Материалдар / "Не? Қайда? Қашан?"

"Не? Қайда? Қашан?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың ойлау қабілетін, математика пәніне деген сүйіспеншілігін тудыру үшін әр сабақты оқушылардың қызығушылығын тудыратындай етіп ұйымдастыру керек. Төменде топпен оқыту үлгісіндегі сабағымның жоспарын ұсынып отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2018
772
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Не? Қайда? Қашан?Мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілеттерін , білім, білік, дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдық қызығушылықтарын қалыптастыру.Сабақтың типі: сыныптан тыс шараСабақтың түрі: интеллектуалды ойынЖоспары:ҰйымдастыруОйынға қатысушылармен таныстыруОйын шартымен таныстыруӘрбір раундқа сәйкес сұрақтар қоюҚорытындылауНәтиже шығару

Жүргізуші: Армысыңдар құрметті ұстаздар, оқушылар! Бүгінгі жастар-халқымыздың болашағы, еліміздің ертеңі! Оқушылардың ой-өрісін кеңейтетін, есте сақтау қабілеттерін шыңдайтын, білімді жастарды анықтайтын «Не?Қайда?Қашан?» атты танымдық ойынға қош келдіңіздер. Бүгінгі ойынға қатысушыларымызды ортаға шақырайық.Ең белсенді, ең жас, алғыр 5 «а» сынып оқушылары Нұрлыбекова Алуа, Азаматқызы Дина.Самая загадочная ученица 6 «в» класса Котельникова АнастасияЕң сабырлы, салмақты, білімді 6 «а» сынып оқушылары Еспулатова Назгүл мен Юнусов ШерханЕң ойшыл, зерек 6 «б» сынып оқушылары Арқабек Жарқын және Алтыбаев СерікСамый старательный ученик 7 «в» класса Қайсабаев ЕлдосБелсенді де білімді 7 «а» сынып оқушылары Азаматұлы Мәди мен Нұрмағанбетова АқботаАлғыр да ұшқыр 8 «а» сынып оқушылары Рамазан Әділет пен Кеңшілікұлы АқжолСамый сообразительный ученик 8 «б» класса Уколов НиколайЖәне бүгінгі ойынымыздың ең креативті, ойшыл, алғыр да білімді топ басшысы 8 «а» сынып оқушысы Челышева Рината .

Бүгінгі ойынымызға қош келдіңдер!

Ойын шартымен таныстырып өтейін. «Не? Қайда? Қашан?» танымдық ойынымыз 12 раундтан тұрады. Әрбір раундта секторға түскен сұрақтар ұсынылады. Сұраққа топпен 3 минут ойланып, топтың топ басшысы сұраққа жауап беретін ойыншыны атайды. Топ жауапты дұрыс айтса ұпай саны ойыншыларға қосылады, қате айтса сұрақ қоюшылар тобына қосылады. Ойынға қатысушы топ сендерге қарсы сұрақ қоятын топ жаратылыстану-математика бірлестігінің мұғалімдері. Ойыншылардың қандай сұраққа жауап беретінін, ойын үстелін айналдырғаннан кейін бағыттауыш көрсетеді. Сонымен , ойынымызды бастаймыз!Жүргізуші: Бірінші рауындЖарқын: Сектор1: Құрметті қатысушылар сұрақ математика ханшайымы Уранбаева Торқа Тоқтамұратовнанікі ( видео)Жарқын: уақытСұрақ: математиканың өз тілі бар. Ол не?Жауабы: формулаЖарқын: видео ( жауап дұрыс; жауап қате)

Жүргізуші: 2 рауынд ойынды жалғастырамыз

Жарқын: Сектор 2: Биология пәнінің мұғалімі Бердібеков Әділ Бердібекұлының сұрағы ( видео)Жарқын: уақытСұрақ: Бауыр сорғыштың дернәсілі қайда тіршілік етеді?Жауап: тоспа ұлудың денесінд, ағзасындаеЖарқын: видео ( жауап дұрыс, жауап қате)

Жүргізуші: Раунд 3( топ айландырады)Жарқын: Сектор 3: химия пәнінің мұғалімі Толежанова Ольга Викторовнаның сұрағы ( видео)Жарқын: уақытСұрақ:Все мы любим в Новогоднюю ночь смотреть на разноцветные огни фейерверков. 1000 лет назад был изобретен огнеопасный порох,им наполняли бамбуковые стебли и щедро использовали. Где впервые был изобретен фейерверкЖауап: КитайЖүргізуші: Раунд 4 Ойынды жалғастырамыз

Жарқын: Сектор 4: Катпенова Жайнагуль Маликовна биология пәнінің мұғалімінің аудио сұрағы ( аудио сұрақ)Жарқын : уақытСұрақ:Что является главными частями цветка?Жауап: Пестик и тычинки (аталық пен аналық)Жарқын: видео ( жауап дұрыс, жауап қате)Жүргізуші: Раунд 5 Ойынды жалғастырамыз

Жарқын: Сектор 5: информатика пәнінің мұғалімі Тлеубаева Алма Нұрмановнаның бейне сұрағы ( видео)Жарқын: уақыт

Сұрақ:Интернетке қосылу мүмкіндігі болған жағдайда, білім беру мекемелері, мемлекеттік ұйымдар және жеке адамдар сияқты миллиондаған қайнар көзінен ақпарат алуға болады. Интернетпен қосылуды жүзеге асыратын тұлғаны провайдер деп атаймыз. Провайдер қай мекемеде жұмыс істейді.Жауап: қазақтелекомда

Жарқын: видео ( жауап дұрыс, жауап қате)

Жүргізуші: Раунд 6 Ойынды жалғастырамыз

Жарқын: Сектор6: Назар аударамыз экранда Рамазанова Гүлжан Ақылбековна география пәнінің мұғалімі( видео)Сұрақ: Кто совершил второе после Магеллана кругосветное плаваниеЖауап: Френси Дрейк

Жарқын: видео ( жауап дұрыс, жауап қате)





Жүргізуші: Раунд 7 Ойынды жалғастырамыз

Жарқын: Сектор7: жас маман Рамазанова Жанар Әскербекқызының аудио сұрағын тыңдайық ( видео)Сұрақ :Когда сутки короче зимой или летом?Жауап: сутки-это всегда 24 часаЖарқын: видео ( жауап дұрыс, жауап қате)Жүргізуші: раунд 8 ойынды жалғастырамыз.Жарқын: Сектор 8: : Құрметті қатысушылар Блиц сұрақ. Сіздерге 3 сұрақ қойылады. Әрқайсысына 15 секундтан ойланып жауап беру ұсынылады. 3 сұраққа дұрыс жауап берсеңіздер ғана1 ұпай қосылады. Сіздерге қарсы сұрақты дайындаған 4- сынып оқушылары.Жылына 4 рет киінетін не? ( жер)Нөл мен бірдің арасына қандай таңба қойғанда нөлден үлкен, бірден кіші сан алынады? ( үтір)Шоколад 150 теңге тұрады. 1 шоколад және жарты шоколад жеу үшін неше теңге қажет? ( 300)

Жарқын: уақытЖарқын: жер, үтір, 300 теңге ( жауап дұрыс, жауап қате)Жүргізуші: Раунд 9. Ойынымызды жалғастырамыз (рулетканы айландырады)

Жарқын: Сектор 9 «Супер -блиц» Құрметті қатысушылар бұл раундта ойынға тек бір ғана оқушы қатыса алады. Топ басшысы ойынды кім ойнайды?(топ басшысының жауабы)Ауданымыздың үздік оқу –ісінің орынбасары атағына ие болған Тобулова Шарбат Макмановнаның сұрағына назар аударамыз (видео)Сұрақ: Землемеры Древнего Египта для построения прямого угла пользовались следующим приемом.Бечевку узлами делили на 12 разных частей и концы связывали.Затем бечевку растягивали на земле так,что получался треугольник со сторонами 3, 4 и 5 делений.Угол треугольника,противолежащий стороне с 5 делениями,был прямой(3

Жауап:3,4,5 32+42=52Жарқын: уақытЖарқын: видео ( жауап дұрыс, жауап қате)

Жүргізуші: Раунд 10. Ойынымызды жалғастырамызЖарқын: Сектор 10: Сұрақты химия пәнінің мұғалімі Тоқтарова Жанна Әділбековна қояды.( видео)Жарқын: уақытСұрақ: Оттегі газын зертханада қайда сақтайды?Жауап:оттегі газын зерханада газ өлшегіш газометрде сақтайдыЖарқын: ( жауап дұрыс, жауап қате)Жүргізуші: Раунд 11. Ойынымызды жалғастырамызЖарқын: Сектор 11: «Қара жәшік». Ортаға қара жәшік әкелінсін.Қара жәшікте жатқан затты бір дарынды жас бала ойлап тапты.Кезінде ол әлемдегі ең бірінші қол-араны ойлап тапқан болатын.Археологтар Пампея күлінің астынан осындай қоладан жасалған заттарды тапты. Ежелгі Грекида бұл затты қолдана алу –аса кемелдіктің,ал оның көмегімен есеп шығара алуқабілеті-қоғамдағы жоғары бедел мен парасаттылықтың белгісі болып саналды. Осы зат архитектура мен құрылыста тапсырмас құрал.Жүздеген жылдар бойы оның құрылысы өзгерген жоқ. Қара жәшікте жатқан зат не? (циркуль)Жарқын: уақытЖарқын: ( жауап дұрыс, жауап қате)

Жарқын: ( жауап дұрыс, жауап қате)

Жүргізуші: Раунд 12. Ойынымызды жалғастырамызЖарқын: Сектор 12: «Қара жәшік.» Ортаға қара жәшік әкелінсін.Сұрақ: Қара жәшіктегі заттың пайда болғанына мыңдаған жылдар өтті.Оларды ертеректе клепсидрами деп атаған. Бұл зат орынан қозғалмай жүре алады. Бүгінгі күні бұл зат барлық үйде қолданыста бар.Жәшіктің ішінде не бар?Жауап: сағатЖарқын: уақытЖарқын: ( жауап дұрыс, жауап қате)

Қорытынды шығаратын кез де жетті. Жауап беруші топпен сұрақ қоюшы топтарға алғыс білдіріп, қол соғып қоялық. Құрметті ойыншылар сіздерге бүгінгі ойында ең қиын болған сұрақ кімдікі ? Атап берсеңіздер. ( сыйлық беру )Сонымен нәтиже : жауап беруші топтың ұпайы .........., және сұрақ қоюшы топтың ұпайы .............Жеңіске жеткен ................. топ
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ