Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Shape1 «Бекітемін»

    Оқу ісінің меңгерушісі:

    ....................................... ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР№1

    «.....».................201... ж.


    ҰМЖ бӛлімі: 1А - Рим империясының құлауы

    Мектебі:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 6

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады?

    Сабақ негізделген оқу мақсаты

    6.3.1.1 – «ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу;

    6.3.2.1 – Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу

    Сабақтың мақсаттары

    Барлығы: Тарихи оқиғаларды хронологиялық шегін бойынша уақыт сызығында белгілейді;

    Рим империясының ыдырау себептерін біледі;

    Көпшілігі: ерте және дамыған орта ғасырлардағы мемлекеттерді картадан көрсетіп, оларға тән ортақ ерекшеліктерді анықтайды Кейбірі: Рим империясы ыдырауының экономикалық, саяси, қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді себептерін талдайды

    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну

    Бағалау критериі

    Ерте, дамыған, кейінгі орта ғасырдың хронологиялық шегін анықтайды

    Тілдік мақсат

    Оқушылар: Рим империясының құлау себептерін анықтап, оларды топтастыра және жіктей алады. Ӛзінің пікірін білдіру үшін жазбалар кӛмегімен тұтас сыныптың алдында ауызша түрде ұсынады

    Пәнге арналған сөздік және терминология: орта ғасырлар, ерте, дамыған және кейінгі орта ғасырлар, Ұлы қоныс аудару, ғұндар, Атилла Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

    Келесі себептер/факторлар әлеуметтік/экономикалық/саяси/мәдени... болып табылады.

    Келесі себептер/факторлар қысқа мерзімді/орта мерзімді/ұзақ мерзімді... болып табылады.

    Кейбір факторлардың басқа факторларға, мысалы, .... әсері болды

    Талқылауға арналған сұрақтар

    Дүние жүзі тарихы пәні бойынша қандай мемлекеттер мен халықтардың тарихын оқып-үйрендіңдер?

    «Орта ғасырлар» ұғымының мәнін түсіндіріңдер. Орта ғасырлар қандай кезеңдерге бӛлінеді?

    Жазылымға арналған тапсырмалар: «Уақыт сызығымен» жұмыс

    Тарихи концепт

    Себеп-салдар

    Пәнаралық

    байланыс

    Ежелгі дүние тарихы, Қазақстан тарихы

    Құндылықтарға баулу

    Азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық

    Алдыңғы оқу

    «империя» және «император» ұғымдарын біледі

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар

    Басталуы

    3 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    (Ұ) Бастапқы ынталандырушы материал

    «Тізбекті сӛйлет»





    3 минут

    «Уақыт сызығымен жұмыс»


    (М) «Түсініктеме уақыты»

    «Орта ғасырлар нені оқытады?»

    ИТ, «Уақыт сызығы»

    Ортасы

    5минут














    8минут











    5минут



    10 минут

    (Ұ) «Кинометафора»

    (М) - Қазір біз Сіздермен анықтауымыз қажет:

    • Неліктен Батыс Рим империясы құлады?

    • Рим империясының ыдырауының негізгі жәнеқосалқа себептерінеде?

    «Рим империясының ыдырау себептері»

    Рим империясында қандай мәселелер мен шиеленістер орын алды?

    • Рим-ге кім және не үшіншабуылдады?

    • Рим империясының құлау себептері? (1-экономикалық, 1-саяси,1-әлеуметтік)

    Топтастыру- «Себептер» (1, 2, 3, 4-ке санау ретімен) 1 топ- «экономикалық себептер»;

    1. топ-«саясисебептер»;

    2. топ - «әлеуметтіксебептер»

    3. топ – «ұзақ мерзімді және қысқа мерзімдісебептер»

    (Т) «Ойлан. Жұптас. Талқыла»

    Әр топ Рим империясының ыдырау факторлары жазыл- ған үлестірме қағаздарды зерттеп, ӛздерінің топтарын- дағы тапсырмалар бойынша жіктеп, таныстырылым дайындайды, қорғайды:

    • Рим империясы ыдырауының 3-5 себептерінанықтау;

    • Берілген себепті таңдау себептерінтүсіндіру;

    • Осысебептерӛзарақалайбайланысқандығынкӛрсету Үлестірме қағаздарда берілген фактілерді негіз ретінде ала отырып, әр топ ӛздерінің тапсырмалары бойынша ортағашығады.

    ҚБ «Мадақтаусэндвичі»

    (Жт) «Меніңтаңдауым»

    • Рим империясының әлсіреу себептерін таңда,негізде.

    ҚБ «Мен, саған, сен маған»

    (Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

    1. Орта ғасырлар тарихының әр кезеңінін хронологиялық шегін жазыңыз.

    2. Батыс Рим империясының саяси, экономикалық, әлеуметтікыдыраусебептерінтӛмендегікестегежіктеп, орналастырыңыз.

    ҚБ «Өзін-өзі бағалау»


    «476 жыл - Батыс Рим импе риясының құлауы» фильмі http://www.уou tube.com/watch?v

    =Y8VBeA9qosw









    Үлестірме қағаздар










    Оқулық ҚБП



    Дескрипторлар

    Аяқталуы

    3 минут

    1. минут

    2. минут

    (Ж)Кері байланыс - «БББ» әдісі

    Үй тапсырмасы: «Ортағасырларға тән айрықша белгілер», «Негізі тарихи оқиғалар» кестерін толтыру

    Сабақты қорыту

    БББ кестесі Оқулық


    Саяси

    Экономикалық

    Әлеуметтік





    Қалыптастырушы бағалау парағы


    Тақырып

    Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады?

    Оқу мақсаты

    6.3.1.1 «Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу

    және уақыт сызығында белгілеу

    Ойлау дағдылары

    Білу және түсіну

    Бағалау критериі

    Ерте, дамыған, кейінгі орта ғасырдың хронологиялық шегін

    анықтайды

    Тапсырма

    Орта ғасырлар тарихының әр кезеңінін хронологиялық шегін жазыңыз.

    1) Ерте орта ғасыр -..............................................

    2) Дамыған орта ғасыр -.......................................

    3) Кейінгі орта ғасыр - ...........................................

    Бағалау критериі

    Дескриптор

    Ерте, дамыған, кей- інгі орта ғасырдың

    хронологиялық шегін анықтайды

    • ерте орта ғасырдың кезеңдерінің хронологиялық шегінатайды;

    • дамыған орта ғасырдың кезеңдерінің хронологиялық шегінатайды;

    • кейінгі орта ғасырлар кезеңдерінің хронологиялық шегінатайды.


    Тақырып

    Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады?

    Оқу мақсаты

    6.3.2.1 – Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу

    Ойлау дағдылары

    Қолдану

    Бағалау критериі

    Рим империясының ыдырау себептерін анықтайды

    Тапсырма

    Батыс Рим империясының саяси, экономикалық, әлеуметтік ыдырау себептерін төмендегі кестеге жіктеп, орналастырыңыз.

    • құлдар еңбегініңтиімсіздігі;

    • ғұндардың батысқажорығы;

    • халыққа салынатын салық мӛлшері жылдан-жылға ӛсеберді;

    • герман тайпалары шабуылдарынкүшейтті;

    • 410 жылы Аларих бастаған вестготтардың Римді басыпалуы;

    • ішкі қырқыстар;

    • әскердің соғысу қабілетініңәлсіздігі;

    • сарбаздардың патриоттық сезімініңтоқырауы;

    • 476 жылы Одоакрдың кӛтеріліскешығуы;

    • шаруашылықтыңталқандалуы;

    • «Халықтардың ұлы қонысаударуы»;

    • жалдамалылардың әскергеалынуы;

    • тауарларға, азық-түлікке бағаныңӛсуі;

    • 395 жылы Рим империясының шығыс және батыс болып екігебӛлінуі;

    • императорлық биліктіңәлсіреуі;

    • ғұндардың озық технология – ер-тоқымның үзеңгісініңболуы;

    • Рим қоғамындағы сыбайласжемқорлық.

    Бағалау критериі

    Дескриптор

    Рим империясының ыдырау себептерін

    анықтайды

    • Батыс Рим империясының ыдырауының саясисебептерін атайды;

    • Батыс Рим империясының ыдырауының экономикалықсебептерін

    Shape2


    Қосымшаақпарат

    Саралау – Сіз қосымша кӛ- мек кӛрсетуді қалай жоспар- лайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жос- парлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыс, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ- мен байланыс. Құнды- лықтардағы байланыс




    Рефлексия

    • Сабақ/оқумақсаттары шынайыма?

    • Бүгін оқушылар небілді?

    • Сыныптағы ахуал қандай болды?

    • Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болдыма?

    • Мен берілген уақыт ішінде үлгердімбе?

    • Менӛзжоспарымақандай түзетулер енгіздім және неліктен?


    Қорытынды бағамдау

    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды даескеріңіз)? 1.


    2.


    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1.


    2.


    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге кӛмектесетін не білдім?

    «Бекітемін»

    Оқу ісінің меңгерушісі:

    ....................................... ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР№2

    «.....».................201....ж.


    ҰМЖ бӛлімі: 1А - Рим империясының құлауы

    Мектебі: Жеңістің 30 жылдығы ат. орта

    мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Демеева Анар Бериковна
    30 Қырқүйек 2020
    819
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Неліктен Батыс Рим империясы құлады?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Неліктен Батыс Рим империясы құлады?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ұстаздарға
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Shape1 «Бекітемін»

    Оқу ісінің меңгерушісі:

    ....................................... ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР№1

    «.....».................201... ж.


    ҰМЖ бӛлімі: 1А - Рим империясының құлауы

    Мектебі:


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 6

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады?

    Сабақ негізделген оқу мақсаты

    6.3.1.1 – «ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу;

    6.3.2.1 – Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу

    Сабақтың мақсаттары

    Барлығы: Тарихи оқиғаларды хронологиялық шегін бойынша уақыт сызығында белгілейді;

    Рим империясының ыдырау себептерін біледі;

    Көпшілігі: ерте және дамыған орта ғасырлардағы мемлекеттерді картадан көрсетіп, оларға тән ортақ ерекшеліктерді анықтайды Кейбірі: Рим империясы ыдырауының экономикалық, саяси, қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді себептерін талдайды

    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну

    Бағалау критериі

    Ерте, дамыған, кейінгі орта ғасырдың хронологиялық шегін анықтайды

    Тілдік мақсат

    Оқушылар: Рим империясының құлау себептерін анықтап, оларды топтастыра және жіктей алады. Ӛзінің пікірін білдіру үшін жазбалар кӛмегімен тұтас сыныптың алдында ауызша түрде ұсынады

    Пәнге арналған сөздік және терминология: орта ғасырлар, ерте, дамыған және кейінгі орта ғасырлар, Ұлы қоныс аудару, ғұндар, Атилла Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

    Келесі себептер/факторлар әлеуметтік/экономикалық/саяси/мәдени... болып табылады.

    Келесі себептер/факторлар қысқа мерзімді/орта мерзімді/ұзақ мерзімді... болып табылады.

    Кейбір факторлардың басқа факторларға, мысалы, .... әсері болды

    Талқылауға арналған сұрақтар

    Дүние жүзі тарихы пәні бойынша қандай мемлекеттер мен халықтардың тарихын оқып-үйрендіңдер?

    «Орта ғасырлар» ұғымының мәнін түсіндіріңдер. Орта ғасырлар қандай кезеңдерге бӛлінеді?

    Жазылымға арналған тапсырмалар: «Уақыт сызығымен» жұмыс

    Тарихи концепт

    Себеп-салдар

    Пәнаралық

    байланыс

    Ежелгі дүние тарихы, Қазақстан тарихы

    Құндылықтарға баулу

    Азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық

    Алдыңғы оқу

    «империя» және «император» ұғымдарын біледі

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар

    Басталуы

    3 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    (Ұ) Бастапқы ынталандырушы материал

    «Тізбекті сӛйлет»





    3 минут

    «Уақыт сызығымен жұмыс»


    (М) «Түсініктеме уақыты»

    «Орта ғасырлар нені оқытады?»

    ИТ, «Уақыт сызығы»

    Ортасы

    5минут














    8минут











    5минут



    10 минут

    (Ұ) «Кинометафора»

    (М) - Қазір біз Сіздермен анықтауымыз қажет:

    • Неліктен Батыс Рим империясы құлады?

    • Рим империясының ыдырауының негізгі жәнеқосалқа себептерінеде?

    «Рим империясының ыдырау себептері»

    Рим империясында қандай мәселелер мен шиеленістер орын алды?

    • Рим-ге кім және не үшіншабуылдады?

    • Рим империясының құлау себептері? (1-экономикалық, 1-саяси,1-әлеуметтік)

    Топтастыру- «Себептер» (1, 2, 3, 4-ке санау ретімен) 1 топ- «экономикалық себептер»;

    1. топ-«саясисебептер»;

    2. топ - «әлеуметтіксебептер»

    3. топ – «ұзақ мерзімді және қысқа мерзімдісебептер»

    (Т) «Ойлан. Жұптас. Талқыла»

    Әр топ Рим империясының ыдырау факторлары жазыл- ған үлестірме қағаздарды зерттеп, ӛздерінің топтарын- дағы тапсырмалар бойынша жіктеп, таныстырылым дайындайды, қорғайды:

    • Рим империясы ыдырауының 3-5 себептерінанықтау;

    • Берілген себепті таңдау себептерінтүсіндіру;

    • Осысебептерӛзарақалайбайланысқандығынкӛрсету Үлестірме қағаздарда берілген фактілерді негіз ретінде ала отырып, әр топ ӛздерінің тапсырмалары бойынша ортағашығады.

    ҚБ «Мадақтаусэндвичі»

    (Жт) «Меніңтаңдауым»

    • Рим империясының әлсіреу себептерін таңда,негізде.

    ҚБ «Мен, саған, сен маған»

    (Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

    1. Орта ғасырлар тарихының әр кезеңінін хронологиялық шегін жазыңыз.

    2. Батыс Рим империясының саяси, экономикалық, әлеуметтікыдыраусебептерінтӛмендегікестегежіктеп, орналастырыңыз.

    ҚБ «Өзін-өзі бағалау»


    «476 жыл - Батыс Рим импе риясының құлауы» фильмі http://www.уou tube.com/watch?v

    =Y8VBeA9qosw









    Үлестірме қағаздар










    Оқулық ҚБП



    Дескрипторлар

    Аяқталуы

    3 минут

    1. минут

    2. минут

    (Ж)Кері байланыс - «БББ» әдісі

    Үй тапсырмасы: «Ортағасырларға тән айрықша белгілер», «Негізі тарихи оқиғалар» кестерін толтыру

    Сабақты қорыту

    БББ кестесі Оқулық


    Саяси

    Экономикалық

    Әлеуметтік





    Қалыптастырушы бағалау парағы


    Тақырып

    Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады?

    Оқу мақсаты

    6.3.1.1 «Ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу

    және уақыт сызығында белгілеу

    Ойлау дағдылары

    Білу және түсіну

    Бағалау критериі

    Ерте, дамыған, кейінгі орта ғасырдың хронологиялық шегін

    анықтайды

    Тапсырма

    Орта ғасырлар тарихының әр кезеңінін хронологиялық шегін жазыңыз.

    1) Ерте орта ғасыр -..............................................

    2) Дамыған орта ғасыр -.......................................

    3) Кейінгі орта ғасыр - ...........................................

    Бағалау критериі

    Дескриптор

    Ерте, дамыған, кей- інгі орта ғасырдың

    хронологиялық шегін анықтайды

    • ерте орта ғасырдың кезеңдерінің хронологиялық шегінатайды;

    • дамыған орта ғасырдың кезеңдерінің хронологиялық шегінатайды;

    • кейінгі орта ғасырлар кезеңдерінің хронологиялық шегінатайды.


    Тақырып

    Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады?

    Оқу мақсаты

    6.3.2.1 – Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу

    Ойлау дағдылары

    Қолдану

    Бағалау критериі

    Рим империясының ыдырау себептерін анықтайды

    Тапсырма

    Батыс Рим империясының саяси, экономикалық, әлеуметтік ыдырау себептерін төмендегі кестеге жіктеп, орналастырыңыз.

    • құлдар еңбегініңтиімсіздігі;

    • ғұндардың батысқажорығы;

    • халыққа салынатын салық мӛлшері жылдан-жылға ӛсеберді;

    • герман тайпалары шабуылдарынкүшейтті;

    • 410 жылы Аларих бастаған вестготтардың Римді басыпалуы;

    • ішкі қырқыстар;

    • әскердің соғысу қабілетініңәлсіздігі;

    • сарбаздардың патриоттық сезімініңтоқырауы;

    • 476 жылы Одоакрдың кӛтеріліскешығуы;

    • шаруашылықтыңталқандалуы;

    • «Халықтардың ұлы қонысаударуы»;

    • жалдамалылардың әскергеалынуы;

    • тауарларға, азық-түлікке бағаныңӛсуі;

    • 395 жылы Рим империясының шығыс және батыс болып екігебӛлінуі;

    • императорлық биліктіңәлсіреуі;

    • ғұндардың озық технология – ер-тоқымның үзеңгісініңболуы;

    • Рим қоғамындағы сыбайласжемқорлық.

    Бағалау критериі

    Дескриптор

    Рим империясының ыдырау себептерін

    анықтайды

    • Батыс Рим империясының ыдырауының саясисебептерін атайды;

    • Батыс Рим империясының ыдырауының экономикалықсебептерін

    Shape2


    Қосымшаақпарат

    Саралау – Сіз қосымша кӛ- мек кӛрсетуді қалай жоспар- лайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жос- парлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыс, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ- мен байланыс. Құнды- лықтардағы байланыс




    Рефлексия

    • Сабақ/оқумақсаттары шынайыма?

    • Бүгін оқушылар небілді?

    • Сыныптағы ахуал қандай болды?

    • Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болдыма?

    • Мен берілген уақыт ішінде үлгердімбе?

    • Менӛзжоспарымақандай түзетулер енгіздім және неліктен?


    Қорытынды бағамдау

    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды даескеріңіз)? 1.


    2.


    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1.


    2.


    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге кӛмектесетін не білдім?

    «Бекітемін»

    Оқу ісінің меңгерушісі:

    ....................................... ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР№2

    «.....».................201....ж.


    ҰМЖ бӛлімі: 1А - Рим империясының құлауы

    Мектебі: Жеңістің 30 жылдығы ат. орта

    мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Сабақ жоспары 6 сынып
    30.00.2020
    819
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Демеева Анар Бериковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации