Оқушыларды жаңа тақырып пен
оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап
шығу.
Жаңа тақырыпты меңгеру үшін
оқушыларға қол тігістері (көктеу, торлау, қайып тігу т.б.) және
көркемдік кесте түрлері (баспа, тығыз, айқас
кесте, біз/тамбурлы кесте
және
т.б.), материалдар (мата және
жіптер: ирис, мулине, жүн және мақта жіптері) және кестелеуге
арналған құралдармен (ине, қайшы, кергіш, оймақ), сонымен қатар,
қазақтың ұлттық кесте өнерінің ерекшелігімен және кестемен
бұйымдарды безендіру тәсілдерімен таныстыратынбейнеролик
көрсету.
(Ұ) Тақырыпты бекіту үшін келесі
сұрақтарды талқылау арқылы әңгіме
ұйымдастыру:
-
Сәндік-қолданбалы өнердің
қандай түрлерібейнероликте
көрсетілді?
-
Ол туындылар қалай
аталады?
-
Орындалу тәсілдері
жайлы не айтып бере
аласыздар?
-
Берілген бұйымдарды
безендіруге қандай композициялық тәсілдер мен әдістер
қолданылған?
-
Бұйымды жасау үшін
қандай материалдар
қолданылған?
-
Көркемдік кесте
түрлері қалай және қай жерде қолданылуы
мүмкін?
-
Сіздердің
араларыңызда сәндік-қолданбалы өнермен айналысатын оқушылар бар
ма?
Әңгімелесу барысында оқушылар
осы сала бойынша алдыңғы білімдерін толықтырып, жаңа мәліметтермен
танысады.
Жаңа кілттік сөздер мен
терминдерді өз сурет дәптерлеріне енгізіп, глоссарий тізімін
толықтыру.
Оқушыларға кестеленген
бұйымдар ұсынылады. Бұйым бойынша қысқаша мәліметтерді сурет
дәптерлеріне жазу. Осы арқылы оқушылар заттарды сипаттау бойынша
алғашқы дағдыларын дамытады.
(Қ,Ө)Практикалық тапсырма №
1.
Бұйымды көркемдік кестемен
безендіру үшін композиция құрастыру.
Нобай.
Жұмыстың бірінші кезеңінде
оқушылар алдыңғы композиция жайлы білімдерін қолданып, болашақ
бұйымға арналған кестенің нобайын орындайды. Нобайды композициялық
заңдылықтарға сай ритм, симметрия және асимметрияны ескере отырып
құрайды.
Бұл тапсырманы орындауда сызба
құралдарын, шаблондар мен суреттерді
қолданады.
Одан кейін оқушылар қажетті
материалдар(мата және жіптер: ирис, мулине, жүн және мақта жіптері)
және кестелеуге арналған құралдар (ине, қайшы, кергіш, оймақ) мен
түстік шешімді таңдайды.
Дифференциация: қарапайым, орташа және күрделі
өрнекті композиция орындау
ұсынылады.
|