөлінген балалар берілген әріптерден сөз құрастырып,шыққан сөзге мағлұмат береді.Әріптерді құрастырғанда «оркестр», «динамика» сөздері шығады.1. «Оркестр» деген сөзді түсіндір.Оған енетін аспаптарды ата.2. «Динамика» деген не? Динамикалық белгілерді ата.Осылайша өткен тақырып та,жаңа тақырып та сұралады.
6.Үйге тапсырма:Тақырыпты оқу. Динамикалық белгілерді жаттау. «Кеңес», «Би» күйлерін динамикалық белгілерді қолдану арқылы аспапта ойнау.
7.Бағалау:Оқушы белсенділігіне,0білімділігіне,тапқырлығына қарай бағалау.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.02.2019
1407
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













