|
|
Алгебра. 6 сынып |
4-сабақ |
|||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бүтін сандар. Рационал сандар туралы түсінік. |
||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаты: |
1.Бүтін сандар туралы түсінік қалыптастыра алады; (барлығы) 2.Таңбалар ережесін біледі;(барлығы) 3. Теориялық білімдерін практикада(есеп шығару) және өмірде қолдана алады(кейбіреуі) |
||||||||||||||||
|
Оқу нәтижелері: |
1. Бүтін сандар және рационал сандар туралы білімдерін жинақтады; 2.Сандар жиынын әріппен белгілеуді үйренді; 3. Таңбалар ережесін біледі және есеп шығаруда сауатты қолдана алды; |
||||||||||||||||
|
Түйінді идеялар: |
Натурал сандар,бүтін сандар және рационал сандарды ажырата білу ,ішкі жиындар арқылы белгілей білу |
||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері Білім(білу) Кіріспе 5 минут Түсіну Тұсаукесер 10 минут Негізгі бөлім 10 минут Қолдану Талдау 10 минут Жинақтау 7 минут Бағалау Игерілген білім негізінде көзқарастарды шешу Бағалау(ФБ) Бағалау(СБ) Үйге тапсырма 5 минут Қорытынды 3минут |
Ұйымдастыру .Сабақтың мақсат -міндетін түсіндіру Тренинг (психологиялық ахуал): Жақсы тілек айту Топқа бөлу(жылдың 4 мезгілінде дүниеге келген оқушылар тобы) Үйге берілген деңгейлік тапсырмаларды кім қаншалықты орындап келгендігін өзара дәптерлерінен тексереді. (жұптық жұмыс); АКТ:компьютер,интерактив тақта,актив студия. Диалог:топтық- әңгіме арқылы іс-әрекеттер орындалады. Ой қозғау( Білемін) Тақырып: Натурал сандар.Бөлшек сандар.Қарама-қарсы сандар.Кері сандар.Бүтін сандар. Рационал сандар.Таңбалар ережесі. І.а)Жеке жұмыс:Әр оқушы осы тақырыптар бойынша не білетіндерін дәптерлеріне жазады. ә)Өз жазғандарын жұптарында бөліседі. ІІ. Актив студияда ББҮкестесі көрсетіледі.
ІІІ.Сыныппен бөліседі жауаптарын жазады. ІҮ.Оқушылар тақырып бойынша сұрақтарын жазады.Мұғалім сұрақ қояды. Ү.Оқушылар сұрақтарына жауап іздеп,жаңа идеялар қажеттігін біледі,оқулықпен жұмыстанады. Ой толғау ( Білгім келеді) Оқулықпен жұмыс. Жаңа сабақты өз бетімен меңгеруге қадам жасау. А)Постермен топтық жұмыс.(әр топ шығармашылық жұмыс жасайды). Ітоп- Бүтін сандар шежіресі ІІтоп- Рационал сандар шежіресі ІІІтоп- Ішкі жиындар сыры ІҮтоп- Таңбалар ережесі ҮІ.Постерда өз сұрақтарына қандай жауаптар,идеялар тапқандары туралы баяндайды. Зерттеушілік әңгіме:Барлығы белсенді тыңдайды;ынталанады;сенім, бірлескен шешімге келеді,қорытынды ой –тұжырым жасайды. Қадағалау сұрақтары: 1.Постердағы жұмысыңыздан қандай қорытынды аламыз? 2.Жұмыс жасау үшін дереккөзді қалай пайдаландыңыз?
Қызығушылық туғызу:Сандардың шығу тарихы мен шежірені байланыстыра үйрету.Слайдта көрсетіледі: «Сандар шежіресі мен туысқандық атаулардың байланысы» Оқулықтан деңгейлік есептер шығарадыА.№334,В.№342 ,С.№347; Жеке тапсырма:Әсемге-логикалық тапсырма (А),Артурға №348(С),Жібекке №3343(В)
Ой қорыту( Білдім-Үйрендім) Тақырып бойынша білім, білік дағдыларын бекіту Жоғары және төменгі деңгей сұрақтары:(дұрыс,дұрыс емес);
. Интерактив тақтада сандар беріледі .Топтастыру әдісі. Тапсырма: Берілген сандар ішінен натурал сандарды,бүтін сандарды және рационал сандарды бөлек тауып жазу керек.
Натурал сандар,бүтін сандар және рационал сандардың күнделікті өмірдегі қолданылуы және білімдегі маңыздылығы қандай?
1.Бірін -бірі қолдады,мадақтады,өзін- өзі бағалады, бір- бірін бағалады 2.Мен өзімді былай сезінемін:Смайликтерді қолдану - Өз жұмысымды өзім бағалағанда
- Өз достарымның қасында болғанда
Үйге тапсырмасы түсіндіріліп беріледі. П2.3.А)№335, В)№343,С)№349,№351
Кері байланыс. ББҮ Рефлексия |
||||||||||||||||
|
Дереккөздер: |
Алдамұратова А.Т. Әдістемелік оқулық, Дидактикалық материал
|
||||||||||||||||
ОҮБ: Табыс критерийлері:
-
Берілген санға қарама-қарсы санды тауып,жаза білемін;
-
Бүтін сандар жиынын қандай сандар құрайтынын білемін;
-
Рационал сандар жиынын қандай сандар құрайтынын білемін;
-
Таңбалар ережесін білемін,оны есеп шығаруда қолдана аламын.
Смайликтерді пайдаланып,оларды белгілейді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері
Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктері
|
|
Алгебра. 6 сынып |
4-сабақ |
|||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бүтін сандар. Рационал сандар туралы түсінік. |
||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаты: |
1.Бүтін сандар туралы түсінік қалыптастыра алады; (барлығы) 2.Таңбалар ережесін біледі;(барлығы) 3. Теориялық білімдерін практикада(есеп шығару) және өмірде қолдана алады(кейбіреуі) |
||||||||||||||||
|
Оқу нәтижелері: |
1. Бүтін сандар және рационал сандар туралы білімдерін жинақтады; 2.Сандар жиынын әріппен белгілеуді үйренді; 3. Таңбалар ережесін біледі және есеп шығаруда сауатты қолдана алды; |
||||||||||||||||
|
Түйінді идеялар: |
Натурал сандар,бүтін сандар және рационал сандарды ажырата білу ,ішкі жиындар арқылы белгілей білу |
||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері Білім(білу) Кіріспе 5 минут Түсіну Тұсаукесер 10 минут Негізгі бөлім 10 минут Қолдану Талдау 10 минут Жинақтау 7 минут Бағалау Игерілген білім негізінде көзқарастарды шешу Бағалау(ФБ) Бағалау(СБ) Үйге тапсырма 5 минут Қорытынды 3минут |
Ұйымдастыру .Сабақтың мақсат -міндетін түсіндіру Тренинг (психологиялық ахуал): Жақсы тілек айту Топқа бөлу(жылдың 4 мезгілінде дүниеге келген оқушылар тобы) Үйге берілген деңгейлік тапсырмаларды кім қаншалықты орындап келгендігін өзара дәптерлерінен тексереді. (жұптық жұмыс); АКТ:компьютер,интерактив тақта,актив студия. Диалог:топтық- әңгіме арқылы іс-әрекеттер орындалады. Ой қозғау( Білемін) Тақырып: Натурал сандар.Бөлшек сандар.Қарама-қарсы сандар.Кері сандар.Бүтін сандар. Рационал сандар.Таңбалар ережесі. І.а)Жеке жұмыс:Әр оқушы осы тақырыптар бойынша не білетіндерін дәптерлеріне жазады. ә)Өз жазғандарын жұптарында бөліседі. ІІ. Актив студияда ББҮкестесі көрсетіледі.
ІІІ.Сыныппен бөліседі жауаптарын жазады. ІҮ.Оқушылар тақырып бойынша сұрақтарын жазады.Мұғалім сұрақ қояды. Ү.Оқушылар сұрақтарына жауап іздеп,жаңа идеялар қажеттігін біледі,оқулықпен жұмыстанады. Ой толғау ( Білгім келеді) Оқулықпен жұмыс. Жаңа сабақты өз бетімен меңгеруге қадам жасау. А)Постермен топтық жұмыс.(әр топ шығармашылық жұмыс жасайды). Ітоп- Бүтін сандар шежіресі ІІтоп- Рационал сандар шежіресі ІІІтоп- Ішкі жиындар сыры ІҮтоп- Таңбалар ережесі ҮІ.Постерда өз сұрақтарына қандай жауаптар,идеялар тапқандары туралы баяндайды. Зерттеушілік әңгіме:Барлығы белсенді тыңдайды;ынталанады;сенім, бірлескен шешімге келеді,қорытынды ой –тұжырым жасайды. Қадағалау сұрақтары: 1.Постердағы жұмысыңыздан қандай қорытынды аламыз? 2.Жұмыс жасау үшін дереккөзді қалай пайдаландыңыз?
Қызығушылық туғызу:Сандардың шығу тарихы мен шежірені байланыстыра үйрету.Слайдта көрсетіледі: «Сандар шежіресі мен туысқандық атаулардың байланысы» Оқулықтан деңгейлік есептер шығарадыА.№334,В.№342 ,С.№347; Жеке тапсырма:Әсемге-логикалық тапсырма (А),Артурға №348(С),Жібекке №3343(В)
Ой қорыту( Білдім-Үйрендім) Тақырып бойынша білім, білік дағдыларын бекіту Жоғары және төменгі деңгей сұрақтары:(дұрыс,дұрыс емес);
. Интерактив тақтада сандар беріледі .Топтастыру әдісі. Тапсырма: Берілген сандар ішінен натурал сандарды,бүтін сандарды және рационал сандарды бөлек тауып жазу керек.
Натурал сандар,бүтін сандар және рационал сандардың күнделікті өмірдегі қолданылуы және білімдегі маңыздылығы қандай?
1.Бірін -бірі қолдады,мадақтады,өзін- өзі бағалады, бір- бірін бағалады 2.Мен өзімді былай сезінемін:Смайликтерді қолдану - Өз жұмысымды өзім бағалағанда
- Өз достарымның қасында болғанда
Үйге тапсырмасы түсіндіріліп беріледі. П2.3.А)№335, В)№343,С)№349,№351
Кері байланыс. ББҮ Рефлексия |
||||||||||||||||
|
Дереккөздер: |
Алдамұратова А.Т. Әдістемелік оқулық, Дидактикалық материал
|
||||||||||||||||
ОҮБ: Табыс критерийлері:
-
Берілген санға қарама-қарсы санды тауып,жаза білемін;
-
Бүтін сандар жиынын қандай сандар құрайтынын білемін;
-
Рационал сандар жиынын қандай сандар құрайтынын білемін;
-
Таңбалар ережесін білемін,оны есеп шығаруда қолдана аламын.
Смайликтерді пайдаланып,оларды белгілейді.
шағым қалдыра аласыз














