Сабақтың
басы
8
минут
Ұйымдас
тыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылармен амандасу,сыныпты
түгелдеу.Оқушылар арасында өзара ынтымақтастық
атмосферасын «
Шаңырақ» әдісі арқылы
қалыптастыру.
«Санақ әдісі» арқылы топқа бөлу
С:/(Сыныптық
жұмыс)
«Ой қозғау»әдісі арқылы сұрақ жауап алу арқылы оқушыларды сыни ойлау мен
жылдам сұраққа жауап беруге айтылым дағдысын
қалыптастыру.
-
Дүниежүзілік мәдени және
табиғи мұраларды қорғау жөніндегі Конвенция қай жылы
қабылданды?
-
БҰҰ-ның конвенция қабылдауына
не себеп болды?
-
Оның негізгі идеясы
қандай?
-
Биосфера дегеніміз
не?
-
Биосфераның ғаламдық өзгеруі
немен аяқталады?
-
Ноосфера ұғымын қалай
түсінесіңдер?
-
Ноосфера терминін ғылымға
енгізген?
МТ: (Мұғалім
түсіндірмесі)
|
Сәлемдеседі. Психологиялық
ахуал қалыптасады
Топқа
бөлінеді
Оқушылар сұрақтарға жауап береді,назарын сабаққа
аударады;
ЕБҚ оқушы (зейіні, сөйлеу
қабілеті төмен) тарихи терминмен жұмыс жасайды. (отарлау, хандық
билік)
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Ауызша
марапаттау
|
9
сынып Қазақстанның географиясы
https://yadi.sk/d/dbxSyVuWzJuUIQ
|
Сабақтың
ортасы
30 мин
|
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмалары.
Т: (Топтық
жұмыс)
«Мәтінді талдау»
әдісі бойынша оқушылардың
шығармашылық, сыни ойлау мен оқылым мен жазылым дағдысын
қалыптастыру үшін ұсынылады
Мәтін:
Ноосфера (гр. νόος – сана
және σφαῖρα – орта,
шар) немесе Антропосфера (грек. antһropos —
адам, spera — қабық) — биосфераның жаңа жағдайға
көшкен деңгейі; Ноосфера – ақыл-ой сферасы деген түсінікті
алғаш 1927 жылы француз ғалымдары Э.Леруа (1870 – 1954)
мен Тейяр де Шарден
Пьер (1881 – 1955)
енгізген. XX
ғасырдың 30 – 40-жылдары
ноосфераны материалистік тұрғыдан сипаттап
жазған В.И.
Вернадский болды. Ол
ноосфераны биосфера мен қоғамның
өзара қарым-қатынасынан туындайтын тіршіліктің жаңа формасы, бұл
саналы, ақыл-ойы жетілген адамзаттың бағыттауымен
қалыптасатын биосфераның жаңа эволюциялық жағдайы деп
түсіндірді. Ноосфера – табиғат заңдылықтарының қоғамның ойлау
заңдарымен және әлеуметтік-экономкалық заңдылықтармен
тығыз байланысып жататын біртұтастығын (бүтіндігін) басқарушы
жоғарғы тип. Ғылыми-техникалық
прогрестің қарқынды дамуы бұрын игерілмеген
жерлерді игеріп, бұрын пайдаланылмай келген табиғат байлықтарын
пайдаға асырып қоймай, ғарыш кеңістігін, ғаламшарларды
игеруге, ядролық
қарулар жасауға
мүмкіндік берді
1-тапсырма. Мәтінмен танысып,
сұрақтарға жауап беріңіздер.
Нооосфералық ілімді құрған ғалым не туралы мәлімдеме
жасады?
Нооосфера ілімінің басты ерекшелігі
неде?
Ноосфераның дамуын неше кезеңге бөліп қарастыруға
болады?
Нооосфераның даму принциптерін неден көруге
болады?
ЕБҚ - ІІ топ оқушысына (Аутизм
белгісі бар және зейін тапшылығы,
гипербелсенді Зейін тапшылығы және
гипербелсенділік синдромы, аутизм, назар
жетіспеушілік) топты таңдауда қолдау
көрсетемін. Өзіме жақын орналастырамын. Себебі топта, жұпта
жұптасып, сұраққа жауап беруде болжам жауаптарын ұсынуға көмек
көрсетемін.
ЖЖ:/ (Жұптық
жұмыс)
«FILA кестесі»
әдісі арқылы тапсырмада берілген
суретті қолдану арқылы жердің тіршілік қабығының дамуында
биосферадан ноосфераға дейін тұжырым жасатуда оқушылардың
шығармашылық белсендігінің, ойлау қабілетіінің дамуын
көрсету.
2-тапсырма:
«FILA кестесі» арқылы биосферадан ноосфераға дейін зерттеу
жолдарын талдаңыз
FACTS
–
мәліметтер
|
IDEAS –
идеялар
|
LEARNING ISSUES – зерттеуді
талап ететін сұрақтар
|
ACTION
PLAN – шешімдер
жоспары
|
Қоршаған
орта.
Биосфера.
Ноосфера.
|
Ноосфера дамуына қосқан Қазақстандық және шет елдік
ғалымдардың қосқан үлесінің маңызыдылығы
неде?
|
Ноосфераның өзгеруі
неге алып келеді?
|
Әлемдік тәжірибеге сүйене
отырып, шешудің маңызды жолдарын
құрастыр:
|
ЕБҚ І топ оқушыларға (есту, көру,
қабылдау деңгейі төмен) жұпта орналастыруға қолдау көрсетемін.
Жұптық жұмыс жасауда сараланған жеке тапсырма
беріледі.
|
Дескриптор:
-
Мәтінді оқып
танысады;
-
Ноосфера жайлы ой пікір айтқан
ғалымдарға дәлел келтіреді;
-
Ноосфера ілімінің басты
ерекшелігін анықтайды;
-
Ноосфераның даму кезеңдеріне
тұжырым жасайды;
-
Ноосфераның даму принциптеріне
талдау жасайды;
ЕБҚ - ІІ топ оқушысы. Тапсырманы
жазбаша ұсынады.
Дескриптор:
-
Тапсырмадағы
мәліметпен танысады. ЕБҚ
-
Тапсырманың идеясын
анықтайды; ЕБҚ
-
Тапсырмадағы
проблеманың себебі мен салдарын
жазады
-
Тапсырмадағы шешу
жолдарын құрастырады
|
Жетістік баспалдағы
арқылы бағалау
Ауызша
марапаттау
Блоб ағашы арқылы бағалау
жасау
Ауызша
марапатау
|
9
сынып Қазақстанның географиясы
https://yadi.sk/d/dbxSyVuWzJuUIQ
Мәтін:
https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%BE%D0%BE%D1%81%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B0
Жетістік
баспалдағы
https://arhivurokov.ru/kopilka/up/html/2019/05/03/k_5ccc0318b3593/508996_13.jpeg
|