Білім беру саласы :«Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Тіл дамыту
Тақырыбы: Нан қайдан келеді./ертегі/
Мақсаты:Балаларға көрнекі құралдар арқылы ертегінің мазмұнын түсіндіру. Нанның адам еңбегімен келетінін жеткізу.Нанды қастерлеуге,қадірлеуге тәрбиелеу.
Шаттық шеңберін ұйымдастыру
Сәлеметсізбе, жарқын күн.
Сәлеметсізбе, жер ана.
Сәлеметсіңдерме достарым,
Сендерді көргеніме қуаныштымын.
Өлең жолдарын қайталату
Ұйымдастыру
Жаңа сабақ
Өткенге ой –қозғау.
-Балалар бақшада нелер өседі?
-Бауда ше?
-Балалар жарайсыңдар.
Мен сендерге жұмбақ жасырсам жауабын тауып бересіңдер ме?
Жұмбақ жасыру.
Аста тас ,
Үсті тас.
Ортасында піскен ас (нан)
Балалар бүгін біз нан туралы туралы әңгімелесейік
Мына суретте наның қандай суреттерін көріп тұрмыз?Дәптермен жұмыс.
Олай болса бидаймен сендерді таныстырайын.
Мынау бидайдың масағы,сабағы,мұртшалары.Егер бидайдың қауызын ашитын болсақ оның ішінен бидай дәні шығады. Наубайханада одан аппақ ұн жасап шығарады.
Сөздік жұмыс:
Наубайхана нан пісіретін орын
Наубайшы нан пісіретін адам
Дирмен дәнді дақылдарды тартатын кәсіпорын
Камбаин әр алуан дақылдарды жинап бастыруға арналған машина
Сергіту сәті
Нан қиқымын шашпайық,
Жерде жатса баспайық.
Теріп алып қастерлеп,
Торғайларға тастайық.
Д/ойын: «Кім жылдам?»
Ертегіні оқып беру түсіндіру
Қорытындылау
Тышқанды қандай сұрақ мазалады?
Нан қайдан келді?
Тышқан сұрағына жауап алды ма?
Балаларға қайталатып айтқызу
Күтілетін нәтиже: ертегіні айта алу
Білуі тиіс: нан неден алынатынын
Түсінігі: нанды қадірлеу қастерлеу
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Нан қайдан келеді?" ашық оқу қызметі
"Нан қайдан келеді?" ашық оқу қызметі
Білім беру саласы :«Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Тіл дамыту
Тақырыбы: Нан қайдан келеді./ертегі/
Мақсаты:Балаларға көрнекі құралдар арқылы ертегінің мазмұнын түсіндіру. Нанның адам еңбегімен келетінін жеткізу.Нанды қастерлеуге,қадірлеуге тәрбиелеу.
Шаттық шеңберін ұйымдастыру
Сәлеметсізбе, жарқын күн.
Сәлеметсізбе, жер ана.
Сәлеметсіңдерме достарым,
Сендерді көргеніме қуаныштымын.
Өлең жолдарын қайталату
Ұйымдастыру
Жаңа сабақ
Өткенге ой –қозғау.
-Балалар бақшада нелер өседі?
-Бауда ше?
-Балалар жарайсыңдар.
Мен сендерге жұмбақ жасырсам жауабын тауып бересіңдер ме?
Жұмбақ жасыру.
Аста тас ,
Үсті тас.
Ортасында піскен ас (нан)
Балалар бүгін біз нан туралы туралы әңгімелесейік
Мына суретте наның қандай суреттерін көріп тұрмыз?Дәптермен жұмыс.
Олай болса бидаймен сендерді таныстырайын.
Мынау бидайдың масағы,сабағы,мұртшалары.Егер бидайдың қауызын ашитын болсақ оның ішінен бидай дәні шығады. Наубайханада одан аппақ ұн жасап шығарады.
Сөздік жұмыс:
Наубайхана нан пісіретін орын
Наубайшы нан пісіретін адам
Дирмен дәнді дақылдарды тартатын кәсіпорын
Камбаин әр алуан дақылдарды жинап бастыруға арналған машина
Сергіту сәті
Нан қиқымын шашпайық,
Жерде жатса баспайық.
Теріп алып қастерлеп,
Торғайларға тастайық.
Д/ойын: «Кім жылдам?»
Ертегіні оқып беру түсіндіру
Қорытындылау
Тышқанды қандай сұрақ мазалады?
Нан қайдан келді?
Тышқан сұрағына жауап алды ма?
Балаларға қайталатып айтқызу
Күтілетін нәтиже: ертегіні айта алу
Білуі тиіс: нан неден алынатынын
Түсінігі: нанды қадірлеу қастерлеу
шағым қалдыра аласыз













