Материалдар / Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау арқылы Табиғаттың адам еңбегіне қалай ықпал ететіндігін анықтайды; Өркениеттің өзен алқаптарында пайда болу себептерін түсіндіреді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Маусым 2021
787
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

БҚО, Орал қаласы, Облыстық көру қабілеті бұзылған балаларға арналған арнаулы мектеп-интернатының тарих пәнінің жоғары санатты мұғалімі Ғұбаш Арыстанбек Нұқхалиұлы.


ҰМЖ бөлімі: бөлімі - Өзен алқаптары өркениеттері

Мектебі: Облыстық көру қабілеті бұзылған балаларға арналған арнаулы мектеп-интернаты

Сынып: 5

Мұғалімнің аты-жөні: А.Н.Ғұбаш

Күні

Қатысқандар -

Қатыспағандар -

Сабақтың тақырыбы

Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды?

Оқу мақсаттары

5.4.1.3. Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

Сабақ мақсаты

Барлығы: Табиғаттың адам еңбегіне қалай ықпал ететіндігін анықтайды;

Өркениеттің өзен алқаптарында пайда болу себептерін түсіндіреді Көбісі: Месопотамия өркениетіндегі егіншілік, қолөнер мен сауда ның ерекшеліктерін жіктейді.

Кейбірі: Ежелгі өркениеттің шаруашылық жүйесінің өзен алқап- тарында дамуын өздігінше тұжырымдайды

Ойлау дағдылары

Талдау, жинақтау

Бағалау критерийі

Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесінің өзен алқаптарында

дамуын сипаттайды

Тілдік мақсаттар

Оқушылар тарихи айғақтарға сүйеніп, өз пайымдарын тұжырымдайды Негізгі ұғымдар: өркениет, Қосөзен, шумер, Аккад, суландыру Диалог/жазылым үшін пайдалы тіркестер:

Ежелгі өмір өте ертедегіге қарағанда ауырлау болды;

Адамдар өзен алқаптарында мекендеді, себебі........

Талқылауға арналған сұрақтар:

«Месопатамия» сӛзінің мағынасы қандай және ол қалайша өркениет ошағына айналды?

Лугал-Заггисидің шумер мемлекетінің тағдырына тигізген әсерін қалай бағалайсың?

Қазіргі заманда тоғандарды қандай мақсатта тұрғызады? Табиғаттың адам еңбегіне ықпалы?

Жазылымға арналған тапсырмалар: Кластер «Өркениеттің пайда болу себептері»

Тарихи концепт

Себеп пен салдар

Құндылықтарға баулу

Ынтымақтастық, мәдениетті құрметтеу

Пәнаралық байланыс

Дүниетану, әлемтану.

Алдыңғы білім

Қосөзен, қолөнер, сауда, шаруашылық

Сабақтың барысы

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған әрекеттер

Ресурстар

Басталуы

  1. минут



  1. минут

Ұйымдастыру кезеңі

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Топтастыру: 1 топ – «Тигр»; 2 топ – «Ефрат»; 3 топ: - «Шумер»; 4 топ «Аккад»

(Ұ) Бастапқы ынталандырушы материал

М.: - Адамдарға тіршілік ету үшін не қажет?

(Ж) Адам сұлбасының айналасына негізгі қажетті-



Аталым карточкалары Адам сұлбасының суреті (Қосымша

1)


1 минут

ліктерді белгілейді

(Ұ) «Ойашар» әдісі

1.Қазақстанның ең ірі ӛзендері? 2.Өзендердің маңыздылығы?

Физикалық карта

«Қазақстан Респуб- ликасы»

Ортасы

13 минут















7 минут




5 минут




5 минут

(Т) «Мозаика» әдісі

  1. топ: оқулықтағы мәтінді оқып, ежелгі өркениеттерді атайды;

  1. топ. «Қосөзен аралығы»

«Креативті матрица»





  1. топ. Шумер мемлекеті

  2. топ. Аккад мемлекеті

«Қара, оқы, жап, жаз» 1.Мемлекеттің аты: 2.Билеушілері:

  1. Ірі қалалары

  2. Шаруашылығы

ҚБ «Мадақтау сэндвичі» (Т) Модельдеу

«Өзен алқаптарындағы өркениет» (ермексазды пайдалана отырып, суландыру жүйесінің үлгісін жасау)

ҚБ «Аукцион»

(Жт) «Болжау» - «Қазіргі заманғы тоғандар» Заманауи тоғандарды сипаттай отырып, ежелде осындай құрылыстар қандай болғанына болжам жасау.

ҚБ «Бармақтар»

(Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

«Бес сұрақ» әдісі бойынша тапсырманы жазбаша орындаңыз.

ҚБ «Өзін-өзі бағалау»


§5



Оқулық Креативті кесте



А4 қағаз

Түрлі-түсті маркер




ермексаз




Платина суреті А4 қағаз




ҚБ парағы Дескриптор

Аяқталуы

2 минут



1 минут



1 минут

Кері байланыс - «Нысана» әдісі

1.Менің білімдерім шашыраңқы, түсінбедім 2.Мен сабақты түсіндім, бірақ сұрағым бар

3. Мен сабақты толық түсіндім, ұнады

Үй тапсырмасы:Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды тақырыбына қосымша мәліметтер жинақтап келу

Сабақты қорыту

«Нысана» суреті стикерлер



Оқушы күнделігі

Месопата-

мия

Орналас-

қан жері

Табиғат

жағдайы

Ауа райы

Бұрын




Қазір






DrawObject1 Қалыптастырушы бағалау парағы


Тақырып

§5. Месопотамия тарихының ежелгі кезеңі

Оқу мақсаттары

5.4.1.3. Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

Ойлау дағдылары

Білу, Түсіну

Бағалау критерийлері

Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесінің өзен алқаптарында дамуын сипаттайды

Тапсырма

«Бес сұрақ» әдісі бойынша тапсырманы жазбаша орындаңыз.

Неліктен мал шаруашылығы өзен алқабында жақсы дамыды?


Неліктен Неліктен Қосөзен Неліктен егін шаруашылығы өзен

өркениет деп алқабында өркениет тер алқабында жақсы дамыды? аталады? пайда болды?

Неліктен Қосөзен бойында қалалар пайда болды?

1.

2.

3.

4.

5.

Бағалау критериі

Дескриптор

Ежелгі өркениеттердің

- өркениет ұғымын анықтамасын атайды;

шаруашылық жүйесінің

- Қос өзен алқабында өркениет орталықтарынның қалыптасыуын

өзен алқаптарында

атайды;

дамуын сипаттайды

- мал шаруашылығының өзен алқабында жақсы дамуын


сипаттайды;


- егін шаруашылығының өзен алқабында жақсы дамуын


сипаттайды;


- Қосөзен алқабында қалалардың пайда болуын себептерін


түсіндіреді


Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

Бағалау Оқушылардың

Пәнаралық байланыс

көмек кӛрсетуді қалай

үйренгенін тексеруді қалай

тар, қауіпсіздік және ең

жоспарлайсыз? Сіз қабілеті

жоспарлайсыз?

бекті қорғау ережелері,

жоғары оқушыларға


АКТ-мен байланыс.

тапсырманы күрделендіруді


Құндылықтардағы

қалай жопарлайсыз?


байланыс




Рефлексия

  • Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

  • Бүгін оқушылар не білді?

  • Сыныптағы ахуал қандай болды?

  • Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

  • Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

  • Мен өз жоспарыма<

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!