Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы

    8.1В

    Мектеп:

    М.Жұмабаев атындағы №39 ЖОМ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Алимкулова Венера Курманбековна

    Сынып: 8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Нәруыздар

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.4.1.3. нәруыздың қасиеттері мен биологиялық қызметтерін сипаттау.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: нәруызға анықтама береді;

    Оқушылардың басым бөлігі: нәруыз мономерлері-аминқышқылдарды сипаттайды, нәруыз ыдыраған кезде қанша энергия бөлінетінін түсінеді; Кейбір оқушылар: тірі ағзадағы нәруыздың негізгі үш қызметін анықтайды, нәруыздардың рөліне баға береді.

    Бағалау критерийлері

    • Нәруыз қызметіне сипаттама беру;

    • Нәруыз құрамына қажетті аминқышқылдарды ажырату;

    Дағдылар

    сын тұрғысынан ойлау, ғылыми-зерттеу, білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті

    Тілдік мақсаттар

    мономер, оссеин, фермент, антиденелер, меланин, аминқышқыл.

    Құндылықтарға баулу

    шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, жауапкершілік, айналадағыларға қамқорлық көрсету

    Пәнаралық байланыс

    химия

    Алдыңғы білім

    7.4.1.3 азық-түліктер құрамындағы нәруыз, май, көмірсулардың бар болуын дәлелдеу.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар


    Сабақтың басы
















    Сабақтың ортасы

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушыларды 3 топқа бөлу /қызыл, сары, жасыл/. Қызыл түс- «Актин» , сары түс – «Меланин» , жасыл түс– «Миозин»

    «Конверттегі сұрақ» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

    1. Жай көмірсулардың қасиетімен қызметін сипаттаңдар?

    2. Майлар мен липидтердің құрылысын және құрамын салыстырыңдар?

    3. Полисахаридтерге сипаттама беріңдер?

    ҚБ түсіндім сұрақ бар түсінбедім


    «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға сұрақ қою арқылы жаңа сабақты бастаймыз. Ф.Энгельстің «Тіршілік дегеніміз-нәруыздық денелердің өмір сүру жолы» деген тұжырымды қалай түсінесіңдер?

    Оқулықпен жұмыс. 22-24 беттер оқу

    1 тапсырма. «Айналмалы бекет» әдісі арқылы әр топтың өкілі өзінің тақырыпшасын сағат тілімен жылжи отырып, басқа топтарға қорғайды.

    1 топ. Нәруыздар құрылысы;

    2 топ. Нәруыз қасиеттері;

    3 топ. Нәруыз қызметі;

    Дескриптор:

    • мәтінді толық меңгеріп, оқушыларға түсіндіреді;

    • дәптерге керекті жерін жазып алады.

    ҚБ «Түс белгісі» арқылы

    «Мен түсініп отырмын және түсіндіре аламын»

    «Мен түсінгеніме сенімдімін»

    «Мен әлі түсінбей отырмын»


    2 тапсырма. «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы жүзеге асырылады. Оқушыларға суреттер беріледі, суреттердегі азық-түліктердің құрамындағы нәруыздардың пайдасын және ағзадағы қызметін айтады.

    Дескриптор:

    • суретте не көрсетілгенін айтады;

    • нәруыздың адам ағзасындағы маңызын сипаттайды;

    • нәруыздың ерекшеліктерін атайды.

    ҚБ смайликтер арқылы

    өте жақсы жақсы орта


    3-тапсырма. «Сәйкестендіру» кестесі арқылы оқушылар берілген сөздер мен анықтамаларды сәйкестендіреді.

    НShape2 Shape1 әруыздар

    Тірі жасушада күрделі биохимиялық реакция жүру

    СShape4 Shape3 үйек нәруызы

    актин мен миозин жиырылғыш қызмет атқарады

    Ферменттік қызмет

    Мономері аминқышқылдары болып табылатын биополимер

    Бұлшықет нәруызы

    оссеин мен сіңір нәруызы-механикалық қызмет атқарады

    АShape5 Shape6 нтидене

    1г нәруыз ыдыраған кезде 17,2кДж энергия бөлу

    ҚShape7 ұрылыстық қызмет

    Адам ағзасы мен жануарларда қорғаныш нәруыздар.

    Энергетикалық қызмет

    Жасушаның құрғақ массасы 80%, 70%-ын су деп есептегенде шикі массасы 20% құрауы.

    Дескриптор:

    • берілген сөздер мен анықтамаларды сәйкестендіреді;

    • нәруыздардың қызметіне баға береді.

    ҚБ смайликтер арқылы

    өте жақсы жақсы орта







    АКТ, слайдтар,


    оқулық







    Ф.Энгельс


    оқулық












    түрлі түсті белгілер







    суреттер.























    оқулық, дәптер, кесте

    Сабақтың соңы


    Нәруыз тақырыбын қорытындылау үшін «Синквейн» әдісін пайдаланып, 5 жолды өлең құру. Нәруыз

    Суда ерігіш, мономерлі аминқышқыл

    Ыдыратады, синтездейді, ерітеді

    Нәруыздық денелердің өмір сүру жолы-тіршілік

    Тіршілік

    Дескриптор:

    • 5 жолды өлеңді құрастырады.

    ҚБ смайликтер арқылы

    өте жақсы жақсы орта

    «Синквейн» әдісі, дәптер, смайликтер

    Рефлексия

    «Shape8 Рефлексиялық нысана»

    Shape9

    Белсене Қызықты болды

    қShape10 атысты

    Shape12 Shape11

    Shape13


    Түсінікті Жаңа нәрсе

    болды білдім




    нысана суреті, стикер

    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау

    көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеймін. «Миға шабуыл», «Айналмалы бекет» әдістері арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығы ескеріледі.

    Бағалау – оқушы білімін

    тексеруді қалай жоспарлайсыз? смайликтер, түстер арқылы

    Пəнаралық байланыс: химия


    Рефлексия

    Сабақ және оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

    Оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ма?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алимкулова Венера Курманбековна
    01 Қазан 2020
    652
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Нәруыздар"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Нәруыздар"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Нәруыздардың қасиеттері
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы

    8.1В

    Мектеп:

    М.Жұмабаев атындағы №39 ЖОМ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Алимкулова Венера Курманбековна

    Сынып: 8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Нәруыздар

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.4.1.3. нәруыздың қасиеттері мен биологиялық қызметтерін сипаттау.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: нәруызға анықтама береді;

    Оқушылардың басым бөлігі: нәруыз мономерлері-аминқышқылдарды сипаттайды, нәруыз ыдыраған кезде қанша энергия бөлінетінін түсінеді; Кейбір оқушылар: тірі ағзадағы нәруыздың негізгі үш қызметін анықтайды, нәруыздардың рөліне баға береді.

    Бағалау критерийлері

    • Нәруыз қызметіне сипаттама беру;

    • Нәруыз құрамына қажетті аминқышқылдарды ажырату;

    Дағдылар

    сын тұрғысынан ойлау, ғылыми-зерттеу, білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті

    Тілдік мақсаттар

    мономер, оссеин, фермент, антиденелер, меланин, аминқышқыл.

    Құндылықтарға баулу

    шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, жауапкершілік, айналадағыларға қамқорлық көрсету

    Пәнаралық байланыс

    химия

    Алдыңғы білім

    7.4.1.3 азық-түліктер құрамындағы нәруыз, май, көмірсулардың бар болуын дәлелдеу.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар


    Сабақтың басы
















    Сабақтың ортасы

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушыларды 3 топқа бөлу /қызыл, сары, жасыл/. Қызыл түс- «Актин» , сары түс – «Меланин» , жасыл түс– «Миозин»

    «Конверттегі сұрақ» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

    1. Жай көмірсулардың қасиетімен қызметін сипаттаңдар?

    2. Майлар мен липидтердің құрылысын және құрамын салыстырыңдар?

    3. Полисахаридтерге сипаттама беріңдер?

    ҚБ түсіндім сұрақ бар түсінбедім


    «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға сұрақ қою арқылы жаңа сабақты бастаймыз. Ф.Энгельстің «Тіршілік дегеніміз-нәруыздық денелердің өмір сүру жолы» деген тұжырымды қалай түсінесіңдер?

    Оқулықпен жұмыс. 22-24 беттер оқу

    1 тапсырма. «Айналмалы бекет» әдісі арқылы әр топтың өкілі өзінің тақырыпшасын сағат тілімен жылжи отырып, басқа топтарға қорғайды.

    1 топ. Нәруыздар құрылысы;

    2 топ. Нәруыз қасиеттері;

    3 топ. Нәруыз қызметі;

    Дескриптор:

    • мәтінді толық меңгеріп, оқушыларға түсіндіреді;

    • дәптерге керекті жерін жазып алады.

    ҚБ «Түс белгісі» арқылы

    «Мен түсініп отырмын және түсіндіре аламын»

    «Мен түсінгеніме сенімдімін»

    «Мен әлі түсінбей отырмын»


    2 тапсырма. «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы жүзеге асырылады. Оқушыларға суреттер беріледі, суреттердегі азық-түліктердің құрамындағы нәруыздардың пайдасын және ағзадағы қызметін айтады.

    Дескриптор:

    • суретте не көрсетілгенін айтады;

    • нәруыздың адам ағзасындағы маңызын сипаттайды;

    • нәруыздың ерекшеліктерін атайды.

    ҚБ смайликтер арқылы

    өте жақсы жақсы орта


    3-тапсырма. «Сәйкестендіру» кестесі арқылы оқушылар берілген сөздер мен анықтамаларды сәйкестендіреді.

    НShape2 Shape1 әруыздар

    Тірі жасушада күрделі биохимиялық реакция жүру

    СShape4 Shape3 үйек нәруызы

    актин мен миозин жиырылғыш қызмет атқарады

    Ферменттік қызмет

    Мономері аминқышқылдары болып табылатын биополимер

    Бұлшықет нәруызы

    оссеин мен сіңір нәруызы-механикалық қызмет атқарады

    АShape5 Shape6 нтидене

    1г нәруыз ыдыраған кезде 17,2кДж энергия бөлу

    ҚShape7 ұрылыстық қызмет

    Адам ағзасы мен жануарларда қорғаныш нәруыздар.

    Энергетикалық қызмет

    Жасушаның құрғақ массасы 80%, 70%-ын су деп есептегенде шикі массасы 20% құрауы.

    Дескриптор:

    • берілген сөздер мен анықтамаларды сәйкестендіреді;

    • нәруыздардың қызметіне баға береді.

    ҚБ смайликтер арқылы

    өте жақсы жақсы орта







    АКТ, слайдтар,


    оқулық







    Ф.Энгельс


    оқулық












    түрлі түсті белгілер







    суреттер.























    оқулық, дәптер, кесте

    Сабақтың соңы


    Нәруыз тақырыбын қорытындылау үшін «Синквейн» әдісін пайдаланып, 5 жолды өлең құру. Нәруыз

    Суда ерігіш, мономерлі аминқышқыл

    Ыдыратады, синтездейді, ерітеді

    Нәруыздық денелердің өмір сүру жолы-тіршілік

    Тіршілік

    Дескриптор:

    • 5 жолды өлеңді құрастырады.

    ҚБ смайликтер арқылы

    өте жақсы жақсы орта

    «Синквейн» әдісі, дәптер, смайликтер

    Рефлексия

    «Shape8 Рефлексиялық нысана»

    Shape9

    Белсене Қызықты болды

    қShape10 атысты

    Shape12 Shape11

    Shape13


    Түсінікті Жаңа нәрсе

    болды білдім




    нысана суреті, стикер

    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау

    көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеймін. «Миға шабуыл», «Айналмалы бекет» әдістері арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығы ескеріледі.

    Бағалау – оқушы білімін

    тексеруді қалай жоспарлайсыз? смайликтер, түстер арқылы

    Пəнаралық байланыс: химия


    Рефлексия

    Сабақ және оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

    Оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ма?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 8 сынып
    01.10.2020
    652
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алимкулова Венера Курманбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации