Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Көркемеңбекпәнініңқысқамерзімдіжоспары


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Бөлім 2А.

    Сәндік-қолданбалы шығармашылық


    Мектеп:№\30 Ы.Алтынсарин атындағы жалпы орт а мектебі


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:Қалмұрзаева Г


    Сынып: 5

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:

    Сабақтақырыбы:

    Нобай орындау

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.2.1

    Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу

    5.1.5.2

    Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау

    Сабақмақсаттары

    • Ұлттық мәдениет туындыларындағы кесте өнерін зерделеу және зерттеу;

    • Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнеріндегі кесте өнерінің рөлін анықтау;

    • Шығармашылық нобай орындау арқылы сыни тұрғыда ойлау дағдыларын дамыту;

    • Кестелеу нобайын орындау;

    • Ұқыптылық пен зерделілікті дамыту.

    Жетістіккритерийлері

    • кестелеуқолөнерінің негізгі түрлерін білу;

    • шығармашылық нобай орындауда бірнеше идеялар ұсынады;

    • өз бетінше жұмыс жасай алады;

    • түстерді дұрыс үйлестіре алады;


    Тілдік мақсаттар


    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Симме́трия “Симметрия” термині грекше “ұқсас, пропорционал, бөліктердің бірдей орналасуы” деген мағынаны білдіреді. 


    Ассиметрия- (гр. asymmetria, көне грекше: ασυμμετρία «сәйкес емес», көне грекше: μετρέω — «өлшеу»). Бөліктердің бір-біріне сай болмауы, симметриясыздық.[1] Көбіне бұл ұғым визуалды нысандарға және өнерге қатысты пайдалынаылады.


    Динамикалық композиция (Динамика)–композициядақозғалыссезімітуындайды.


    Статикалық композиция (статика) –композицияда тұрақтылық, салмақ пен ауырлық сезімі туындайды.


    Кесте – вышивка – Embroidery

    Шым кесте – вышивка гладью – padded satin stitches

    Көктеу – сметать – Sweep

    Торлау – обметать – Neaten

    Сәнді кесте – декоративная вышивка – decorative embroidery

    Жіптер – нитки – thread

    Кергіш – пяльцы – hoop

    Оймақ – наперсток – thimble


    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    • Сәндік-қолданбалы өнер шеберлерінің шығармашылығында бұйымды сәндеу үшін .... қолданылған.

    • Көркем кестелеу туралы атайтын болсам ....

    • Кестелеудің ... түрі қазақ қолөнеріне тән деп ойлаймын.

    • Әлемде барлық халықтарға тін сәндеу түрі ... деген пікірдемін.

    Құндылықтарды дарыту



    • Еңбек және шығармашылық

    • Патриотизм

    Пәнаралық байланыстар

    • Геометрия, физика

    АКТ қолданудағдылары

    Интернет ресурстарынан қажетті мәліметтерді іздену арқылы АКТ дағдыларын дамыту.

    Бастапқы білім


    Практикалықтапсырмаларорындау арқылыалдыңғытоқсандаалғанбілімдерімендағдыларынбелсендіру.



    Сабақбарысы


    Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

    Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтыңбасы


    Оқушыларменсәлемдесу. Құндылықтардыескетүсіру.

    Өткен сабақты қайталау сұрақтары:

    • СҚӨ дегеніміз не?

    • Қандай заттарды СҚӨ бұйымдарына жатқызуға болады?

    • Олар қандай материалдардан жасалынады?

    • Ол заттарды сәндеу үшін қандай техникалар мен тәсілдер қолданылады?

    • Кестелеу қолданылады ма?


    Оқушылар жауап беріп, бүгінгі сабақтың тақырыбы кестелеу өнеріне қатысты екендігін аңғаруы мүмкін.














    http://ppt4web.ru/tekhnologija/vypolnenie-ruchnykh-stezhkov-i-strochek.htmlкесте түрлері



    Бейнеролик «Кесте өнері»


    Қосымша 1.

    Сандық суреттер, плакаттар, көрнекілік заттар: ине, мулине, ирис жіптері, оймақ, кергіш, қайшы, кесте түрлері бейнеленген суреттер.





























    Кестеленген бұйымдар: орамал, қоржын, тақия т.б.




    http://atlanticrus.ru/content/osnovy-dekorativnoi-kompozitsii?page=show – композиция құруүлгілері


    Сурет дәптері, қалам, түрлі-түсті қаламдар, өшіргіш т.б.









    Циркуль, сызғыш







    Сабақтыңортасы


























    20-30 мин


















    Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу.


    Жаңа тақырыпты меңгеру үшін оқушыларға қол тігістері (көктеу, торлау, қайып тігу т.б.) және көркемдік кесте түрлері (баспа, тығыз, айқас кесте, біз/тамбурлы кесте және т.б.), материалдар (мата және жіптер: ирис, мулине, жүн және мақта жіптері) және кестелеуге арналған құралдармен (ине, қайшы, кергіш, оймақ), сонымен қатар, қазақтың ұлттық кесте өнерінің ерекшелігімен және кестемен бұйымдарды безендіру тәсілдерімен таныстыратынбейнеролик көрсету.

    (Ұ) Тақырыпты бекіту үшін келесі сұрақтарды талқылау арқылы әңгіме ұйымдастыру:

    • Сәндік-қолданбалы өнердің қандай түрлерібейнероликте көрсетілді?

    • Ол туындылар қалай аталады?

    • Орындалу тәсілдері жайлы не айтып бере аласыздар?

    • Берілген бұйымдарды безендіруге қандай композициялық тәсілдер мен әдістер қолданылған?

    • Бұйымды жасау үшін қандай материалдар қолданылған?

    • Көркемдік кесте түрлері қалай және қай жерде қолданылуы мүмкін?

    • Сіздердің араларыңызда сәндік-қолданбалы өнермен айналысатын оқушылар бар ма?


    Әңгімелесу барысында оқушылар осы сала бойынша алдыңғы білімдерін толықтырып, жаңа мәліметтермен танысады.


    Жаңа кілттік сөздер мен терминдерді өз сурет дәптерлеріне енгізіп, глоссарий тізімін толықтыру.


    Оқушыларға кестеленген бұйымдар ұсынылады. Бұйым бойынша қысқаша мәліметтерді сурет дәптерлеріне жазу. Осы арқылы оқушылар заттарды сипаттау бойынша алғашқы дағдыларын дамытады.


    (Қ,Ө)Практикалық тапсырма № 1.

    Бұйымды көркемдік кестемен безендіру үшін композиция құрастыру. Нобай.


    Жұмыстың бірінші кезеңінде оқушылар алдыңғы композиция жайлы білімдерін қолданып, болашақ бұйымға арналған кестенің нобайын орындайды. Нобайды композициялық заңдылықтарға сай ритм, симметрия және асимметрияны ескере отырып құрайды.

    Бұл тапсырманы орындауда сызба құралдарын, шаблондар мен суреттерді қолданады.


    Одан кейін оқушылар қажетті материалдар(мата және жіптер: ирис, мулине, жүн және мақта жіптері) және кестелеуге арналған құралдар (ине, қайшы, кергіш, оймақ) мен түстік шешімді таңдайды.


    Дифференциация: қарапайым, орташа және күрделі өрнекті композиция орындау ұсынылады.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алиханова Меруерт Оралбековна
    24 Мамыр 2021
    539
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Нобай орындау

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Нобай орындау

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу . Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Көркемеңбекпәнініңқысқамерзімдіжоспары


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Бөлім 2А.

    Сәндік-қолданбалы шығармашылық


    Мектеп:№\30 Ы.Алтынсарин атындағы жалпы орт а мектебі


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:Қалмұрзаева Г


    Сынып: 5

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:

    Сабақтақырыбы:

    Нобай орындау

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.2.1

    Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу

    5.1.5.2

    Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау

    Сабақмақсаттары

    • Ұлттық мәдениет туындыларындағы кесте өнерін зерделеу және зерттеу;

    • Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнеріндегі кесте өнерінің рөлін анықтау;

    • Шығармашылық нобай орындау арқылы сыни тұрғыда ойлау дағдыларын дамыту;

    • Кестелеу нобайын орындау;

    • Ұқыптылық пен зерделілікті дамыту.

    Жетістіккритерийлері

    • кестелеуқолөнерінің негізгі түрлерін білу;

    • шығармашылық нобай орындауда бірнеше идеялар ұсынады;

    • өз бетінше жұмыс жасай алады;

    • түстерді дұрыс үйлестіре алады;


    Тілдік мақсаттар


    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Симме́трия “Симметрия” термині грекше “ұқсас, пропорционал, бөліктердің бірдей орналасуы” деген мағынаны білдіреді. 


    Ассиметрия- (гр. asymmetria, көне грекше: ασυμμετρία «сәйкес емес», көне грекше: μετρέω — «өлшеу»). Бөліктердің бір-біріне сай болмауы, симметриясыздық.[1] Көбіне бұл ұғым визуалды нысандарға және өнерге қатысты пайдалынаылады.


    Динамикалық композиция (Динамика)–композициядақозғалыссезімітуындайды.


    Статикалық композиция (статика) –композицияда тұрақтылық, салмақ пен ауырлық сезімі туындайды.


    Кесте – вышивка – Embroidery

    Шым кесте – вышивка гладью – padded satin stitches

    Көктеу – сметать – Sweep

    Торлау – обметать – Neaten

    Сәнді кесте – декоративная вышивка – decorative embroidery

    Жіптер – нитки – thread

    Кергіш – пяльцы – hoop

    Оймақ – наперсток – thimble


    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    • Сәндік-қолданбалы өнер шеберлерінің шығармашылығында бұйымды сәндеу үшін .... қолданылған.

    • Көркем кестелеу туралы атайтын болсам ....

    • Кестелеудің ... түрі қазақ қолөнеріне тән деп ойлаймын.

    • Әлемде барлық халықтарға тін сәндеу түрі ... деген пікірдемін.

    Құндылықтарды дарыту



    • Еңбек және шығармашылық

    • Патриотизм

    Пәнаралық байланыстар

    • Геометрия, физика

    АКТ қолданудағдылары

    Интернет ресурстарынан қажетті мәліметтерді іздену арқылы АКТ дағдыларын дамыту.

    Бастапқы білім


    Практикалықтапсырмаларорындау арқылыалдыңғытоқсандаалғанбілімдерімендағдыларынбелсендіру.



    Сабақбарысы


    Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

    Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтыңбасы


    Оқушыларменсәлемдесу. Құндылықтардыескетүсіру.

    Өткен сабақты қайталау сұрақтары:

    • СҚӨ дегеніміз не?

    • Қандай заттарды СҚӨ бұйымдарына жатқызуға болады?

    • Олар қандай материалдардан жасалынады?

    • Ол заттарды сәндеу үшін қандай техникалар мен тәсілдер қолданылады?

    • Кестелеу қолданылады ма?


    Оқушылар жауап беріп, бүгінгі сабақтың тақырыбы кестелеу өнеріне қатысты екендігін аңғаруы мүмкін.














    http://ppt4web.ru/tekhnologija/vypolnenie-ruchnykh-stezhkov-i-strochek.htmlкесте түрлері



    Бейнеролик «Кесте өнері»


    Қосымша 1.

    Сандық суреттер, плакаттар, көрнекілік заттар: ине, мулине, ирис жіптері, оймақ, кергіш, қайшы, кесте түрлері бейнеленген суреттер.





























    Кестеленген бұйымдар: орамал, қоржын, тақия т.б.




    http://atlanticrus.ru/content/osnovy-dekorativnoi-kompozitsii?page=show – композиция құруүлгілері


    Сурет дәптері, қалам, түрлі-түсті қаламдар, өшіргіш т.б.









    Циркуль, сызғыш







    Сабақтыңортасы


























    20-30 мин


















    Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу.


    Жаңа тақырыпты меңгеру үшін оқушыларға қол тігістері (көктеу, торлау, қайып тігу т.б.) және көркемдік кесте түрлері (баспа, тығыз, айқас кесте, біз/тамбурлы кесте және т.б.), материалдар (мата және жіптер: ирис, мулине, жүн және мақта жіптері) және кестелеуге арналған құралдармен (ине, қайшы, кергіш, оймақ), сонымен қатар, қазақтың ұлттық кесте өнерінің ерекшелігімен және кестемен бұйымдарды безендіру тәсілдерімен таныстыратынбейнеролик көрсету.

    (Ұ) Тақырыпты бекіту үшін келесі сұрақтарды талқылау арқылы әңгіме ұйымдастыру:

    • Сәндік-қолданбалы өнердің қандай түрлерібейнероликте көрсетілді?

    • Ол туындылар қалай аталады?

    • Орындалу тәсілдері жайлы не айтып бере аласыздар?

    • Берілген бұйымдарды безендіруге қандай композициялық тәсілдер мен әдістер қолданылған?

    • Бұйымды жасау үшін қандай материалдар қолданылған?

    • Көркемдік кесте түрлері қалай және қай жерде қолданылуы мүмкін?

    • Сіздердің араларыңызда сәндік-қолданбалы өнермен айналысатын оқушылар бар ма?


    Әңгімелесу барысында оқушылар осы сала бойынша алдыңғы білімдерін толықтырып, жаңа мәліметтермен танысады.


    Жаңа кілттік сөздер мен терминдерді өз сурет дәптерлеріне енгізіп, глоссарий тізімін толықтыру.


    Оқушыларға кестеленген бұйымдар ұсынылады. Бұйым бойынша қысқаша мәліметтерді сурет дәптерлеріне жазу. Осы арқылы оқушылар заттарды сипаттау бойынша алғашқы дағдыларын дамытады.


    (Қ,Ө)Практикалық тапсырма № 1.

    Бұйымды көркемдік кестемен безендіру үшін композиция құрастыру. Нобай.


    Жұмыстың бірінші кезеңінде оқушылар алдыңғы композиция жайлы білімдерін қолданып, болашақ бұйымға арналған кестенің нобайын орындайды. Нобайды композициялық заңдылықтарға сай ритм, симметрия және асимметрияны ескере отырып құрайды.

    Бұл тапсырманы орындауда сызба құралдарын, шаблондар мен суреттерді қолданады.


    Одан кейін оқушылар қажетті материалдар(мата және жіптер: ирис, мулине, жүн және мақта жіптері) және кестелеуге арналған құралдар (ине, қайшы, кергіш, оймақ) мен түстік шешімді таңдайды.


    Дифференциация: қарапайым, орташа және күрделі өрнекті композиция орындау ұсынылады.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Технология Ашық сабақ 5 сынып
    24.05.2021
    539
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алиханова Меруерт Оралбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации