Авторы: Каденов Бактибай Сейлович
Түркістан облысы, Жетісай қаласы, Жетісай ауданы, "Ахмет Байтұрсынов атындағы №5 жалпы орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің математика пәні мұғалімі
Қысқа мерзімді жоспар.
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1.1. Күні: Сынып: 7 |
Мектеп: «№5 А. Байтұрсынов атындағы» ЖОМКММ Мұғалімнің аты-жөні: Каденов Б.С. Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Натурал көрсеткішті дәреже. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.2.1 натурал көрсеткішті дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін білу; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: -дәреже анықтамасын тұжырымдай алады; -дәрежені дұрыс оқи алады; -дәреженің негізі мен дәреже көрсеткішін анықтай алады: -натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады; Оқушылардың басым бөлігі: - дәреженің негізі мен дәреже көрсеткішін анықтай алады; -натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады; - бөлшек санның дәрежесін есептей алады; Кейбір оқушылар: -дәреженің негізі мен дәреже көрсеткішін анықтай алады: -натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады; -амалдардың орындау ретін орындай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Диалог пен жазу сөздер үшін пайдалы мен тіркестер: Көрсеткіші 1-ден артық а санының п натурал көрсеткіш дәреже деп әрбір көрсеткіші а-ға тең п көрсеткіштің көбейтіндісі аталады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, қарым-қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пəнаралық байланыс |
математика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Дәреже, дәреженің негізі, дәреженің көрсеткіші, негізі 10 саны, дәрежесі натурал сан болатын дәреже |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин 2 мин |
Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылардың сабаққа қатысы мен дайындығын қадағалау. Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру. Үйге берілген тапсырманы «Мен-саған, сен-маған» әдісі арқылы тексеру. Шаттық шеңберін құру.«Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу. Оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу. «Миға шабуыл» әдісі.Бүгінгі өтетін тақырыбымызға байланысты дәреже ұғымы ауызша қайталаймыз. Берілген сұрақтарға жауап береді
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. |
Слайд Слайд Слайд |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы (12 мин) Типтік есептер шығару. 8 мин Сергіту сәті: 2 мин Типтік есептер шығару және талдау 9 мин . Типтік есептер шығару және талдау 7 мин |
Егер а – кез келген сан,
ал n 1-ден үлкен натурал сан болса,
онда Мұнда а саны дәреженің негізгі деп, ал n натурал саны дәреже көрсеткіші деп аталады, яғни басқаша айтқанда:
Егер дәреже көрсеткіші 1-ге тең, яғни n=1 болса,онда анықтама бойынша а1=а деп есептейміз, яғни
Осыдан, егер сан дәреже көрсеткішінсіз жазылса, онда бұл санның дәрежесі 1-ге тең деп есептейміз. Сонымен , анықтама бойынша:
«Жүзім шоқтары» әдісі. Топтық жұмыс. Ең алдымен жеке жұмыс істейді. Сосын жұппен талқылайды. Соңында топпен бөліседі. Дәреже ұғымы және қасиеттері туралы топтар постер қорғайды. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. Жұптық жұмыс. Есептер шығару.
1)а*а*а*а*а*а; 2)0,3*0,3*0,3*0,3*0,3; 3)(-2) (-2) (-2); 4)(1/2) (1/2) (1/2) (1/2); 5)(-5/3) (-5/3) (-5/3); 6)(ах) (ах) (ах) (ах) (ах);
1)(-3)3; 2)(-2)4; 3)(-4)3; 4)(-5)2; 5)44; 6)25; 7)73; 8)82; 9)2,52; 10)(-1/2)3;
Сергіту сәті. Логикалық есеп: Сандар белгілі бір заңдылықпен орналасқан, сұрақ белгісі орнында қандай сан орналасқан? 1; 4; 9; 16; ?; 36; ... «Бірге ойлаймыз» әдісі. Топпен жұмыс. 1 тапсырма: Дәрежені көбейтінді түрінде жазыңдар: 1)а3; 2)в5; 3)х3; 4)(сх)3; 5)2у5; 6)(-т)5. 2 тапсырма: Есепте: 1)0,82; 2)(-2/3)2; 3)1,52; 4)(-2,25)2; 5)(2,1)2; 6)(-6)3; 7)93; 8)(-1)3.
«Ойланда Жалғастыр...» әдісі . Жеке жұмыс. 1 тапсырма: Есептеңдер: 1)1/26= …. 2)1/35 = …. 3)1/102=…… 4)1/44= …. 5)1/69= ….. 6)1/53 =…..
1) 52 – 200= … 2) 13 – 32 = … 3) 20 + 26 = … 4) 35 -26 : 40 =… 5) 72. 23+ 608= … 6) 44: 1000 – 0,3= ..
|
Слайд Слайд
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Каденов Бактибай СейловичШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Натурал көрсеткішті дәреже.
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Натурал көрсеткішті дәреже.Материал туралы қысқаша түсінік
-дәреже анықтамасын тұжырымдай алады; -дәрежені дұрыс оқи алады; -дәреженің негізі мен дәреже көрсеткішін анықтай алады: -натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады;
Материалдың қысқаша нұсқасы Авторы: Каденов Бактибай СейловичТүркістан облысы, Жетісай қаласы, Жетісай ауданы, "Ахмет Байтұрсынов атындағы №5 жалпы орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің математика пәні мұғалімі Қысқа мерзімді жоспар.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













