Материалдар / n-ші дәрежелі түбірі және оның қасиеттері

n-ші дәрежелі түбірі және оның қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
n-ші дәрежелі түбірі және оның қасиеттері Ашық сабақ қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2023
248
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Ғ.Мұратбаев атындағы Жетісай гуманитарлық-техникалық колледжі

Оқу сабағының жоспары

Сабақтың тақырыбы: n-ші дәрежелі түбірі және оның қасиеттері.

Модуль /пән атауы: Математика
Педагог: Ажибеков Нуржан дайындады
Күні: 19.12.2022 ж.

1.Жалпы мәліметтер
Курс топ: 1-курс, ЕТ 22 -9/2
Сабақ түрі: Аралас

2. Мақсаты, міндеттері:

n-ші дәрежелі түбір ұғымы және оның қасиеттерімен таныстыру, нақты санның түбірі және оның қасиеттері бойынша білімді кеңейту, есептер шығарғанда түбірдің қасиеттерін қолдана білу дағдысын қалыптастыру

3. күтілетін нәтиже:

n-ші дәрежелі түбірі ұғымы және оның қасиеттері мен танысады,нақты санның түбірі және оның қасиеттері бойынша білімдерін кеңейтеді,есеп шығаруда түбір қасиеттерін қолданады

4.Қажетті ресурстар:

А.Е. Әбілқасымова. «Алгебра және анализ бастамалары» 2019 ж. Деңгейлік, тестік тапсырмалар

5.Сабақтың барысы:

Ι. Ұйымдастыру кезеңі: а) амандасу; ә) түгендеу; б) кезекшімен жұмыс; в) назарын сабаққа аударту.

ΙΙ. Үй жұмысын тексеру. Дәптерлерін тексеру. Жауаптарын салыстыру

Студенттер үш топқа бөлінеді І топ «Алғырлар» ІІ топ«Ойшылдар» ІІІ топ«Даналар»

Жаңа сабақ

Кіріспе: Санның квадрат түбірі туралы ұғым сіздерге төменгі кластан таныс. Есімізге анықтамаларды түсірейік.

Квадрат түбір дегеніміз ... (квадраты n санына тең сан).

Үшінші дәрежелі түбір (кубы) дегеніміз ... (кубы a санына тең сан). Осылайша, n – ші дәрежелі түбірге анықтама берейік:

А

нықтама: a санының n –ші дәрежелі түбірі деп, n – ші дәрежесі а санына тең болатын в санын айтамыз: мұндағы вn =a


Анықтама бойынша хn = a теңдеуін аламыз. Мұндағы а > 0, n > 1.

xn = a теңдеуінің n жұп болғанда және - ға тең екі түбірі, n тақ болғанда - ға тақ бір түбірі болады. Енді, егер m, n – кез келген натурал сан, a, в – кез келген теріс емес нақты сан болғанда, түбірдің қасиеттеріне тоқталайық.

ІІ. «Біліміңді сынап көр»

Ережелерді пысықтап, деңгейлік тапсырмалар орындау.

  1. Топ «Алғырлар» 10. (көбейтіндіден түбір шығару).

Мысалы:

2.Топ «Ойшылдар»

20 (бөлшектен түбір шығару).

Мысалы:

3.Топ «Даналар»

30. (түбірдің дәреже көрсеткіші мен түбір таңбасының ішіндегі өрнектің көрсеткішін қысқарту).

Мысалы:

1.Топ «Алғырлар »

40. (түбірді дәрежеге шығару).

Мысалы: 1)

2)

2.Топ «Ойшылдар»

50. (түбірден түбір шығару).

Мысалы:

3.Топ «Даналар »

60. (түбірден құтылу)

Мысалы:

70. (түбір көрсеткіші мен түбір астындағы өрнектің көрсеткішін дәрежелеу).

Мысалы:

Дербес жағдай: - арифметикалық түбір.

ІІІ. «Білімді мыңды жығады»

ІІІ. Деңгейлік тапсырмалар: (тақтада орындалады).

А деңгей. Жауабы:

1). 1)

2). 2).

3) 3).

4). 2-6 0,125 4) -1

В деңгей. Жауабы:

1) 1) 3

2) 2) -11

3)

3)

4) 4)

IV. Сергіту сәті: (логикалық сұрақтар)

Айтылған тұжырымдама дұрыс болса, қолдарын горизонталь созады, дұрыс болмаса, қолдарын вертикаль созады.

  1. Түбірді дәрежеге шығару үшін түбір таңбасының ішіндегі өрнекті осы дәрежеге шығару керек. (+).

  2. у = ax2 функциясының графигі гипербола. (-).

  3. Кез келген тақ функцияның графигі абсциса осіне қарағанда симметриялы. (-).

  4. Жылдамдықтан алынған туынды үдеуге тең. (+).

5. Интеграл белгісін Г. Лейбниц енгізген. (+).

6. Тәуелді айнымалының қабылдайтын барлық мәндері функцияның мәндерінің обылысын құрайды. (-).

V.«Ел ертеңі білімді ұрпақ» - жарнама (әр топтың кейбір студенттеріне парақша жарнама тартылады. Ол парақша жарнамада мысалдар берілген, оқушы ауызша түсіндіреді.)

Блиц турнир. Дұрыс жауабын тап.

1) 5

2) 22

3) 3

4)

5) 6

6) 1

VІ. Тест тапсырмасы:

1-нұсқа

1Түбірді тауып, оның a=5, b=1, c=2 болғандағы мәнін есептеңіз: 

А)  B)  C) 0.3 D) 1 E) 10


2-нұсқа,

2 Түбірді тауып, оның a=2, b=3, c=2 болғандағы мәнін есептеңіз: 

А)0.3 B) 10 C)   D) 1 E) 2





V. Игі істе біз біргеміз - тәжірибе алмасу, Жұптық жұмыс

«Жұптасып есеп шығару»

Оқулықпен жұмыс

А деңгейі №77,78,79,

В деңгейі №81 №82

С деңгейі №85,86,87,89

VI. Сабақты қорытындылап, бағалау.

Рефлексия

Берілген материалды қалай меңгердіңіздер?

  • жеңіл

  • бірқалыпты

  • қиын


VII. Үйге тапсырма беру

5.13 n-ші дәрежелі түбірдің мәнін тап


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ