Материалдар / Н. Айтұлы. "Бәйтерек" поэмасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Н. Айтұлы. "Бәйтерек" поэмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2023
924
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді:

Бөлім:

«Мәңгілік Ел – мәңгілік мұрат» бөлімі

Педагогтің Т.А.Ә.

Жұмағалиева А.М

Күні: 04.04.2023

Пәні: қазақ әдебиеті

Сынып: 9 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Н. Айтұлы. "Бәйтерек" поэмасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

Сабақтың мақсаты

-көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;

-автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

Құндылықтарға баулу

Қазақстандық патриотизм

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу

Оқушылардың назарын сабаққа аудару

Үй тапсырмасын тексеру

Үй тапсырмасын айтады

Ауызша мадақтау

Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы

Ой шақыру

  1. Н.Айтұлы кім?

  2. Ақын поэмасында қандай мәселелерді көтереді?

  3. «Бәйтерек» деген сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?

  4. Автор стилі басқа ақын стильдерінен несімен ерекшеленеді?

  5. Шығарманың композициялық ерекшелігі қандай?

  1. Тапсырма Талдау

  1. Суреттеңіз. Елбасы бейнесі 

  2. Зерттеңіз. Бәйтеректі тақырып етіп алудағы ақынның мақсаты. Қазақ халқының өткен өмірі поэмада қалай көрініс тапқан? 

  3. Байланыстырыңыз. Поэмадағы қазақ халқының өткен тарихы мен бүгінгі заманын салыстырыңыз

  4. Қолданыңыз.

а) Кейіпкер іс-әрекетіне байланысты қандай нақыл сөз, мақал-мәтел айтар едіңіз?

ә) Шығармадағы сөз кестелерін, ой айшықтарын табыңыз

(Қыл қобыздай, алмастай жарқылдаған, пайғамбардай, ошақтың үш бұтындай, сиырдың бүйрегіндей, ұршықтай, көкжалдай-теңеу, Алатаудың мұзбалағы, Сарыарқа сайын дала-жер кіндігі, Нұрсұлтан-арқа тірек, алтын діңгек, халқы-бала, самсаған қара орманым-байтақ елім-метафора, қызыл тіл, ақ қағаз алтын қалам, ақ сарай, қара қылды, көк дауылы, көк семсер, сайын дала, қара орманым-эпитет). 

  • Талқылаңыз.

Берілген сөздердің мағынасын талқылаңыз.

2-тапсырма

Шығармашылық жұмыс «РАФТ» әдісі

Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады

Рөл

Аудитория

Формат

Тақырып

Тарихшы

оқушыларға

баяндама

Астана -Тәуелсіздік белгісі 

Әдебиетші

Жас балаларға

ертегі

Бәйтерек

туристерге

хат

Елбасы

халыққа

үндеу

3-Тапсырма. Шығармадағы автор бейнесін білдіретін үзіндіні тауып, үзіндідегі автор бейнесін талдап, айшықты пікірмен дәлелдеңдер.


Үзінді

Автор бейнесі






Жауап береді








Талдайды











Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді

1 балл


Дескриптор

Елбасы бейнесін суреттейді;

мәтіннің негізгі идеясын анықтайды;

қазақ халқының өткен тарихы мен бүгінгі заманын салыстырады;

көркемдік ерекшілігіне талдайды;

мәтін мазмұнын талқылайды;

  1. балл.


Дескриптор

-автор стиліне сүйенеді;

-рөлге енеді;

-аудиторияны жандандырады;

-жанрлық ерекшелігін сақтайды;

-тақырыпты ашады.

4-балл


Дескриптор:

-Автор бейнесін идеялық мазмұнын біледі;

-Үзіндіні оқып, талдап,өз пікірін айтып дәлелдейді;

1-балл




слайд




оқулық

Сабақтың соңы



3 «Қ»

Қызық

Құнды

Қиын

Үйге тапсырма: Оқу, мазмұндау

Кері байланыс береді

1-10 балл аралығында бағалау




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!