Мотивациа лы-ынталан дыру
кезеңі
Ізденіс-ұйымдастыру
Бекіту
Рефлексия
|
-
«Танысайық»
ойыны Шарты: Допты бір балаға лақтырып,атын сұрау:
«Мына баланың аты кім?», кезекпен ойын
жалғасады.
-
Бәріміз атымызды білеміз,бір бірімізді
таныймыз, ал бейтаныс адам сендердің үйлеріне келіп, есік қағып,
ашуды өтінеді. Не істеу керек? Сендер не айтасыңдар? Дұрыс,
айтасыңдар. Әр уақытта адамәртүрлі жағдайларға тап болады.
Сондықтан біз қауіпсіздік ережелерін білу керекпіз, оларды
сақтауымыз қажет. Сурет бойынша
жұмыс
Нені көріп тұрмыз? Не істеуіміз
керек? Жараға дезинфекция жасау
керек,алғашқы көмек көрсету. Сірінкемен ойнауға бола
ма?
-
Өрт шықса не істейміз? Тамақ ішкенде не
істеуге болмайды? Терезеге мінуге бола ма? Пышақ, ине, қайшыны
ұстама, ол қауіпті! Электр құралын пайдаланба, рұқсатсыз ешнәрсені
алма! Қауіпсіздік ережелерін есте
сақта, үйде, далада,қоғамдық
орындардарда оларды сақтау қажет. Үштілдік
компонент: Қауіпсіздік ережелер- правила
безопасности- safety regulations, жүгіруге болмайды- нельзя бегать-
you can not run, сөйлеуге болмайды- нельза разговаривать -you can
not talk
Сөздік жұмыс
жүргізу:
«қауіпсіздік,
ереже» Сергіту
сәті:
-
«Үйде жалғыз
қалсам,
-
Мен анамды
тосам.
-
Ештенені
бүлдірмеймін,
-
Қағазда
суреттеймін»
“Жақсы - жаман”
д/ойын
Шарты:Құрал-саймандардың қандай жағдайда жақсы
және қандай жағдайда жаман екенін
айту.
Сабақты
қорытындылау.
- Бұл ережелерді тек қана үйде
сақтау керек пе?
- Қандай қауіпсіздік ережелер
білеміз?
Оларды не істеуіміз
қажет?
Балаларды бағалау,
мақтау
|
Балалар хормен баланың атын
айтады
Бөтен адамға есік ашпаймыз,
сөйлеспейміз
Хормен
қайталайды
Бала қатты жүгіріп, құлады,
оған көмектесу керек.
Сұрақтарға жауап
береді
Хормен
қайталайды
Сөздердің мағынасын
түсінеді
Сөздерін қайталайды, қимылдар
жасайды.
Сурет бойынша не жақсы, не
жаман айтып береді.
Үйде,балабақшада, барлық жерде
қауіпсіздік ержелерді сақтау керек
Сұрақтарға жауап
береді
|