Материалдар / Нейропсихолгия
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Нейропсихолгия

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың ой-өрісін,логикасын дамытуға, ми жұмысын жақсартуға нейрожаттығулардың пайдасы.Саусақ жаттығулары арқылы балалрды жан-жақты жетілдіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Шілде 2022
356
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Нейропсихология

Адамның миы екі жарты бөліктен тұрады, олардың әрқайсысының өзіне тән функционалды міндеттері бар.

Оң жақ бөлігі – қиялға , абстрактілі ойлауға, түйсікке, интуицияға жауап береді.

Сол жақ бөлігі – ақыл-ой операциялары, есте сақтау қабілеттері, тілдік қабілеттерге және аналитикалық ойлау қабілетіне жауап береді.

Доминантты жарты шар – бұл туа біткен қасиет. Балалар оңқай ( доминант – мидың сол жақ бөлігі) , солақай (доминант – оң жақ бөлігі) немесе амбидекстра (мидың екі бөлігі тең) болып туылады. Нейропсихология мәліметтері бойынша , адам миының дамуы 15 жасқа дейін бірнеше этаптан өтеді.

-Туылғаннан үш жасқа дейін – бала миының бөлімдері дамиды, яғни басқарушы, танымдық , эмоционалдық және физикалық бөлімдері.

-Үш жастан жеті жасқа дейін – аймақтар пайда болады , яғни сөйлеу, есту, кинестикалық және көру арқылы қабылдауға жауапты аймақтар.

- Жеті жастан жоғары - саналы психикалық және логикалық белсенділіктін қалыптасуы жүреді.

Миды қалай дамытамыз?

1.Табиғи жолмен мидың дамуы. Ол қимыл. Жалпы кез – келген адам білу керек ми мен сөйлеудің дамуына қимылдың әсері зор және осы қимыл уақытылы және белсенді болмаса ми мен сөйлеу тежелістері болады. Миды табиғи жолмен дамытудың бірінші түрі танымдық үрдістер. Анасын тану, отбасы мүшелерін тану, сөйлесу, көру, таза ауаға шығу, дұрыс тамақтану т.б.

Ал екінші түрі – қимыл. Ең маңыздысы еңбектеу – яғни еңбектеу барысында оң қол мен сол аяқ немесе сол қол мен оң аяқ темпті күйде жұмыс жасайды, яғни ми жарты шарлары бірдей жұмыс жасайды.

2. Нейрожаттығулар.

Нейрожаттығулар – екі қолдың саусақтарымен, екі қолмен, аяқ пен қолмен жасалатын миды дамытуға арналған арнайы жаттығулар. Нейрожаттығулар балалармен қатар, ересек адамдар да жасауға болады. Бірақ ересектерге қарағанда балаларға әсері мықтырақ.

Нейрожаттығулар арқылы:

-Балаңыздың және өзіңіздің ми жартышарлар байланысын дамытасыз;

-Есте сақтау қабілетін жақсартуға оң әсері бар;

-Ақпараратты тез қабылдайтын болады;

-Ұсақ моторикасын дамытасыз;

- Тыныштандырады;

Сол жақ ми жартышары басқарушы адамдардың мінез – құлқы: Бұл адамдар барлық заттың орнында тұрғанын жақсы көреді. Ауызша айтылған ақпаратты тез қабылдайды. Өте белсенді. Оптимист және белсенді адамдар. Логикасы мен ойлау қабілеті жоғары.Олар: архитектор, программист, инженер, оқымысты, профессорлар.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!