Күні : 12.11.2016 жыл
Сыныбы: 11 «б» қазақ
Сабақтың тақырыбы: n-ші дәрежелі түбірі
және оның қасиеттері.
Сабақтың
мақсаты:
1.
Білімділік: Нақты санның түбірі туралы
ұғымдарын, оның қасиеттері бойынша білімдерін тереңдету, есептер
шығаруда қолдана білу біліктіліктерін, білімдерін
арттыру.
2.
Тәрбиелік: Оқушылардың математика пәніне
қызығушылығын арттырып, белсенділікке тәрбиелеу.
3.
Дамытушылық: Теориялық білімдерін
практикамен ұштастыра отырып, ойлау, есте сақтау, танымдық
қабілеттерін дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар, деңгейлік,
тестік тапсырмалар.
Сабақтың әдісі: Практикалық, сұрақ-жауап,
ұжымдық оқыту.
Сабақтың түрі: Біліктілік пен дағдыны игеру,
қалыптастыру сабағы.
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
бөлімі.
Оқушылармен амандасып, кластың
сабаққа дайындығын тексеру, назарларын сабаққа
аудару. Сынып оқушылары екі топқа
бөлінеді І топ «Депозит»
ІІ топ
«Кредит-несие»
Әр топтың бастапқы капиталы 5000
теңге
Бағалау
кретерийі:топтың консультанты акция
парақшасын толтырып отырады.
(Өткен тақырып бойынша пысықтау
сұрақтары)
Кіріспе: Санның квадрат түбірі туралы
ұғым сіздерге төменгі кластан таныс. Есімізге анықтамаларды
түсірейік.
Квадрат
түбір дегеніміз ... (квадраты n санына тең сан).
Үшінші
дәрежелі түбір (кубы) дегеніміз ... (кубы a
санына
тең сан). Осылайша, n – ші дәрежелі түбірге анықтама
берейік:
А

нықтама: a санының n –ші дәрежелі түбірі деп, n – ші дәрежесі а санына тең
болатын в санын айтамыз: мұндағы вn =a
Анықтама
бойынша хn
= a
теңдеуін аламыз. Мұндағы а > 0,
n > 1.
xn
= a
теңдеуінің n жұп болғанда
және
- ға тең екі түбірі, n тақ
болғанда
- ға тақ бір
түбірі болады. Енді, егер m, n – кез келген натурал сан, a, в – кез
келген теріс емес нақты сан болғанда, түбірдің қасиеттеріне
тоқталайық.
ІІ. «Біліміңді сынап көр»-акциялар сату, құны
– 1000 теңге
Ережелерді пысықтап, деңгейлік тапсырмалар орындау. (слайд
арқылы көрсету).
-
Топ
«Депозит»
1000 теңге
10.
(көбейтіндіден
түбір шығару).
Мысалы: 
-
Топ
«Кредит-несие»
1000 теңге
20
(бөлшектен түбір
шығару).
Мысалы: 
1.Топ
«Депозит»
3000 теңге
30.
(түбірдің дәреже
көрсеткіші мен түбір таңбасының ішіндегі өрнектің көрсеткішін
қысқарту).
Мысалы: 
2.Топ «
Кредит-несие»
-
теңге.
40.
(түбірді дәрежеге
шығару).
Мысалы: 1) 
2)

1.Топ
«Депозит»
5000
теңге 50.
(түбірден түбір
шығару).
Мысалы: 
2.Топ « Кредит-несие»
5000
теңге 60.
(түбірден
құтылу)
Мысалы: 
1000
теңге акция сыйлық екі топқа 70.
(түбір көрсеткіші
мен түбір астындағы өрнектің көрсеткішін
дәрежелеу).
Мысалы: 
Дербес
жағдай:
- арифметикалық түбір.

ІІІ. «Білімді мыңды жығады» - тұтынушылар
тарту
ІІІ.
Деңгейлік тапсырмалар: (тақтада орындалады).
А
деңгей. Жауабы:
1000
тг 1).
1) 
2).
2). 
1000
теңге 1)
3). 
2). 2-6 √0,125
4)
-1
В
деңгей. Жауабы:
3000
тг 1)
1)
3
2)
2)
-11
1000
теңге 1)
3) 
2)
4) 
IV.
Сергіту сәті: (логикалық сұрақтар)
Айтылған тұжырымдама дұрыс
болса, қолдарын горизонталь созады, дұрыс болмаса, қолдарын
вертикаль созады.
-
Түбірді дәрежеге шығару үшін
түбір таңбасының ішіндегі өрнекті осы дәрежеге шығару
керек. (+).
-
у = ax2 функциясының графигі
гипербола. (-).
-
Кез келген тақ функцияның
графигі абсциса осіне қарағанда симметриялы.
(-).
-
Жылдамдықтан алынған туынды
үдеуге тең. (+).
5.
Интеграл
белгісін Г. Лейбниц енгізген. (+).
6.
Тәуелді
айнымалының қабылдайтын барлық мәндері функцияның мәндерінің
обылысын құрайды. (-).
V.«Ел ертеңі білімді ұрпақ»
- жарнама (әр топтың кейбір оқушыларына
парақша жарнама тартылады. Ол парақша жарнамада мысалдар берілген,
оқушы ауызша түсіндіреді.) 1000 теңге акция
қосылады.
Блиц турнир.
Дұрыс жауабын тап.
1)
5
2)
22
3)
3
4)

5)
6
6)
1
VІ. «Өнерді үйрен де жирен»
Әрбір банк мүшесіміз
«Қарлы кесек» ойынының 2
нұсқасы (есептің жауабы бойынша өз
жұмыстарын тексеріп, бір-біріне түсіндіреді)
Тест
тапсырмасы: (5 мин) 3000
теңге
«Депозит»
1-нұсқа
№1Түбірді тауып, оның
a=5, b=1, c=2 болғандағы мәнін
есептеңіз: 
А)
B)
C) 0.3 D) 1 E)
10
« Кредит-несие»
2-нұсқа,
№2 Түбірді тауып,
оның a=2, b=3, c=2 болғандағы мәнін
есептеңіз: 
А)0.3
B)
10 C)
D)
1 E) 2
V. Игі істе біз біргеміз -
тәжірибе алмасу, Жұптық жұмыс
Ү. «Жұптасып есеп шығару»
Оқулықпен жұмыс
А тобы №78(1,3)
№79(1,3)
В тобы №81(1,3) №82(1,3)
Нені білдім?
|
Кестеге өз
ойларын
жазу
|
Бағалау 3 мин
|
Рефлексия (кері байланыс): 1 мин
«Нені білгім келеді?»
|
6. Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
«Менің түйгенім»
|
Оқушылар өз ойларын
жалғастырады.
|
VI.
Үйге тапсырма беру
А тобы
№78(2,4) №79(2,4)
В тобы №81(2,4)
№82(2,4)
VII.
Сабақты қорытындылап, оқушыларды бағалау.
ІІІ. Деңгейлік
тапсырмалар: (тақтада орындалады).
А деңгей.
Жауабы:
1000
тг 1).
1) 
2).
2). 
1000
теңге 1)
3). 
2). 2-6 √0,125
4)
-1
В деңгей.
Жауабы:
3000
тг 1)
1)
3
2)
2)
-11
1000
теңге 1)
3) 
2)
4) 
Тест
тапсырмасы: (5 мин) 3000
теңге
1-нұсқа
№1Түбірді тауып, оның
a=5, b=1, c=2 болғандағы мәнін
есептеңіз: 
А)
B)
C) 0.3 D) 1 E)
10
2-нұсқа,
№2 Түбірді тауып,
оның a=2, b=3, c=2 болғандағы мәнін
есептеңіз: 
А)0.3
B)
10 C)
D) 1 E)
2
V. Игі істе біз біргеміз -
тәжірибе алмасу, Жұптық жұмыс
Ү. «Жұптасып есеп шығару»
Оқулықпен жұмыс
А тобы №78(1,3)
№79(1,3)
В тобы №81(1,3) №82(1,3)

Т а м а ш а

Жабырқау