Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    БҚО, Орал қаласы, Облыстық көру қабілеті бұзылған балаларға арналған арнаулы мектеп-интернатының тарих пәнінің жоғары санатты мұғалімі Ғұбаш Арыстанбек Нұқхалиұлы.


    ҰМЖ бөлімі: 1В бөлімі - Өзен алқаптары өркениеттері

    Мектебі: Облыстық көру қабілеті бұзылған балаларға арналған арнаулы мектеп-интернаты

    Сынып: 5

    Мұғалімнің аты-жөні: А.Н.Ғұбаш

    Күні

    Қатысқандар -

    Қатыспағандар -

    Сабақтың тақырыбы

    Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды?

    Оқу мақсаттары

    5.4.1.3. Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

    Сабақ мақсаты

    Барлығы: Табиғаттың адам еңбегіне қалай ықпал ететіндігін анықтайды;

    Өркениеттің өзен алқаптарында пайда болу себептерін түсіндіреді Көбісі: Месопотамия өркениетіндегі егіншілік, қолөнер мен сауда ның ерекшеліктерін жіктейді.

    Кейбірі: Ежелгі өркениеттің шаруашылық жүйесінің өзен алқап- тарында дамуын өздігінше тұжырымдайды

    Ойлау дағдылары

    Талдау, жинақтау

    Бағалау критерийі

    Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесінің өзен алқаптарында

    дамуын сипаттайды

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар тарихи айғақтарға сүйеніп, өз пайымдарын тұжырымдайды Негізгі ұғымдар: өркениет, Қосөзен, шумер, Аккад, суландыру Диалог/жазылым үшін пайдалы тіркестер:

    Ежелгі өмір өте ертедегіге қарағанда ауырлау болды;

    Адамдар өзен алқаптарында мекендеді, себебі........

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    «Месопатамия» сӛзінің мағынасы қандай және ол қалайша өркениет ошағына айналды?

    Лугал-Заггисидің шумер мемлекетінің тағдырына тигізген әсерін қалай бағалайсың?

    Қазіргі заманда тоғандарды қандай мақсатта тұрғызады? Табиғаттың адам еңбегіне ықпалы?

    Жазылымға арналған тапсырмалар: Кластер «Өркениеттің пайда болу себептері»

    Тарихи концепт

    Себеп пен салдар

    Құндылықтарға баулу

    Ынтымақтастық, мәдениетті құрметтеу

    Пәнаралық байланыс

    Дүниетану, әлемтану.

    Алдыңғы білім

    Қосөзен, қолөнер, сауда, шаруашылық

    Сабақтың барысы

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған әрекеттер

    Ресурстар

    Басталуы

    1. минут



    1. минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Топтастыру: 1 топ – «Тигр»; 2 топ – «Ефрат»; 3 топ: - «Шумер»; 4 топ – «Аккад»

    (Ұ) Бастапқы ынталандырушы материал

    М.: - Адамдарға тіршілік ету үшін не қажет?

    (Ж) Адам сұлбасының айналасына негізгі қажетті-



    Аталым карточкалары Адам сұлбасының суреті (Қосымша

    №1)


    1 минут

    ліктерді белгілейді

    (Ұ) «Ойашар» әдісі

    1.Қазақстанның ең ірі ӛзендері? 2.Өзендердің маңыздылығы?

    Физикалық карта

    «Қазақстан Респуб- ликасы»

    Ортасы

    13 минут















    7 минут




    5 минут




    5 минут

    (Т) «Мозаика» әдісі

    1. топ: оқулықтағы мәтінді оқып, ежелгі өркениеттерді атайды;

    1. топ. «Қосөзен аралығы»

    «Креативті матрица»





    1. топ. Шумер мемлекеті

    2. топ. Аккад мемлекеті

    «Қара, оқы, жап, жаз» 1.Мемлекеттің аты: 2.Билеушілері:

    1. Ірі қалалары

    2. Шаруашылығы

    ҚБ «Мадақтау сэндвичі» (Т) Модельдеу

    «Өзен алқаптарындағы өркениет» (ермексазды пайдалана отырып, суландыру жүйесінің үлгісін жасау)

    ҚБ «Аукцион»

    (Жт) «Болжау» - «Қазіргі заманғы тоғандар» Заманауи тоғандарды сипаттай отырып, ежелде осындай құрылыстар қандай болғанына болжам жасау.

    ҚБ «Бармақтар»

    (Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

    «Бес сұрақ» әдісі бойынша тапсырманы жазбаша орындаңыз.

    ҚБ «Өзін-өзі бағалау»


    §5



    Оқулық Креативті кесте



    А4 қағаз

    Түрлі-түсті маркер




    ермексаз




    Платина суреті А4 қағаз




    ҚБ парағы Дескриптор

    Аяқталуы

    2 минут



    1 минут



    1 минут

    Кері байланыс - «Нысана» әдісі

    1.Менің білімдерім шашыраңқы, түсінбедім 2.Мен сабақты түсіндім, бірақ сұрағым бар

    3. Мен сабақты толық түсіндім, ұнады

    Үй тапсырмасы:Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды тақырыбына қосымша мәліметтер жинақтап келу

    Сабақты қорыту

    «Нысана» суреті стикерлер



    Оқушы күнделігі

    Месопата-

    мия

    Орналас-

    қан жері

    Табиғат

    жағдайы

    Ауа райы

    Бұрын




    Қазір






    DrawObject1 Қалыптастырушы бағалау парағы


    Тақырып

    §5. Месопотамия тарихының ежелгі кезеңі

    Оқу мақсаттары

    5.4.1.3. Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

    Ойлау дағдылары

    Білу, Түсіну

    Бағалау критерийлері

    Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесінің өзен алқаптарында дамуын сипаттайды

    Тапсырма

    «Бес сұрақ» әдісі бойынша тапсырманы жазбаша орындаңыз.

    Неліктен мал шаруашылығы өзен алқабында жақсы дамыды?


    Неліктен Неліктен Қосөзен Неліктен егін шаруашылығы өзен

    өркениет деп алқабында өркениет тер алқабында жақсы дамыды? аталады? пайда болды?

    Неліктен Қосөзен бойында қалалар пайда болды?

    1.

    2.

    3.

    4.

    5.

    Бағалау критериі

    Дескриптор

    Ежелгі өркениеттердің

    - өркениет ұғымын анықтамасын атайды;

    шаруашылық жүйесінің

    - Қос өзен алқабында өркениет орталықтарынның қалыптасыуын

    өзен алқаптарында

    атайды;

    дамуын сипаттайды

    - мал шаруашылығының өзен алқабында жақсы дамуын


    сипаттайды;


    - егін шаруашылығының өзен алқабында жақсы дамуын


    сипаттайды;


    - Қосөзен алқабында қалалардың пайда болуын себептерін


    түсіндіреді


    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қосымша

    Бағалау – Оқушылардың

    Пәнаралық байланыс

    көмек кӛрсетуді қалай

    үйренгенін тексеруді қалай

    тар, қауіпсіздік және ең

    жоспарлайсыз? Сіз қабілеті

    жоспарлайсыз?

    бекті қорғау ережелері,

    жоғары оқушыларға


    АКТ-мен байланыс.

    тапсырманы күрделендіруді


    Құндылықтардағы

    қалай жопарлайсыз?


    байланыс




    Рефлексия

    • Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

    • Бүгін оқушылар не білді?

    • Сыныптағы ахуал қандай болды?

    • Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

    • Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

    • Мен өз жоспарыма<

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Ғұбаш Арыстанбек Нұқхалиұлы
      09 Маусым 2021
      908
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды?

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды?

      Материал туралы қысқаша түсінік
      Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау арқылы Табиғаттың адам еңбегіне қалай ықпал ететіндігін анықтайды; Өркениеттің өзен алқаптарында пайда болу себептерін түсіндіреді
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      БҚО, Орал қаласы, Облыстық көру қабілеті бұзылған балаларға арналған арнаулы мектеп-интернатының тарих пәнінің жоғары санатты мұғалімі Ғұбаш Арыстанбек Нұқхалиұлы.


      ҰМЖ бөлімі: 1В бөлімі - Өзен алқаптары өркениеттері

      Мектебі: Облыстық көру қабілеті бұзылған балаларға арналған арнаулы мектеп-интернаты

      Сынып: 5

      Мұғалімнің аты-жөні: А.Н.Ғұбаш

      Күні

      Қатысқандар -

      Қатыспағандар -

      Сабақтың тақырыбы

      Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды?

      Оқу мақсаттары

      5.4.1.3. Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

      Сабақ мақсаты

      Барлығы: Табиғаттың адам еңбегіне қалай ықпал ететіндігін анықтайды;

      Өркениеттің өзен алқаптарында пайда болу себептерін түсіндіреді Көбісі: Месопотамия өркениетіндегі егіншілік, қолөнер мен сауда ның ерекшеліктерін жіктейді.

      Кейбірі: Ежелгі өркениеттің шаруашылық жүйесінің өзен алқап- тарында дамуын өздігінше тұжырымдайды

      Ойлау дағдылары

      Талдау, жинақтау

      Бағалау критерийі

      Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесінің өзен алқаптарында

      дамуын сипаттайды

      Тілдік мақсаттар

      Оқушылар тарихи айғақтарға сүйеніп, өз пайымдарын тұжырымдайды Негізгі ұғымдар: өркениет, Қосөзен, шумер, Аккад, суландыру Диалог/жазылым үшін пайдалы тіркестер:

      Ежелгі өмір өте ертедегіге қарағанда ауырлау болды;

      Адамдар өзен алқаптарында мекендеді, себебі........

      Талқылауға арналған сұрақтар:

      «Месопатамия» сӛзінің мағынасы қандай және ол қалайша өркениет ошағына айналды?

      Лугал-Заггисидің шумер мемлекетінің тағдырына тигізген әсерін қалай бағалайсың?

      Қазіргі заманда тоғандарды қандай мақсатта тұрғызады? Табиғаттың адам еңбегіне ықпалы?

      Жазылымға арналған тапсырмалар: Кластер «Өркениеттің пайда болу себептері»

      Тарихи концепт

      Себеп пен салдар

      Құндылықтарға баулу

      Ынтымақтастық, мәдениетті құрметтеу

      Пәнаралық байланыс

      Дүниетану, әлемтану.

      Алдыңғы білім

      Қосөзен, қолөнер, сауда, шаруашылық

      Сабақтың барысы

      Жоспарланған уақыт

      Жоспарланған әрекеттер

      Ресурстар

      Басталуы

      1. минут



      1. минут

      Ұйымдастыру кезеңі

      Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Топтастыру: 1 топ – «Тигр»; 2 топ – «Ефрат»; 3 топ: - «Шумер»; 4 топ – «Аккад»

      (Ұ) Бастапқы ынталандырушы материал

      М.: - Адамдарға тіршілік ету үшін не қажет?

      (Ж) Адам сұлбасының айналасына негізгі қажетті-



      Аталым карточкалары Адам сұлбасының суреті (Қосымша

      №1)


      1 минут

      ліктерді белгілейді

      (Ұ) «Ойашар» әдісі

      1.Қазақстанның ең ірі ӛзендері? 2.Өзендердің маңыздылығы?

      Физикалық карта

      «Қазақстан Респуб- ликасы»

      Ортасы

      13 минут















      7 минут




      5 минут




      5 минут

      (Т) «Мозаика» әдісі

      1. топ: оқулықтағы мәтінді оқып, ежелгі өркениеттерді атайды;

      1. топ. «Қосөзен аралығы»

      «Креативті матрица»





      1. топ. Шумер мемлекеті

      2. топ. Аккад мемлекеті

      «Қара, оқы, жап, жаз» 1.Мемлекеттің аты: 2.Билеушілері:

      1. Ірі қалалары

      2. Шаруашылығы

      ҚБ «Мадақтау сэндвичі» (Т) Модельдеу

      «Өзен алқаптарындағы өркениет» (ермексазды пайдалана отырып, суландыру жүйесінің үлгісін жасау)

      ҚБ «Аукцион»

      (Жт) «Болжау» - «Қазіргі заманғы тоғандар» Заманауи тоғандарды сипаттай отырып, ежелде осындай құрылыстар қандай болғанына болжам жасау.

      ҚБ «Бармақтар»

      (Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

      «Бес сұрақ» әдісі бойынша тапсырманы жазбаша орындаңыз.

      ҚБ «Өзін-өзі бағалау»


      §5



      Оқулық Креативті кесте



      А4 қағаз

      Түрлі-түсті маркер




      ермексаз




      Платина суреті А4 қағаз




      ҚБ парағы Дескриптор

      Аяқталуы

      2 минут



      1 минут



      1 минут

      Кері байланыс - «Нысана» әдісі

      1.Менің білімдерім шашыраңқы, түсінбедім 2.Мен сабақты түсіндім, бірақ сұрағым бар

      3. Мен сабақты толық түсіндім, ұнады

      Үй тапсырмасы:Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды тақырыбына қосымша мәліметтер жинақтап келу

      Сабақты қорыту

      «Нысана» суреті стикерлер



      Оқушы күнделігі

      Месопата-

      мия

      Орналас-

      қан жері

      Табиғат

      жағдайы

      Ауа райы

      Бұрын




      Қазір






      DrawObject1 Қалыптастырушы бағалау парағы


      Тақырып

      §5. Месопотамия тарихының ежелгі кезеңі

      Оқу мақсаттары

      5.4.1.3. Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

      Ойлау дағдылары

      Білу, Түсіну

      Бағалау критерийлері

      Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесінің өзен алқаптарында дамуын сипаттайды

      Тапсырма

      «Бес сұрақ» әдісі бойынша тапсырманы жазбаша орындаңыз.

      Неліктен мал шаруашылығы өзен алқабында жақсы дамыды?


      Неліктен Неліктен Қосөзен Неліктен егін шаруашылығы өзен

      өркениет деп алқабында өркениет тер алқабында жақсы дамыды? аталады? пайда болды?

      Неліктен Қосөзен бойында қалалар пайда болды?

      1.

      2.

      3.

      4.

      5.

      Бағалау критериі

      Дескриптор

      Ежелгі өркениеттердің

      - өркениет ұғымын анықтамасын атайды;

      шаруашылық жүйесінің

      - Қос өзен алқабында өркениет орталықтарынның қалыптасыуын

      өзен алқаптарында

      атайды;

      дамуын сипаттайды

      - мал шаруашылығының өзен алқабында жақсы дамуын


      сипаттайды;


      - егін шаруашылығының өзен алқабында жақсы дамуын


      сипаттайды;


      - Қосөзен алқабында қалалардың пайда болуын себептерін


      түсіндіреді


      Қосымша ақпарат

      Саралау – Сіз қосымша

      Бағалау – Оқушылардың

      Пәнаралық байланыс

      көмек кӛрсетуді қалай

      үйренгенін тексеруді қалай

      тар, қауіпсіздік және ең

      жоспарлайсыз? Сіз қабілеті

      жоспарлайсыз?

      бекті қорғау ережелері,

      жоғары оқушыларға


      АКТ-мен байланыс.

      тапсырманы күрделендіруді


      Құндылықтардағы

      қалай жопарлайсыз?


      байланыс




      Рефлексия

      • Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

      • Бүгін оқушылар не білді?

      • Сыныптағы ахуал қандай болды?

      • Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

      • Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

      • Мен өз жоспарыма<

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        doc
        Дүние жүзі тарихы Ашық сабақ 5 сынып
        09.06.2021
        908
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Ғұбаш Арыстанбек Нұқхалиұлы
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации