Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Нәруыздың қасиеттері мен биологиялық қызметтерін сипаттау
Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша құрастырылған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
14 Қазан 2018
3742
8 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Молекулалық биологияКүні:Сынып: 8 | Мектеп: БҚО,Орал қаласы, №25 ЖОББМ Мұғалімнің аты-жөні: Сатыбалдиева Жарқынай Мұратқызы | |
Қатысқандар: | Қатыспағандар: | |
Сабақтың тақырыбы: Нәруыздар. БЖБ | ||
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары | 8.4.1.3 Нәруыздың қасиеттері мен биологиялық қызметтерін сипаттау | |
Сабақтың мақсаты | -нәруыздың құрылысы және ондағы энергияның алмасуын біліп түсінеді.-ағзадағы әртүрлі нәруыздың биологиялық қызметтерін ажыратып түсіндіреді.- нәруыздың биополимер болып табылатынын түсіндіріп талдайды | |
Бағалау критерийі | Нәруыздың қасиеттері мен биологиялық қызметтерін анықтайды | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар қолданады: Нәруыздың құрылысы және қызметін бейнекөріністен көріп, термин сөздерді жазады.«Түртіп алу» әдісі арқылы жаңа сабақты талдап, топ арасында түсіндіреді.Пәнге қатысты терминдер мен негізгі сөз тіркестері: Талқылауға арналған тармақтар: Нәруыздар – мономерлері... болып табылатын... түрге кіреді.Антиденелер... атқарады.Фибриноген нәруызы ............. қызмет атқарады. Сүйек нәруызы................және сіңір нәруызы........... механикалық қызмет атқарады.Бұлшықет нәруызы.............. жиырылғыш қызмет атқарады.Гемоглобин нәруызы............қызмет атқарады.Түсі бар нәруыздар..............пигменттік қызмет атқарады. | |
Құндылықтарға баулу | ||
Пән аралық байланыс | Химия - нәруыздың химиялық қасиеттерін анықтау, оның құрамының өзгеруі нәтижесінде қоршаған ортаға тигізетін әсері.Ағылшын- термин сөздер. | |
Алдыңғы білім | 5-6 сыныптың жаратылыстану пәнінен заттарды органикалық және бейорганикалық заттарға жіктеуді біледі. 7 сыныптың биология пәнінен азық-түлік құрамындағы нәруыздың маңызын біледі | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңі | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы 3мин | 1.Оқушылармен амандасу,2.Ынтымақтастыру атмосферасын құруТопқа бөлу: қағаз қиындыларындағы суреттер арқылытопқа бөлу. І топ: Жасушаның құрамындағы органикалық заттарІІ топ: Жасушаның құрамындағы бейорганикалық заттар | Қағазға жазылған суреттер (қант, элементтер, су, май, тұздар т.б) |
Сабақтың ортасы 5мин 10 мин 2 мин 5 мин 3 мин | -«Миға шабуыл» әдісі Мұғалім азық-түлік бар қоржынды көрсетіп оқушылардан сұрайды: «Осы қоржынның ішіндегі азық-түліктердің құрамында болатын қоректік заттарды анықтаңыз?»Бейнекөрініс көрсету «Нәруыздар» (1-2мин)ТЖ Мәтінді оқып, «518» әдісі арқылы 8мин ішінде 5 оқушы 1 сөйлемнен айтып шығады.Дескриптор: Кері байланыс:«Пирамида» әдісіҮйге тапсырма:§5 оқу, тақырып бойынша термин сөздердің үш тілде аудармасын жазу. | Азық-түлік бар қоржын Smk.edu.kzОқулықА.И.Соловьева, Б.Т.Ибраимова,Ж.Ә.Алина.биология 8 сынып Карточкалық үлестірме тапсырмалары Күнделікке жазады |
Сабақтың соңы 15 мин | БЖБТапсырма1. Полимер болатын қосылысты белгілеңізА) амин қышқылдары В) глюкоза С) сутегі D) крахмал (iі).Мономер мен полимердің айырмашылықтарын сипаттаңыз.Биологиялық мысалдар келтіріңіз.2. Өсімдік жасушасының қабырғасы көмірсудан тұрады. А) гликоген В)крахмалС) хитин D) целлюлоза | |
Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және техника қауіпсіздік техникасын сақтау |
-саралау жұмысы «Фишбоун» негізінде оқушылар деңгейіне қарай -оқушылардың көп бөлігі:нәруыздың құрылысын біліп, ондағы энергия алмасу үдерісін сипаттады.-оқушылардың басым бөлігі: ағзадағы нәруыздың биологиялық қызметін түсінеді.-кейбір оқушылар: нәруыздың биополимер ретіндегі маңыздылығын тұжырымдады. | -топтық жұмыста қауіпсіздік ережесін сақтау.-АКТ мен жұмыс жасауда уақытты шектеу. | |
Сабақ бойынша рефлексия: Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болдыма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарыңыздан ауытқу болды ма және неліктен? | Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы бағалау: Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)?1. 2.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқу мен оқытуға қатысты)? 1.2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері – қиыншылықтары туралы нені анықтадам, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)