Күні: Сынып: 1 А | Қатысқандар саны: 29Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Бейнежазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік | Сырғанақ |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Армысың, Алтын күн!Армысың, көк аспан!Армысың, достарым,Бәріңді көрсем қуанам!
-Қазір 23 Қысқы олимпиада Оңтүстік Кореяның Пхенчхан қаласында өтіп жатыр. Олимпиадаға 80-нен астам елдің 5000-нан естам спортшысы қатысуда. Уақыты ақпан айының 9-25-і аралығында. Спорттың 15 түрінен 102 медаль сарапқа салынады. Соған біздің Қазақстаннан 46 спортшы қысқы спорттың түрінен бақ сынайды. Еліміздің көк байрағын Абзал Әжіғалиев алып шықты. Фристайлшы Юлия Галышева ел қоржынына қола медаль салды.Топқа бөлу: Қысқы Олимпиадалық ойын түрлері.Мәнерлеп сырғанау.Тау шаңғысы.Конькимен жүгіру.Шорт-трек |
Шаттық шеберіБейнежазба:«Қысқы олимпиада»
|
Сабақтың ортасы8 минут
| Мәнерлеп сырғанау- мұнда спортшы конькимен сырғанап, музыка сазына сәйкес әсем қимыл жасайды. Мәнерлеп сырғанау алғаш Ұлыбританияда пайда болған.
Оқулықпен жұмыс.ҰЖ. «Допты қағып ал» әдісі№1 Өлеңді мәнерлеп оқы. Қар жамылып күллі алап,Жүрмедік біз құр қарап.Бір топ бала бірлесіп,Жасап алдық сырғанақ.
ЖЖ. «Қар кесегі» әдісі.№2 Сырғанақты қалай жасайды, әңгімеле. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмысМұғалімнің марапаттауы
Қол шапалақтау |
Сергіту сәті1 минут | Тарсылдатпай едендiОрнымыздан тұрып апЖүгiрейiк бiр уақ.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Аяқты алға созайықТiк көтерiп, қозғайық.Тым сылбыр да болмайықАлға қарай озбайық.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Аяқталуы16 минут
Қызықты тапсырма8 минут | Тау шаңғысы- шаңғы спортының жетекші түрі. Жол бойында айналып өтетін кедергілері бар тау беткейінде арнайы жасалған қарлы жолдардан құлдилап төмен түсу. Мұнда кедергілерден өту және шапшаңдық есепке алынады. Бұл спорттың отаны- Норвегия.
Жұптық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі№3 Берілген жауаптардың сұрақтарын болжа. Сонан соң диалогті сыныптасыңмен рөлге бөліп оқы................................Бұл – қыс мезгілі.....?Күн суытады. Қар жауады...........?Балалар аққала соғады. Сырғанақ тебеді.ҰЖ. № 4. Сөзжұмбақты шеш.Алакөл – көлҚұлын – төл.Конькимен жүгіру- ескі спорт түрі. Алғаш жарыс Ұлыбританияда өткізілген екен.
Жеке жұмыс. 5.Дәптермен жұмыс.Ойын: «Қай әріп керек?» Һ Х Гау..ар, ...ат, ...абар, қа...арман, жи...аз, ...оккей, ша..мат, мәш...үр, қа...арлы, ша...ар.
Шорт-трек- ХІХ ғасырдың соңына таман пайда болған спорт. Солт. Америкада пайда болған. Әйелдер де, ерлер де 1500, 500, 1000, 3000 км жарысады.Ереже бойынша іріктеу болады. Жеңіске төрт қашықтық қорытындысында ең көп ұпайға ие болған спортшы жетеді.
Топтық жұмыс. Суретті боя, аяқта.І , ІІ топ – АққалаІІІ, ІV топ – шана |
Оқулық, дәптерлер.
Қол шапалақтау
Бейнежазба:«һ әрпі»
Смайликтер Смайлик арқылы бағалау
Екі жұлдыз, бір ұсыныс |
Сабақтың соңы2 минут
| «Константинополь» әдісі.Аққала сөзінен сөздер құрастыру.Ақ, қала, қал, ал, ала .... Сыйлық: Cухоран жолбарысы - Ақ жолбарыс - тигр- кәріс аңыздарында сенім, күш, қорғанысты білдіреді. «Sооho»- қорғаушы, «Rang- ho – rang-i» –«жолбарыс» сөзінің бір бөлігі. Рефлексия. Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау. |
Отшашу бағалау
Суреттер
Басбармақ бағалау |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
| Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |