Неліктен Жанна д̓ Арк француз халқының есінде сақталады?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Неліктен Жанна д̓ Арк француз халқының есінде сақталады?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға, жас мамандарға қажетті ақпарат
Материалдың қысқаша нұсқасы
































































Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2 С

Күні:

Сынып: 6Қатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыНеліктен Жанна д̓ Арк француз халқының есінде сақталады



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату
Сабақтың мақсатыФеодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттерді салыстыра отырып, негізгі қарым-қатынасты анықтау. 1. Жүз жылдық соғыстың кезендері мен хронологиялық шенберін анықтау2. Тарихтағы тұлғаның орнын сипаттау.3. Соғыстағы басты мемлекеттерді анықтап, салыстыру.

Бағалау критерийі1. Жүзжылдық соғыстың себептері мен оқиғаларын біледі.2. Француз тарихындағы Жанна де Арктың орнын анықтайды.3. Англия мен Франция күштерінің арақатынасына салыстыру жасай алады.
Тілдік мақсаттар

Тындалым: БейнежазбаЖазылым, айтылым; 1 тапсырмаЖазылым, айтылым, тындалым 2 тапсырмаЖазылым, айтылым 3 тапсырма



Құндылықтарға баулу



Өзге елдердің туралы айта отырып азаматтық, патриоттық тәрбие алады



Пәнаралық байланысгеография





Алдыңғы білім

Англия мен Франция мемлекеттері туралы біледі



Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың басы 5 мин

Психологиялық дайындық: Тілек айтуМұғалім іс әрекеті «Музықалық қобдиша» әдісі арқылы үй тапсырмасы бойынша оқушылыр сұрақтар құрастырып жауап береді Смайликпен бағалау

Гүл, музыка, қобдиша















Сабақтың ортасы 3 мин





5 мин































20 мин
Жаңа тақырып Бейнежазбадан үзінді көрсетуБіздің сабаққа қандай қатысы бар? Оқушылар жауабы; (Жанна д̓ Арк)Дұрыс айтасыздар (жаңа тақырыпты ашу)

1- тапсырма Кесте толтырады



Өзін –өзі бағалау «Басмармақ» арқылы Мұғалім: Өте жақсы оқушылар, келесі тапсырманы орындаймыз.

2-Тапсырма (Топтық жұмыс)

ФИШБОУН әдісіПроблемалық сұрақНеліктен Жанна д̓ Арк француз халқының есінде сақталады?















Бір-бірін бағалау (дұрыс жауап , шаблон арқылы)

-Келесі тапсырма Венн диаграммасы 3- тапсырма «Венн диаграммасы» Франция мен Англия











Дескриптор1.Бір ерекшілігін жазады2. Екі ерекшілігін жазады3. Екі ерекшілігін жазады,ұқсастықтарын жазады

«Бағдаршам» арқылы бағалау

Оқушылар өз жұмысын бағалайды. Олар қызыл, жасыл, сары карточкаларды көрсету арқылы, берілген тапсырманы қандай деңгейде орындағанын көрсетеді

Интернет ресурсБейнежазба(Жанна д̓ Арк)

















































































Сабақтың соңы7 минҮйге тапсырма1. Тест құрастыру2. Сөзжұмбақ құрастыру3. Эссе жазуРефлексияМаған үш зат айт
  • Біз бүгін оқып үйрендік
  • Біз жақсы жасай алдық
  • Топ өте жақсы жасай алды






















  • Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау














    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?






    Жалпы бағалау





    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:





    2:







    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:







    2:



    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    13.02.2019
    2184
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі