Көркемеңбекпәнініңқысқамерзімдіжоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 2А. Сәндік-қолданбалы шығармашылық
|
Мектеп:№\30 Ы.Алтынсарин атындағы жалпы орт а мектебі
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Қалмұрзаева Г
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтақырыбы: |
Нобай орындау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.2.1 Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу 5.1.5.2 Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақмақсаттары |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістіккритерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Симме́трия “Симметрия” термині грекше “ұқсас, пропорционал, бөліктердің бірдей орналасуы” деген мағынаны білдіреді. Ассиметрия- (гр. asymmetria, көне грекше: ασυμμετρία «сәйкес емес», көне грекше: μετρέω — «өлшеу»). Бөліктердің бір-біріне сай болмауы, симметриясыздық.[1] Көбіне бұл ұғым визуалды нысандарға және өнерге қатысты пайдалынаылады. Динамикалық композиция (Динамика)–композициядақозғалыссезімітуындайды.
Статикалық композиция (статика) –композицияда тұрақтылық, салмақ пен ауырлық сезімі туындайды.
Кесте – вышивка – Embroidery Шым кесте – вышивка гладью – padded satin stitches Көктеу – сметать – Sweep Торлау – обметать – Neaten Сәнді кесте – декоративная вышивка – decorative embroidery Жіптер – нитки – thread Кергіш – пяльцы – hoop Оймақ – наперсток – thimble |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолданудағдылары |
Интернет ресурстарынан қажетті мәліметтерді іздену арқылы АКТ дағдыларын дамыту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Практикалықтапсырмаларорындау арқылыалдыңғытоқсандаалғанбілімдерімендағдыларынбелсендіру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақбарысы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңбасы
|
Оқушыларменсәлемдесу. Құндылықтардыескетүсіру. Өткен сабақты қайталау сұрақтары:
Оқушылар жауап беріп, бүгінгі сабақтың тақырыбы кестелеу өнеріне қатысты екендігін аңғаруы мүмкін. |
http://ppt4web.ru/tekhnologija/vypolnenie-ruchnykh-stezhkov-i-strochek.htmlкесте түрлері Бейнеролик «Кесте өнері» Қосымша 1. Сандық суреттер, плакаттар, көрнекілік заттар: ине, мулине, ирис жіптері, оймақ, кергіш, қайшы, кесте түрлері бейнеленген суреттер. Кестеленген бұйымдар: орамал, қоржын, тақия т.б. http://atlanticrus.ru/content/osnovy-dekorativnoi-kompozitsii?page=show – композиция құруүлгілері
Сурет дәптері, қалам, түрлі-түсті қаламдар, өшіргіш т.б. Циркуль, сызғыш
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңортасы 20-30 мин
|
Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. Жаңа тақырыпты меңгеру үшін оқушыларға қол тігістері (көктеу, торлау, қайып тігу т.б.) және көркемдік кесте түрлері (баспа, тығыз, айқас кесте, біз/тамбурлы кесте және т.б.), материалдар (мата және жіптер: ирис, мулине, жүн және мақта жіптері) және кестелеуге арналған құралдармен (ине, қайшы, кергіш, оймақ), сонымен қатар, қазақтың ұлттық кесте өнерінің ерекшелігімен және кестемен бұйымдарды безендіру тәсілдерімен таныстыратынбейнеролик көрсету. (Ұ) Тақырыпты бекіту үшін келесі сұрақтарды талқылау арқылы әңгіме ұйымдастыру:
Әңгімелесу барысында оқушылар осы сала бойынша алдыңғы білімдерін толықтырып, жаңа мәліметтермен танысады. Жаңа кілттік сөздер мен терминдерді өз сурет дәптерлеріне енгізіп, глоссарий тізімін толықтыру. Оқушыларға кестеленген бұйымдар ұсынылады. Бұйым бойынша қысқаша мәліметтерді сурет дәптерлеріне жазу. Осы арқылы оқушылар заттарды сипаттау бойынша алғашқы дағдыларын дамытады. (Қ,Ө)Практикалық тапсырма № 1. Бұйымды көркемдік кестемен безендіру үшін композиция құрастыру. Нобай. Жұмыстың бірінші кезеңінде оқушылар алдыңғы композиция жайлы білімдерін қолданып, болашақ бұйымға арналған кестенің нобайын орындайды. Нобайды композициялық заңдылықтарға сай ритм, симметрия және асимметрияны ескере отырып құрайды. Бұл тапсырманы орындауда сызба құралдарын, шаблондар мен суреттерді қолданады. Одан кейін оқушылар қажетті материалдар(мата және жіптер: ирис, мулине, жүн және мақта жіптері) және кестелеуге арналған құралдар (ине, қайшы, кергіш, оймақ) мен түстік шешімді таңдайды. Дифференциация: қарапайым, орташа және күрделі өрнекті композиция орындау ұсынылады.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Алиханова Меруерт ОралбековнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Нобай орындау
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Нобай орындауМатериал туралы қысқаша түсінік
Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу . Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау
Материалдың қысқаша нұсқасы Көркемеңбекпәнініңқысқамерзімдіжоспары
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













