Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Авторы: Каденов Бактибай Сейлович

    Түркістан облысы, Жетісай қаласы, Жетісай ауданы, "Ахмет Байтұрсынов атындағы №5 жалпы орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің математика пәні мұғалімі

    Қысқа мерзімді жоспар.

    Ұзақ мерзімді жоспардың

    тарауы: 7.1.1.

    Күні:

    Сынып: 7

    Мектеп: «№5 А. Байтұрсынов атындағы» ЖОМКММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Каденов Б.С.

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Натурал көрсеткішті дәреже.

    Осы сабақта қол

    жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына

    сілтеме)

    7.1.2.1

    натурал көрсеткішті дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін білу;


    Сабақтың мақсаты

    Барлығы:

    -дәреже анықтамасын тұжырымдай алады;

    -дәрежені дұрыс оқи алады;

    -дәреженің негізі мен дәреже көрсеткішін анықтай алады:

    -натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады;


    Оқушылардың басым бөлігі:

    - дәреженің негізі мен дәреже көрсеткішін анықтай алады;

    -натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады;

    - бөлшек санның дәрежесін есептей алады;

    Кейбір оқушылар:

    -дәреженің негізі мен дәреже көрсеткішін анықтай алады:

    -натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады;

    -амалдардың орындау ретін орындай алады.

    Бағалау критерийі

    1. Бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жаза алады;

    2. Дәреже көрсеткішін анықтай алады;

    3. Дәреже негізін анықтай алады;

    4. Натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады.

    5. Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін тұжырымдай алады және біледі.

    Тілдік мақсаттар

    Диалог пен жазу сөздер үшін пайдалы мен тіркестер:

    Көрсеткіші 1-ден артық а санының п натурал көрсеткіш дәреже деп әрбір көрсеткіші а-ға тең п көрсеткіштің көбейтіндісі аталады.


    Құндылықтарға баулу

    Ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, қарым-қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлайды.

    Пəнаралық байланыс

    математика

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта

    Алдыңғы білім

    Дәреже, дәреженің негізі, дәреженің көрсеткіші, негізі 10 саны, дәрежесі натурал сан болатын дәреже

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин








    2 мин















    Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылардың сабаққа қатысы мен дайындығын қадағалау.

    Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру.

    Үйге берілген тапсырманы «Мен-саған, сен-маған» әдісі арқылы тексеру.

    Шаттық шеңберін құру.«Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу. Оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу.

    «Миға шабуыл» әдісі.Бүгінгі өтетін тақырыбымызға байланысты дәреже ұғымы ауызша қайталаймыз.

    Берілген сұрақтарға жауап береді

    1. Бірдей сандардың көбейтіндісін қалай жазуға болады?

    2. 73 санының оқылуы


    1. Нелiктен 25= 32 болады?


    1. 46 санындағы 6 саны нені білдіреді?


    1. 54 санындағы 5 саны нені білдіреді?


    Бағалау критерийлері:

    Дискриптер

    Берілген сұрақтарға анықтамамен жауап бере алады және дұрыс оқи алады.

    Бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жаза алады

    73 санының оқылуын дұрыс оқи алады


    25= 32 болатынын түсіндіре алады

    Дәреже көрсеткішін анықтай алады

    Дәреже негізін анықтай алады

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.

    Слайд








    Слайд






















    Слайд

    Сабақтың ортасы

    (12 мин)


























    Типтік есептер шығару.

    8 мин










    Сергіту сәті:

    2 мин



    Типтік есептер шығару және талдау

    9 мин




    .



    Типтік есептер шығару және талдау

    7 мин







    Егер а – кез келген сан, ал n 1-ден үлкен натурал сан болса, онда көбейтіндісіа санының n-ші дәрежесі деп аталады да, ол аn түрінде жазылады.

    Мұнда а саны дәреженің негізгі деп, ал n натурал саны дәреже көрсеткіші деп аталады, яғни басқаша айтқанда:

    • бірнеше тең көбейткіштердің көбейтіндісін анықтау амалын дәрежеге шығару деп атайды;

    • а-ға тең n көбейткіштің көбейтіндісін а санының n-ші дәрежесі деп атайды;

    • дәрежеге шығарылатын а санын дәреженің негізі деп атайды;

    • негізді қандай дәрежеге шығарғанымызды көрсететін n натурал санын дәреже көрсеткіші деп атайды.

    Егер дәреже көрсеткіші 1-ге тең, яғни n=1 болса,онда анықтама бойынша а1=а деп есептейміз, яғни

    • а санының көрсеткіші 1-ге тең дәрежесі осы а санының өзіне тең.

    Осыдан, егер сан дәреже көрсеткішінсіз жазылса, онда бұл санның дәрежесі 1-ге тең деп есептейміз.

    Сонымен , анықтама бойынша:

    , n=1 және а1=а.

    өрнегі былай оқылады: «а-ның n дәрежесі» немесе «а санының n-ші дәрежесі»


    «Жүзім шоқтары» әдісі. Топтық жұмыс. Ең алдымен жеке жұмыс істейді. Сосын жұппен талқылайды. Соңында топпен бөліседі. Дәреже ұғымы және қасиеттері туралы топтар постер қорғайды.


    «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. Жұптық жұмыс. Есептер шығару.

    1. Көбейтінді түрінде жазыңдар:

    1)а*а*а*а*а*а; 2)0,3*0,3*0,3*0,3*0,3; 3)(-2) (-2) (-2);

    4)(1/2) (1/2) (1/2) (1/2); 5)(-5/3) (-5/3) (-5/3); 6)(ах) (ах) (ах) (ах) (ах);

    1. Есептеңдер:

    1)(-3)3; 2)(-2)4; 3)(-4)3; 4)(-5)2; 5)44;

    6)25; 7)73; 8)82; 9)2,52; 10)(-1/2)3;


    Бағалау критерийлері:

    Дискриптер

    Натурал көрсеткішті дәреже ұғымын біледіжәне есептеулер орындай алады

    Көбейтіндіні дәреже түрінде жаза алады

    Дәрежені есептей алады


    Сергіту сәті. Логикалық есеп:

    Сандар белгілі бір заңдылықпен орналасқан, сұрақ белгісі орнында қандай сан орналасқан?

    1; 4; 9; 16; ?; 36; ...

    «Бірге ойлаймыз» әдісі. Топпен жұмыс.

    1 тапсырма: Дәрежені көбейтінді түрінде жазыңдар:

    1)а3; 2)в5; 3)х3; 4)(сх)3; 5)2у5; 6)(-т)5.

    2 тапсырма: Есепте:

    1)0,82; 2)(-2/3)2; 3)1,52; 4)(-2,25)2;

    5)(2,1)2; 6)(-6)3; 7)93; 8)(-1)3.

    Бағалау критерийлері:

    Дискриптер

    Натурал көрсеткішті дәреже ұғымын біледіжәне есептеулер орындай алады

    Дәрежені көбейтіндітүрінде жаза алады

    Дәрежені есептей алады

    «Ойланда Жалғастыр...» әдісі . Жеке жұмыс.

    1 тапсырма: Есептеңдер:

    1)1/26= …. 2)1/35 = …. 3)1/102=……

    4)1/44= …. 5)1/69= ….. 6)1/53 =…..

    1. тапсырма: Амалдарды орындаңдар:

    1) 52 – 200= … 2) 13 – 32 = … 3) 20 + 26 = …

    4) 35 -26 : 40 =… 5) 72. 23+ 608= … 6) 44: 1000 – 0,3= ..

    Бағалау критерийлері:

    Дискриптер

    Натурал көрсеткішті дәреже ұғымын біледіжәне есептеулер орындай алады

    Бөлшек санның дәрежесін есептей алады.

    Амалдардың орындалу тәртібін біледі және есептей алады.







    Слайд





















    Слайд






    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Каденов Бактибай Сейлович
    02 Қазан 2020
    520
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Натурал көрсеткішті дәреже.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Натурал көрсеткішті дәреже.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    -дәреже анықтамасын тұжырымдай алады; -дәрежені дұрыс оқи алады; -дәреженің негізі мен дәреже көрсеткішін анықтай алады: -натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Авторы: Каденов Бактибай Сейлович

    Түркістан облысы, Жетісай қаласы, Жетісай ауданы, "Ахмет Байтұрсынов атындағы №5 жалпы орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің математика пәні мұғалімі

    Қысқа мерзімді жоспар.

    Ұзақ мерзімді жоспардың

    тарауы: 7.1.1.

    Күні:

    Сынып: 7

    Мектеп: «№5 А. Байтұрсынов атындағы» ЖОМКММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Каденов Б.С.

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Натурал көрсеткішті дәреже.

    Осы сабақта қол

    жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына

    сілтеме)

    7.1.2.1

    натурал көрсеткішті дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін білу;


    Сабақтың мақсаты

    Барлығы:

    -дәреже анықтамасын тұжырымдай алады;

    -дәрежені дұрыс оқи алады;

    -дәреженің негізі мен дәреже көрсеткішін анықтай алады:

    -натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады;


    Оқушылардың басым бөлігі:

    - дәреженің негізі мен дәреже көрсеткішін анықтай алады;

    -натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады;

    - бөлшек санның дәрежесін есептей алады;

    Кейбір оқушылар:

    -дәреженің негізі мен дәреже көрсеткішін анықтай алады:

    -натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады;

    -амалдардың орындау ретін орындай алады.

    Бағалау критерийі

    1. Бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жаза алады;

    2. Дәреже көрсеткішін анықтай алады;

    3. Дәреже негізін анықтай алады;

    4. Натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады.

    5. Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін тұжырымдай алады және біледі.

    Тілдік мақсаттар

    Диалог пен жазу сөздер үшін пайдалы мен тіркестер:

    Көрсеткіші 1-ден артық а санының п натурал көрсеткіш дәреже деп әрбір көрсеткіші а-ға тең п көрсеткіштің көбейтіндісі аталады.


    Құндылықтарға баулу

    Ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, қарым-қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлайды.

    Пəнаралық байланыс

    математика

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта

    Алдыңғы білім

    Дәреже, дәреженің негізі, дәреженің көрсеткіші, негізі 10 саны, дәрежесі натурал сан болатын дәреже

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин








    2 мин















    Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылардың сабаққа қатысы мен дайындығын қадағалау.

    Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру.

    Үйге берілген тапсырманы «Мен-саған, сен-маған» әдісі арқылы тексеру.

    Шаттық шеңберін құру.«Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу. Оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу.

    «Миға шабуыл» әдісі.Бүгінгі өтетін тақырыбымызға байланысты дәреже ұғымы ауызша қайталаймыз.

    Берілген сұрақтарға жауап береді

    1. Бірдей сандардың көбейтіндісін қалай жазуға болады?

    2. 73 санының оқылуы


    1. Нелiктен 25= 32 болады?


    1. 46 санындағы 6 саны нені білдіреді?


    1. 54 санындағы 5 саны нені білдіреді?


    Бағалау критерийлері:

    Дискриптер

    Берілген сұрақтарға анықтамамен жауап бере алады және дұрыс оқи алады.

    Бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жаза алады

    73 санының оқылуын дұрыс оқи алады


    25= 32 болатынын түсіндіре алады

    Дәреже көрсеткішін анықтай алады

    Дәреже негізін анықтай алады

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.

    Слайд








    Слайд






















    Слайд

    Сабақтың ортасы

    (12 мин)


























    Типтік есептер шығару.

    8 мин










    Сергіту сәті:

    2 мин



    Типтік есептер шығару және талдау

    9 мин




    .



    Типтік есептер шығару және талдау

    7 мин







    Егер а – кез келген сан, ал n 1-ден үлкен натурал сан болса, онда көбейтіндісіа санының n-ші дәрежесі деп аталады да, ол аn түрінде жазылады.

    Мұнда а саны дәреженің негізгі деп, ал n натурал саны дәреже көрсеткіші деп аталады, яғни басқаша айтқанда:

    • бірнеше тең көбейткіштердің көбейтіндісін анықтау амалын дәрежеге шығару деп атайды;

    • а-ға тең n көбейткіштің көбейтіндісін а санының n-ші дәрежесі деп атайды;

    • дәрежеге шығарылатын а санын дәреженің негізі деп атайды;

    • негізді қандай дәрежеге шығарғанымызды көрсететін n натурал санын дәреже көрсеткіші деп атайды.

    Егер дәреже көрсеткіші 1-ге тең, яғни n=1 болса,онда анықтама бойынша а1=а деп есептейміз, яғни

    • а санының көрсеткіші 1-ге тең дәрежесі осы а санының өзіне тең.

    Осыдан, егер сан дәреже көрсеткішінсіз жазылса, онда бұл санның дәрежесі 1-ге тең деп есептейміз.

    Сонымен , анықтама бойынша:

    , n=1 және а1=а.

    өрнегі былай оқылады: «а-ның n дәрежесі» немесе «а санының n-ші дәрежесі»


    «Жүзім шоқтары» әдісі. Топтық жұмыс. Ең алдымен жеке жұмыс істейді. Сосын жұппен талқылайды. Соңында топпен бөліседі. Дәреже ұғымы және қасиеттері туралы топтар постер қорғайды.


    «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. Жұптық жұмыс. Есептер шығару.

    1. Көбейтінді түрінде жазыңдар:

    1)а*а*а*а*а*а; 2)0,3*0,3*0,3*0,3*0,3; 3)(-2) (-2) (-2);

    4)(1/2) (1/2) (1/2) (1/2); 5)(-5/3) (-5/3) (-5/3); 6)(ах) (ах) (ах) (ах) (ах);

    1. Есептеңдер:

    1)(-3)3; 2)(-2)4; 3)(-4)3; 4)(-5)2; 5)44;

    6)25; 7)73; 8)82; 9)2,52; 10)(-1/2)3;


    Бағалау критерийлері:

    Дискриптер

    Натурал көрсеткішті дәреже ұғымын біледіжәне есептеулер орындай алады

    Көбейтіндіні дәреже түрінде жаза алады

    Дәрежені есептей алады


    Сергіту сәті. Логикалық есеп:

    Сандар белгілі бір заңдылықпен орналасқан, сұрақ белгісі орнында қандай сан орналасқан?

    1; 4; 9; 16; ?; 36; ...

    «Бірге ойлаймыз» әдісі. Топпен жұмыс.

    1 тапсырма: Дәрежені көбейтінді түрінде жазыңдар:

    1)а3; 2)в5; 3)х3; 4)(сх)3; 5)2у5; 6)(-т)5.

    2 тапсырма: Есепте:

    1)0,82; 2)(-2/3)2; 3)1,52; 4)(-2,25)2;

    5)(2,1)2; 6)(-6)3; 7)93; 8)(-1)3.

    Бағалау критерийлері:

    Дискриптер

    Натурал көрсеткішті дәреже ұғымын біледіжәне есептеулер орындай алады

    Дәрежені көбейтіндітүрінде жаза алады

    Дәрежені есептей алады

    «Ойланда Жалғастыр...» әдісі . Жеке жұмыс.

    1 тапсырма: Есептеңдер:

    1)1/26= …. 2)1/35 = …. 3)1/102=……

    4)1/44= …. 5)1/69= ….. 6)1/53 =…..

    1. тапсырма: Амалдарды орындаңдар:

    1) 52 – 200= … 2) 13 – 32 = … 3) 20 + 26 = …

    4) 35 -26 : 40 =… 5) 72. 23+ 608= … 6) 44: 1000 – 0,3= ..

    Бағалау критерийлері:

    Дискриптер

    Натурал көрсеткішті дәреже ұғымын біледіжәне есептеулер орындай алады

    Бөлшек санның дәрежесін есептей алады.

    Амалдардың орындалу тәртібін біледі және есептей алады.







    Слайд





















    Слайд






    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Алгебра Сабақ жоспары 7 сынып
    02.10.2020
    520
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Каденов Бактибай Сейлович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации