Материалдар / Натурал көрсеткіш және оның қасиеттері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Натурал көрсеткіш және оның қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Натурал көрсеткішті дәреже туралы мағлұмат алу, оның қасиеттерін пайдаланып есептер шығара алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2018
430
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: Алгебра

Күні: Оқытушының аты-жөні:
СЫНЫП: 7Барлық оқушы саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері.
Сабақ негізделген оқу мақсаты Натурал көрсеткішті дәреже туралы мағлұмат алу, оның қасиеттерін пайдаланып есептер шығара алады.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсат7.1.2.1натурал көрсеткішті дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін білу;7.1.2.2санның дәрежесі қандай цифрға аяқталатынын анықтау;7.1.2.15натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолдану;7.4.2.3шаршы мен текшенің сызықтық өлшемдерінің өзгеруіне байланысты олардың ауданы мен көлемі қалай өзгеретінін бағалау
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар:


Бірнеше тең көбейткіштердің көбейтіндісін анықтау амалын дәрежеге шығару екенін түсінеді;


Оқушылардың басым бөлігі:


Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерінің формуласын біледі;


Кейбір оқушылар:


Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерінің формуласын пайдаланып есептер шығара алады;
Бағалау критерийлеріОқушылар:-Натурал көрсеткішті дәреженің негізгі қасйеттерін меңгередіТоптық жұмыстар арнылы есептерді шығарады;Қасиеттерін пайдалана отырып маңыздылығын түрлендіреді;
Тілдік мақсатНегізгі сөздер мен тіркестер:негізі, дәреже көрсеткіші;


Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер:
  • Санның натурал көрсеткішті дәрежесі деп нені атайды?
  • Дәреженің негізі деп нені атайды?
  • Дәреже көрсеткіші деп нені атайды?
  • Дәреже көрсеткіші 1-ге тең санды қалай жазады?
  • Теріс санның жұп дәрежесінің таңбасы қандай?
  • Теріс санның тақ дәрежесінің таңбасы қандай?


  • Талдауға арналған тармақтар:Формулаларды мысалдар келтіру арқылы дәлелдеу.


    Жазылым бойынша ұсыныстар:Есептер шығарады,
    Ресурстар"Алгебра" оқулық, жұмыс дәптері, интербелсенді тақта, плакат, стикер, маркерлер.
    Алдыңғы білім6-сынып: санның квадратын, кубын табу.


    Жоспарланған әрекеттер Ресурстар
    Басы10 мин







    І. Ұйымдастыру. Оқушылар тақтаға жазған сандарын топтау арқылы топтарға бірігеді.Әр оқушыға арналған жұмыс дәптерлері таратылып сол бойынша жұмыс жасайды, әр топқа А парағы және бағалау парағы ұсынылады.ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. "Кір жайғыш жіп" әдісі арқылы. Оқушылар жіпке ілінген дұрыс және бұрыс жауаптардың ішінен бұрыстарын алып тастап дұрыс жауаптарды қалдырады. Бағалау жұптар арасында жүреді.Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл.

    ОртасыСәйкестендіру әдісі.Мәтінге сәйкес келетін формуламен сәйкестендіріңдер: ФормулаларЖауабы: F, G, D, E, C, B, A, HБағалау: Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл.Тізбектелген есeптер топтамасы. Тақтамен жұмыс.Тізбектелген есeптер топтамасына топтың келісімі бойынша тақтаға оқушылар шығарылып тапсырмаларды орындайды және сәйкесінше тиесілі балл алады.



    Формуланы дәлелде. Оқушылар берілген тапсырманы топта біріге отырып постерге жазып орындайды, және түсіндіріп қорғайды.Бағалау: Топтар арасындағы бағалау максимум 3 балл."Крестиктер мен нөлдіктер" әдісі бойынша тақырып бекітіледі.





    Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)Бағалау СГ 3. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету Оқытудың мақсаты бойынша.





    СоңыІ. Қорытынды.

    Жұмыс дәптерінде берілген арнайы кесте арқылы кері байланыс орнатады.Үйге тапсырма1) Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері2) №68, 73, 105, 86 есептерді аяқтап шығаруБағалау. Сабақ барысында жиналған: "5" - 31-38 балл "4" - 24-30 балл "3" - 18-23 балл




















    РефлексияСабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?



    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)1:

    2:

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1:

    2:

    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?1:

    2:



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!