Материалдар / Нәруыз- биологиялық полимер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Нәруыз- биологиялық полимер

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңа әдіс тәсілдер
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың талқырыбы: Нәруыз-биологиялық полимер

Оқытушының аты-жөні: Абылгазина Б.Т

Күні:

Топ: 1 курс


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Нәруыздың маңызын анықтау.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Тақырыпты түйіндеп қорытындылайды

Бағалау критерийі

Нәруыз молекуласының құрамын түсіндіреді. Нәруыздың құрылысын сипаттайды.

Тілдік құзіреттілік

Альбуминдер, глобулиндер, гистондар, фосфопротейдтер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.

Пәнаралық байланыс

Химия.

Алдыңғы оқу

Липидтер

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар

Басталуы


5-20 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Топтарға бөлу.

«Атомдар мен молекулалар » ойыны бойынша бөліну.


Психологиялық ахуал қалыптастыру«Жыл мезгілдері» тренинг

Үй тапсырмасы

Биологиялық диктант (жеке жұмыс)

Дескриптор

- Липидтердің құрылысын біледі.

- Липидтердің қызметін сипаттайды.



Қағаз қиындылары

Жаңа білім

25-35 минут




Жаңа тақырып

Оқулықпен жұмыс. Топта талқылау

«Серпілген сауал» әдісімен әр топ бір-бір сұрақтан құрап, басқа топтарға қсяды

1 топ: Нәруыз биополимерлер екенін дәлелдеңдер.

2 топ: Нәруыз молекуласын зерттеген ғалымдар туралы сипаттаңдар.

3 топ: Нәруыздың құрылысын, құрамын айқындаңдар.

Дескриптор

  • Нәруыз биополимерлер екенін дәлелдейді.

  • Нәруыз молекуласын зерттеген ғалымдар туралы сипаттайды.

  • Нәруыздың құрылысын, құрамын айқындайды.

«Қол шапалақтау» әдісімен топта белсенді жауап берген оқушыларды мадақтау.

2 тапсырма

«Қар кесегі» әдісі

Жаттығудың сипаттамасы:

Біріншіден, оқушылар жеке жауап берулері керек. Кейін жұп ақылдасып, олардың екі жауабын бір жауап етіп үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп, үдерісті қайталайды. Осылайша төрт,бес,алты жауап бір жауап болып біріктіріледі.)

. «Қадамда» әдісі (жұптық жұмыс)

Биополимерлер молекуласының екі үзіндісі берілген:

  1. А-Б-К-С-В-А-П 2) Г-Г-Г-Г-ГГ-Г

Бұлардың қайсысы нәруыз екенін дәлелдеңдер.


Оқулық.

Кеспе мәтіндер.












Оқулық.

«Қар кесегі» әдісі.

Аяқталуы 36-40 минут

Кері байланыс

Сабақты қорытындылау: Сұрақтар мен тапсырмаларды орындайдыРефлексия парағы

Рефлексия

  • 1. Материалды мен шын мәнінде түсінбеймін.

  • 2. Сабақтың материалы мен көп нәрселер туралы ойландырды.

  • 3. Маған сабақ ыңғайлы болды.


Үйге тапсырма





Түрлі-түсті стикерлер



Саралау – Сізқабілеті

Жоғарыоқушыларғатапсырманы

күрделендірудіқалай

жоспарлайсыз?

Топтық жұмыс, жеке жұмыс, қосымша тапсырма беру арқылы



Бағалау – Оқушылардың

Үйренгенінтексеруді

Қалайжоспарлайсыз?



Формативті-жақсы сөздер арқылы;сумативті-қорытынды бағалау.


Пəнаралықбайланыс

Қауіпсіздікжəнееңбекті

Қорғауережелері

АКТ-менбайланыс


Техникал қауіпсіздігі ережесі,оқушы үні ережесін орындау.

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайыма?

Бүгіноқушылар

не білді?

Сыныптағыахуал

Қандайболды?

Мен жоспарлаған

Саралаушаралары

тиімдіболдыма?




Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

Келетінсұрақтарғажауапберіңіз.







Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

Жетілдіругекөмектесетінне білдім?



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!