Сабақтың
тақырыбы: Не? Қайда?
Қашан?
Мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілеттерін
, білім, білік, дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдық
қызығушылықтарын қалыптастыру.
Сабақтың
типі: сыныптан тыс
шара
Сабақтың
түрі: интеллектуалды
ойын
Жоспары:
Ұйымдастыру
Ойынға қатысушылармен
таныстыру
Ойын шартымен
таныстыру
Әрбір раундқа сәйкес сұрақтар
қою
Қорытындылау
Нәтиже
шығару
Жүргізуші: Армысыңдар құрметті ұстаздар,
оқушылар! Бүгінгі жастар-халқымыздың болашағы, еліміздің ертеңі!
Оқушылардың ой-өрісін кеңейтетін, есте сақтау қабілеттерін
шыңдайтын, білімді жастарды анықтайтын «Не?Қайда?Қашан?» атты
танымдық ойынға қош келдіңіздер. Бүгінгі ойынға қатысушыларымызды
ортаға шақырайық.
Ең белсенді, ең жас, алғыр 5
«а» сынып оқушылары Нұрлыбекова Алуа, Азаматқызы
Дина.
Самая загадочная ученица 6 «в»
класса Котельникова Анастасия
Ең сабырлы, салмақты, білімді
6 «а» сынып оқушылары Еспулатова Назгүл мен Юнусов
Шерхан
Ең ойшыл, зерек 6 «б» сынып
оқушылары Арқабек Жарқын және Алтыбаев
Серік
Самый старательный ученик 7
«в» класса Қайсабаев Елдос
Белсенді де білімді 7 «а»
сынып оқушылары Азаматұлы Мәди мен Нұрмағанбетова
Ақбота
Алғыр да ұшқыр 8 «а» сынып
оқушылары Рамазан Әділет пен Кеңшілікұлы
Ақжол
Самый сообразительный ученик 8 «б» класса Уколов
Николай
Және бүгінгі ойынымыздың ең
креативті, ойшыл, алғыр да білімді топ басшысы 8 «а» сынып оқушысы
Челышева Рината .
Бүгінгі ойынымызға қош
келдіңдер!
Ойын шартымен таныстырып
өтейін. «Не? Қайда? Қашан?» танымдық ойынымыз 12 раундтан тұрады.
Әрбір раундта секторға түскен сұрақтар ұсынылады. Сұраққа топпен 3
минут ойланып, топтың топ басшысы сұраққа жауап беретін ойыншыны
атайды. Топ жауапты дұрыс айтса ұпай саны ойыншыларға қосылады,
қате айтса сұрақ қоюшылар тобына қосылады. Ойынға қатысушы топ
сендерге қарсы сұрақ қоятын топ жаратылыстану-математика
бірлестігінің мұғалімдері. Ойыншылардың қандай сұраққа жауап беретінін,
ойын үстелін айналдырғаннан кейін бағыттауыш
көрсетеді. Сонымен , ойынымызды
бастаймыз!
Жүргізуші: Бірінші
рауынд
Жарқын: Сектор1: Құрметті қатысушылар
сұрақ математика ханшайымы Уранбаева Торқа Тоқтамұратовнанікі (
видео)
Жарқын: уақыт
Сұрақ: математиканың өз тілі бар. Ол
не?
Жауабы: формула
Жарқын: видео ( жауап дұрыс; жауап
қате)
Жүргізуші: 2 рауынд ойынды
жалғастырамыз
Жарқын: Сектор 2: Биология пәнінің
мұғалімі Бердібеков Әділ Бердібекұлының
сұрағы
(
видео)
Жарқын: уақыт
Сұрақ: Бауыр сорғыштың дернәсілі
қайда тіршілік етеді?
Жауап: тоспа ұлудың денесінд,
ағзасындае
Жарқын:
видео ( жауап дұрыс, жауап
қате)
Жүргізуші: Раунд 3( топ
айландырады)
Жарқын: Сектор 3: химия пәнінің
мұғалімі Толежанова Ольга Викторовнаның сұрағы (
видео)
Жарқын: уақыт
Сұрақ:Все мы любим в Новогоднюю ночь
смотреть на разноцветные огни фейерверков. 1000 лет назад был
изобретен огнеопасный порох,им наполняли бамбуковые стебли и щедро
использовали. Где впервые был изобретен
фейерверк
Жауап: Китай
Жүргізуші: Раунд
4 Ойынды
жалғастырамыз
Жарқын: Сектор 4: Катпенова Жайнагуль
Маликовна биология пәнінің мұғалімінің аудио сұрағы ( аудио
сұрақ)
Жарқын
: уақыт
Сұрақ:Что является главными
частями цветка?
Жауап: Пестик и тычинки
(аталық пен аналық)
Жарқын:
видео ( жауап дұрыс, жауап
қате)
Жүргізуші: Раунд 5 Ойынды
жалғастырамыз
Жарқын: Сектор 5: информатика пәнінің
мұғалімі Тлеубаева Алма Нұрмановнаның бейне сұрағы (
видео)
Жарқын: уақыт
Сұрақ:Интернетке қосылу мүмкіндігі
болған жағдайда, білім беру мекемелері, мемлекеттік ұйымдар және
жеке адамдар сияқты миллиондаған қайнар көзінен ақпарат алуға
болады. Интернетпен қосылуды жүзеге асыратын тұлғаны провайдер деп
атаймыз. Провайдер қай мекемеде жұмыс
істейді.
Жауап: қазақтелекомда
Жарқын:
видео ( жауап дұрыс, жауап
қате)
Жүргізуші: Раунд 6 Ойынды
жалғастырамыз
Жарқын: Сектор6: Назар аударамыз
экранда Рамазанова Гүлжан Ақылбековна география пәнінің мұғалімі(
видео)
Сұрақ:
Кто совершил второе после
Магеллана кругосветное плавание
Жауап: Френси
Дрейк
Жарқын: видео ( жауап дұрыс, жауап
қате)
Жүргізуші: Раунд 7 Ойынды
жалғастырамыз
Жарқын: Сектор7: жас маман Рамазанова
Жанар Әскербекқызының аудио сұрағын тыңдайық (
видео)
Сұрақ :Когда сутки короче
зимой или летом?
Жауап: сутки-это всегда 24
часа
Жарқын: видео ( жауап дұрыс, жауап
қате)
Жүргізуші: раунд 8 ойынды
жалғастырамыз.
Жарқын: Сектор 8: : Құрметті
қатысушылар Блиц сұрақ. Сіздерге 3 сұрақ қойылады. Әрқайсысына 15
секундтан ойланып жауап беру ұсынылады. 3 сұраққа дұрыс жауап
берсеңіздер ғана1 ұпай қосылады. Сіздерге қарсы сұрақты дайындаған
4- сынып оқушылары.
Жылына 4 рет киінетін не? (
жер)
Нөл мен бірдің арасына қандай
таңба қойғанда нөлден үлкен, бірден кіші сан алынады? (
үтір)
Шоколад 150 теңге тұрады. 1
шоколад және жарты шоколад жеу үшін неше теңге қажет? (
300)
Жарқын: уақыт
Жарқын: жер, үтір, 300 теңге ( жауап
дұрыс, жауап қате)
Жүргізуші: Раунд 9. Ойынымызды
жалғастырамыз (рулетканы айландырады)
Жарқын: Сектор
9 «Супер -блиц» Құрметті
қатысушылар бұл раундта ойынға тек бір ғана оқушы қатыса алады. Топ
басшысы ойынды кім ойнайды?
(топ басшысының
жауабы)
Ауданымыздың үздік оқу –ісінің
орынбасары атағына ие болған Тобулова Шарбат Макмановнаның сұрағына
назар аударамыз (видео)
Сұрақ: Землемеры Древнего
Египта для построения прямого угла пользовались следующим
приемом.Бечевку узлами делили на 12 разных частей и концы
связывали.Затем бечевку растягивали на земле так,что получался
треугольник со сторонами 3, 4 и 5 делений.Угол
треугольника,противолежащий стороне с 5 делениями,был
прямой(3
Жауап:3,4,5
32+42=52
Жарқын: уақыт
Жарқын: видео ( жауап дұрыс, жауап
қате)
Жүргізуші: Раунд 10. Ойынымызды
жалғастырамыз
Жарқын: Сектор 10: Сұрақты химия
пәнінің мұғалімі Тоқтарова Жанна Әділбековна қояды.(
видео)
Жарқын: уақыт
Сұрақ: Оттегі газын зертханада қайда
сақтайды?
Жауап:оттегі газын зерханада
газ өлшегіш газометрде сақтайды
Жарқын: ( жауап дұрыс, жауап
қате)
Жүргізуші: Раунд 11. Ойынымызды
жалғастырамыз
Жарқын: Сектор 11: «Қара жәшік».
Ортаға қара жәшік әкелінсін.
Қара жәшікте жатқан затты бір
дарынды жас бала ойлап тапты.
Кезінде ол әлемдегі ең бірінші
қол-араны ойлап тапқан болатын.Археологтар Пампея күлінің астынан
осындай қоладан жасалған заттарды тапты. Ежелгі Грекида бұл затты
қолдана алу –аса кемелдіктің,ал оның көмегімен есеп шығара
алуқабілеті-қоғамдағы жоғары бедел мен парасаттылықтың белгісі
болып саналды. Осы зат архитектура мен құрылыста тапсырмас
құрал.Жүздеген жылдар бойы оның құрылысы өзгерген жоқ. Қара жәшікте
жатқан зат не? (циркуль)
Жарқын: уақыт
Жарқын: ( жауап дұрыс, жауап
қате)
Жарқын: ( жауап дұрыс, жауап
қате)
Жүргізуші: Раунд 12. Ойынымызды
жалғастырамыз
Жарқын: Сектор 12: «Қара жәшік.»
Ортаға қара жәшік әкелінсін.
Сұрақ: Қара жәшіктегі заттың пайда
болғанына мыңдаған жылдар өтті.Оларды ертеректе клепсидрами деп
атаған. Бұл зат орынан қозғалмай жүре алады. Бүгінгі күні бұл зат
барлық үйде қолданыста бар.Жәшіктің ішінде не
бар?
Жауап: сағат
Жарқын: уақыт
Жарқын: ( жауап дұрыс, жауап
қате)
Қорытынды шығаратын кез де
жетті. Жауап беруші топпен сұрақ қоюшы топтарға алғыс білдіріп, қол
соғып қоялық. Құрметті ойыншылар сіздерге бүгінгі ойында ең қиын
болған сұрақ кімдікі ? Атап берсеңіздер. ( сыйлық беру
)
Сонымен нәтиже : жауап беруші
топтың ұпайы .........., және сұрақ қоюшы топтың ұпайы
.............
Жеңіске жеткен
................. топ