Материалдар / Нөлдік СРЕЗЬ Талдауы

Нөлдік СРЕЗЬ Талдауы

Материал туралы қысқаша түсінік
Нөлдік срезьдің анализдік талдауы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

2023-2024 оқу жылындағы нөлдік срез қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер


Сынып: 9 «А»

Оқушылар саны: 16

Пән: Алгебра

Педагог: Балтабаева Аққалау

Мақсаты: Нөлдік срез нәтижелерін талдау


Орындаған


Макс

балл

Нөлдік срез балдарының пайыздық мазмұны


Сапа


Үлгерім

Нашар

Қанағат

Жақсы

Өте жақсы

0-39%

40-64%

65-84%

85-100%


16


10

0-3

4-6

7-8

9-10


100%


100%

0

0

14

2


Қол жеткізген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

8.1.1.2 санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын ажырату;

8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу;

8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу;

8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану;

8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу;

8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу;


8.2.2.5 түріндегі теңдеулерді шешу;

8.2.2.6 бөлшек-рационал теңдеулерді шешу;

8.4.1.2

түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу;



  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

Теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазу; Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың

себептері:

Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық танытпауы және салғырттық

3. Нөлдік срез нәтижелерін талдау қортындысы бойынша жоспарланған жұмыс: Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жасау, қосымша тапсырмалар беру. Оқушылардың қателіктерін жою және жіберілген қателіктерді қайталаламау.








Күні: 04.09.2023 ж

Педагогтің (Т.А.Ә.): Балтабаева А________________

2023-2024 оқу жылындағы нөлдік срез қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер


Сынып: 9 «Ә»

Оқушылар саны: 21

Пән: Алгебра

Педагог: Балтабаева Аққалау

Мақсаты: Нөлдік срез нәтижелерін талдау


Орындаған


Макс

балл

Нөлдік срез балдарының пайыздық мазмұны


Сапа


Үлгерім

Нашар

Қанағат

Жақсы

Өте жақсы

0-39%

40-64%

65-84%

85-100%


21


10

0-3

4-6

7-8

9-10


57%


100%

0

9

12

0


Қол жеткізген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

8.1.1.2 санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын ажырату;

8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу;

8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу;

8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану;

8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу;

8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу;


8.2.2.5 түріндегі теңдеулерді шешу;

8.2.2.6 бөлшек-рационал теңдеулерді шешу;

8.4.1.2

түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу;



1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

Теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазу; Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың

себептері:

Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық танытпауы және салғырттық

3. Нөлдік срез нәтижелерін талдау қортындысы бойынша жоспарланған жұмыс: Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жасау, қосымша тапсырмалар беру. Оқушылардың қателіктерін жою және жіберілген қателіктерді қайталамау.






Күні: 04.09.2023 ж

Педагогтің (Т.А.Ә.): Балтабаева А________________





2023-2024 оқу жылындағы нөлдік срез қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер


Сынып: 9 «Б»

Оқушылар саны: 24

Пән: Алгебра

Педагог: Балтабаева Аққалау

Мақсаты: Нөлдік срез нәтижелерін талдау


Орындаған


Макс

балл

Нөлдік срез балдарының пайыздық мазмұны


Сапа


Үлгерім

Нашар

Қанағат

Жақсы

Өте жақсы

0-39%

40-64%

65-84%

85-100%


24


10

0-3

4-6

7-8

9-10


54 %


100%


11

10

3


Қол жеткізген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

8.1.1.2 санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын ажырату;

8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу;

8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу;

8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану;

8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу;

8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу;

8.2.2.5 түріндегі теңдеулерді шешу;

8.2.2.6 бөлшек-рационал теңдеулерді шешу;

8.4.1.2

түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу;




1.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

Теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазу; Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың

себептері:

Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық танытпауы және салғырттық

3. Нөлдік срез нәтижелерін талдау қортындысы бойынша жоспарланған жұмыс: Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жасау, қосымша тапсырмалар беру. Оқушылардың қателіктерін жою және жіберілген қателіктерді қайталамау.



Күні: 04.09.2023 ж

Педагогтің (Т.А.Ә.): Балтабаева А________________









2023-2024 оқу жылындағы нөлдік срез қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер


Сынып: 6 «Б»

Оқушылар саны: 24

Пән: Математика

Педагог: Балтабаева Аққалау

Мақсаты: Нөлдік срез нәтижелерін талдау


Орындаған


Макс

балл

Нөлдік срез балдарының пайыздық мазмұны


Сапа


Үлгерім

25 Қырқүйек 2023
9364
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі