Материалдар / Нәруыздың қасиеттері мен биологиялық қызметтерін сипаттау

Нәруыздың қасиеттері мен биологиялық қызметтерін сипаттау

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша құрастырылған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2018
3742
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Молекулалық биологияКүні:Сынып: 8Мектеп: БҚО,Орал қаласы, №25 ЖОББМ Мұғалімнің аты-жөні: Сатыбалдиева Жарқынай Мұратқызы


Қатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Нәруыздар. БЖБ

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары 8.4.1.3 Нәруыздың қасиеттері мен биологиялық қызметтерін сипаттау

Сабақтың мақсаты-нәруыздың құрылысы және ондағы энергияның алмасуын біліп түсінеді.-ағзадағы әртүрлі нәруыздың биологиялық қызметтерін ажыратып түсіндіреді.- нәруыздың биополимер болып табылатынын түсіндіріп талдайды
Бағалау критерийіНәруыздың қасиеттері мен биологиялық қызметтерін анықтайды
Тілдік мақсаттарОқушылар қолданады: Нәруыздың құрылысы және қызметін бейнекөріністен көріп, термин сөздерді жазады.«Түртіп алу» әдісі арқылы жаңа сабақты талдап, топ арасында түсіндіреді.Пәнге қатысты терминдер мен негізгі сөз тіркестері: Талқылауға арналған тармақтар: Нәруыздар – мономерлері... болып табылатын... түрге кіреді.Антиденелер... атқарады.Фибриноген нәруызы ............. қызмет атқарады. Сүйек нәруызы................және сіңір нәруызы........... механикалық қызмет атқарады.Бұлшықет нәруызы.............. жиырылғыш қызмет атқарады.Гемоглобин нәруызы............қызмет атқарады.Түсі бар нәруыздар..............пигменттік қызмет атқарады.
Құндылықтарға баулу
  • жеке және топта оқушылар ынтымақтастықта жұмыс жасайды;
  • нәруыздың құрылысы мен қызметін анықтауда өз ойларын тұжырымдайды;
  • Пән аралық байланысХимия - нәруыздың химиялық қасиеттерін анықтау, оның құрамының өзгеруі нәтижесінде қоршаған ортаға тигізетін әсері.Ағылшын- термин сөздер.
    Алдыңғы білім5-6 сыныптың жаратылыстану пәнінен заттарды органикалық және бейорганикалық заттарға жіктеуді біледі. 7 сыныптың биология пәнінен азық-түлік құрамындағы нәруыздың маңызын біледі
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңі

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
    Ресурстар
    Сабақтың басы 3мин







    1.Оқушылармен амандасу,2.Ынтымақтастыру атмосферасын құруТопқа бөлу: қағаз қиындыларындағы суреттер арқылытопқа бөлу. І топ: Жасушаның құрамындағы органикалық заттарІІ топ: Жасушаның құрамындағы бейорганикалық заттар



    Қағазға жазылған суреттер (қант, элементтер, су, май, тұздар т.б)
    Сабақтың ортасы 5мин





    10 мин







    2 мин









    5 мин





























    3 мин









    -«Миға шабуыл» әдісі Мұғалім азық-түлік бар қоржынды көрсетіп оқушылардан сұрайды: «Осы қоржынның ішіндегі азық-түліктердің құрамында болатын қоректік заттарды анықтаңыз?»Бейнекөрініс көрсету «Нәруыздар» (1-2мин)ТЖ Мәтінді оқып, «518» әдісі арқылы 8мин ішінде 5 оқушы 1 сөйлемнен айтып шығады.Дескриптор:
  • Уақытты тиімді пайдалану
  • Сөйлемді мазмұнды, нақты етіп құру
  • ҚБ. «Бағдаршам» әдісімен өзара бағалау. Оқушылар бағдаршам түстерін көтеру арқылы жауап берген оқушының жұмысын бағалайды:жасыл - өте жақсы сары – жақсы;қызыл – қанағаттанарлық.ТЖ: «Фишбоун» әдісіБағалау критерийі: оқушылар ағзадағы нәруыздың құрылысын және қасиетін анықтады.Дескриптор: - ағзадағы нәруыздың құрылысын анықтап, термин сөздерді жазады.-нәруыздың қасиеттерін салыстырды. ҚБ. «Комплимент» әдісі: Жарайсыз! Тамаша! деп бағаланады.

    Кері байланыс:«Пирамида» әдісіҮйге тапсырма:§5 оқу, тақырып бойынша термин сөздердің үш тілде аудармасын жазу.


    Азық-түлік бар қоржын



    Smk.edu.kzОқулықА.И.Соловьева, Б.Т.Ибраимова,Ж.Ә.Алина.биология 8 сынып















    Карточкалық үлестірме тапсырмалары





























    Күнделікке жазады

    Сабақтың соңы 15 мин

























    БЖБТапсырма1. Полимер болатын қосылысты белгілеңізА) амин қышқылдары В) глюкоза С) сутегі D) крахмал ().Мономер мен полимердің айырмашылықтарын сипаттаңыз.Биологиялық мысалдар келтіріңіз.2. Өсімдік жасушасының қабырғасы көмірсудан тұрады. А) гликоген В)крахмалС) хитин D) целлюлоза
  • Суретте бейнеленген буынаяқтылардың қаңқасы ... тұрады.
  • А) амин қышқылынан В) галактозадан С) глюкозадан D) хитиннен

  • Нәруыздардың қасиеттері берілген қатарды белгілеңіз.
  • А) суда ерімейді,жылуды нашар өткізеді В) суда жақсы ериді,майға ұқсас заттар С) қатты заттар, бірақ суда жақсы ериді D) көпшілігі суда жақсы ериді

  • Кестені толтырыңыз, тұжырымдаманы сәйкестендіріңіз.
  • Тұжырымдамалар.
  • Өсімдік жасушаларында қорға жиналатын зат – крахмал.
  • Энергетикалық қызмет атқарады, себебі оның 1 грамы ыдырағанда 38,9кДж энергия түзіледі.
  • Мақта талшығында 98 пайыз целлюлоза болады.
  • Адам және жануарлардың асқорыту жүйесінде ферменттер маңызды рөл атқарады.
  • Тасымалдау қызметін гемоглобин атқарады.
  • Тері, шаш және көздің нұрлы қабықшасында меланин түс береді.


  • Биологиялық есеп.
  • 1 грамм нәруыз тотыққанда түзілетін энергия 1 грамм көмірсу тотыққандағы энергиямен бірдей. Не себепті ағза нәруыздарды – энергия көзі ретінде тек аса қажет жағдайда ғана пайдаланады? Түсіндіріңіз?



















    Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?БағалауСіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және техника қауіпсіздік техникасын сақтау
    -саралау жұмысы «Фишбоун» негізінде оқушылар деңгейіне қарай -оқушылардың көп бөлігі:нәруыздың құрылысын біліп, ондағы энергия алмасу үдерісін сипаттады.қушылардың басым бөлігі: ағзадағы нәруыздың биологиялық қызметін түсінеді.ейбір оқушылар: нәруыздың биополимер ретіндегі маңыздылығын тұжырымдады.
  • мәтінді түсінуде топпен жұмыс жасау барысында әрбір топ бір-бірін «бағдаршам», «комплимент», мадақтау сөздер арқылы бағалайды.


  • -топтық жұмыста қауіпсіздік ережесін сақтау.-АКТ мен жұмыс жасауда уақытты шектеу.
    Сабақ бойынша рефлексия: Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болдыма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарыңыздан ауытқу болды ма және неліктен?

    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағалау:

    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)?1. 2.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқу мен оқытуға қатысты)? 1.2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері – қиыншылықтары туралы нені анықтадам, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ