Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7 мин
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.
Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін
«Көңіл
күй» әдісін пайдаланып,
оқушылар бір- бірінен көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық
ахуал туғызады.
1-тапсырма.
Өткен
сабақты пысықтау
Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар
беріледі.
Жүйке жүйесінің типтері нешеге
бөлінеді?
-
Диффузиялық жүйке жүйесі дегеніміз
не?
-
Балыққа қарағанда сегізаяқ неліктен интеллектуалдық тұрғыда
едәуір дамыған?
-
Сатылы жүйке жүйесі дегеніміз
не?
-
Түтікше тәрізді жүйкесі жүйесі дегеніміз
не?
-
Түйінді жүйке жүйесі дегеніміз
не?
-
Адамның миы неше
бөліктен тұрады?
|
Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы
психологиялық ахуал жасайды;
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді.
|
ҚБ
Дескриптор:
Жалпы балл - 3 балл.
Өткен тақырып бойынша
сұрақтарға жауап береді.
|
Спиннер
|
|
«Суретті
сөйлет» әдісі арқылы жаңа
сабақты байланыстыру мақсатында ой
талқылау.
|
Мағынаны білу үшін
суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін
айтады;
|
ҚБ
|
презентация
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5 мин
|
Нейрондардың
құрылысы туралы видео
көрсетіледі.
-
Нейрон дегеніміз
не?
-
Нейрон қанша бөліктен
тұрады?
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді.
|
ҚБ
|
Бейнежазба
|
Жеке
жұмыс
5
мин
|
-
Тапсырма.
Адамның жүйке жүйесін
сипаттаңыз және қызметтерін атаңыз (кем дегенде
3)
|
Оқушылар берілген
тапсырманы орындайды
|
ҚБ
Дескриптор:
Жалпы балл - 2
балл.
- Адамның жүйке
жүйесінің қызметтерін
атайды.
- жүйке
жүйесінің
құрылымдық
компоненттерін сипаттайды.
|
Оқулық
Жұмыс
дәптер
Үлестірме
материал
|
Топтық
жұмыс
10 мин
|
3-тапсырма.
-
Жүйке жасушасының
құрылысының модельін құрастырып, жеке мүшелерін
ата
-
Жүйке жасушасының
құрылымдарын атап, сөйлемді аяқта.
Нейрон ….
Нейроглия….
Аксон….
Дендрит….
Ақ зат…..
Сұр зат…..
-
Суретте көрсетілген (а) нейрон бөлігін атаңдар. Нейронның
суретін (ә) салған кезде қандай қате
кеткен.
|
Оқушылар топ бойынша
жұмыс істейді
|
2 жұлдыз, 1
тілек
Дескриптор:
Жалпы
балл - 3
балл
- Жүйке жасушасын
модельін жасайды
- жүйке жасушасының
құрылысын сипаттайды
-
жүйке
жасушасының компоненттерін анықтайды;
|
Презентация, оқушы
алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс
дәптері
Пласталин
Үлестірме
материал
|
Бекіту
сұрақтары
5 мин
|
-
Нейрон дегеніміз
не?
-
Нейрондардың қысқа және
ұзын өсінділері не деп
аталады?
-
Аксон дегеніміз
не?
-
Дендрит дегеніміз
не?
-
Жүйке ұлпасының
қызметін ата?
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді
|
Дескриптор:
Жалпы
балл – 1
балл
Сұрақтарға жауап
береді
|
Конверт
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
5
мин
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз
сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз
сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады,
пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте
сақтадым, жасай аламын. т.б.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру
үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
|