×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Ең үздік ашық сабақ байқауы басталды
Алтын күз байқауы басталды
Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Неліктен Атлах шайқасын «халықтар шайқасы» деп атайды?

Автор:Тилеубаева Гульжан Пердебековна
Бағыты: Қазақстан тарихы
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 7 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-09-21

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Атлах шайқасының тарихи маңызын талдау

Келісемін:Тарих әдістемелік бірлестік жетекшісі____________Сүлейменова Г.М.




Неліктен Атлах шайқасын «халықтар шайқасы» деп атайды?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.3.2.3 Атлах шайқасының тарихи маңызын талдау

Білім алушылардың сыни ойлауын тарихи деректерді интерпретациялау, тұжырымдау арқылы ізденімпаздық дағдысын дамытуға негізделеді
  • Тариха деректер негізінде мәліметтер анықтайды

  • Дәлелдер мен тұжырымдайды

  • Территориялық ерекшеліктер арқылы сипаттайды

  • Фактілер хронологиялық фактілер арқылы дәлелдейді;





  • Құндылықтарға баулу




















    Ресурстар
    2-минут





















    Ұйымдастыру кезеңі
  • Жағымды ахуал қалыптастыру

  • Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын ОМ анықтау

  • Зерттеу сұрақтары:





























































































    5- минут















    7-минут







    3-минут



    Маңызды, маңыздылық идеяларымен таныстырыңыз, бүкіл сыныппен талқылау жүргізіңіз. Мысалы, өмірдегі болған белгілі оқиғалар неге сіз үшін маңызды? Туған күн? Жақындарының өлімі немесе тууы? Жақсы көретін үй жануарының өлімі? және т.б. Ж Атлах шайқасы маңыздылығының себептерін талқылауды сұраңыз. Т/Ж Атлах шайқасының маңыздылығы жайлы дерек ұсыныңыз (В. Бартольд зерттеулері бойынша). Т Атлах шайқасының маңызын 5-түрлі қыр әдісі арқылы талдау ұйымдастыру Ерекше? Есте қалатын? Жаңғырық? Нәтижелі? Айрықша, мәнді?Ерекше? Есте қалатын? Жаңғырық? Нәтижелі? Айрықша, мәнді?1.2.3.

    Т Атлах шайқасының маңызы жазылған карточкаларды оқушыларға бере отырып, оларды маңыздылығы бойынша орналастыруды талап етіңіз. Оқушылар тапсырманы орындап болған соң, ойларын нақты дәйектер

    751 жылғы Атлах шайқасыАтлах шайқасы туралы дереккөздер шектеулі. Атлах шайқасы туралы бізге белгілі мәліметтер:● Түргеш, Тан, Араб және Қарлұқ әскерлері шайқасты;● шайқас Талас өзені бойында өтті;● шайқас 5 күнге созылды;● Тан империясы арабтармен және түргештермен соғысып жатқанда, қарлұқтар Тан империясы әскерінің қапталынан шабуыл жасады. Бұл соққышайқастың шешуші сәтіне айналды;● екі жақта да 100000-нан астам әскерлер болды;● Қытай әскерінің адам шығыны көп (50000 өлді және 20000 тұтқынға алынды)болды.Деректерде қарлұқтардың рөлі екі түрлі баяндалады. Тан әулетінің деректерінде қарлұқтар олардың одақтасы да, қарсыласы да болған кезеңдері туралыжазылған. Басқа деректерде қарлұқтардың алдын ала мұқият жоспарлап шабуылға шыққандығы сипатталады.Дескриптор 751 жылғы Атлах шайқасы болды......Атлах шайқасы туралы дереккөздер шектеулі. Атлах шайқасы туралы бізге белгілі мәліметтер:● Түргеш, Тан, Араб және Қарлұқ әскерлері шайқасты;● шайқас Талас өзені бойында өтті........● шайқас 5 күнге созылды.......шайқастың шешуші сәтіне айналды;● екі жақта да 100000-нан астам әскерлер болды.......● Қытай әскерінің адам шығыны көп (50000 өлді және 20000 тұтқынға алынды)болды.........Деректерде қарлұқтардың рөлі екі түрлі баяндалады. Тан әулетінің деректерінде қарлұқтар олардың одақтасы да, қарсыласы да болған кезеңдері туралы жазылған. Басқа деректерде қарлұқтардың алдын ала мұқият жоспарлап шабуылға шыққандығы сипатталады.........Қорытынды
    \





    https://articlekz.com/kk/article/15460



























































































    Қима сұрақтарыкесте














    Атлах шайқасының тарихи маңызы
    Ж.
  • Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:









  • Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


  • Саралауды оқыту үдерісі бойында қолданамын. Диалог арқылы қолдау көрсету, қорытынды аралауға ерекше мән беремін;

  • «Бір минут», «Ойлан,жұптас,бөліс», Идеал әдісі, «Сыныптан шығу билеті» «Сократтық» әдістерді қолдану арқылы білім алушыларға қолдау көрсетемін;

  • шығармашылыққа бағытталған,

  • дамытуға

  • Креативті ойлау дағдысы

  • Айтылым дағдысы

  • Шығармашылық дағдысы

  • Оқылым, ақпаратты өңдеу дағдысы







  • Сабақ бойынша рефлексия



    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.





    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?



    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:






















    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

    Олимпиада бітуіне қалды: