Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Негізгі және туынды етістік.С.Сейфуллин. Ақсақ киік
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: математика |
Мектеп: Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі
|
Күні: 06.03.2018
|
Мұғалімнің аты-жөні: Г.А.Қонарбаева
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы |
Қайталау |
Сабақ мақсаттары |
Қосындыны санға көбейту,бөлу тәсілімен таныстыру |
Бағалау критерийлері |
1. Тақырыпты түсінеді, талдайды,есептерді шығарады; 2. Көбейтінтіндіні қосумен алмастыра отырып шығарады; 3. Білім деңгейін анықтау мақсатында берілген есептерді шығарады; |
Пәнаралық байланыстар |
дүниетану, әдебиет, математика |
Сабақтың типі |
жаңа білімді меңгеру |
Сабақтың түрі |
аралас сабақ |
Сабақтың көрнекілігі
|
сызба, тақырыпқа арналған кесте, суреттер. |
Алдыңғы меңгерген білім |
Екі таңбалы санға бөлу 78/26 және 88/44 |
Уақыт |
Белсенді жұмыс түрлері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі 1 минут
|
Психологиялық дайындық 1,2,3 Сынып іші тып-тыныш, Жалқаулықты тастаймыз Жаңа сабақ бастаймыз. Түгендеу |
Оқушылармен сәлемдесемін.
Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгендеймін |
Мұғаліммен, сыныптастарымен сәлемдеседі. Сынып басшысы келмеген оқушыларды айтып шығады. |
Сабақтың басы Білу 5 минут |
1.Есіңе түсір! |
Оқушыларды мұқият тыңдап жауабын толықтырып отырамын. |
Тақтада орындайды |
Түсіну 10 минут |
№1 25*3=75 75:25=3 22*3=66 66:22=3 32*3=64 64:32=3 87:29=3 29*3=87 |
Оқушыларға бағыт беремін. |
Әр топтан бір оқушыдан шығып есептерді шығарады |
Сергіту сәті 1 минут |
1,2,3, 1,2,3- ал қанекей ұш, 4,5,6,7 4,5,6,7-мынау ауыл шеті, 8,9,10 8,9,10-өз орныңа қон. |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін орындау. |
Оқушылар жатқа айтады. Қызығушылық танытады. |
Сабақтың ортасы
Қолдану 6 минут |
№2. Шойын-639 Болат-? 3 есе кем Шешуі:639:3=213 Жауабы: 213 т болат |
Масса және уақыт өлшем бірлігіне байланысты есептерді түрлі әдіспен шығарады |
|
Талдау 5 минут |
№3 Көкшетау-800 Алматы-?4 есе қысқа Оңт Қазақстан-3 есе ұзын Оңт Қазақстан ұзындығы -? Шешуі: (800:4)*3=600 Жауабы:600 км |
Көмектесіп отырамын |
Берілген тапсырманы топта талқылап, жауап береді. |
Жинақтау 5 минут |
№ 4 49:7-7 59-19*3 29*2-29 17*4-60 39+13*3 75:5-15 |
Қосымша тапсырмалар беріледі |
Әр топ оқушылары жауап береді. |
Бағалау 5 минут |
№5 17*3+32 17*4+32 17+5+32 |
||
Үйге |
№6,№7 68-69 бет |
||
Рефлексия 2 минут |
1.Бүгінгі сабақ қызықты , қызықсыз болды . 2.Мен көп нәрсені үйрендім, үйренгенім аз. 3.Басқаларды мұқият, зейінсіз тыңдадым. 4.Тапсырмаларды орындауға жиі, сирек қатыстым. 5.Өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін.
|
Пән: қазақ тілі |
Мектеп: Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі
|
Күні: 06.03.2018
|
Мұғалімнің аты-жөні: Г.А.Қонарбаева
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы |
Негізгі және туынды етістік |
Сабақ мақсаттары |
Оқушыларға негізгі және туынды етістік туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға, оларды ажырата білуге мүмкіндік туғызу; |
Бағалау критерийлері |
1. Сөз таптарын ажырата біледі; 2. Өз бетінше жұмыстарды орындауды біледі;. 3. Сөздерді талдау арқылы ой тұжырымын жасауды біледі |
Пәнаралық байланыстар |
дүниетану, әдебиет, математика |
Сабақтың типі |
жаңа білімді меңгеру |
Сабақтың түрі |
аралас сабақ |
Сабақтың көрнекілігі
|
сызба, тақырыпқа арналған кесте, суреттер. |
Алдыңғы меңгерген білім |
Негізгі және туынды етістік |
Уақыт |
Белсенді жұмыс түрлері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||
Ұйымдастыру кезеңі 1 минут
|
Психологиялық дайындық Ән айтамыз қөңілді-көңілді, Күй тартамыз күмбірлі-күмбірлі. Би билейміз ырғақты-ырғақты, Біз бастаймыз сабақты-сабақты. Түгендеу |
Оқушылармен сәлемдесемін.
Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгендеймін |
Мұғаліммен, сыныптастарымен сәлемдеседі. Сынып басшысы келмеген оқушыларды айтып шығады. |
||||
Сабақтың басы
Білу 5 минут |
1.Есіңе түсір!
|
Оқушыларды мұқият тыңдап жауабын толықтырып отырамын. |
Тақтада орындайды |
||||
Түсіну 10 минут |
21-жаттығу. Әрбір түс тобынан тек туынды етістіктерді теріп жазу, неліктен туынды етістік екендігін дәлелдеу. Жырла, ақылдас, биле, ойла, тұзда.
|
Оқушыларға бағыт беремін.
|
Әр топтан бір оқушыдан шығып есептерді шығарады |
||||
Сергіту сәті 1 минут |
Үлкенге де сіз Кішіге де сіз Бар әлемнің баласын Құрметтейміз біз |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін орындау. |
Оқушылар жатқа айтады. Қызығушылық танытады. |
||||
Сабақтың ортасы
Қолдану 6 минут |
22-жаттығу, сөздерді оқу, зат есімдерге қажетті жұрнақтарды жалғай отырып, туынды етістіктер жазу. Төрле, арқанда, емде, арала, сабында, була, тісте.23-жаттығу сын есімдерге тиісті жұрнақтарды жалғай отырыптуынды етістіктер жасау жазу: ақта, ұсақта, көркемде, жақсыла, оңла, жаңала, іріле. 3-4 сөйлем құрастыру. 24-жаттығу туынды етістіктерді көшіріп жазу, қай сөз табы екендігін анықтау. (Зат есімдерге жұрнақтар жалғану арқылы жасалған туынды етістіктер) |
дұрыс орындалуын қадағалау.
|
Әр түрлі сөйлемдер құрайды.
|
||||
Талдау 5 минут |
25-жаттығу өлеңді мәнерлеп оқу мағынасын ашу, 1. Ф. Оңғарсынова кім? Өлеңде кімдер туралы айтылған? Өлеңге қандай ат қоюға болады? Туынды етістіктерді тап, талда.
|
Көмектесіп отырамын |
Берілген тапсырманы топта талқылап, жауап береді. |
||||
Жинақтау 5 минут |
27-жаттығу сәйкестендіру тесті ретінде ұйымдастыру: Оқысаң сусын ішесіз Аяғың ауырса бәрін білесің Көп ұйықтасаң қолыңмен сүртпе Шөлдесеңіз басың ауырады Көзің ауырса көп жүрме Жаз шықса күн ысиды
|
Әр топ оқушылары жауап береді. |
|||||
Бағалау 5 минут |
«Тез тауып, бөгелмей айт» ойыны. Жел ... Күн... Найзағай... Қой... Қоңырау... Мен... Әжем... |
||||||
Үйге |
3 26-жаттығу, 171-бет. |
||||||
Рефлексия 2 минут |
1.Бүгінгі сабақ қызықты , қызықсыз болды . 2.Мен көп нәрсені үйрендім, үйренгенім аз. 3.Басқаларды мұқият, зейінсіз тыңдадым. 4.Тапсырмаларды орындауға жиі, сирек қатыстым. 5.Өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін.
|
Пән: әдебиеттік оқу |
Мектеп: Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі
|
Күні: 06.03.2018 |
Мұғалімнің аты-жөні: Г.А.Қонарбаева |
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы |
С.Сейфуллин. Ақсақ киік |
Сабақ мақсаттары |
Жүсіпбек Аймауытов жайлы хабар бере отырып, түсініп оқуға, ойланып сөйлеуге, ойын толық жеткізе білуге үйрету |
Бағалау критерийлері |
1. Тақырыпты түсінеді, талдайды
2. Шығарманың идеясын
ашады,талдайды |
Пәнаралық байланыстар |
дүниетану, әдебиет, математика |
Сабақтың типі |
жаңа білімді меңгеру |
Сабақтың түрі |
аралас сабақ |
Сабақтың көрнекілігі |
сызба, тақырыпқа арналған кесте, суреттер. |
Алдыңғы меңгерген білім |
С.Мұқанов. Көкшенің көрінісі |
Уақыт |
Белсенді жұмыс түрлері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
|||
Ұйымдастыру кезеңі 1 минут
|
Психологиялық дайындық Ән айтамыз қөңілді-көңілді, Күй тартамыз күмбірлі-күмбірлі. Би билейміз ырғақты-ырғақты, Біз бастаймыз сабақты-сабақты. Түгендеу |
Оқушылармен сәлемдесемін.
Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгендеймін |
Мұғаліммен, сыныптастарымен сәлемдеседі. Сынып басшысы келмеген оқушыларды айтып шығады. |
||||
Сабақтың басы
Білу 5 минут |
Ө Өлеңді жатқа айту. Ақын өзенді қалай суреттеген? Ақынның «сарқыраған, жарқыраған, арқыраған» деген сөздері неге қатысты?(өзенге). Өзеннің адам өміріндегі маңызы қандай? Адамдар неге суды құрметтейді? Ол туралы өлеңнің қай шумағында айтылған? Өзеннің қандай пайдасы бар?(өлеңге сүйеніп айтып көр.) |
Оқушыларды мұқият тыңдап жауабын толықтырып отырамын. |
Тақтада орындайды |
||||
Түсіну 10 минут |
Оқулықпен жұмыс |
|
Әр топтан бір оқушыдан жұмбақтарды шешеді. |
||||
Сергіту сәті 1 минут |
Үлкенге де сіз Кішіге де сіз Бар әлемнің баласын Құрметтейміз біз |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін орындау. |
Оқушылар жатқа айтады. Қызығушылық танытады. |
||||
Сабақтың ортасы
Қолдану 6 минут |
Әңгіме қалай аталған? («Торғай»). Торғайдың жан ұшырып шырылдап жүргенін көрсететін жерді тауып оқы. Өз сөзіңмен мәтінге сүйеніп суретте.Жерге түскен торғайдың халі қандай?Сұр жыланның күш көрсеткен жерін,торғайдың аспанға қалай ұшып шыққанын сипаттаған жерін тауып оқы. |
Мәтіннен сызбада берілген сөздерге қатысты сөздерді тауып жаз. |
|||||
Талдау 5 минут |
|
Берілген тапсырманы топта талқылап, жауап береді. |
|||||
Жинақтау 5 минут |
«Жақсылыққа жақсылық |
Қосымша тапсырмалар беріледі |
Әр топ оқушылары жауап береді. |
||||
Бағалау 5 минут |
Торғай, торғай,
торғайсың, Жылы-жылы сөйлесең, Жыланды өлтіргеннің сауабы бар. |
||||||
Үйге |
Мәтінді оқып,мазмұнын айту. |
||||||
Рефлексия 2 минут |
1.Бүгінгі сабақ қызықты , қызықсыз болды . 2.Мен көп нәрсені үйрендім, үйренгенім аз. 3.Басқаларды мұқият, зейінсіз тыңдадым. 4.Тапсырмаларды орындауға жиі, сирек қатыстым. 5.Өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін |