Тілдік мақсаттар
|
Сәндік бұйым
жасауға арналған материал
ерекшелігін
түсіндіреді,
эскиз идеясы мен
техника
таңдауын
дәлелдейді.
Пәнге тән лексика және
терминология:
интерьер, дизайн ерекшелігі,
интерьер стильдері, эстетикалық әсемділік.
Диалог және жазу үшін
қажетті сөз тіркестері:
|
Сабақтың
басталуы
|
-
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу, көңіл аударуын
ұйымдастыру, сыныпта қолайлы атмосфера
қалыптастыру.
Тірек білімдерін
өзектілендіру.
Интерьердегі сәндік бұйымның
қандай түрлерін білесіңдер?
Сабақ тақырыбы және
мақсатымен танысу:
Оқушыларды сабақтың
тақырыбы және мақсатымен таныстырыңыз, олармен бірге бағалау
критерийлерін талқылаңыз.
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Таныстырылымдар/суреттер арқылы интерьер стилінің
ерекшеліктерін түсіндіру. Бірнеше интерьер стилін
көрсетіңіз, олардың ерекшеліктерін сипаттап
беріңіз.
Тәжірибелік жұмыс:
қонақбөлме интерьеріне арналған сәндік элементтерді
таңдау.
Оқушылар қонақбөлме
интерьерінің стилі бейнеленген карточкаларды таңдай отырып,
топтарға бірігеді.
1-нұсқа. Оқушылар қонақбөлме стиліне арналған сәндік элементтерді
(тоқыма бұйымдар, ыдыстар, бейнелеу өнері заттары, аква және
фито-дизайн элементтері, басқа сәндік элементтер) ұсынады, өз
ұсыныстарын негіздейді, сыныптастарымен идеяларын
талқылайды.
2-нұсқа. Топ мүшелері сәндік
элементтерді орналастыру арқылы таңдалған стильге сәйкес постерде
қонақ бөлмесін жасақтайды. Сыныптастарына постерлерін
таныстырады.
Тәжірибелік жұмыс. Таңдалған интерьер стиліне
сәйкес сәндік бұйым эскизін салу.
Тәжірибелік
жұмысты жеке немесе топпен
орындауға болады.
Тапсырма
дескрипторларын
талқылау.
-
интерьер стилі, сәндік бұйымды орналастыру үшін
орын мен жай таңдалған;
-
сәндік бұйымның түрі
анықталған;
-
пішіні мен түстік гаммасын үйлестіріп, оны
интерьерге орналастырып, интерьерге арналған сәндік бұйым эскизін
орындаған;
-
материалдар атаулары
аталған;
-
бұйым дайындауға арналған техника
таңдалған.
Оқушылар сәндік бұйым
жасалатын интерьер, бөлме стилін, оған сәндік бұйымды орналастыру
тәсілі мен орнын (қабырғаға ілінген, полкада орналасқан және т.б.)
таңдайды. Сәндік бұйым түрін (панно, коллаж, диван жастығы, сәндік
сағат және т.б.) анықтайды. Бұл ақпараттарды эскиздің жоғарғы
жағына жазады.
Сәндік бұйым эскизін салады.
Алдымен еркін масштабта нобай дайындауға, сонан соң бұйымның
пішінін, өлшемі мен түстік гаммасын анықтай отырып, болашақ
жұмыстың эскизін форматта орындауға болады. Эскиз композиция
элементтерінің өзара байланысын көрнекі түрде
көрсетеді.
Бөлменің схемасын қолдануға
болады.
Эскизге материалдардың атауы мен олардың болжаулы түсін
енгізеді. Сәндік бұйым жасау техникасын
жазады.
|
Интерьер стильдерінің
суреттері/ презентация
Интерьер стильдерінің
атауымен карточкалар.
Постерге арналған
қағаз, фломастерлер немесе маркерлер,
қарындаштар
Жұмыс дәптері және
альбом.
Түрлі-түсті және
графиттен жасалған қарындаштар,
өшіргіш.
Бөлме
схемалары.
|
|
Жұмысты
таныстыру:
Оқушылар өздерінің эскиздерін
таныстырады, дайындауға кететін уақытты тиімді жоспарлау үшін
шығармашылық идеяларын, материал таңдау және дайындау техникасын
талқылайды, эскиздеріне өзгерістер енгізуіне
болады.
Рефлексия.
Сұрақтарға жауап
беру:
- Мен осы сабақтан
не түсіндім?
- Қандай сұрақтар
түсініксіз болды?
- Мен нені білуім
керек?
Үй
тапсырмасы
Сәндік бұйым жасауға арналған
материалдар мен құралдардың тізімін жасаңдар. Келесі сабаққа
қажетті материалдарды әкеліңдер.
|
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді
ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері
сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар болды, неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз
пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ
бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал
ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ
барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге
көңіл бөлу қажет?
|