Тақырыбы:
| Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері |
Күні:10.09.2018 ж. | Мұғалімнің аты-жөні: Абенова Нурайм |
7а сынып | Сабаққа қатысқан оқушылар саны: | Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 7.1.2.1натурал көрсеткішті дәреже анықтамасын және оның қасиеттерін білу;7.1.2.2санның дәрежесі қандай цифрға аяқталатынын анықтау;7.1.2.15натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолдану;7.4.2.3шаршы мен текшенің сызықтық өлшемдерінің өзгеруіне байланысты олардың ауданы мен көлемі қалай өзгеретінін бағалау; |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар:Тақырып бойынша мысалдар арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдалана
|
| Оқушылардың басым бөлігі:Топ жұмысына араласуға дағдыланадыӨздігінен білім алып, нәтиже шығаруға үйренеді.Өзін-өзі реттеу түсініктері қалыптасады. |
| Кейбір оқушылар:Тақырыпа ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады. |
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңдері | Жоспарланған жұмыс | Ресурстар |
Сабақтың басы(2-5 минут) | Атмасфералық жағдайды қалыптастыру. Миға шабуыл әдісің арқылы өткен тапсырмаг\ны қайталау Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруСлайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау |
|
Сабақтың ортасы (6-35 минут) | (МК,Ұ) 1 « Жигсо» әдісі бойынша тарау тақырыптарына қатысты өздері талқылап, өздері қайталау масатында қосымша тапсырмалар таратыладыОқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрет керек
Венн диаграммасыПайдалану арқылы жаңа сабақты түсінеді
Диаграмманы толтыруӘр топ диаграммнаны толтырып тексереді1.Негізі 2 болатын санның дәрежесі нені береді? 21, 22 , 23, 24; 2,4,8,162. Негізі 3 болатын санның дәрежесі не береді? 30, 31, 34, 33, 32. 1,3,81,27,9
Қандай ереже қолданылады? Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттері.
|
Оқулық
№1Жұмыс дәптері |
Сабақтың соңы( 35-40мин) | (Қ Топпен есеп шығару, меңгеру
Кітаппен жұмыс. Тақырыптарға шолуКарточкалармен жұмыс Топтарға жаңа тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру, мағанасын талдау
Постермен жұмыс1 топ Дәреже2 топ Қаиеттері3 топ Есеп шығару жолдарыТоптарға жаңа тақырып бойынша сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады.Тақырып туралы өз ойларын суретке салады
|
|
Қосымша ақпарат |
Қорытындылау | Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
|
|
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2. |