Наймандар, керейіттер және жалайырлар.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Наймандар, керейіттер және жалайырлар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Наймандар, керейіттер және жалайырлар. Зерттеу сұрағы: Наймандар, керейіттер мен жалайырлардың ортағасырларлық саяси сахнадағы рөлі қандай болды? 6 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

«Мұхтар Арын атындағы №24 мамандандырылған лицейі» КММ

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан

Педагогтің аты-жөні:

Серік Г.Т.

Күні:

23.11.2022

Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Наймандар, керейіттер және жалайырлар.

Зерттеу сұрағы: Наймандар, керейіттер мен жалайырлардың ортағасырларлық саяси сахнадағы рөлі қандай болды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

Сабақтың мақсаты

Қазақстан аумағындағы Х-ХІІІ ғасырлардағы Найман, Керейіт, Жалайыр мемлекеттерінің даму ерекшеліктерін талдау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру


Сәлемдесу. Жағымды ахуал орнату.

«Веер» әдісі. Өткен сабаққа шолу

Қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабаққа қатысты сұрақтар жазып шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша жауап жазып тапсырады.


Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Мадақтау


Жаңа білім




Бастапқы стимул.

Наймандар мен керейіттердің ерте тарихы.

Топқа біріктіру: Адасқан әріптер

Адасқан әріптер топқа беріліп, топ тақырыбы таңдалады

  1. Наймандар тобы

  2. Керейіттер тобы

  3. Жалайырлар тобы

  4. Бақылаушы тобы

Топ ережелері:

  • Регламент сақтау 5-7 мин

  • Топ мүшелерінің барлығы өз ролін атқару (көшбасшы, спикер, көрнекілік жасаушы)

  • Тақырыптың толық қамтылуы

  • Оқушыларға түсінікті болуы

  • Ақпарат карточкасын толтыру.

Топтар өз жұмыстарын сынып алдында қорғайды. Бірін бірі тыңдау барысында «Ақпараттық карточка» толтыру тапсырылады:


Наймандар

Керейттер

Жалайырлар

Мекені




Орталығы




Билеушісі




Тапсырма. Мемлекеттердің құрылымын, ұқсастықтарын анықтау

Оқушылар мұқият тыңдап жаңа тақырыппен танысады


Әр топқа әріптер беріледі, сол әріптерден сөз құрап, құралған сөз топтың тақырыбы таңдалады. Дескриптор:

Мемлекеттердің пайда болуын, даму үрдісін біледі;

Мемлекеттердің құрылуына әсер еткен жағдайларды талдайды.


Басқа топтарды тыңдай отырып, ақпараттарды жазып отырады

Дескриптор: 6 ұпай

Мемлекеттердің мекенін жазады;

Орталығын көрсетеді;

Билеушілерін анықтайды.


Дескриптор:

Мемлекеттердің құрылымын сәйкестендіреді

4 ұпай

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады


«Ең үздік жауап»


«Бағалау критерилерін ұсыну»

Презентация

Қазақстан тарихы. Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық/ Н.С. Бакина, Н.Т. Жанакова, К.К. Сулейменова - Алматы: Атамұра, 2018. - 240 бет.


A4


Ақпараттық карточка

Бекіту

Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма: Наймандар, керейіттер және жалайырлар

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»


Кері байланыс

« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

- Не білдім?

- Не білемін?

- Не білгім келеді?


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2022
387
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі