Материалдар / Наурыз келді 4-тоқсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Наурыз келді 4-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне әдістемелік көмек қмж
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

    

Бөлім:

Демалыс мәдениеті. Мерекелер.

Мұғалімнің аты-жөні


Күні:

16.05.2023ж

Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Наурыз келді!

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу.

Сабақтың мақсаты

мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру



8 мин

Сабақтың басы
Ширату тапсырмасы
Сәлемдесу

-Балалар,бүгін бізде ерекше күн екен.Бізге көптеген апайлар қонаққа келіпті.Ендеше орнымыздан тұрып, қонақтармен сәлемдесіп алайық.

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Жұмыс ережесін келісу

Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Уақытты үнемдейміз!

Нақты,дәл жауап береміз!

Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

«Сиқырлы гүл» себетте тұрған гүлді алып,жапырағында

жазулы тұрған оқушы үй тапсырмасын айтады.

-Ардақты ана өлеңін жатқа айту

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийін оқушылармен бірлесе құрастыру немесе таныстыру,
Наурыз мейрамы — ежелгі заманнан қалыптасқан жыл бастау мейрамы. Қазіргі күнтізбе бойынша (наурыздың 22) күн мен түннің теңесуі кезіне келеді. Көне парсы тілінде нава=жаңа + рәзаңһ=күн, «жаңа күн» мағынасында, қазіргі парсы тілінде де сол мағынамен қалған (но=жаңа + роуз=күн; мағынасы «жаңа күн»), яғни «жаңа жылды» (күн өсуін белгілеуі) білдіреді.

2010 жылдың 10 мамырынан бастап Біріккен Ұлттар Ұйымының Бас ассамблеясының 64-қарарына сәйкес 21 наурыз "Халықаралық Наурыз күні" болып аталып келеді.[1] Бас ассамблея өзінің берген түсініктемесінде "Наурызды көктем мерекесі ретінде 3000 жылдан бері Балқан түбегіндеҚара теңіз аймағында, КавказдаОрта Азияда және Таяу Шығыста 300 миллион адам тойлап келе жатқандығын" мәлімдеді. Ал UNESCO болса, 2009 жылдың 30 қыркүйегінде Наурыз мейрамын адамзаттың материалдық емес мәдени мұра тізіміне кіргізді.[2]

Қазақстанда Наурыз мейрамы үш күн: 21-23 наурыз аралығында аталып өтіледі (2010 жылдан бастап). Жалпы, Наурыз парсы, кавказ және түрік секілді халықтардың арасында көктем мейрамы және жаңа жылдың басталуы ретінде тойланады. Ол Иранда 21 наурызда, ал Орталық Азия елдерінде және Әзірбайжанда, мемлекеттік мереке ретінде Тәжікстанда және Қазақстанда - 22 наурызда, Өзбекстан мен Түркияда 21 наурыз күні аталып өтіледі.

Жаттығу жасайды.


Топқа бірігеді.

Үй тапсырмасын мазмұндайды

Сұрақтарға жауап береді.



















Бейнежазба қарайды

Жаңа ақпараттарме танысу сәті







«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!























Дескриптор:

Үй тапсырмасын айтады

Мәліметтермен танысады

Бейнежазбадан не түсінгені туралы әңгімелейді-2балл.









Оқулық суреттер Топқа бөлуге арналған парақшалар, проектр, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б


Халықтық даналық сөздері




Наурыз

тақырыбында

бейнежазбан тамашалау

Авторлармен

аудиотаныс

тырылым



Сергіту сәті

Музыкалық шығарманы таңдалым жасау

Жаңа білім

15 мин

















2 мин











Бекіту

15 мин






Сабақтың ортасы

Тыңдалым Роза Рымбаеваның орындауындағы «Наурыз»әні

-Балалар әннің мазмұны не туралы?

-Наурыз мейрамы қай мезгілде болады?

-Көктемнің қандай ерекшеліктері бар?

Жаңа топ құру

-Өте тамаша,көктемнің ерекше гүлі бәйшешек,қызғалдақ шығады екен.Жаңағы алған қызғалдақ жапырақшаларында жазылған номерлер бойынша топтарға бірігейік

Таныстырылым.

-Сонымен ,балалар,бүгін біздің өтетін тақырыбымыз не жайында болмақ.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

Оқылым. Жеке жұмыс Наурыз келді! Темірхан Медетбек

Өлеңді түсініп, кідірістерді сақтап, дұрыс оқы.

Жұптық жұмыс. «Көршіңе әңгімелеп бер» Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.

Топтық жұмыс. «Конверт» әдісі

1-топ Өлең шығару

2-топ Сурет салу

3-топ постер

Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, қорғайды

Суреттер топтамасына сүйеніп, өлеңнің авторы туралы әңгімеле. Темірхан Медетбек 1945 ж. ОҚО ,Түркістан қаласында туған. Ақын ойын өз сөзіңмен түсіндіріп көр.

Жазылым.

«Наурыз келді» деген тақырыпта 3 сөйлем құрастыр.

Сергіту сәті:

Саралау: Орындау барысында қарқын арқылы саралау. Кейбір оқушыларға қосымша уақыт беріледі.


Оқу тапсырмасы
өлеңді Таңдау әдісі арқылы жаттау

ЕҚҚЕО

Мәтінге қатысты суреттер беріледі

Ақпаратпен ықыласпен жұмыс жасайды. Сыныптастарының жауаптарын ықылас қойып тыңдайды. Таным әрекеті үрдісінде қарым-қатынас шеберлігі дамиды.

- әнді тыңдайды, сөздерінің мағынасын ажыратады



Оқушылар тақырып бойынша ашық сұрақтар құрастырып береді. Сұрақтар құрастырылып біткен соң, оқушылар кез келген сұрақты алып, дауыстап оқиды, толық жауап беруге тырысады







Топтар бір –бірін тыңдайды, стикерлерге смайликтер суретін салып, оны бағаланған топ үстеліне жапсырады.Белгілеп алынған қажетті ақпаратқа стикерлер жапсырылады бес жолды өлең құрастырады
Сыныптастарының жауаптарын ықылас қойып тыңдайды және сұрақтар қояды.


Кері байланыс арқылы оқушылар өздері пайдалана алатын кері байланыс тілін қалыптастырады.

Дескриптор:

Ынтымақта бірлікте жұмыс жасап, білгенін жолдастарымен бөлісіп, тақырыпты ортаға салып талқылайды

2балл.









Дескриптор:


Оқушылар бір-бірін тыңдайды және толықтырады

  • өлеңді қатесіз, мәнерлеп оқиды;

  • 2балл.




Топта балалар бірге жұмыс жасайды және өз идеяларын айтуға үйренеді

2балл.





Дескриптор:

Негізгі ойды анықтай алады, негізгі ойды табады.

шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

2балл.



Көмек қажет ететін оқушыларға түсіндіру жұмысымен бірге қосымша уақыт беріледі. Қабілеті жоғары оқушылар кестені өз бетінше жалғастырады

1-10 балл аралығы


Оқулық




«Ауызша кері байланыс» «Жарайсың!», «Керемет!», «Жақсы!».



Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.



Оқушылар

дың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету.

Кері байланыс

5 мин

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

ҚБ: «Алақан,жұдырық»арқылы бір-бірін бағалау.


Сабақтан түйген ой-пікірін айтады.

ҚБ қойылады.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!