Ынтымақтастық
атмосфера
ҰЖ : «Миға
шабуыл»
Жұмбақ шешу
Қиындықта
тастамайтын, Жамандықтан
аластайтын, Ұстанғаны ізгі
ниет, Бұл қандай қасиет?
(Достық)
Дескрипторы:
Жұмбақ шешу
арқылы қызығушылығы артады.
Жауабын үш
тілде атайды
Жеке ж : Үй жұмысын
тексеру
«Достық» тақырыбына мәтін
құрау
Дескриптор:
1 Тақырыбын айтады 1
балл
2 (Авторын айтады) 2
балл
3.Мәтінді қызықты етіп айтады. 3
балл
4. Даусын құбылтып, мәнерлі баяндайды.4
балл
Кері байланыс:
стикерге
«Әркімнің
пікірі маңызды»
«Мен досым үшін не істей
аламын?»
1 топ
Сыныпта
2 топ
Асханада
3 топ Спорт
залда
4 топ
Кітапханада
Жаңа сабақ
1-тапсырма
Қанатты сөздерді оқы, негізгі ойды анықта.Осыған
ұқсас қандай мақал-мәтел білесің?
Нағыз дос сен қателік жіберген кезде жаныңнан
табылады. Марк Твен
Досы көпті жау алмайды.......
Қосымша тапсырма: жалғасын
тап
Дәптермен жұмыс
Кестені толтыр
Қанатты сөздер мақал-мәтелдерге ұқсас. Ол терең
ойға құрылған көлемі шағын нақыл сөздерге жатады. Көбінесе қанатты
сөздердің авторы болады.
(Жеке жұмыс)Кестені
толтыр.
Нақыл сөздер
|
Ұқсасты
ғы
|
Айырмашы
лығы
|
Мақал-мәтелдер
Қанатты сөздер
|
Терең ойға құрылған
|
Қанатты сөздердің авторы
болады
|
Дескриптор:
-Қанатты сөздер мен
мақал-мәтелдердің ұқсастығын айтады 1
балл
-Қанатты сөздер мен
мақал-мәтелдердің айырмашылығын айтады.1
балл
(Ақын –жазушылар фотосы не
кітаптарының фотосы )
Нұсқаулық
1.Қазақстан жазушыларын ата,
ал
2.Орыс жазушыларын ата,
ал
3.Автор жайлы не білесің? (1
мин видео)
Дескрипторы:
Қажетті ақпаратты анықтайды,
бөліседі
Оқулықпен
жұмыс
Қарқын саралау тәсілі
(деңгейлеп оқыту)
Нұсқаулық
1 Мәтінмен танысу
2.Мәтіндегі сөздерді қатесіз
оқу
3.Дауыстап, түсінікті оқуға
ұсыну
« Құлтемір»
ойын-жаттығу
Оқу түрі: ызылдап
оқу
«Баста» оқушы бастап
оқиды
«Тоқта» оқушы көзін жұмып қолын тізесіне
қояды
Бала өзі тоқтаған жерін тауып
оқуды жалғастырады. Зейіні
қалыптасады.
ҰЖ: талдау 10
мин
1 деңгей
-Суреттер мәтіндегі қандай
оқиғаға сәйкес келеді? Мұғалімнің іс-әркетін мәтіннен тауып
оқы.
2-деңгей
-Мәтін атауы қай кейіпкерге
қатысты айтылған ? Неліктен деп
ойлайсың?
3-деңгей
Беккидің іс-әрекетіне деген
Томның бастапқы ойы қандай еді? Ол неліктен пікірін өзгертті деп
ойлайсың? Өз бойыңдағы қасиеттер арқылы
Томның іс-әрекетіне баға
бер.
Сергіту сәті
Нейрогимнастикалық
жаттығу
Жаңылтпаш айту іс
-қимылы
Досым тойға араласты,
Көшім қойға араласты.
Қойға араласқан бала
Қойшыға қой қораласты
Топтық
жұмыс
Топ ережесін ұсыну
:
Саралау: Тапсырма барлық оқушыларға
ұсынылады,бірақ әртүрлі нәтиже
күтіледі
«Досыма арнаймын»
1 топ Мәтінді
сахналау
2-топ Доббис мырза Томды қалай
жазалауы мүмкін? (стикерге жазу)
3 топ Томды Доббис мырзаның
жазасынан сақтап қалуға достық
көмек
4 топ «Дос» сөзіне синквейн
құрастыру
Бекіту кезеңі:
«Екі дос» видео үзінді көрсету
Достықтың адал және
амал достық болатыны жайлы ой—түйін
жасалады.
|
Жұмбақтың шешімін табады, үш тілде
айтады.
Достық тақырыбындағы
мәтіндерін жариялайды
Керемет- 10 балл
Жарайсың -8 балл
Жақсы-6 балл
Досы үшін не істей алатыны жайлы пікірді
тақырыпқа сай аяқтайды
Қанатты сөздер мен мақал-мәтелдің айырмасы мен
ұқсастығын салыстыра отырыпкестені толтырады.
Ақын-жазушылардың атын атайды,автор жайлы
білімімен бөліседі.
Нұсқаулық бойынша мәтінмен жұмыс
жасайды.
Талдау жасайды
Саралау тапсырмаларын орындайды
Мәтіннен мұғалімнің іс-әрекеті жайлы жазылған
жолды тауып оқиды.
Мәтіннің атауы Томға қатысты айтылғанын
дәлелдейді
Томның іс-әрекетіне баға
береді.
Тіл
ұстарту жаттығуын орындайды.
Топтық жұмыс орындайды
Мәтінді сахналайды
Достық көмек беру жолдарын
қолданады.
Синквейн құрап жазады.
Екі
дос видеосын көру арқылы Томның адал дос екенін
айтады.
|