Сабақтың
ортасы
|
Ой
шақыру
-
Н.Айтұлы
кім?
-
Ақын поэмасында қандай
мәселелерді көтереді?
-
«Бәйтерек» деген сөздің
мағынасын қалай түсінесіңдер?
-
Автор стилі басқа ақын
стильдерінен несімен ерекшеленеді?
-
Шығарманың композициялық
ерекшелігі қандай?
-
Тапсырма
Талдау
-
Суреттеңіз. Елбасы бейнесі
-
Зерттеңіз. Бәйтеректі тақырып етіп алудағы ақынның мақсаты. Қазақ
халқының өткен өмірі поэмада қалай көрініс
тапқан?
-
Байланыстырыңыз. Поэмадағы қазақ халқының өткен тарихы мен бүгінгі заманын
салыстырыңыз
-
Қолданыңыз.
а)
Кейіпкер іс-әрекетіне байланысты қандай нақыл сөз, мақал-мәтел
айтар едіңіз?
ә)
Шығармадағы сөз кестелерін, ой айшықтарын
табыңыз
(Қыл қобыздай, алмастай
жарқылдаған, пайғамбардай, ошақтың үш бұтындай, сиырдың
бүйрегіндей, ұршықтай, көкжалдай-теңеу, Алатаудың мұзбалағы,
Сарыарқа сайын дала-жер кіндігі, Нұрсұлтан-арқа тірек, алтын
діңгек, халқы-бала, самсаған қара орманым-байтақ елім-метафора,
қызыл тіл, ақ қағаз алтын қалам, ақ сарай, қара қылды, көк дауылы,
көк семсер, сайын дала, қара
орманым-эпитет).
Берілген сөздердің мағынасын
талқылаңыз.
2-тапсырма
Шығармашылық жұмыс «РАФТ» әдісі
Автор стиліне сүйене отырып,
шығармашылық жұмыс жазады
Рөл
|
Аудитория
|
Формат
|
Тақырып
|
Тарихшы
|
оқушыларға
|
баяндама
|
Астана -Тәуелсіздік
белгісі
|
Әдебиетші
|
Жас
балаларға
|
ертегі
|
Бәйтерек
|
туристерге
|
хат
|
Елбасы
|
халыққа
|
үндеу
|
3-Тапсырма. Шығармадағы автор бейнесін
білдіретін үзіндіні тауып, үзіндідегі автор бейнесін талдап,
айшықты пікірмен дәлелдеңдер.
|
Жауап
береді
Талдайды
|
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап береді
1
балл
Дескриптор
Елбасы бейнесін
суреттейді;
мәтіннің негізгі идеясын
анықтайды;
қазақ халқының өткен тарихы
мен бүгінгі заманын салыстырады;
көркемдік ерекшілігіне
талдайды;
мәтін мазмұнын
талқылайды;
-
балл.
Дескриптор
-автор стиліне
сүйенеді;
-рөлге
енеді;
-аудиторияны
жандандырады;
-жанрлық ерекшелігін
сақтайды;
-тақырыпты
ашады.
4-балл
Дескриптор:
-Автор бейнесін
идеялық мазмұнын біледі;
-Үзіндіні оқып, талдап,өз пікірін айтып
дәлелдейді;
1-балл
|
слайд
оқулық
|