Орта топта ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы № 79
Блок:«Біздің мерекелер»
|
Ай апта |
Наурыз III-апта |
Мақсаты |
|
|
Білім саласы |
«Денсаулық» |
Алға қарай жеңіл ырғақты секірумен қырыңдап жүруді орындауға үйрету.Тақтайдың екі басынан бастап жүріп келе жатып,ортасына келгенде бұрылып кейін жүру;өзінің іс-әрекетін басқа балалардың іс-әрекетімен үйлестіре білуді бекіту. |
|
|
Ұйымдастырылған оқу қызметі |
Дене шынықтыру |
||
|
Негізгі қимылдар |
Музыкалық-ырғақты қимылдар(алға қырыңдап жүру,секіру).Еденге салынған тақтай бойымен тапсырманы орындай жүру-тақтайдың екі басынан бастап жүріп келе жатып,ортасына келгенде бұрылып кейін жүру. |
||
|
Әдістер |
Көрсету,түсіндіру,жаттығу жасату,секіру |
||
|
Керекті-құралдар |
Тақтай,бала санына қарай аюлардың, аралардың маскалары |
||
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
|
Мотивациялық қозғаушылық |
балаларды жалпы дамыту жаттығуын жасауға дайындайды. 1.Саппен бір-бірлеп жүру,бытырай жеңіл жүгіру. 2.Жүру,сапқа тұру. 3.Қолдарын жіберіп тік тұру.Қолдарын иық тұсына дейін көтеру.Б.қ.келу. (5-6 рет) 4.Б.қ. Малдас құрып отыру,қолдарын алдына бос қою.Оңға бұрылып оң қолын жанына созу. Солға бұрылып,сол қолын жанына созу. Б.қ. келу.Әр жаққа (3-4 реттен). 5.Б.қ.Қолдарын жіберіп аяқтарының арасын сәл ашып тік тұру.Тізені бүгіп алға,төмен еңкейіп қолдың ұшын жерге тигізу.Б.қ. (5-6 рет қайталау) 6.Б.қ. Қолдарын жанына жіберіп шалқадан жату.Қолдарының көмегімен тізені бүгіп отыру.Б.қ. Әр жаққа (3-4 реттен). 7.Б.қ.Тіке бағытта жүгіру.(5-6 рет) 8.Саппен бір-бірлеп жүру. |
Жалпы дамыту жаттығуы орындалады. |
|
|
Ұйымдастырушы лық-ізденістік |
Негізгі қимыл-қозғалыс: I.Музыкалық-ырғақты қимылдар (алға қырыңдап жүру,секіру). -Жәй әуенмен алға жүру; -Саптізбекті сақтап қырыңдап жүру; -Қолды белге қойып,секіру. II. Еденге салынған тақтай бойымен тапсырманы орындай жүру-тақтайдың екі басынан бастап жүріп келе жатып,ортасына келгенде бұрылып кейін жүру. -Еденге тақтайды орналастыру; -Тақтайдың екі басына екі балаға тұруды ұсыну; -Тақтайдың екі басынан жүріп келіп, тақтайдың ортасына келгенде кері бұрылып өз орнына барып тұру.
Қимылды ойын: «Аюлар мен аралар» Шарты: Омарта алаңның бір жағында болады. Бір шетте аюдың, араның үңгірі. Ойыншылар тең емес екі топқа бөлінеді. Көпшілігі бал аралары. Белгі бойынша аралар омартадан ұшып шығып бал іздеп, шалғынға қарай ұшады. Олар ұшып кетісімен аюлар омартаға жармасып бал жейді. Тәрбиеші: « Аюлар!»-дегенде аралар омартаға қарай ұшады, ал аюлар үңгіріне қашады. Үлгере алмаған аюды аралар шағып алады. Ара шаққан аюлар келесі ойынға қатыспайды. |
Балалар саптізбекті сақтап алға жүреді. Содан соң қырыңдап жүреді. Қолды белге қойып секіреді. Екі бала тақтайдың екі басынан бастап бірдей жүреді,тақтайдың ортасына келгенде бұрылып кері кетеді. Ойында қызығушылық пайда болады. |
|
|
Рефлексивтік жинақтаушы |
Жәй қимылды ойын: «Көпірден өту» Шарты: Алаңда көпір жасалынады.Балалар осы көпір үстімен суға түсіп кетпей өту керек. |
Балалардың демалысы бірқалыпқа түседі. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|||
|
Білу керек |
Дене шынықтыру іс-әрекеттерін; |
||
|
Түсінеді |
Негізгі қимыл-қозғалыс тапсырмаларының орындалуын; |
||
|
Қолдана біледі |
Алға жүруді, қырыңдап жүруді,секіруді. |
||
Тәрбиеші: Насиева Ф.Х.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Музыкалық-ырғақты қимылдар(алға қырыңдап жүру,секіру).
Музыкалық-ырғақты қимылдар(алға қырыңдап жүру,секіру).
Орта топта ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы № 79
Блок:«Біздің мерекелер»
|
Ай апта |
Наурыз III-апта |
Мақсаты |
|
|
Білім саласы |
«Денсаулық» |
Алға қарай жеңіл ырғақты секірумен қырыңдап жүруді орындауға үйрету.Тақтайдың екі басынан бастап жүріп келе жатып,ортасына келгенде бұрылып кейін жүру;өзінің іс-әрекетін басқа балалардың іс-әрекетімен үйлестіре білуді бекіту. |
|
|
Ұйымдастырылған оқу қызметі |
Дене шынықтыру |
||
|
Негізгі қимылдар |
Музыкалық-ырғақты қимылдар(алға қырыңдап жүру,секіру).Еденге салынған тақтай бойымен тапсырманы орындай жүру-тақтайдың екі басынан бастап жүріп келе жатып,ортасына келгенде бұрылып кейін жүру. |
||
|
Әдістер |
Көрсету,түсіндіру,жаттығу жасату,секіру |
||
|
Керекті-құралдар |
Тақтай,бала санына қарай аюлардың, аралардың маскалары |
||
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
|
Мотивациялық қозғаушылық |
балаларды жалпы дамыту жаттығуын жасауға дайындайды. 1.Саппен бір-бірлеп жүру,бытырай жеңіл жүгіру. 2.Жүру,сапқа тұру. 3.Қолдарын жіберіп тік тұру.Қолдарын иық тұсына дейін көтеру.Б.қ.келу. (5-6 рет) 4.Б.қ. Малдас құрып отыру,қолдарын алдына бос қою.Оңға бұрылып оң қолын жанына созу. Солға бұрылып,сол қолын жанына созу. Б.қ. келу.Әр жаққа (3-4 реттен). 5.Б.қ.Қолдарын жіберіп аяқтарының арасын сәл ашып тік тұру.Тізені бүгіп алға,төмен еңкейіп қолдың ұшын жерге тигізу.Б.қ. (5-6 рет қайталау) 6.Б.қ. Қолдарын жанына жіберіп шалқадан жату.Қолдарының көмегімен тізені бүгіп отыру.Б.қ. Әр жаққа (3-4 реттен). 7.Б.қ.Тіке бағытта жүгіру.(5-6 рет) 8.Саппен бір-бірлеп жүру. |
Жалпы дамыту жаттығуы орындалады. |
|
|
Ұйымдастырушы лық-ізденістік |
Негізгі қимыл-қозғалыс: I.Музыкалық-ырғақты қимылдар (алға қырыңдап жүру,секіру). -Жәй әуенмен алға жүру; -Саптізбекті сақтап қырыңдап жүру; -Қолды белге қойып,секіру. II. Еденге салынған тақтай бойымен тапсырманы орындай жүру-тақтайдың екі басынан бастап жүріп келе жатып,ортасына келгенде бұрылып кейін жүру. -Еденге тақтайды орналастыру; -Тақтайдың екі басына екі балаға тұруды ұсыну; -Тақтайдың екі басынан жүріп келіп, тақтайдың ортасына келгенде кері бұрылып өз орнына барып тұру.
Қимылды ойын: «Аюлар мен аралар» Шарты: Омарта алаңның бір жағында болады. Бір шетте аюдың, араның үңгірі. Ойыншылар тең емес екі топқа бөлінеді. Көпшілігі бал аралары. Белгі бойынша аралар омартадан ұшып шығып бал іздеп, шалғынға қарай ұшады. Олар ұшып кетісімен аюлар омартаға жармасып бал жейді. Тәрбиеші: « Аюлар!»-дегенде аралар омартаға қарай ұшады, ал аюлар үңгіріне қашады. Үлгере алмаған аюды аралар шағып алады. Ара шаққан аюлар келесі ойынға қатыспайды. |
Балалар саптізбекті сақтап алға жүреді. Содан соң қырыңдап жүреді. Қолды белге қойып секіреді. Екі бала тақтайдың екі басынан бастап бірдей жүреді,тақтайдың ортасына келгенде бұрылып кері кетеді. Ойында қызығушылық пайда болады. |
|
|
Рефлексивтік жинақтаушы |
Жәй қимылды ойын: «Көпірден өту» Шарты: Алаңда көпір жасалынады.Балалар осы көпір үстімен суға түсіп кетпей өту керек. |
Балалардың демалысы бірқалыпқа түседі. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|||
|
Білу керек |
Дене шынықтыру іс-әрекеттерін; |
||
|
Түсінеді |
Негізгі қимыл-қозғалыс тапсырмаларының орындалуын; |
||
|
Қолдана біледі |
Алға жүруді, қырыңдап жүруді,секіруді. |
||
Тәрбиеші: Насиева Ф.Х.
шағым қалдыра аласыз













