Материалдар / Нөлдік СРЕЗЬ Талдауы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Нөлдік СРЕЗЬ Талдауы

Материал туралы қысқаша түсінік
Нөлдік срезьдің анализдік талдауы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қырқүйек 2023
8460
30 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

2023-2024 оқу жылындағы нөлдік срез қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер


Сынып: 9 «А»

Оқушылар саны: 16

Пән: Алгебра

Педагог: Балтабаева Аққалау

Мақсаты: Нөлдік срез нәтижелерін талдау


Орындаған


Макс

балл

Нөлдік срез балдарының пайыздық мазмұны


Сапа


Үлгерім

Нашар

Қанағат

Жақсы

Өте жақсы

0-39%

40-64%

65-84%

85-100%


16


10

0-3

4-6

7-8

9-10


100%


100%

0

0

14

2


Қол жеткізген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

8.1.1.2 санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын ажырату;

8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу;

8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу;

8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану;

8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу;

8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу;


8.2.2.5 түріндегі теңдеулерді шешу;

8.2.2.6 бөлшек-рационал теңдеулерді шешу;

8.4.1.2

түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу;



  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

Теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазу; Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың

себептері:

Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық танытпауы және салғырттық

3. Нөлдік срез нәтижелерін талдау қортындысы бойынша жоспарланған жұмыс: Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жасау, қосымша тапсырмалар беру. Оқушылардың қателіктерін жою және жіберілген қателіктерді қайталаламау.








Күні: 04.09.2023 ж

Педагогтің (Т.А.Ә.): Балтабаева А________________

2023-2024 оқу жылындағы нөлдік срез қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер


Сынып: 9 «Ә»

Оқушылар саны: 21

Пән: Алгебра

Педагог: Балтабаева Аққалау

Мақсаты: Нөлдік срез нәтижелерін талдау


Орындаған


Макс

балл

Нөлдік срез балдарының пайыздық мазмұны


Сапа


Үлгерім

Нашар

Қанағат

Жақсы

Өте жақсы

0-39%

40-64%

65-84%

85-100%


21


10

0-3

4-6

7-8

9-10


57%


100%

0

9

12

0


Қол жеткізген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

8.1.1.2 санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын ажырату;

8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу;

8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу;

8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану;

8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу;

8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу;


8.2.2.5 түріндегі теңдеулерді шешу;

8.2.2.6 бөлшек-рационал теңдеулерді шешу;

8.4.1.2

түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу;



1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

Теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазу; Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың

себептері:

Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық танытпауы және салғырттық

3. Нөлдік срез нәтижелерін талдау қортындысы бойынша жоспарланған жұмыс: Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жасау, қосымша тапсырмалар беру. Оқушылардың қателіктерін жою және жіберілген қателіктерді қайталамау.






Күні: 04.09.2023 ж

Педагогтің (Т.А.Ә.): Балтабаева А________________





2023-2024 оқу жылындағы нөлдік срез қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер


Сынып: 9 «Б»

Оқушылар саны: 24

Пән: Алгебра

Педагог: Балтабаева Аққалау

Мақсаты: Нөлдік срез нәтижелерін талдау


Орындаған


Макс

балл

Нөлдік срез балдарының пайыздық мазмұны


Сапа


Үлгерім

Нашар

Қанағат

Жақсы

Өте жақсы

0-39%

40-64%

65-84%

85-100%


24


10

0-3

4-6

7-8

9-10


54 %


100%


11

10

3


Қол жеткізген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

8.1.1.2 санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын ажырату;

8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу;

8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу;

8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану;

8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу;

8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу;

8.2.2.5 түріндегі теңдеулерді шешу;

8.2.2.6 бөлшек-рационал теңдеулерді шешу;

8.4.1.2

түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу;




1.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

Теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазу; Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың

себептері:

Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық танытпауы және салғырттық

3. Нөлдік срез нәтижелерін талдау қортындысы бойынша жоспарланған жұмыс: Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жасау, қосымша тапсырмалар беру. Оқушылардың қателіктерін жою және жіберілген қателіктерді қайталамау.



Күні: 04.09.2023 ж

Педагогтің (Т.А.Ә.): Балтабаева А________________









2023-2024 оқу жылындағы нөлдік срез қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер


Сынып: 6 «Б»

Оқушылар саны: 24

Пән: Математика

Педагог: Балтабаева Аққалау

Мақсаты: Нөлдік срез нәтижелерін талдау


Орындаған


Макс

балл

Нөлдік срез балдарының пайыздық мазмұны


Сапа


Үлгерім

700 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!