Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

          Әдебиеттік оқу 22-сабақ

    Бөлім:

    Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

    Мұғалімнің аты-жөні

    Мұсаева Ж.Р

    Күні: 21.10.2021

    Ш.Уәлиханов №1 жалпы білім беретін мектебі

    Сынып: 3Ә

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Нағыз достық.Батылдық.Марк Твен

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.2.6.1 кейіпкердің портретін сипаттау,оның іс-әрекеті мен мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау.

    3.2.4.1 өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: кейіпкердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен табады.

    Көптеген оқушылар: кейіпкердің мінез-құлқының өзгеру себебіне талдау жасай алады.

    Кейбір оқушылар: кейіпкердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептеріне баға беріп,өзінің бойындағы қасиеттерді байланыстырады.

    Бағалау критерийі

    Кейіпкердің портретін сипаттайды.

    Оның іс-әрекеті мен мінез-құлқының өзгеру себептерін анықтап, бағалайды.

               Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    7 мин































    Ортасы 35 минут

































































    Ынтымақтастық атмосфера

    ҰЖ : «Миға шабуыл»

    Жұмбақ шешу

    Қиындықта тастамайтын,
    Жамандықтан аластайтын,
    Ұстанғаны ізгі ниет,
    Бұл қандай қасиет? (Достық)

    Дескрипторы:

    Жұмбақ шешу арқылы қызығушылығы артады.

    Жауабын үш тілде атайды

    Жеке ж : Үй жұмысын тексеру

    «Достық» тақырыбына мәтін құрау

    Дескриптор:

    1 Тақырыбын айтады 1 балл

    2 (Авторын айтады) 2 балл

    3.Мәтінді қызықты етіп айтады. 3 балл

    4. Даусын құбылтып, мәнерлі баяндайды.4 балл

    Кері байланыс: стикерге

    «Әркімнің пікірі маңызды»

    «Мен досым үшін не істей аламын?»

    1 топ Сыныпта

    2 топ Асханада

    3 топ Спорт залда

    4 топ Кітапханада

    Жаңа сабақ

    1-тапсырма

    Қанатты сөздерді оқы, негізгі ойды анықта.Осыған ұқсас қандай мақал-мәтел білесің?

    Нағыз дос сен қателік жіберген кезде жаныңнан табылады. Марк Твен

    Досы көпті жау алмайды.......

    Қосымша тапсырма: жалғасын тап

    Дәптермен жұмыс

    Кестені толтыр

    Қанатты сөздер мақал-мәтелдерге ұқсас. Ол терең ойға құрылған көлемі шағын нақыл сөздерге жатады. Көбінесе қанатты сөздердің авторы болады.

    (Жеке жұмыс)Кестені толтыр.

    Нақыл сөздер


    Ұқсасты

    ғы

    Айырмашы

    лығы

    Мақал-мәтелдер


    Қанатты сөздер

    Терең ойға құрылған

    Қанатты сөздердің авторы болады

    Дескриптор:

    -Қанатты сөздер мен мақал-мәтелдердің ұқсастығын айтады 1 балл

    -Қанатты сөздер мен мақал-мәтелдердің айырмашылығын айтады.1 балл

    (Ақын –жазушылар фотосы не кітаптарының фотосы )

    Нұсқаулық

    1.Қазақстан жазушыларын ата, ал

    2.Орыс жазушыларын ата, ал

    3.Автор жайлы не білесің? (1 мин видео)

    Дескрипторы:

    Қажетті ақпаратты анықтайды, бөліседі

    Оқулықпен жұмыс

    Қарқын саралау тәсілі (деңгейлеп оқыту)

    Нұсқаулық

    1 Мәтінмен танысу

    2.Мәтіндегі сөздерді қатесіз оқу

    3.Дауыстап, түсінікті оқуға ұсыну

    « Құлтемір» ойын-жаттығу

    Оқу түрі: ызылдап оқу

    «Баста» оқушы бастап оқиды

    «Тоқта» оқушы көзін жұмып қолын тізесіне қояды

    Бала өзі тоқтаған жерін тауып оқуды жалғастырады. Зейіні қалыптасады.

    ҰЖ: талдау 10 мин

    1 деңгей

    -Суреттер мәтіндегі қандай оқиғаға сәйкес келеді? Мұғалімнің іс-әркетін мәтіннен тауып оқы.

    2-деңгей

    -Мәтін атауы қай кейіпкерге қатысты айтылған ? Неліктен деп ойлайсың?

    3-деңгей

    Беккидің іс-әрекетіне деген Томның бастапқы ойы қандай еді? Ол неліктен пікірін өзгертті деп ойлайсың? Өз бойыңдағы қасиеттер арқылы Томның іс-әрекетіне баға бер.

    Сергіту сәті

    Нейрогимнастикалық жаттығу

    Жаңылтпаш айту іс -қимылы

    Досым тойға араласты,

    Көшім қойға араласты.

    Қойға араласқан бала

    Қойшыға қой қораласты

    Топтық жұмыс

    Топ ережесін ұсыну :

    Саралау: Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады,бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі

    «Досыма арнаймын»

    1 топ Мәтінді сахналау

    2-топ Доббис мырза Томды қалай жазалауы мүмкін? (стикерге жазу)

    3 топ Томды Доббис мырзаның жазасынан сақтап қалуға достық көмек

    4 топ «Дос» сөзіне синквейн құрастыру


    Бекіту кезеңі:

    «Екі дос» видео үзінді көрсету

    Достықтың адал және

    амал достық болатыны жайлы ой—түйін жасалады.




    Жұмбақтың шешімін табады, үш тілде айтады.






    Достық тақырыбындағы мәтіндерін жариялайды


    Керемет- 10 балл

    Жарайсың -8 балл

    Жақсы-6 балл




    Досы үшін не істей алатыны жайлы пікірді тақырыпқа сай аяқтайды










    Қанатты сөздер мен мақал-мәтелдің айырмасы мен ұқсастығын салыстыра отырыпкестені толтырады.














    Ақын-жазушылардың атын атайды,автор жайлы білімімен бөліседі.




    Нұсқаулық бойынша мәтінмен жұмыс жасайды.

    Талдау жасайды


    Саралау тапсырмаларын орындайды

    Мәтіннен мұғалімнің іс-әрекеті жайлы жазылған жолды тауып оқиды.

    Мәтіннің атауы Томға қатысты айтылғанын дәлелдейді

    Томның іс-әрекетіне баға береді.


    Тіл ұстарту жаттығуын орындайды.


    Топтық жұмыс орындайды


    Мәтінді сахналайды

    Достық көмек беру жолдарын қолданады.

    Синквейн құрап жазады.

    Екі дос видеосын көру арқылы Томның адал дос екенін айтады.







    ҚБ: смайлик





    ҚБ

    Стикер










    ҚБ отшашу











    ҚБ

    өзіндік марапат

























    ҚБ

    Жұлдыз

    ша













    ҚБ смайлик

















    Қб

    Үш шапалақ

    2 шапалақ












    Жұмбақ





















    Топтық тапсырма









    Кесте


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мұсаева Жадыра Рахманбердіқызы
    11 Қазан 2021
    1457
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Нағыз достық.Батылдық.Марк Твен"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Нағыз достық.Батылдық.Марк Твен"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    3-сыныптың әдебиеттік оқусабағынан ҚМЖ сынып жетекшісіне әдістемелік көмек ретінде ұсынылады. Саралау тапсырмаларымен сапалы жасалған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

          Әдебиеттік оқу 22-сабақ

    Бөлім:

    Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

    Мұғалімнің аты-жөні

    Мұсаева Ж.Р

    Күні: 21.10.2021

    Ш.Уәлиханов №1 жалпы білім беретін мектебі

    Сынып: 3Ә

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Нағыз достық.Батылдық.Марк Твен

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.2.6.1 кейіпкердің портретін сипаттау,оның іс-әрекеті мен мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау.

    3.2.4.1 өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: кейіпкердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен табады.

    Көптеген оқушылар: кейіпкердің мінез-құлқының өзгеру себебіне талдау жасай алады.

    Кейбір оқушылар: кейіпкердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептеріне баға беріп,өзінің бойындағы қасиеттерді байланыстырады.

    Бағалау критерийі

    Кейіпкердің портретін сипаттайды.

    Оның іс-әрекеті мен мінез-құлқының өзгеру себептерін анықтап, бағалайды.

               Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    7 мин































    Ортасы 35 минут

































































    Ынтымақтастық атмосфера

    ҰЖ : «Миға шабуыл»

    Жұмбақ шешу

    Қиындықта тастамайтын,
    Жамандықтан аластайтын,
    Ұстанғаны ізгі ниет,
    Бұл қандай қасиет? (Достық)

    Дескрипторы:

    Жұмбақ шешу арқылы қызығушылығы артады.

    Жауабын үш тілде атайды

    Жеке ж : Үй жұмысын тексеру

    «Достық» тақырыбына мәтін құрау

    Дескриптор:

    1 Тақырыбын айтады 1 балл

    2 (Авторын айтады) 2 балл

    3.Мәтінді қызықты етіп айтады. 3 балл

    4. Даусын құбылтып, мәнерлі баяндайды.4 балл

    Кері байланыс: стикерге

    «Әркімнің пікірі маңызды»

    «Мен досым үшін не істей аламын?»

    1 топ Сыныпта

    2 топ Асханада

    3 топ Спорт залда

    4 топ Кітапханада

    Жаңа сабақ

    1-тапсырма

    Қанатты сөздерді оқы, негізгі ойды анықта.Осыған ұқсас қандай мақал-мәтел білесің?

    Нағыз дос сен қателік жіберген кезде жаныңнан табылады. Марк Твен

    Досы көпті жау алмайды.......

    Қосымша тапсырма: жалғасын тап

    Дәптермен жұмыс

    Кестені толтыр

    Қанатты сөздер мақал-мәтелдерге ұқсас. Ол терең ойға құрылған көлемі шағын нақыл сөздерге жатады. Көбінесе қанатты сөздердің авторы болады.

    (Жеке жұмыс)Кестені толтыр.

    Нақыл сөздер


    Ұқсасты

    ғы

    Айырмашы

    лығы

    Мақал-мәтелдер


    Қанатты сөздер

    Терең ойға құрылған

    Қанатты сөздердің авторы болады

    Дескриптор:

    -Қанатты сөздер мен мақал-мәтелдердің ұқсастығын айтады 1 балл

    -Қанатты сөздер мен мақал-мәтелдердің айырмашылығын айтады.1 балл

    (Ақын –жазушылар фотосы не кітаптарының фотосы )

    Нұсқаулық

    1.Қазақстан жазушыларын ата, ал

    2.Орыс жазушыларын ата, ал

    3.Автор жайлы не білесің? (1 мин видео)

    Дескрипторы:

    Қажетті ақпаратты анықтайды, бөліседі

    Оқулықпен жұмыс

    Қарқын саралау тәсілі (деңгейлеп оқыту)

    Нұсқаулық

    1 Мәтінмен танысу

    2.Мәтіндегі сөздерді қатесіз оқу

    3.Дауыстап, түсінікті оқуға ұсыну

    « Құлтемір» ойын-жаттығу

    Оқу түрі: ызылдап оқу

    «Баста» оқушы бастап оқиды

    «Тоқта» оқушы көзін жұмып қолын тізесіне қояды

    Бала өзі тоқтаған жерін тауып оқуды жалғастырады. Зейіні қалыптасады.

    ҰЖ: талдау 10 мин

    1 деңгей

    -Суреттер мәтіндегі қандай оқиғаға сәйкес келеді? Мұғалімнің іс-әркетін мәтіннен тауып оқы.

    2-деңгей

    -Мәтін атауы қай кейіпкерге қатысты айтылған ? Неліктен деп ойлайсың?

    3-деңгей

    Беккидің іс-әрекетіне деген Томның бастапқы ойы қандай еді? Ол неліктен пікірін өзгертті деп ойлайсың? Өз бойыңдағы қасиеттер арқылы Томның іс-әрекетіне баға бер.

    Сергіту сәті

    Нейрогимнастикалық жаттығу

    Жаңылтпаш айту іс -қимылы

    Досым тойға араласты,

    Көшім қойға араласты.

    Қойға араласқан бала

    Қойшыға қой қораласты

    Топтық жұмыс

    Топ ережесін ұсыну :

    Саралау: Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады,бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі

    «Досыма арнаймын»

    1 топ Мәтінді сахналау

    2-топ Доббис мырза Томды қалай жазалауы мүмкін? (стикерге жазу)

    3 топ Томды Доббис мырзаның жазасынан сақтап қалуға достық көмек

    4 топ «Дос» сөзіне синквейн құрастыру


    Бекіту кезеңі:

    «Екі дос» видео үзінді көрсету

    Достықтың адал және

    амал достық болатыны жайлы ой—түйін жасалады.




    Жұмбақтың шешімін табады, үш тілде айтады.






    Достық тақырыбындағы мәтіндерін жариялайды


    Керемет- 10 балл

    Жарайсың -8 балл

    Жақсы-6 балл




    Досы үшін не істей алатыны жайлы пікірді тақырыпқа сай аяқтайды










    Қанатты сөздер мен мақал-мәтелдің айырмасы мен ұқсастығын салыстыра отырыпкестені толтырады.














    Ақын-жазушылардың атын атайды,автор жайлы білімімен бөліседі.




    Нұсқаулық бойынша мәтінмен жұмыс жасайды.

    Талдау жасайды


    Саралау тапсырмаларын орындайды

    Мәтіннен мұғалімнің іс-әрекеті жайлы жазылған жолды тауып оқиды.

    Мәтіннің атауы Томға қатысты айтылғанын дәлелдейді

    Томның іс-әрекетіне баға береді.


    Тіл ұстарту жаттығуын орындайды.


    Топтық жұмыс орындайды


    Мәтінді сахналайды

    Достық көмек беру жолдарын қолданады.

    Синквейн құрап жазады.

    Екі дос видеосын көру арқылы Томның адал дос екенін айтады.







    ҚБ: смайлик





    ҚБ

    Стикер










    ҚБ отшашу











    ҚБ

    өзіндік марапат

























    ҚБ

    Жұлдыз

    ша













    ҚБ смайлик

















    Қб

    Үш шапалақ

    2 шапалақ












    Жұмбақ





















    Топтық тапсырма









    Кесте


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 3 сынып
    11.10.2021
    1457
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мұсаева Жадыра Рахманбердіқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации