Материалдар / Неліктен Атлах шайқасын «халықтар шайқасы» деп атайды?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Неліктен Атлах шайқасын «халықтар шайқасы» деп атайды?

Материал туралы қысқаша түсінік
Атлах шайқасының тарихи маңызын талдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қырқүйек 2019
5037
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Келісемін:

Тарих әдістемелік бірлестік жетекшісі____________Сүлейменова Г.М.


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп: Шымкент қ. ФМБ НЗМ

Күні: 23-28 .09.2019ж

Мұғалімнің аты-жөні:Тилеубаева Гульжан, Жамелов Бағлан Алтаевич

Сынып: 7



Сабақтың тақырыбы

Неліктен Атлах шайқасын «халықтар шайқасы» деп атайды?


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.2.3 Атлах шайқасының тарихи маңызын талдау


Сабақтың мақсаты

-Атлах шайқасының тарихи маңызын талдау

Кәсіби даму мақсаты

Білім алушылардың сыни ойлауын тарихи деректерді интерпретациялау, тұжырымдау арқылы ізденімпаздық дағдысын дамытуға негізделеді

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану

Бағалау критерийі

  • Тариха деректер негізінде мәліметтер анықтайды

  • Дәлелдер мен тұжырымдайды

  • Территориялық ерекшеліктер арқылы сипаттайды

  • Фактілер хронологиялық фактілер арқылы дәлелдейді;

Тілдік мақсаттар


Оқушылар орындай алады

Деректермен жұмыс жасай алады

Мәтіндік талдау орындайды

Тақырыптағы пәндік лексика терминология: Қазақстан территориясындағы ерте ортағасырлық мемлекеттерді біледі

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын сөз тіркестер:


Құндылықтарға баулу




«Мәңгілік Ел» құндылықтары:

Азаматтық теңдік- ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарды дарыту;


Пәнаралық байланыс

География7 сынып


Тақырып бойынша алдыңғы білім


Қарлұқтар хронологиясы, қатрамен жұмыс, терминдер









Сабақ барысы




Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

2-минут


10- минут


8- минут










Ұйымдастыру кезеңі

  • Жағымды ахуал қалыптастыру

  • Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын ОМ анықтау

Алдыңғы білім

Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясаты бізге қандай деректерден белгілі? Руна жазуы және оның зерттелуі, маңыздылығы туралы не білесіз?

М Неліктен Атлах шайқасын «халықтар шайқасы» деп атайды?

Б Оқушыларға Атлах шайқасының картасын көрсетіңіз. Өткен сабақтардың материалын сұраңыз.

Зерттеу сұрақтары:

Атлах шайқасының салдары қаншалықты ауқымды болды?

Д Дерекпен жұмыс.

Қашан?


Кімдер?


Не үшін?

Қытай: __________________ __________________________

Араб: ____________________ __________________________







Түрлі-түсті қағаздар;,02







Сабақтың ортасы

5-мин










8-минут































5- минут









7-минут





3-минут



Мұғалімнің түсіндірмесі:

Б Оқушыларды ортақ пікірге келуге жетелеу

Маңызды, маңыздылық идеяларымен таныстырыңыз, бүкіл сыныппен талқылау жүргізіңіз. Мысалы, өмірдегі болған белгілі оқиғалар неге сіз үшін маңызды? Туған күн? Жақындарының өлімі немесе тууы? Жақсы көретін үй жануарының өлімі? және т.б.

Ж Атлах шайқасы маңыздылығының себептерін талқылауды сұраңыз.

Т/Ж Атлах шайқасының маңыздылығы жайлы дерек ұсыныңыз (В. Бартольд зерттеулері бойынша).

Т Атлах шайқасының маңызын 5-түрлі қыр әдісі арқылы талдау ұйымдастыру

Ерекше?

Есте қалатын?

Жаңғырық?

Нәтижелі?

Айрықша, мәнді?

Т Атлах шайқасының маңызын 5R әдісі арқылы талдау жасау

Ерекше?

Есте қалатын?

Жаңғырық?

Нәтижелі?

Айрықша, мәнді?

Зерттеу сұрағы. Айрықша, мәнді? «Ой қозғау» әдісі

Ж. Көшпелілердің әскери тактикасының ерекшеліктерін атаңыз:

1.

2.

3.



Т Атлах шайқасының маңызы жазылған карточкаларды оқушыларға бере отырып, оларды маңыздылығы бойынша орналастыруды талап етіңіз. Оқушылар тапсырманы орындап болған соң, ойларын нақты дәйектер



Дескриптор

Орхон жазбалары» бойынша Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы рөліне баға береді

«Табыс баспалдағы» әдісімен зерттеу жүргізу

Т Мәтінмен жұмыс.

751 жылғы Атлах шайқасы

Атлах шайқасы туралы дереккөздер шектеулі. Атлах шайқасы туралы бізге белгілі мәліметтер:

Түргеш, Тан, Араб және Қарлұқ әскерлері шайқасты;

шайқас Талас өзені бойында өтті;

шайқас 5 күнге созылды;

Тан империясы арабтармен және түргештермен соғысып жатқанда, қарлұқтар Тан империясы әскерінің қапталынан шабуыл жасады. Бұл соққы

шайқастың шешуші сәтіне айналды;

екі жақта да 100000-нан астам әскерлер болды;

Қытай әскерінің адам шығыны көп (50000 өлді және 20000 тұтқынға алынды)

болды.

Деректерде қарлұқтардың рөлі екі түрлі баяндалады. Тан әулетінің деректерінде қарлұқтар олардың одақтасы да, қарсыласы да болған кезеңдері туралы

жазылған. Басқа деректерде қарлұқтардың алдын ала мұқият жоспарлап шабуылға шыққандығы сипатталады.

Дескриптор

Ж Білімін қолдануға бағытталған «Сұрақтар шеңбері» әдісімен жинаған мәліметтері бойынша 3 жіңішке 3 жуан сұрақтар құрастыру

Дескриптор

Экономикалық, саяси, мәдени, этникалық, тарихихи маңыздылықтарын анықтау

Қорытындылауға сұрақтар қойып

Саралау түрі:Диалог арқылы қолдау көрсету

ФО ашық тапсырма орындау....... Ия-Жоқ әдісі арқылы жүзеге асады

751 жылғы Атлах шайқасы болды......

Атлах шайқасы туралы дереккөздер шектеулі. Атлах шайқасы туралы бізге белгілі мәліметтер:

Түргеш, Тан, Араб және Қарлұқ әскерлері шайқасты;

шайқас Талас өзені бойында өтті........

шайқас 5 күнге созылды.......

Тан империясы арабтармен және түргештермен соғысып жатқанда, қарлұқтар Тан империясы әскерінің қапталынан шабуыл жасады. Бұл соққы

шайқастың шешуші сәтіне айналды;

екі жақта да 100000-нан астам әскерлер болды.......

Қытай әскерінің адам шығыны көп (50000 өлді және 20000 тұтқынға алынды)болды.........

Деректерде қарлұқтардың рөлі екі түрлі баяндалады. Тан әулетінің деректерінде қарлұқтар олардың одақтасы да, қарсыласы да болған кезеңдері туралы жазылған. Басқа деректерде қарлұқтардың алдын ала мұқият жоспарлап шабуылға шыққандығы сипатталады.........

Қорытынды

\



А4 қағазы, АКТ, 7-сынып дүние жүзі тарихы


https://articlekz.com/kk/article/15460















































Қима сұрақтары

кесте





Сабақтың соңы

2-минут Рефлексия








1-минут Үйге тапсырма беру

Атлах шайқасының тарихи маңызы

Ж.

  • Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!