Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Нобай орындау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Көркемеңбекпәнініңқысқамерзімдіжоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 2А. Сәндік-қолданбалы шығармашылық
|
Мектеп:№\30 Ы.Алтынсарин атындағы жалпы орт а мектебі
|
|||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Қалмұрзаева Г
|
|||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар саны: |
||||||
Сабақтақырыбы: |
Нобай орындау |
|||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.2.1 Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу 5.1.5.2 Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау |
|||||||
Сабақмақсаттары |
|
|||||||
Жетістіккритерийлері |
|
|||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Симме́трия “Симметрия” термині грекше “ұқсас, пропорционал, бөліктердің бірдей орналасуы” деген мағынаны білдіреді. Ассиметрия- (гр. asymmetria, көне грекше: ασυμμετρία «сәйкес емес», көне грекше: μετρέω — «өлшеу»). Бөліктердің бір-біріне сай болмауы, симметриясыздық.[1] Көбіне бұл ұғым визуалды нысандарға және өнерге қатысты пайдалынаылады. Динамикалық композиция (Динамика)–композициядақозғалыссезімітуындайды.
Статикалық композиция (статика) –композицияда тұрақтылық, салмақ пен ауырлық сезімі туындайды.
Кесте – вышивка – Embroidery Шым кесте – вышивка гладью – padded satin stitches Көктеу – сметать – Sweep Торлау – обметать – Neaten Сәнді кесте – декоративная вышивка – decorative embroidery Жіптер – нитки – thread Кергіш – пяльцы – hoop Оймақ – наперсток – thimble |
|||||||
|
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
|
|||||||
Құндылықтарды дарыту |
|
|||||||
Пәнаралық байланыстар |
|
|||||||
АКТ қолданудағдылары |
Интернет ресурстарынан қажетті мәліметтерді іздену арқылы АКТ дағдыларын дамыту. |
|||||||
Бастапқы білім |
Практикалықтапсырмаларорындау арқылыалдыңғытоқсандаалғанбілімдерімендағдыларынбелсендіру. |
|||||||
Сабақбарысы
|
||||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
Сабақтыңбасы
|
Оқушыларменсәлемдесу. Құндылықтардыескетүсіру. Өткен сабақты қайталау сұрақтары:
Оқушылар жауап беріп, бүгінгі сабақтың тақырыбы кестелеу өнеріне қатысты екендігін аңғаруы мүмкін. |
http://ppt4web.ru/tekhnologija/vypolnenie-ruchnykh-stezhkov-i-strochek.htmlкесте түрлері Бейнеролик «Кесте өнері» Қосымша 1. Сандық суреттер, плакаттар, көрнекілік заттар: ине, мулине, ирис жіптері, оймақ, кергіш, қайшы, кесте түрлері бейнеленген суреттер. Кестеленген бұйымдар: орамал, қоржын, тақия т.б. http://atlanticrus.ru/content/osnovy-dekorativnoi-kompozitsii?page=show – композиция құруүлгілері
Сурет дәптері, қалам, түрлі-түсті қаламдар, өшіргіш т.б. Циркуль, сызғыш
|
||||||
Сабақтыңортасы 20-30 мин
|
Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. Жаңа тақырыпты меңгеру үшін оқушыларға қол тігістері (көктеу, торлау, қайып тігу т.б.) және көркемдік кесте түрлері (баспа, тығыз, айқас кесте, біз/тамбурлы кесте және т.б.), материалдар (мата және жіптер: ирис, мулине, жүн және мақта жіптері) және кестелеуге арналған құралдармен (ине, қайшы, кергіш, оймақ), сонымен қатар, қазақтың ұлттық кесте өнерінің ерекшелігімен және кестемен бұйымдарды безендіру тәсілдерімен таныстыратынбейнеролик көрсету. (Ұ) Тақырыпты бекіту үшін келесі сұрақтарды талқылау арқылы әңгіме ұйымдастыру:
Әңгімелесу барысында оқушылар осы сала бойынша алдыңғы білімдерін толықтырып, жаңа мәліметтермен танысады. Жаңа кілттік сөздер мен терминдерді өз сурет дәптерлеріне енгізіп, глоссарий тізімін толықтыру. Оқушыларға кестеленген бұйымдар ұсынылады. Бұйым бойынша қысқаша мәліметтерді сурет дәптерлеріне жазу. Осы арқылы оқушылар заттарды сипаттау бойынша алғашқы дағдыларын дамытады. (Қ,Ө)Практикалық тапсырма № 1. Бұйымды көркемдік кестемен безендіру үшін композиция құрастыру. Нобай. Жұмыстың бірінші кезеңінде оқушылар алдыңғы композиция жайлы білімдерін қолданып, болашақ бұйымға арналған кестенің нобайын орындайды. Нобайды композициялық заңдылықтарға сай ритм, симметрия және асимметрияны ескере отырып құрайды. Бұл тапсырманы орындауда сызба құралдарын, шаблондар мен суреттерді қолданады. Одан кейін оқушылар қажетті материалдар(мата және жіптер: ирис, мулине, жүн және мақта жіптері) және кестелеуге арналған құралдар (ине, қайшы, кергіш, оймақ) мен түстік шешімді таңдайды. Дифференциация: қарапайым, орташа және күрделі өрнекті композиция орындау ұсынылады. 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |