Материалдар / Наполеон империясы қалай құрылды және оның құлдырау себептері неде болды?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Наполеон империясы қалай құрылды және оның құлдырау себептері неде болды?

Материал туралы қысқаша түсінік
7.2.2.1 - тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2018
11026
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

4-бөлім
Француз бұржуазиялық революциясының көрінісі

Мектеп: Е.Сыпатаев аом МДШОкмм

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Байбураева М.А

Сынып:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы:
Наполеон империясы қалай құрылды және оның құлдырау себептері неде болды?


Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)
7.2.2.1 - тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану;
7.3.2.4 - империалистік соғыстардың әлемдік саясаттың өзгеруіне ықпалын бағалау (Наполеон соғыстары мысалында);
7.2.3.2 - Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау

Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: империалистік соғыстардың әлемдік саясаттың өзгеруін және тарихи оқиғаларды біледі;
Басым көпшілігі:ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуын анықтайды;
Кейбір оқушылар:Наполеон империясы мысалында империалистік соғыстардың әлемдік саясаттың өзгеруін талдап өзіндік баға береді.

Бағалау критерийлері
-Францияның жаулаушылық соғыстары мен Наполеон Бонапарттың сыртқы және ішкі саясаты осы кезеңдегі тарихи оқиғаларды сипаттайтын өнер туындылары туралы түсіндіреді
-Аталған кезеңдегі Еуропада қалыптасқан саяси жағдайға талдау жасайды
-Тарихи оқиғаларды бағалайды, қорытынды жасайды



Тілдік мақсат
Тілдік мақсаттар:Негізгі сөздер мен тіркестер
-Бородино шайқасы
-Трафальгар шайқасы
-Коалиция
-Бірінші империя
-Вена конгресі
-Бурбондардың қалпына келтірілуі
Айтылым-сабақ барысында топтық және жұптық, жеке жұмыстар арқылы айтылым дағдысын қалыптастыру.
Сұрақты ұстап ал әдісі арқылы айтылым және тыңдалым дағдысы қалыптасады.
Оқылым- оқу мақсатына жетуде мәтінмен жұмыс арқылы оқылым дағдысын қалыптастыру
Тыңдалым-интернет желісі арқылы Наполеон империясы туралы бейнефильм көрсету арқылы айтылым-тыңдалым дағдысын қалыптастыру.
Жазылым-оқулықтан термин сөздерді анықтап дәптерлеріне жазады./кодекс, монархия, революция/

Құндылықтарға баулу
Мәңгілік Ел жалпыұлттық идеясының 7 қағидаты. Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіл әлемдік өңірлік мәселерді шешуге жаһандық тұрғыдан Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке баулу

Пәнаралық байланыстар
Әдебиет - оқушылар әдеби шығармаларда сипатталған тарихи
оқиғаларды ажыратады
География-оқушылар тарихи оқиғалардың орын алған жерлерін
картадан көрсетеді

Тақырып бойынша алдыңғы білім
Францияның даму жолдары туралы білімдері қалыптасқан

Сабақ барысы



Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар


Сабақтың басы
10 минут






































Бағалау

Сабақтың ортасы/
28 минут



Бағалау










Бағалау

Сабақтың соңы
5 минут


















Дескриптор

Оқушылармен сәлемдесіп,назарларын сабаққа аударып Шаңырақ әдісі арқылы әрбір оқушы өз есімдерінің басты әріптері арқылы дүниежүзі тарихы пәнінен танысқан сөздерді айтады.
Мысалы: Нағима-Наполеон
1,2,3, сандар арқылы топқа бөлу
I.Топ Франция
II.топ Ресей
III.топ Австрия
Үй тапсырмасын сұрау.
Сұрақты қағып ал әдісі арқылы өткен тақырыпты қайталау. Оқушыларға доп лақтыру арқылы сұрақтар қойылады.
1.Француз буржуазиялық революциясының себептері неде болды?
2.XVIII ғасыр соңындағы француз республикасының құрылу ерекшелігін атаңдар
3.XVIII ғасырдағы француз буржуазиялық революцияның негізгі қорытындыларын атаңдар
Сабақ тақырыбын анықтау үшін, тақтада көрсетілген суреттерге қарай отырып олардың сабақ тақырыбына байланысын анықтау тапсырылады


Л.Толстой М.Лермонтов
Ой шақыру әдісі арқылы Наполеон империясы атты бейнеролик көрсетіп, жаңа тақырыпты ашуға төмендегідейсұрақтар қойылады:
1.Империя деген сөзді қалай түсінесің?
2.Францияның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуы сипаттаңдар?
3. Қоғамның дамуына ағартушылық дәуір қандай әсерін тигізді?
КБ: Жұлдызша тарату әдісі

1-тапсырма. Наполеон империясының құрылуының тарихи маңызын Балық қаңқасы әдісі арқылы дәлелдеп, қаңқаларды толтыру тапсырмасы беріледі


Екі жұлдыз бір тілек әдісі /

2-тапсырма. Өрмекші торы әдісі. Оқушылар постерге өрмекшінің сұлбасын сала отырып, басына тақырыпты, денесіне өзекті ойларды, аяқтарына тірек сөздер арқылы шешу жолдарын жазып, өз ойларын тиянақтап, пысықтайды.
Тиімділігі: өрмекші сұлбасына меңгерілген материалды пысықтау мақсатында кезең-кезеңдермен пысықтауға тиімді.
ҚБ: Смайликтер арқылы

Кері байланыс: Сауалнама әдісі
1.Сабақта мен.....жұмыс істедім
2.Мен сабақта өз жұмысыма......
3.Сабақ маған ......көрінді.
4.Сабақта мен......
5.Менің көңіл-күйім......
6.Сабақ материалы маған......
7.Үй тапсырмасы маған......көрінеді
Белсенді/енжар
Ризамын/риза емеспін
Қысқа/ұзын болып
Шаршамадым/шаршадым
Жақсы болды/нашар
Түсінікті/түсініксіз
Пайдалы/пайдасыз
Қызықты/зеріктіретін
Жеңіл/қиын
Қызықты/қызықсыз


Үйге тапсырма: дәптерге оқулықтағы кестені әркім өзбетінше орындау. Вена конгресі шешімі бойынша Францияның негізгі қарсыластарына қандай аумақтар көшті?

-оқушылар Францияның жаулаушылық соғыстары мен Наполеон Бонапарттың сыртқы және ішкі саясаты осы кезеңдегі тарихи оқиғаларды сипаттайтын өнер туындыларының өнер туындыларының аттарын атап, Балық қаңқасы әдісіне салып толтырады;

-18 ғасырдағы Еуропада қалыптасқан саяси жағдайды Өрмекші әдісіне салып талдайды;
-Наполеон Бонапарт империясының тарихи оқиғаларын зерттеп, қорытынды баға береді.

Топтың аты жазылған парақшалар
Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.
Оқушылар допты лақтыру арқылы сұрақтарға жауап береді.












Бейнежазба







Жұлдызшалар таратылады

Постер, маркер, стикер, ватман









Қима қағаздар


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Дереккөздер
Сабақты саралау сыни ойлауды дамытуға негізделген. Ойлаудың талдау, жинақтау, бағалау мақсатына сәйкес тапсырмалар сұрыпталды.
-Қабілеті жоғары оқушыларға Наполеон империясының құрылуының тарихи маңызын Балық қаңқасы әдісі арқылы проблемаларды анықтау және одан шығу жолдарын қарастырылуын дәлелдетіп, тарихи оқиғаларды бағалауына, қорытынды жасай алуына бағыт беремін.

-Қабілеті орташа оқушыларғаНаполеон империясының құрылуының алғышарттарын талдауға, проблема себептерін анықтауға,, тақырыптың негізгі мазмұндары мен түсініктерін қалыптастыруда ынтасын арттырамын.
-Қабілеті төмен оқушыларға Наполеон Бонапарттың сыртқы және ішкі саясатын және осы кезеңдегі тарихи оқиғалардың сипатталғанын, өнер туындылары туралы түсінуіне тақырыптың негізгі мазмұндар мен түсініктерін жетелеу арқылы қолдау көрсетемін.

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Бағалау сабақтың өн бойында әрбір әрекеттен кейін тапсырмалар дискрипторларымен және қалыптастырушы бағалау түрлерін енгізе отырып жүргізілді, оқушының өзін-өзі бағалауына және жұпта топ ішінде өзара бағалау жүргізілді. Екі жұлдыз бір тілек, сауалнама әдісі.


Денсаулық және қауіпсіздік техникасы-ның сақталуы
-Сабақ барысында салауатты өмір салтын ұстану маңыздылығы айтылады
-Сабақ кезінде өмір қауіпсіздік пен техника қауіпсіздігі туралы



Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.






ескертпе жасаймын








Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды /оқытуды да, оқуды да ескеріңіз/?
1.
2.
3.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды/ оқытуды да, оқуды да ескеріңіз/?
1.
2.
3.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!