Кіру тесттері бойынша
Анықтама
Мақсаты:
2023-2024
оқу жылының ағылшын тілі пәнінен өткен жылғы тақырыптарды меңгеру
деңгейін анықтау және оқушылардың біліміндегі олқылықтарды түзету
жұмыстарына негіз
қалау
-
Ә Сынып
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Грамматикалық қателер |
Лексикалық қателер |
|
1 |
Беріков Алдияр |
Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтамау |
Күнделікті өмірге қатысты сөздердің дұрыс қолданылмауы |
|
2 |
Ержан Шахназ |
Етістіктердің шақтарын дұрыс қолданбау |
Жануарлар мен табиғат туралы сөздерді шатастыру |
|
3 |
Қадырақын Батырхан |
Артикльдерді қолдану барысында жүйеліліктің болмауы |
Сөздердің мағынасын контекстке сәйкес түсінбеу |
|
4 |
Қайыржан Айханша |
Сұраулы сөйлемдерде көмекші етістіктерді дұрыс қолданбау |
Синонимдерді дұрыс ажырата алмау |
|
5 |
Қамардан Әдемі |
Көпше және жекеше түрдегі зат есімдерді шатастыру |
Түстер мен сандарды қолдануда қиындықтар |
|
6 |
Мейрамбеков Нурали |
Қысқа жауаптарда грамматикалық қателер |
Қарапайым сипаттау сөздерін шатастыру |
|
7 |
Октябрьқызы Адия |
Күрделі сөйлемдерді құруда қиындықтар |
Тақырыпқа сай терминологияны қолданбау |
|
8 |
Серік Жігер |
Есімдіктердің орынсыз қолданылуы |
Ойын жеткізуде сөздік қордың шектеулігі |
|
9 |
Серік Іңкәр |
Сөз тіркестерін грамматикалық тұрғыдан дұрыс қолданбау |
Сөздік қордың тақырыптық ауқымының аз болуы |
|
10 |
Социал Нұрәли |
Тыныс белгілерін дұрыс қолданбау |
Отбасына қатысты сөздердің мағынасын шатастыру |
|
11 |
Төлеуқызы Айару |
Сөйлемдегі көмекші етістіктерді дұрыс қолданбау |
Жануарлар мен өсімдіктер туралы сөздерді ажырата алмау |
|
12 |
Шпак Аруана |
Сөйлемдегі орын тәртібін дұрыс сақтамау |
Уақыт көрсеткіштерін қолдануда қиындықтар |
-
А Сынып
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Грамматикалық қателер |
Лексикалық қателер |
|
1 |
Абдуллаева Адия |
Күрделі сөйлемдерді құруда орын тәртібін сақтамау |
Мамандықтарға қатысты сөздерді шатастыру |
|
2 |
Абзалбек Алдияр |
Көмекші етістіктерді сұраулы сөйлемдерде қолдануда қателер |
Адамның сыртқы бейнесін сипаттау үшін сөздердің жеткіліксіздігі |
|
3 |
Армия Айқаракөз |
Қысқа жауаптарда грамматикалық қателер |
Сөйлеу барысында тақырыптық сөздерді қолданбау |
|
4 |
Бекайдарқызы Амина |
Етістіктердің шақтарын дұрыс ажырата алмау |
Спорт түрлеріне қатысты терминдерді шатастыру |
|
5 |
Дәулетбекқызы Алина |
Сөйлемдегі есімдіктерді орынсыз қолдану |
Табиғат пен қоршаған орта туралы сөздердің мағынасын шатастыру |
|
6 |
Елубай Дінмұхаммед |
Артикльдерді қолдану барысында жүйеліліктің болмауы |
Ұлттық мерекелерге қатысты сөздік қордың шектеулігі |
|
7 |
Нурланов Мансур |
Сөйлемдегі грамматикалық құрылымдарды дұрыс қолданбау |
Күнделікті әрекеттерге қатысты сөздерді қолдануда қиындықтар |
|
8 |
Талғатұлы Санжар |
Сұраулы сөйлемдерде қателер |
Сөздік қордың жеткіліксіздігі |
|
9 |
Төлеген Айым |
Есімдіктердің орын тәртібін сақтамау |
Әлеуметтік желілер тақырыбына қатысты терминдерді шатастыру |
7а -сынып
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Грамматикалық қателер |
Лексикалық қателер |
|
1 |
Айдосқызы Жансая |
Көмекші етістіктерді қолдану барысында қателер |
Жұмысқа қатысты лексиканы дұрыс қолданбау |
|
2 |
Ақылжанұлы Ерхан |
Тыныс белгілерін дұрыс қолданбау |
Технологияларға қатысты сөздерді шатастыру |
|
3 |
Бахытбек Ибрагим |
Күрделі сөз тіркестерін қолдануда жүйеліліктің болмауы |
Жаңалықтар тақырыбына қатысты сөздерді қолдану қиындықтары |
|
4 |
Бейсенбай Жантөре |
Сөздердің орын тәртібін сақтамау |
Қоршаған орта туралы терминологияны шатастыру |
|
5 |
Дәрибеков Ерназар |
Грамматикалық құрылымдарды дұрыс қолданбау |
Жергілікті аймақтар туралы сөздерді дұрыс ажыратпау |
|
6 |
Ертаганов Арсен |
Сұраулы сөйлемдердегі қателер |
Мәдени шараларға қатысты сөздерді түсінбеу |
|
7 |
Есжан Бейбарыс |
Етістіктердің шақтарын дұрыс қолданбау |
Туризм және демалыс тақырыбындағы лексикалық қателер |
|
8 |
Зекен Мархаббат |
Сөйлемдерді аяқтауда тыныс белгілерін дұрыс қолданбау |
Ғылым тақырыбындағы сөздік қордың жеткіліксіздігі |
|
9 |
Кайркенова Корлан |
Артикльдерді қолдану барысында жүйеліліктің болмауы |
Ойын түрлеріне қатысты терминдерді шатастыру |
|
10 |
Кіріс Іңкәр |
Қысқа жауаптарды дұрыс құра алмау |
Қоғамдық орындар туралы сөздерді дұрыс қолданбау |
|
11 |
Қаби Айша |
Қысқа сөйлемдердегі етістік формаларын дұрыс түсінбеу |
Жанұя туралы сөздік қордың жеткіліксіздігі |
|
12 |
Қадырақын Айару |
Сөз тіркестерін құруда жүйеліліктің болмауы |
Мектеп өміріне қатысты сөздерді шатастыру |
|
13 |
Тасболат Әли |
Жай сөйлемдердегі орын тәртібін сақтамау |
Ауа райы туралы терминдерді дұрыс қолданбау |
|
14 |
Төлеген Балнұр |
Мәтіндердің негізгі идеясын түсінбеу |
Сапарлар туралы сөздерді дұрыс қолданбау |
|
15 |
Төлеухан Ақерке |
Грамматикалық құрылымдарды дұрыс түсінбеу |
Кәсіпкерлікке қатысты сөздерді дұрыс қолданбау |
7 ә сынып
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Грамматикалық қателер |
Лексикалық қателер |
|
1 |
Ахмадия Сабина |
Көмекші етістіктерді қолдану барысында қателер |
Жұмысқа қатысты лексиканы дұрыс қолданбау |
|
2 |
Әнуарбекова Диляра |
Тыныс белгілерін дұрыс қолданбау |
Технологияларға қатысты сөздерді шатастыру |
|
3 |
Ержан Саялы |
Күрделі сөз тіркестерін қолдануда жүйеліліктің болмауы |
Жаңалықтар тақырыбына қатысты сөздерді қолдану қиындықтары |
|
4 |
Жасұланқызы Бибінұр |
Сөздердің орын тәртібін сақтамау |
Қоршаған орта туралы терминологияны шатастыру |
|
5 |
Қайырбекқызы Ділдә |
Грамматикалық құрылымдарды дұрыс қолданбау |
Жергілікті аймақтар туралы сөздерді дұрыс ажыратпау |
|
6 |
Қорабаева Кәусар |
Сұраулы сөйлемдердегі қателер |
Мәдени шараларға қатысты сөздерді түсінбеу |
|
7 |
Құрметқызы Кәусәр |
Етістіктердің шақтарын дұрыс қолданбау |
Туризм және демалыс тақырыбындағы лексикалық қателер |
|
8 |
Сағындық Ершат |
Сөйлемдерді аяқтауда тыныс белгілерін дұрыс қолданбау |
Ғылым тақырыбындағы сөздік қордың жеткіліксіздігі |
|
9 |
Санақбек Фархат |
Артикльдерді қолдану барысында жүйеліліктің болмауы |
Ойын түрлеріне қатысты терминдерді шатастыру |
|
10 |
Саятқызы Наргиз |
Қысқа жауаптарды дұрыс құра алмау |
Қоғамдық орындар туралы сөздерді дұрыс қолданбау |
|
11 |
Саяхатқызы Інжу |
Қысқа сөйлемдердегі етістік формаларын дұрыс түсінбеу |
Жанұя туралы сөздік қордың жеткіліксіздігі |
|
12 |
Сәулехан Аяулым |
Сөз тіркестерін құруда жүйеліліктің болмауы |
Мектеп өміріне қатысты сөздерді шатастыру |
|
13 |
Төкен Нұртілек |
Жай сөйлемдердегі орын тәртібін сақтамау |
Ауа райы туралы терминдерді дұрыс қолданбау |
|
14 |
Төлеуұлы Асылхан |
Мәтіндердің негізгі идеясын түсінбеу |
Сапарлар туралы сөздерді дұрыс қолданбау |
|
15 |
Ыбыкен Ислам |
Грамматикалық құрылымдарды дұрыс түсінбеу |
Кәсіпкерлікке қатысты сөздерді дұрыс қолданбау |
|
16 |
|
|
|
8-сынып
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Грамматикалық қателер |
Лексикалық қателер |
|
1 |
Бейсенбай Жангелді |
Қосымша сөйлемдердегі орын тәртібін дұрыс сақтамау |
Ғылыми терминдерді қолдану барысында шатасу |
|
2 |
Даниял Аңсар |
Модаль етістіктерді қолдануда қиындықтар |
Табиғат және қоршаған орта тақырыптарына қатысты сөздерді дұрыс түсінбеу |
|
3 |
Дәуренбекұлы Ахмет |
Етістіктердің шақ формаларын шатастыру |
Әлемдік мерекелер туралы сөздерді дұрыс қолданбау |
|
4 |
Кабыкенов Айсултан |
Қысқа жауаптарды грамматикалық тұрғыдан дұрыс құра алмау |
Адамдардың мінез-құлқын сипаттауда сөздік қордың жеткіліксіздігі |
|
5 |
Кайриден Думан |
Сұраулы сөйлемдердегі көмекші етістіктерді дұрыс қолданбау |
Спорт түрлеріне қатысты терминдерді шатастыру |
|
6 |
Капашова Еркежан |
Сөз тіркестерін құру барысында қателер |
Әлеуметтік желілерге қатысты сөздерді дұрыс қолданбау |
|
7 |
Мәдиұлы Хантөре |
Тыныс белгілерін дұрыс қолданбау |
Ұлттық мәдениетке қатысты сөздік қордың жеткіліксіздігі |
|
8 |
Мерей Олжас |
Қосымша сөйлемдердің құрылымын дұрыс түсінбеу |
Туризм және демалыс тақырыбындағы сөздерді шатастыру |
|
9 |
Орақбай Жанбота |
Грамматикалық құрылымдарда жүйеліліктің болмауы |
Жергілікті ерекшеліктер туралы сөздерді дұрыс қолданбау |
|
10 |
Сағындық Фархат |
Көптік және жекелік зат есімдерді шатастыру |
Ғылымға қатысты лексикалық қателер |
|
11 |
Тұрсын Еркежан |
Сөздердің орын тәртібін сақтамау |
Жаңа технологияларға қатысты сөздерді дұрыс қолданбау |
-
Сынып
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Грамматикалық қателер |
Лексикалық қателер |
|
1 |
Абдула Әсел |
Етістіктердің шақ формаларын қолдану барысында қиындықтар |
Іскерлік қарым-қатынасқа қатысты терминдерді шатастыру |
|
2 |
Әділхан Әлихан |
Қосымша сөйлемдердегі тыныс белгілерін дұрыс қолданбау |
Жұмыс саласына қатысты сөздерді дұрыс түсінбеу |
|
3 |
Әміржан Аяулым |
Күрделі сөйлемдерді құру барысында қателер |
Энергия көздеріне қатысты сөздік қордың жеткіліксіздігі |
|
4 |
Ботатай Бекмұхамед |
Сөз тіркестерін грамматикалық тұрғыдан дұрыс қолданбау |
Ғаламдық мәселелерге қатысты сөздерді дұрыс түсінбеу |
|
5 |
Ертай Ақерке |
Жай сөйлемдердегі сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтамау |
Кәсіпкерлікке қатысты терминдерді шатастыру |
|
6 |
Жеңіс Жанкелді |
Қысқа жауаптардағы етістік формаларын дұрыс қолданбау |
Саяхат және транспорт туралы сөздерді шатастыру |
|
7 |
Қапан Нұрсұлтан |
Есімдіктерді қолдануда жүйеліліктің болмауы |
Тұрақты тіркестерді дұрыс қолданбау |
|
8 |
Махамедше Кәусар |
Күрделі сөйлемдердегі орын тәртібін сақтамау |
Экологиялық мәселелерге қатысты сөздерді шатастыру |
|
9 |
Санақбек Нұрай |
Қосымша етістіктерді дұрыс қолданбау |
Инновацияларға қатысты сөздерді дұрыс қолданбау |
|
10 |
Серік Біржан |
Мәтіндердегі негізгі ойды дұрыс түсінбеу |
Әлеуметтік мәселелер туралы сөздерді дұрыс қолданбау |
|
11 |
Серік Нұртілеу |
Артикльдерді дұрыс қолданбау |
Жергілікті мәдениетке қатысты сөздерді шатастыру |
|
12 |
Төкенова Зарина |
Күрделі құрылымды сөйлемдерді құруда қиындықтар |
Ғылым және зерттеулер туралы сөздерді дұрыс қолданбау |
11 a-сынып
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Грамматикалық қателер |
Лексикалық қателер |
|
1 |
Айдарбек Диана |
Етістіктердің шақ формаларын шатастыру |
Ғылыми мақалалар тақырыбындағы сөздерді дұрыс түсінбеу |
|
2 |
Аманжол Іңкәр |
Күрделі сөйлемдердегі орын тәртібін сақтамау |
Бизнес және экономика тақырыбындағы терминдерді шатастыру |
|
3 |
Бекен Саябек |
Қысқа жауаптарда грамматикалық құрылымдарды дұрыс қолданбау |
Әлеуметтік тақырыптарға қатысты сөздерді дұрыс қолданбау |
|
4 |
Еркінқызы Наргиза |
Қосымша грамматикалық құрылымдарды қолдануда қиындықтар |
Энергия көздеріне қатысты сөздерді түсінбеу |
|
5 |
Қайролла Сержан |
Артикльдерді қолдану барысында жүйеліліктің болмауы |
Күнделікті қарым-қатынасқа қатысты сөздердің жеткіліксіздігі |
|
6 |
Қанат Гүлсезім |
Тыныс белгілерін дұрыс қолданбау |
Саяхат және демалыс туралы сөздерді дұрыс түсінбеу |
|
7 |
Серік Арайлым |
Күрделі сөз тіркестерін қолдану барысында жүйеліліктің болмауы |
Қоршаған ортаны қорғау тақырыбындағы сөздерді шатастыру |
|
8 |
Серікқызы Аруана |
Сөйлемдердің грамматикалық құрылымын дұрыс қолданбау |
Қоғамдық өмірге қатысты сөздік қордың жеткіліксіздігі |
|
9 |
Темірхан Айсұлу |
Қысқа сөйлемдерді дұрыс құра алмау |
Әлемдік жаңалықтарға қатысты сөздерді түсінбеу |
|
10 |
Тұңғат Айзада |
Сөз тіркестерін дұрыс құруда қиындықтар |
Кәсіпкерлікке қатысты терминдерді дұрыс қолданбау |
|
11 |
Шахман Нұрай |
Сөйлемдердің негізгі ойын дұрыс түсінбеу |
Технология тақырыбындағы сөздерді дұрыс қолданбау |
Қорытынды
Өткен жылғы грамматика мен лексика тақырыптары бойынша жүргізілген нөлдік бақылау нәтижесінде 5-11 сынып оқушыларының білім деңгейінде әртүрлі олқылықтар анықталды. Әр сыныптың нәтижелері төмендегі қорытындыларды көрсетеді:
Грамматикалық қателер:
-
Оқушылардың көпшілігі сөйлем құрылымын дұрыс сақтамайды, соның ішінде етістіктердің шақ формалары мен сөйлемдегі орын тәртібінде қиындықтар байқалады.
-
Қосымша сөйлемдер мен күрделі сөйлемдерді құру барысында тұрақты қателер жіберіледі.
-
Кейбір оқушылар артикльдерді, модаль етістіктерді, сондай-ақ тыныс белгілерін дұрыс қолданбайды.
Лексикалық қателер:
-
Әлеуметтік, экологиялық, ғылыми және кәсіпкерлік тақырыптарына қатысты сөздерді дұрыс түсінбеу немесе қолдану байқалады.
-
Оқушылардың сөздік қоры күнделікті қарым-қатынас пен тақырыптық лексикада шектеулі екені анықталды.
-
Жаңа тақырыптарға қатысты терминдерді меңгеруде қиындықтар бар.
Жалпы білім сапасын бағалау:
-
Грамматикалық қателер білім алушылардың 60%-ында байқалады, ал лексикалық олқылықтар 70%-ға дейін жетеді. Бұл оқушылардың алдыңғы жылдарда меңгерген тақырыптарды терең игермеуі немесе алған білімдерін практикалық тұрғыда қолданбауымен байланысты болуы мүмкін.
Ұсыныстар:
Грамматикаға көңіл бөлу:
-
Сөйлем құрылымдарын дұрыс құруға арналған тапсырмалармен жұмыс көлемін арттыру.
-
Етістіктердің шақ формаларын бекітетін арнайы жаттығулар өткізу.
-
Орын тәртібін меңгеруге арналған диалогтық және жазбаша жаттығуларды ұйымдастыру.
-
Лексикалық қорды дамыту:
-
Белгілі бір тақырыпқа қатысты сөздік қорды байытуға арналған интерактивті сабақтар өткізу.
-
Жаңа сөздерді меңгеруге арналған ойындар, мысалы, сөздік домино немесе ассоциациялар қолдану.
-
Әр оқушының қызығушылықтарына сәйкес келетін тақырыптық мәтіндермен жұмыс істеу.
Қосымша қолдау:
-
Сыныптағы білім деңгейі төмен оқушылармен жеке жұмыс ұйымдастыру.
-
Үй тапсырмаларына қысқа, бірақ жүйелі тапсырмалар енгізу.
-
Қателерді нақты талдап, әр оқушымен жеке түсіндіру жұмыстарын жүргізу.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Нөлдік срез бойынша анықтама
Нөлдік срез бойынша анықтама
Кіру тесттері бойынша
Анықтама
Мақсаты:
2023-2024
оқу жылының ағылшын тілі пәнінен өткен жылғы тақырыптарды меңгеру
деңгейін анықтау және оқушылардың біліміндегі олқылықтарды түзету
жұмыстарына негіз
қалау
-
Ә Сынып
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Грамматикалық қателер |
Лексикалық қателер |
|
1 |
Беріков Алдияр |
Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтамау |
Күнделікті өмірге қатысты сөздердің дұрыс қолданылмауы |
|
2 |
Ержан Шахназ |
Етістіктердің шақтарын дұрыс қолданбау |
Жануарлар мен табиғат туралы сөздерді шатастыру |
|
3 |
Қадырақын Батырхан |
Артикльдерді қолдану барысында жүйеліліктің болмауы |
Сөздердің мағынасын контекстке сәйкес түсінбеу |
|
4 |
Қайыржан Айханша |
Сұраулы сөйлемдерде көмекші етістіктерді дұрыс қолданбау |
Синонимдерді дұрыс ажырата алмау |
|
5 |
Қамардан Әдемі |
Көпше және жекеше түрдегі зат есімдерді шатастыру |
Түстер мен сандарды қолдануда қиындықтар |
|
6 |
Мейрамбеков Нурали |
Қысқа жауаптарда грамматикалық қателер |
Қарапайым сипаттау сөздерін шатастыру |
|
7 |
Октябрьқызы Адия |
Күрделі сөйлемдерді құруда қиындықтар |
Тақырыпқа сай терминологияны қолданбау |
|
8 |
Серік Жігер |
Есімдіктердің орынсыз қолданылуы |
Ойын жеткізуде сөздік қордың шектеулігі |
|
9 |
Серік Іңкәр |
Сөз тіркестерін грамматикалық тұрғыдан дұрыс қолданбау |
Сөздік қордың тақырыптық ауқымының аз болуы |
|
10 |
Социал Нұрәли |
Тыныс белгілерін дұрыс қолданбау |
Отбасына қатысты сөздердің мағынасын шатастыру |
|
11 |
Төлеуқызы Айару |
Сөйлемдегі көмекші етістіктерді дұрыс қолданбау |
Жануарлар мен өсімдіктер туралы сөздерді ажырата алмау |
|
12 |
Шпак Аруана |
Сөйлемдегі орын тәртібін дұрыс сақтамау |
Уақыт көрсеткіштерін қолдануда қиындықтар |
-
А Сынып
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Грамматикалық қателер |
Лексикалық қателер |
|
1 |
Абдуллаева Адия |
Күрделі сөйлемдерді құруда орын тәртібін сақтамау |
Мамандықтарға қатысты сөздерді шатастыру |
|
2 |
Абзалбек Алдияр |
Көмекші етістіктерді сұраулы сөйлемдерде қолдануда қателер |
Адамның сыртқы бейнесін сипаттау үшін сөздердің жеткіліксіздігі |
|
3 |
Армия Айқаракөз |
Қысқа жауаптарда грамматикалық қателер |
Сөйлеу барысында тақырыптық сөздерді қолданбау |
|
4 |
Бекайдарқызы Амина |
Етістіктердің шақтарын дұрыс ажырата алмау |
Спорт түрлеріне қатысты терминдерді шатастыру |
|
5 |
Дәулетбекқызы Алина |
Сөйлемдегі есімдіктерді орынсыз қолдану |
Табиғат пен қоршаған орта туралы сөздердің мағынасын шатастыру |
|
6 |
Елубай Дінмұхаммед |
Артикльдерді қолдану барысында жүйеліліктің болмауы |
Ұлттық мерекелерге қатысты сөздік қордың шектеулігі |
|
7 |
Нурланов Мансур |
Сөйлемдегі грамматикалық құрылымдарды дұрыс қолданбау |
Күнделікті әрекеттерге қатысты сөздерді қолдануда қиындықтар |
|
8 |
Талғатұлы Санжар |
Сұраулы сөйлемдерде қателер |
Сөздік қордың жеткіліксіздігі |
|
9 |
Төлеген Айым |
Есімдіктердің орын тәртібін сақтамау |
Әлеуметтік желілер тақырыбына қатысты терминдерді шатастыру |
7а -сынып
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Грамматикалық қателер |
Лексикалық қателер |
|
1 |
Айдосқызы Жансая |
Көмекші етістіктерді қолдану барысында қателер |
Жұмысқа қатысты лексиканы дұрыс қолданбау |
|
2 |
Ақылжанұлы Ерхан |
Тыныс белгілерін дұрыс қолданбау |
Технологияларға қатысты сөздерді шатастыру |
|
3 |
Бахытбек Ибрагим |
Күрделі сөз тіркестерін қолдануда жүйеліліктің болмауы |
Жаңалықтар тақырыбына қатысты сөздерді қолдану қиындықтары |
|
4 |
Бейсенбай Жантөре |
Сөздердің орын тәртібін сақтамау |
Қоршаған орта туралы терминологияны шатастыру |
|
5 |
Дәрибеков Ерназар |
Грамматикалық құрылымдарды дұрыс қолданбау |
Жергілікті аймақтар туралы сөздерді дұрыс ажыратпау |
|
6 |
Ертаганов Арсен |
Сұраулы сөйлемдердегі қателер |
Мәдени шараларға қатысты сөздерді түсінбеу |
|
7 |
Есжан Бейбарыс |
Етістіктердің шақтарын дұрыс қолданбау |
Туризм және демалыс тақырыбындағы лексикалық қателер |
|
8 |
Зекен Мархаббат |
Сөйлемдерді аяқтауда тыныс белгілерін дұрыс қолданбау |
Ғылым тақырыбындағы сөздік қордың жеткіліксіздігі |
|
9 |
Кайркенова Корлан |
Артикльдерді қолдану барысында жүйеліліктің болмауы |
Ойын түрлеріне қатысты терминдерді шатастыру |
|
10 |
Кіріс Іңкәр |
Қысқа жауаптарды дұрыс құра алмау |
Қоғамдық орындар туралы сөздерді дұрыс қолданбау |
|
11 |
Қаби Айша |
Қысқа сөйлемдердегі етістік формаларын дұрыс түсінбеу |
Жанұя туралы сөздік қордың жеткіліксіздігі |
|
12 |
Қадырақын Айару |
Сөз тіркестерін құруда жүйеліліктің болмауы |
Мектеп өміріне қатысты сөздерді шатастыру |
|
13 |
Тасболат Әли |
Жай сөйлемдердегі орын тәртібін сақтамау |
Ауа райы туралы терминдерді дұрыс қолданбау |
|
14 |
Төлеген Балнұр |
Мәтіндердің негізгі идеясын түсінбеу |
Сапарлар туралы сөздерді дұрыс қолданбау |
|
15 |
Төлеухан Ақерке |
Грамматикалық құрылымдарды дұрыс түсінбеу |
Кәсіпкерлікке қатысты сөздерді дұрыс қолданбау |
7 ә сынып
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Грамматикалық қателер |
Лексикалық қателер |
|
1 |
Ахмадия Сабина |
Көмекші етістіктерді қолдану барысында қателер |
Жұмысқа қатысты лексиканы дұрыс қолданбау |
|
2 |
Әнуарбекова Диляра |
Тыныс белгілерін дұрыс қолданбау |
Технологияларға қатысты сөздерді шатастыру |
|
3 |
Ержан Саялы |
Күрделі сөз тіркестерін қолдануда жүйеліліктің болмауы |
Жаңалықтар тақырыбына қатысты сөздерді қолдану қиындықтары |
|
4 |
Жасұланқызы Бибінұр |
Сөздердің орын тәртібін сақтамау |
Қоршаған орта туралы терминологияны шатастыру |
|
5 |
Қайырбекқызы Ділдә |
Грамматикалық құрылымдарды дұрыс қолданбау |
Жергілікті аймақтар туралы сөздерді дұрыс ажыратпау |
|
6 |
Қорабаева Кәусар |
Сұраулы сөйлемдердегі қателер |
Мәдени шараларға қатысты сөздерді түсінбеу |
|
7 |
Құрметқызы Кәусәр |
Етістіктердің шақтарын дұрыс қолданбау |
Туризм және демалыс тақырыбындағы лексикалық қателер |
|
8 |
Сағындық Ершат |
Сөйлемдерді аяқтауда тыныс белгілерін дұрыс қолданбау |
Ғылым тақырыбындағы сөздік қордың жеткіліксіздігі |
|
9 |
Санақбек Фархат |
Артикльдерді қолдану барысында жүйеліліктің болмауы |
Ойын түрлеріне қатысты терминдерді шатастыру |
|
10 |
Саятқызы Наргиз |
Қысқа жауаптарды дұрыс құра алмау |
Қоғамдық орындар туралы сөздерді дұрыс қолданбау |
|
11 |
Саяхатқызы Інжу |
Қысқа сөйлемдердегі етістік формаларын дұрыс түсінбеу |
Жанұя туралы сөздік қордың жеткіліксіздігі |
|
12 |
Сәулехан Аяулым |
Сөз тіркестерін құруда жүйеліліктің болмауы |
Мектеп өміріне қатысты сөздерді шатастыру |
|
13 |
Төкен Нұртілек |
Жай сөйлемдердегі орын тәртібін сақтамау |
Ауа райы туралы терминдерді дұрыс қолданбау |
|
14 |
Төлеуұлы Асылхан |
Мәтіндердің негізгі идеясын түсінбеу |
Сапарлар туралы сөздерді дұрыс қолданбау |
|
15 |
Ыбыкен Ислам |
Грамматикалық құрылымдарды дұрыс түсінбеу |
Кәсіпкерлікке қатысты сөздерді дұрыс қолданбау |
|
16 |
|
|
|
8-сынып
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Грамматикалық қателер |
Лексикалық қателер |
|
1 |
Бейсенбай Жангелді |
Қосымша сөйлемдердегі орын тәртібін дұрыс сақтамау |
Ғылыми терминдерді қолдану барысында шатасу |
|
2 |
Даниял Аңсар |
Модаль етістіктерді қолдануда қиындықтар |
Табиғат және қоршаған орта тақырыптарына қатысты сөздерді дұрыс түсінбеу |
|
3 |
Дәуренбекұлы Ахмет |
Етістіктердің шақ формаларын шатастыру |
Әлемдік мерекелер туралы сөздерді дұрыс қолданбау |
|
4 |
Кабыкенов Айсултан |
Қысқа жауаптарды грамматикалық тұрғыдан дұрыс құра алмау |
Адамдардың мінез-құлқын сипаттауда сөздік қордың жеткіліксіздігі |
|
5 |
Кайриден Думан |
Сұраулы сөйлемдердегі көмекші етістіктерді дұрыс қолданбау |
Спорт түрлеріне қатысты терминдерді шатастыру |
|
6 |
Капашова Еркежан |
Сөз тіркестерін құру барысында қателер |
Әлеуметтік желілерге қатысты сөздерді дұрыс қолданбау |
|
7 |
Мәдиұлы Хантөре |
Тыныс белгілерін дұрыс қолданбау |
Ұлттық мәдениетке қатысты сөздік қордың жеткіліксіздігі |
|
8 |
Мерей Олжас |
Қосымша сөйлемдердің құрылымын дұрыс түсінбеу |
Туризм және демалыс тақырыбындағы сөздерді шатастыру |
|
9 |
Орақбай Жанбота |
Грамматикалық құрылымдарда жүйеліліктің болмауы |
Жергілікті ерекшеліктер туралы сөздерді дұрыс қолданбау |
|
10 |
Сағындық Фархат |
Көптік және жекелік зат есімдерді шатастыру |
Ғылымға қатысты лексикалық қателер |
|
11 |
Тұрсын Еркежан |
Сөздердің орын тәртібін сақтамау |
Жаңа технологияларға қатысты сөздерді дұрыс қолданбау |
-
Сынып
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Грамматикалық қателер |
Лексикалық қателер |
|
1 |
Абдула Әсел |
Етістіктердің шақ формаларын қолдану барысында қиындықтар |
Іскерлік қарым-қатынасқа қатысты терминдерді шатастыру |
|
2 |
Әділхан Әлихан |
Қосымша сөйлемдердегі тыныс белгілерін дұрыс қолданбау |
Жұмыс саласына қатысты сөздерді дұрыс түсінбеу |
|
3 |
Әміржан Аяулым |
Күрделі сөйлемдерді құру барысында қателер |
Энергия көздеріне қатысты сөздік қордың жеткіліксіздігі |
|
4 |
Ботатай Бекмұхамед |
Сөз тіркестерін грамматикалық тұрғыдан дұрыс қолданбау |
Ғаламдық мәселелерге қатысты сөздерді дұрыс түсінбеу |
|
5 |
Ертай Ақерке |
Жай сөйлемдердегі сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтамау |
Кәсіпкерлікке қатысты терминдерді шатастыру |
|
6 |
Жеңіс Жанкелді |
Қысқа жауаптардағы етістік формаларын дұрыс қолданбау |
Саяхат және транспорт туралы сөздерді шатастыру |
|
7 |
Қапан Нұрсұлтан |
Есімдіктерді қолдануда жүйеліліктің болмауы |
Тұрақты тіркестерді дұрыс қолданбау |
|
8 |
Махамедше Кәусар |
Күрделі сөйлемдердегі орын тәртібін сақтамау |
Экологиялық мәселелерге қатысты сөздерді шатастыру |
|
9 |
Санақбек Нұрай |
Қосымша етістіктерді дұрыс қолданбау |
Инновацияларға қатысты сөздерді дұрыс қолданбау |
|
10 |
Серік Біржан |
Мәтіндердегі негізгі ойды дұрыс түсінбеу |
Әлеуметтік мәселелер туралы сөздерді дұрыс қолданбау |
|
11 |
Серік Нұртілеу |
Артикльдерді дұрыс қолданбау |
Жергілікті мәдениетке қатысты сөздерді шатастыру |
|
12 |
Төкенова Зарина |
Күрделі құрылымды сөйлемдерді құруда қиындықтар |
Ғылым және зерттеулер туралы сөздерді дұрыс қолданбау |
11 a-сынып
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Грамматикалық қателер |
Лексикалық қателер |
|
1 |
Айдарбек Диана |
Етістіктердің шақ формаларын шатастыру |
Ғылыми мақалалар тақырыбындағы сөздерді дұрыс түсінбеу |
|
2 |
Аманжол Іңкәр |
Күрделі сөйлемдердегі орын тәртібін сақтамау |
Бизнес және экономика тақырыбындағы терминдерді шатастыру |
|
3 |
Бекен Саябек |
Қысқа жауаптарда грамматикалық құрылымдарды дұрыс қолданбау |
Әлеуметтік тақырыптарға қатысты сөздерді дұрыс қолданбау |
|
4 |
Еркінқызы Наргиза |
Қосымша грамматикалық құрылымдарды қолдануда қиындықтар |
Энергия көздеріне қатысты сөздерді түсінбеу |
|
5 |
Қайролла Сержан |
Артикльдерді қолдану барысында жүйеліліктің болмауы |
Күнделікті қарым-қатынасқа қатысты сөздердің жеткіліксіздігі |
|
6 |
Қанат Гүлсезім |
Тыныс белгілерін дұрыс қолданбау |
Саяхат және демалыс туралы сөздерді дұрыс түсінбеу |
|
7 |
Серік Арайлым |
Күрделі сөз тіркестерін қолдану барысында жүйеліліктің болмауы |
Қоршаған ортаны қорғау тақырыбындағы сөздерді шатастыру |
|
8 |
Серікқызы Аруана |
Сөйлемдердің грамматикалық құрылымын дұрыс қолданбау |
Қоғамдық өмірге қатысты сөздік қордың жеткіліксіздігі |
|
9 |
Темірхан Айсұлу |
Қысқа сөйлемдерді дұрыс құра алмау |
Әлемдік жаңалықтарға қатысты сөздерді түсінбеу |
|
10 |
Тұңғат Айзада |
Сөз тіркестерін дұрыс құруда қиындықтар |
Кәсіпкерлікке қатысты терминдерді дұрыс қолданбау |
|
11 |
Шахман Нұрай |
Сөйлемдердің негізгі ойын дұрыс түсінбеу |
Технология тақырыбындағы сөздерді дұрыс қолданбау |
Қорытынды
Өткен жылғы грамматика мен лексика тақырыптары бойынша жүргізілген нөлдік бақылау нәтижесінде 5-11 сынып оқушыларының білім деңгейінде әртүрлі олқылықтар анықталды. Әр сыныптың нәтижелері төмендегі қорытындыларды көрсетеді:
Грамматикалық қателер:
-
Оқушылардың көпшілігі сөйлем құрылымын дұрыс сақтамайды, соның ішінде етістіктердің шақ формалары мен сөйлемдегі орын тәртібінде қиындықтар байқалады.
-
Қосымша сөйлемдер мен күрделі сөйлемдерді құру барысында тұрақты қателер жіберіледі.
-
Кейбір оқушылар артикльдерді, модаль етістіктерді, сондай-ақ тыныс белгілерін дұрыс қолданбайды.
Лексикалық қателер:
-
Әлеуметтік, экологиялық, ғылыми және кәсіпкерлік тақырыптарына қатысты сөздерді дұрыс түсінбеу немесе қолдану байқалады.
-
Оқушылардың сөздік қоры күнделікті қарым-қатынас пен тақырыптық лексикада шектеулі екені анықталды.
-
Жаңа тақырыптарға қатысты терминдерді меңгеруде қиындықтар бар.
Жалпы білім сапасын бағалау:
-
Грамматикалық қателер білім алушылардың 60%-ында байқалады, ал лексикалық олқылықтар 70%-ға дейін жетеді. Бұл оқушылардың алдыңғы жылдарда меңгерген тақырыптарды терең игермеуі немесе алған білімдерін практикалық тұрғыда қолданбауымен байланысты болуы мүмкін.
Ұсыныстар:
Грамматикаға көңіл бөлу:
-
Сөйлем құрылымдарын дұрыс құруға арналған тапсырмалармен жұмыс көлемін арттыру.
-
Етістіктердің шақ формаларын бекітетін арнайы жаттығулар өткізу.
-
Орын тәртібін меңгеруге арналған диалогтық және жазбаша жаттығуларды ұйымдастыру.
-
Лексикалық қорды дамыту:
-
Белгілі бір тақырыпқа қатысты сөздік қорды байытуға арналған интерактивті сабақтар өткізу.
-
Жаңа сөздерді меңгеруге арналған ойындар, мысалы, сөздік домино немесе ассоциациялар қолдану.
-
Әр оқушының қызығушылықтарына сәйкес келетін тақырыптық мәтіндермен жұмыс істеу.
Қосымша қолдау:
-
Сыныптағы білім деңгейі төмен оқушылармен жеке жұмыс ұйымдастыру.
-
Үй тапсырмаларына қысқа, бірақ жүйелі тапсырмалар енгізу.
-
Қателерді нақты талдап, әр оқушымен жеке түсіндіру жұмыстарын жүргізу.
шағым қалдыра аласыз













