Пәні:Өзін-өзі тану
10-сынып 5-6-сабақ
Сабақтың тақырыбы
Ниет тазалығы-имандылық мұраты
Сілтеме
Мұғалімге арналған Нұсқаулық
Маслоу иерархиясы, Мерсер (1995), Александер(2008)
Жалпы мақсаттары
Оқушыларды жақсы ой ойлауға, айнала қоршаған ортаға ізгі ниет тілей білуге үйрету. Жақсы ой, ізгі ниеттің адамға тигізетін әсерін ұғындыру, оқушыларды жақсы ойлауға, ізгі ниетті болуға үйрету.
Түйінді идея
Ниет-адамды іс-әрекетке жетелейді. Оның сол әрекетке деген пейілі, ықыласы, ынтасы. Алдымызға мақсат қойғанда белгілі бір ниетті басшылыққа аламыз.
Негізгі мақсат
Балалар достық орнатуға, өзге топ мүшелерімен ынтымақтасып жұмыс істеуге бейімделуін, оқушылар ға өзге оқушылардың сезімін түсіне алуын, көмектесе отырып, қолдау білдіруін арттыру.
Нәтиже
Оқушылар жақсы ой ойлауға, айнала қоршаған ортаға ізгі ниет тілей білуге үйренеді.
Жаттығулар
Ұйымдастыру кезеңi. (Амандасу, түгендеу)
Тыныштық сәтi. Орманға ойша серуен
Арқаңызды тік ұстап отырыңыз. Көзіңізді жұмып, терең тыныс алыңыз. Әрбір тыныс алған сайын неғұрлым көбірек босаңсып, сабырлы болуға тырысыңыз. Қазір біз орманға серуенге шығамыз. Өзіңіздің сынып есігіне қарай беттеп, есікті ашқаныңызды, дәлізбен өтіп, далаға шыққаныңызды елестетіңіз. Таза ауаны жұтып, шашыңызды желбіреткен желдің лебін және бетіңізді сәл-пәл қыздырған күн сәулесін сезініңіз. Орманға қарай жүре бастаңыз. Келе жатқанда абай болыңыз, жәндіктерді басып кетпеңіз. Бір минут тоқтап айналаға көз салыңыз. Табиғаттың әсемдігі мен балғындығын сезініңіз. Гүлдердің біріне жақындап, еңкейіп, оның нәзіктігі мен жұқалығына зейін салыңыз. Оны иіскеңіз және хош иісін жұтыңыз. Айналадағы бар нәрсені бақылап, ары қарай жүре беріңіз. Гүлдер, гүлдер мен ағаштардың иісі, құстардың дауысы және жәндіктердің ызыңы. Орманға ендей түсіңіз, қараңызшы, ағаштар биіктей әрі қалыңдай түсті. Жарық пен көлеңкенің ойынын қызықтаңыз, жапырақтардың сыбдырын тыңдаңыз. Біз өзімізді орманда бақытты әрі қауіпсіз сезінеміз. Алаңқайға шығып, осында бірнеше минут демалыңыз. Түбіне барып отырғыңыз келетін ағашты таңдаңыз. Ағашқа жақындаңыз да оны діңінен құшақтаңыз. Оның қуаттылығын сезініңіз, ондағы өмір қуатын сезінуге және ұғынуға тырысыңыз. Енді оның діңіне арқаңызды сүйеп отырыңыз. Көзіңізді жұмыңыз, терең тыныс алыңыз және қоршаған айналаның жым-жырт тыныштығына көңіл бөліңіз. (Осы жерде мұғалім 1-2 минут үзіліс жасауына болады).
Бізге қалайша жеңіл әрі тыныш және бақытты сезіну қандай. Табиғат неткен ғажап, оны қалайша сүйетінімізді бен қадірлейтінімізді, бірде бір тірі жәндікке зиян тигізбес үшін қамқорлық жасауды түсінеміз. Сіздің өз ағашыңыз бар екенін және кез келген уақытта оған келе алатыныңызды есте ұстаңыз. Ал қазір мектепке қайтуға дайындалыңыз. Орныңыздан тұрып, айналаға тағы бір көз қырын салыңыз. Келген жолыңызбен кері қайтыңыз, жолыңыздағы жәндіктерді басып кетпеңіз. Міне, мектептің алдына да келдік. Айналаңызға тағы бір қараңыз, таза ауаны терең жұтыңыз, есікті ашып, өз орныңызға қайтып келіңіз. Осы жым-жырттық, тыныштық, қанағат сезімін өзіңізде сақтаңыз. Көзіңізді ашып, күлімсіреңіз!
2. Үй тапсырмасын тексеру.
Джеймс Лейн Алленнің Адам қалай ойлайды? әңгімесінің мазмұнын сұрау.
3. Әңгiмелеу(сұхбат).
Ниет, ықылас, пейіл деген сөздерді қалай түсінесіздер?
Адамның ниеті іс жүзінде қалай көрінеді?
Адамның жақсы өмір сүруіне ниеттің қаншалықты маңызы бар?
4. Дәйек сөз.
Назары мен ниеті әдемінің ой-санасы әдемі, ой-санасы әдемінің өмірі рахатқа кенеледі. Халық нақылы
5. Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.
Ниетім- өмірімнің айнасы мәтіні бойынша Режисер, Журналист, Актер, Көрермен болып шағын қойылым ұйымдастырыңыздар.
6. Топпен ән айту.
М.Нәбиевтің Болашаққа әнін орындау.
7. Үй тапсырмасы.
Н.Айтұлының Күлтегіннің көк тасы өлеңін оқып, мазмұнын айтып келу.
8. Бағалау
Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау.
Рефлексия
Саған сабақ ұнады ма? Сабақта не ұнамады ?
Бағалау
Екі жұлдыз, бір тілек