Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы8.1В |
Мектеп: М.Жұмабаев атындағы №39 ЖОМ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Алимкулова Венера Курманбековна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Нәруыздар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.4.1.3. нәруыздың қасиеттері мен биологиялық қызметтерін сипаттау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: нәруызға анықтама береді; Оқушылардың басым бөлігі: нәруыз мономерлері-аминқышқылдарды сипаттайды, нәруыз ыдыраған кезде қанша энергия бөлінетінін түсінеді; Кейбір оқушылар: тірі ағзадағы нәруыздың негізгі үш қызметін анықтайды, нәруыздардың рөліне баға береді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дағдылар |
сын тұрғысынан ойлау, ғылыми-зерттеу, білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
мономер, оссеин, фермент, антиденелер, меланин, аминқышқыл. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, жауапкершілік, айналадағыларға қамқорлық көрсету |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
химия |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
7.4.1.3 азық-түліктер құрамындағы нәруыз, май, көмірсулардың бар болуын дәлелдеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды 3 топқа
бөлу /қызыл, сары, жасыл/. Қызыл түс- «Актин»
«Конверттегі сұрақ» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. 1. Жай көмірсулардың қасиетімен қызметін сипаттаңдар? 2. Майлар мен липидтердің құрылысын және құрамын салыстырыңдар? 3. Полисахаридтерге сипаттама беріңдер?
ҚБ «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға сұрақ қою арқылы жаңа сабақты бастаймыз. Ф.Энгельстің «Тіршілік дегеніміз-нәруыздық денелердің өмір сүру жолы» деген тұжырымды қалай түсінесіңдер? Оқулықпен жұмыс. 22-24 беттер оқу 1 тапсырма. «Айналмалы бекет» әдісі арқылы әр топтың өкілі өзінің тақырыпшасын сағат тілімен жылжи отырып, басқа топтарға қорғайды. 1 топ. Нәруыздар құрылысы; 2 топ. Нәруыз қасиеттері; 3 топ. Нәруыз қызметі; Дескриптор:
ҚБ «Түс белгісі» арқылы
2 тапсырма. «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы жүзеге асырылады. Оқушыларға суреттер беріледі, суреттердегі азық-түліктердің құрамындағы нәруыздардың пайдасын және ағзадағы қызметін айтады.
Дескриптор:
ҚБ смайликтер арқылы
3-тапсырма. «Сәйкестендіру» кестесі арқылы оқушылар берілген сөздер мен анықтамаларды сәйкестендіреді.
Дескриптор:
ҚБ смайликтер арқылы
|
АКТ,
слайдтар,
оқулық
түрлі түсті
белгілер
суреттер.
оқулық, дәптер,
кесте |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Нәруыз тақырыбын қорытындылау үшін «Синквейн» әдісін пайдаланып, 5 жолды өлең құру. Нәруыз Суда ерігіш, мономерлі аминқышқыл Ыдыратады, синтездейді, ерітеді Нәруыздық денелердің өмір сүру жолы-тіршілік Тіршілік Дескриптор:
ҚБ смайликтер арқылы
|
«Синквейн» әдісі, дәптер, смайликтер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия |
«
Белсене Қызықты болды
қ
Түсінікті Жаңа нәрсе болды білдім
|
нысана суреті, стикер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеймін. «Миға шабуыл», «Айналмалы бекет» әдістері арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығы ескеріледі. |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? смайликтер, түстер арқылы |
Пəнаралық байланыс: химия
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ және оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ма?
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Алимкулова Венера КурманбековнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз "Нәруыздар"
Тақырып бойынша 11 материал табылды
"Нәруыздар"Материал туралы қысқаша түсінік
Нәруыздардың қасиеттері
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



атысты












