0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
| Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2 С | |||
| Күні: | |||
| Сынып: 6 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: | |
| Сабақтың тақырыбы | Неліктен Жанна д̓ Арк француз халқының есінде сақталады | ||
| Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату | ||
| Сабақтың мақсаты | Феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттерді салыстыра отырып, негізгі қарым-қатынасты анықтау. 1. Жүз жылдық соғыстың кезендері мен хронологиялық шенберін анықтау2. Тарихтағы тұлғаның орнын сипаттау.3. Соғыстағы басты мемлекеттерді анықтап, салыстыру. | ||
| Бағалау критерийі | 1. Жүзжылдық соғыстың себептері мен оқиғаларын біледі.2. Француз тарихындағы Жанна де Арктың орнын анықтайды.3. Англия мен Франция күштерінің арақатынасына салыстыру жасай алады. | ||
| Тілдік мақсаттар | Тындалым: БейнежазбаЖазылым, айтылым; 1 тапсырмаЖазылым, айтылым, тындалым 2 тапсырмаЖазылым, айтылым 3 тапсырма | ||
| Құндылықтарға баулу | Өзге елдердің туралы айта отырып азаматтық, патриоттық тәрбие алады | ||
| Пәнаралық байланыс | география | ||
| Алдыңғы білім | Англия мен Франция мемлекеттері туралы біледі |
| Сабақ барысы | ||
| Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
| Сабақтың басы 5 мин | Психологиялық дайындық: Тілек айтуМұғалім іс әрекеті «Музықалық қобдиша» әдісі арқылы үй тапсырмасы бойынша оқушылыр сұрақтар құрастырып жауап береді Смайликпен бағалау | Гүл, музыка, қобдиша |
| Сабақтың ортасы 3 мин 5 мин 20 мин | Жаңа тақырып Бейнежазбадан үзінді көрсетуБіздің сабаққа қандай қатысы бар? Оқушылар жауабы; (Жанна д̓ Арк)Дұрыс айтасыздар (жаңа тақырыпты ашу) 1- тапсырма Кесте толтырады Өзін –өзі бағалау «Басмармақ» арқылы Мұғалім: Өте жақсы оқушылар, келесі тапсырманы орындаймыз. 2-Тапсырма (Топтық жұмыс) ФИШБОУН әдісіПроблемалық сұрақНеліктен Жанна д̓ Арк француз халқының есінде сақталады? Бір-бірін бағалау (дұрыс жауап , шаблон арқылы) -Келесі тапсырма Венн диаграммасы 3- тапсырма «Венн диаграммасы» Франция мен Англия Дескриптор1.Бір ерекшілігін жазады2. Екі ерекшілігін жазады3. Екі ерекшілігін жазады,ұқсастықтарын жазады «Бағдаршам» арқылы бағалау Оқушылар өз жұмысын бағалайды. Олар қызыл, жасыл, сары карточкаларды көрсету арқылы, берілген тапсырманы қандай деңгейде орындағанын көрсетеді | Интернет ресурсБейнежазба(Жанна д̓ Арк) |
| Сабақтың соңы7 мин | Үйге тапсырма1. Тест құрастыру2. Сөзжұмбақ құрастыру3. Эссе жазуРефлексияМаған үш зат айт | |
| Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
| Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? | ||
| Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Токенова Бибигуль КазкеновнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Неліктен Жанна д̓ Арк француз халқының есінде сақталады?
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Неліктен Жанна д̓ Арк француз халқының есінде сақталады?
Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға, жас мамандарға қажетті ақпарат
Материалдың қысқаша нұсқасы
| Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2 С | |||
| Күні: | |||
| Сынып: 6 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: | |
| Сабақтың тақырыбы | Неліктен Жанна д̓ Арк француз халқының есінде сақталады | ||
| Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.3.1.4 – феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату | ||
| Сабақтың мақсаты | Феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттерді салыстыра отырып, негізгі қарым-қатынасты анықтау. 1. Жүз жылдық соғыстың кезендері мен хронологиялық шенберін анықтау2. Тарихтағы тұлғаның орнын сипаттау.3. Соғыстағы басты мемлекеттерді анықтап, салыстыру. | ||
| Бағалау критерийі | 1. Жүзжылдық соғыстың себептері мен оқиғаларын біледі.2. Француз тарихындағы Жанна де Арктың орнын анықтайды.3. Англия мен Франция күштерінің арақатынасына салыстыру жасай алады. | ||
| Тілдік мақсаттар | Тындалым: БейнежазбаЖазылым, айтылым; 1 тапсырмаЖазылым, айтылым, тындалым 2 тапсырмаЖазылым, айтылым 3 тапсырма | ||
| Құндылықтарға баулу | Өзге елдердің туралы айта отырып азаматтық, патриоттық тәрбие алады | ||
| Пәнаралық байланыс | география | ||
| Алдыңғы білім | Англия мен Франция мемлекеттері туралы біледі |
| Сабақ барысы | ||
| Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
| Сабақтың басы 5 мин | Психологиялық дайындық: Тілек айтуМұғалім іс әрекеті «Музықалық қобдиша» әдісі арқылы үй тапсырмасы бойынша оқушылыр сұрақтар құрастырып жауап береді Смайликпен бағалау | Гүл, музыка, қобдиша |
| Сабақтың ортасы 3 мин 5 мин 20 мин | Жаңа тақырып Бейнежазбадан үзінді көрсетуБіздің сабаққа қандай қатысы бар? Оқушылар жауабы; (Жанна д̓ Арк)Дұрыс айтасыздар (жаңа тақырыпты ашу) 1- тапсырма Кесте толтырады Өзін –өзі бағалау «Басмармақ» арқылы Мұғалім: Өте жақсы оқушылар, келесі тапсырманы орындаймыз. 2-Тапсырма (Топтық жұмыс) ФИШБОУН әдісіПроблемалық сұрақНеліктен Жанна д̓ Арк француз халқының есінде сақталады? Бір-бірін бағалау (дұрыс жауап , шаблон арқылы) -Келесі тапсырма Венн диаграммасы 3- тапсырма «Венн диаграммасы» Франция мен Англия Дескриптор1.Бір ерекшілігін жазады2. Екі ерекшілігін жазады3. Екі ерекшілігін жазады,ұқсастықтарын жазады «Бағдаршам» арқылы бағалау Оқушылар өз жұмысын бағалайды. Олар қызыл, жасыл, сары карточкаларды көрсету арқылы, берілген тапсырманы қандай деңгейде орындағанын көрсетеді | Интернет ресурсБейнежазба(Жанна д̓ Арк) |
| Сабақтың соңы7 мин | Үйге тапсырма1. Тест құрастыру2. Сөзжұмбақ құрастыру3. Эссе жазуРефлексияМаған үш зат айт | |
| Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
| Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? | ||
| Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.02.2019
2184
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













