Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Нөлдік СРЕЗЬ Талдауы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
2023-2024 оқу жылындағы нөлдік срез қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
Сынып: 9 «А»
Оқушылар саны: 16
Пән: Алгебра
Педагог: Балтабаева Аққалау
Мақсаты: Нөлдік срез нәтижелерін талдау
Орындаған |
Макс балл |
Нөлдік срез балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа |
Үлгерім |
|||
Нашар |
Қанағат |
Жақсы |
Өте жақсы |
||||
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
||||
16 |
10 |
0-3 |
4-6 |
7-8 |
9-10 |
100% |
100% |
0 |
0 |
14 |
2 |
Қол жеткізген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
8.1.1.2 санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын ажырату; 8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу; 8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу; 8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану; 8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу; 8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу; |
8.2.2.5 түріндегі теңдеулерді шешу; 8.2.2.6 бөлшек-рационал теңдеулерді шешу; 8.4.1.2 түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу; |
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазу; Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері:
Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық танытпауы және салғырттық
3. Нөлдік срез нәтижелерін талдау қортындысы бойынша жоспарланған жұмыс: Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жасау, қосымша тапсырмалар беру. Оқушылардың қателіктерін жою және жіберілген қателіктерді қайталаламау.
Күні: 04.09.2023 ж
Педагогтің (Т.А.Ә.): Балтабаева А________________
2023-2024 оқу жылындағы нөлдік срез қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
Сынып: 9 «Ә»
Оқушылар саны: 21
Пән: Алгебра
Педагог: Балтабаева Аққалау
Мақсаты: Нөлдік срез нәтижелерін талдау
Орындаған |
Макс балл |
Нөлдік срез балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа |
Үлгерім |
|||
Нашар |
Қанағат |
Жақсы |
Өте жақсы |
||||
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
||||
21 |
10 |
0-3 |
4-6 |
7-8 |
9-10 |
57% |
100% |
0 |
9 |
12 |
0 |
Қол жеткізген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
8.1.1.2 санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын ажырату; 8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу; 8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу; 8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану; 8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу; 8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу; |
8.2.2.5 түріндегі теңдеулерді шешу; 8.2.2.6 бөлшек-рационал теңдеулерді шешу; 8.4.1.2 түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу; |
1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазу; Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері:
Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық танытпауы және салғырттық
3. Нөлдік срез нәтижелерін талдау қортындысы бойынша жоспарланған жұмыс: Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жасау, қосымша тапсырмалар беру. Оқушылардың қателіктерін жою және жіберілген қателіктерді қайталамау.
Күні: 04.09.2023 ж
Педагогтің (Т.А.Ә.): Балтабаева А________________
2023-2024 оқу жылындағы нөлдік срез қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
Сынып: 9 «Б»
Оқушылар саны: 24
Пән: Алгебра
Педагог: Балтабаева Аққалау
Мақсаты: Нөлдік срез нәтижелерін талдау
Орындаған |
Макс балл |
Нөлдік срез балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа |
Үлгерім |
|||
Нашар |
Қанағат |
Жақсы |
Өте жақсы |
||||
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
||||
24 |
10 |
0-3 |
4-6 |
7-8 |
9-10 |
54 % |
100% |
|
11 |
10 |
3 |
Қол жеткізген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
8.1.1.2 санның квадрат түбірі және арифметикалық квадрат түбірі анықтамаларын білу және ұғымдарын ажырату; 8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу; 8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу; 8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану; 8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешу; 8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу; |
8.2.2.5 түріндегі теңдеулерді шешу; 8.2.2.6 бөлшек-рационал теңдеулерді шешу; 8.4.1.2 түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу; |
1.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазу; Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу;
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері:
Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық танытпауы және салғырттық
3. Нөлдік срез нәтижелерін талдау қортындысы бойынша жоспарланған жұмыс: Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жасау, қосымша тапсырмалар беру. Оқушылардың қателіктерін жою және жіберілген қателіктерді қайталамау.
Күні: 04.09.2023 ж
Педагогтің (Т.А.Ә.): Балтабаева А________________
2023-2024 оқу жылындағы нөлдік срез қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
Сынып: 6 «Б»
Оқушылар саны: 24
Пән: Математика
Педагог: Балтабаева Аққалау
Мақсаты: Нөлдік срез нәтижелерін талдау
Орындаған |
Макс балл |
Нөлдік срез балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа |
Үлгерім |
|||
700 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |