Натурал сандар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Натурал сандар

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Математика


Ұзақ мерзімі жоспар бөлімі: Сандар мен цифрлар.

Бөлімше:Натурал және нөл саны.

Ортақ тақырып :Өзім туралы.

Мектеп: №42 «Ақ ниет» гимназиясы

Күні:

Сынып:1


Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тура және кері санау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.1.1.Натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсіну, 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.

Сабақ мақсаттары

Білім алушы

Барлық оқушылары: Сандарды біледі, ажырата алады, тура кері санайды, нөл санының құрылымын біледі.

Көптеген оқушылар: натурал сандарды біледі, таниды, тура және кері санайды, салыстырады.

Кейбір оқушылар:сандардың қатардағы орнын анықтап, салыстырып, ажыратып, өрнектер құрайды.

Бағалау критерийлері

-10 көлемінде тура және кері бағытта санайды

-Сандардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды

Тілдік мақсаттар


бір-один-one

.....................

Он-десять-ten

Талқылау сұрақтары:

-нөл саны

-нешінші ,

-тура , кері

-Еш нәрсе жоқ болса , қандай санмен белгілейміз?

-

Құндылықтарды дарыту




Ынтымақтастық:Сабақ барысында оқушылар бірін-бірі тыңдау, көмектесу, бірлесіп тапсырма орындау, диалогтық сөйлеу мәдениеті қалыптасады және өз бетінше білім алу дағдыларын қалыптастырады.

Пәнаралық байланыстар

Ағылшын тілі- сандарды ағылшын тілінде айту.

Орыс тілі - сандарды орыс тілінде айту.

Дене шынықтыру- сергіту сәті кезінде пайдаланамын.

Бейнелеу өнері – текшелерді бояу.

АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

Слайд 10 көлеміндегі сандар ,Тапсырмалар жауаптары жазылған слайд.

Бастапқы білім

10 көлеміндегі сандарды біледі, салыстыра алады,таниды,санайды.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы



5мин











3мин

(Ұ) Ширату;

Армысын досым,

Кел , маған қосыл (қолымен шақырады)

Алақанға салып, алақан.

Шеңберге бірге тұрайық(қолдарыңнан ұстайды)

Жер шарындай айналып,

Әлемге жарық шашайық,(айналады)

Қолымызды көтеріп,

Күннің нұрын алайық (қолдарын көкке созады)

Ортамызда күн нұры ,

Құшаққа оны алайық (құшақтасады)

-Енді шеңбер болып турайық та, «Жалғастырып сана» ойынын ойналық1,2,3 деп ретімен кезек-кезек санап шығамыз.Осыдан 3 топқа бөлінеміз.

(Серпілген сауал) әдісі

-1 санын атағандар 1 топ

-2санын атағандар 2 топ

-3 санын атағандар 3 топ

-Балалар, қанша топқа бөліндік?

-3 топқа

Ендеше, ортада қанша бала қалды? Ешкім қалмады.

-Еш нәрсе жоқ болса қандай санмен белгілейміз?

-Олай болса, бұл санды нөл деп атаймыз, яғни, 0 деп жоқ санды атаймыз.

- 0 санын көршілері бар ма?

- Натурал сандар деп қандай сандарды айтамыз?

-0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

-Ендеше , балалар бүгінгі сабағымыздың мақсаты натурал сандардың және нөл санының құрылуын және 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санауды, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтаймыз.

ҚБ. мұғалім қолпаштауы

Жарайсың! Тамаша! Керемет!






Сабақтың ортасы




6 мин
















2 мин
















2мин







5мин













7 мин


















































5 мин

(Т). «Кім тапқыш» әдісі

Бағалау критерийі:

Білім алушы

-10 көлеміндегі сандарды сәйкестендіру және тура санайды.

-0 санын құрылымын анықтау.

Әр топта сандар топшамалары беріледі.


1топ. 1ден -10 ға дейінгі сандар. Сандарды семсер ақылы көрсету, тура санау.

2топ. Кестедегі 0 саны тұрған текшелерді бояу.


3топ - сандарды салыстыру.

Дескриптор

-сандарды біледі, ажыратады,

- 0санның құрылымын анықтап , 0 –ге ұқсас заттарды бояу.

-сандарды кері, тура санайды, салыстырады.

ҚБ. топтық бағалау «Басбармақ» әдісі

(Ұ) Оқулықпен жұмыс.(Кім шапшаң) әдісі

Бағалау критерийі:

Білім алушы

-10 көлеміндегі сандарды тура санайды.

-10көлеміндегі сандардың кері санау.

Тапсырмалар:

1 сан аттап тура санау. Сыныптағы қыздарға санату.

2 сан аттап кері санату. Сыныптағы ұлдарға санату.

Дескриптор

-сандарды 1 сан аттап тура санайды.

-2 сан аттап кері санайды.

ҚБ өзін өзі бағалау «Білезік» әдісімен бағалау.

Сергіту сәті.

Оң қолымда бес саусақ,

Сол қолымда бес саусақ,

Алақанды ашамыз,

Бесті беске қосамыз.

Кері санайық ал мұны,

Неше болды барлығы ? 5 уш тілде

Он-девять-ten , бес-пять -five

(Ж) Дәптермен жұмыс.(Ойлан ,жұптас) әдісі

Бағалау критерийі:

Білім алушы

-10 көлеміндегі сандарды тура,кері санап ,сандар орынын анықтау.

-сызғыш бойына тиісті сандарды табу.

-сандарды толықтыру.

1.Тура және кері ретпен санау. Қай сандар түсіп қалған. Оларды өз орындарына жаз.

2.Сызғыш бойына тиісті сандарды жазу

3.Қыстырғыштағы тиісті сандарды толықтыру


Дескриптор

-тиісті сандарды қояды, тура, кері санайды.

-тиісті сандарды жазады.

-жоқ сандарды орнына қояды,толықтырады.

ҚБ. Өзара бағалау. «Плюс, минус » әдісі

Саралау жұмысы.

(Ө) «Ойлан тап» әдісі

Бағалау критерийі:

Білім алушы

-Ұяшықтарға тиісті сандарды қою.

-сурет бойынша сандарды салыстыру,

сандарды толықтыру.

-кесте бойынша өрнек құрау, мәнін табу



(А)Түсіп қалған сандарды жазу.



1








2


(В ) Сурет бойынша сандарды тауып, салыстыру


Рисунок 1


(С) Суреттегі сандар бойынша өрнек құрастырып , мәнін табу.


Дескриптор

-Тиісті сандарды ұяшықтарға қойып таба алады

- Сурет бойынша сандарды салыстыра алады.

- Кесте бойынша сандардан өрнек құрастырады.

ҚБ. Өзіндік бағалау. «Жұлдызшалар» әдісі

Бәрі дұрыс-3жұлдызша

Жартылай дұрыс-2 жұлдызша

Орташа -1 жұлдызша

Сабақты бекіту.

Бағалау критерийі: Білім алушы

-10 көлемінде тура және кері бағытта санайды.

-Сандардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.

Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну.

Қолдану

(Ө) «Үштік » әдісі 1тапсырма

Гүлдерді орналасу ретіне қарай сәйкес сандармен байланыстыр

-10көлеміндегі сандарды кему ретімен жаз


Дескриптор Білім алушы

-гүлдерді өсу ретімен санай отырып,сәйкес санмен байланыстырады;

-10 көлеміндегі сандарды кему ретімен жаз.

2 тапсырма

Дескриптор Білім алушы

-3 санынан кейінгі санды жазады.

- 8 санын алдындағы сандарды жазады.

ҚБ (өзіндік бағалау) «Сиқырлы таяқша»әдісі

Мұғалім жауабын слайдпен көрсетеді .Оқушылар бәрі дұрыс болса , алдарындағы таяқшамен бағаланады.

Өте жақсы-жасыл таяқша

Жақсы-сары таяқша

Жартылай қате -қызыл таяқша































(38-бет)

































Ауызша 3 тілде айтады.





































































































Сабақтың соңы

5 минут


Рефлексия

«Бес саусақ » әдісі арқылы



Ойын: «Мен білемін»

Мысалы:

-Мен жоқ санын қалай аталатын білемін.....

-Мен 2 санын көршісін білемін....

-Мен 5 –тен кейін 3- ші тұрған санды білемін

-Мен 7 машина атауын білемін

-Мен 10 қыз есімін білемін....

-Мен санының тура ,кері санау білемін.....

-Мен 2 сан аттап тура санау білемін.....

ҚБ «Шапалақтау әдісі»






























Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау тапсырмалары.

Деңгейлік тапсырма

Ө)А деңгейі

Тиісті сандарды тауып , орнына қою.

В деңгейі Сурет бойынша сандарды тауып, салыстыру .

С деңгейі

Төменде берілген суреттегі сандар бойынша өрнек құрау.

Саралау (Диалог және қолдау көрсету тәсілі)

Оқушыларға берілген кеспе карталарды құрастыру кезінде жетекші сұрақтар көмегімен диалог жүргізіледі.


Қарқын: оқушыларға қажеттіліктеріне қарай қосымша тапсырмалар арқылы ұсынылады



Дескриптор арқылы 4 тапсырма бағаланады.

1.Дескрипторлар

-сандарды біледі , ажыратады,

-сандарды кері ,тура санайды, салыстырады.

ҚБ әр топ дұрыс болса оқушылар үш түсті стакан арқылы өздерін бағалайды.

2. Дескриптор

-сандарды 1 сан аттап тура санайды.

-2 сан аттап кері санайды.

ҚБ өзін өзі бағалау «Білезік» әдісімен бағалау.

3.Дескриптор

-тиісті сандарды біледі, көршілерін таниды.

ҚБ. Өзара бағалау. «Оооо және Мммм » әдісі

4.Дескриптор

-Тиісті сандарды таба алады

-Сандарды салыстыра алады.

-Сандардан өрнек құрастырады.

ҚБ. Өзіндік бағалау. «Жұлдызша» әдісі 5.Дескриптор Білім алушы

-гүлдерді өсу ретімен санай отырып,сәйкес санмен байланыстырады;

-10 көлеміндегі сандарды кему ретімен жаз.

АКТ-ні15 мин қолдану.

Сергіту сәті кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.














Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:

2:

Сабақт жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.02.2019
660
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі