Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп:

    №62 Н.Төреқұлов атындағы эжалпы орта білім беретін меектеп

    Пәні:

    География

    Бөлім:

    3 Физикалық география

    3.4 Биосфера

    Педагогтің аты-жөні:

    Ходжаева А.А.

    Күні:

    2023ж

    Сынып: 9А

    Қатысқаны:

    Қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ноосфераның қалыптасуы

    Қазақстанның ноосфераның дамуына қосқан үлесі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    9.3.4.5 Ноосфераның қалыптасу шарттарын зерттейді

    9.3.4.6 Қазақстанның ноосфера дамуына қосқан өзіндік үлесін бағалайды

    Сабақтың мақсаты

    Ноосфераның қалыптасу шарттарын зертеу жасау.

    Қазақстанның ноосфера дамуына қосқан өзіндік үлесін бағалау

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    8 минут


    Ұйымдас тыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру




    Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу,сыныпты түгелдеу.Оқушылар арасында өзара ынтымақтастық атмосферасын « Шаңырақ» әдісі арқылы қалыптастыру.

    «Санақ әдісі» арқылы топқа бөлу

    С:/(Сыныптық жұмыс)

    «Ой қозғау»әдісі арқылы сұрақ жауап алу арқылы оқушыларды сыни ойлау мен жылдам сұраққа жауап беруге айтылым дағдысын қалыптастыру.

    • Дүниежүзілік мәдени және табиғи мұраларды қорғау жөніндегі Конвенция қай жылы қабылданды?

    • БҰҰ-ның конвенция қабылдауына не себеп болды?

    • Оның негізгі идеясы қандай?

    • Биосфера дегеніміз не?

    • Биосфераның ғаламдық өзгеруі немен аяқталады?

    • Ноосфера ұғымын қалай түсінесіңдер?

    • Ноосфера терминін ғылымға енгізген?

    МТ: (Мұғалім түсіндірмесі)

    • Оқушылардың болжам жауаптарын қорытындылай отырып сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

    Сәлемдеседі. Психологиялық ахуал қалыптасады

    Топқа бөлінеді


    Оқушылар сұрақтарға жауап береді,назарын сабаққа аударады;


    ЕБҚ оқушы (зейіні, сөйлеу қабілеті төмен) тарихи терминмен жұмыс жасайды. (отарлау, хандық билік)

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады




    Ауызша марапаттау


    9 сынып Қазақстанның географиясы

    https://yadi.sk/d/dbxSyVuWzJuUIQ


    Сабақтың ортасы


    30 мин

    Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары.

    Т: (Топтық жұмыс)

    «Мәтінді талдау» әдісі бойынша оқушылардың шығармашылық, сыни ойлау мен оқылым мен жазылым дағдысын қалыптастыру үшін ұсынылады

    Мәтін:

    Ноосфера (гр. νόος – сана және σφαῖρα – орта, шар) немесе Антропосфера (грек. antһropos — адам, spera — қабық) — биосфераның жаңа жағдайға көшкен деңгейі; Ноосфера – ақыл-ой сферасы деген түсінікті алғаш 1927 жылы француз ғалымдары Э.Леруа (1870 – 1954) мен Тейяр де Шарден Пьер (1881 – 1955) енгізген.
    XX ғасырдың 30 – 40-жылдары ноосфераны материалистік тұрғыдан сипаттап жазған В.И. Вернадский болды. Ол ноосфераны  биосфера мен қоғамның өзара қарым-қатынасынан туындайтын тіршіліктің жаңа формасы, бұл саналы, ақыл-ойы жетілген адамзаттың бағыттауымен қалыптасатын  биосфераның жаңа эволюциялық жағдайы деп түсіндірді. Ноосфера – табиғат заңдылықтарының қоғамның ойлау заңдарымен және әлеуметтік-экономкалық заңдылықтармен тығыз байланысып жататын біртұтастығын (бүтіндігін) басқарушы жоғарғы тип. Ғылыми-техникалық прогрестің қарқынды дамуы бұрын игерілмеген жерлерді игеріп, бұрын пайдаланылмай келген табиғат байлықтарын пайдаға асырып қоймай, ғарыш кеңістігін, ғаламшарларды игеруге, ядролық қарулар жасауға мүмкіндік берді

    1-тапсырма. Мәтінмен танысып, сұрақтарға жауап беріңіздер.

    Нооосфералық ілімді құрған ғалым не туралы мәлімдеме жасады?

    Нооосфера ілімінің басты ерекшелігі неде?

    Ноосфераның дамуын неше кезеңге бөліп қарастыруға болады?

    Нооосфераның даму принциптерін неден көруге болады?

    ЕБҚ - ІІ топ оқушысына (Аутизм белгісі бар және зейін тапшылығы, гипербелсенді Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы, аутизм, назар жетіспеушілік) топты таңдауда қолдау көрсетемін. Өзіме жақын орналастырамын. Себебі топта, жұпта жұптасып, сұраққа жауап беруде болжам жауаптарын ұсынуға көмек көрсетемін.

    ЖЖ:/ (Жұптық жұмыс)

    «FILA кестесі» әдісі арқылы тапсырмада берілген суретті қолдану арқылы жердің тіршілік қабығының дамуында биосферадан ноосфераға дейін тұжырым жасатуда оқушылардың шығармашылық белсендігінің, ойлау қабілетіінің дамуын көрсету.

    2-тапсырма: «FILA кестесі» арқылы биосферадан ноосфераға дейін зерттеу жолдарын талдаңыз

    FACTS – мәліметтер

    IDEAS – идеялар

    LEARNING ISSUES – зерттеуді талап ететін сұрақтар

    ACTION PLAN – шешімдер жоспары

    Қоршаған орта.

    Биосфера.

    Ноосфера.







    Ноосфера дамуына қосқан Қазақстандық және шет елдік ғалымдардың қосқан үлесінің маңызыдылығы неде?

    Ноосфераның өзгеруі неге алып келеді?


    Әлемдік тәжірибеге сүйене отырып, шешудің маңызды жолдарын құрастыр:

    ЕБҚ І топ оқушыларға (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен) жұпта орналастыруға қолдау көрсетемін. Жұптық жұмыс жасауда сараланған жеке тапсырма беріледі.

    Дескриптор:

    • Мәтінді оқып танысады;

    • Ноосфера жайлы ой пікір айтқан ғалымдарға дәлел келтіреді;

    • Ноосфера ілімінің басты ерекшелігін анықтайды;

    • Ноосфераның даму кезеңдеріне тұжырым жасайды;

    • Ноосфераның даму принциптеріне талдау жасайды;


    ЕБҚ - ІІ топ оқушысы. Тапсырманы жазбаша ұсынады.




































    Дескриптор:

    • Тапсырмадағы мәліметпен танысады. ЕБҚ

    • Тапсырманың идеясын анықтайды; ЕБҚ

    • Тапсырмадағы проблеманың себебі мен салдарын жазады

    • Тапсырмадағы шешу жолдарын құрастырады


    Жетістік баспалдағы арқылы бағалау




    Ауызша марапаттау















































    Блоб ағашы арқылы бағалау жасау






    Ауызша марапатау

    9 сынып Қазақстанның географиясы

    https://yadi.sk/d/dbxSyVuWzJuUIQ


    Мәтін:

    https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%BE%D0%BE%D1%81%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B0

    Жетістік баспалдағы

    https://arhivurokov.ru/kopilka/up/html/2019/05/03/k_5ccc0318b3593/508996_13.jpeg

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ходжаева Акайша Аскаровна
    16 Ақпан 2023
    869
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ноосфераның қалыптасуы Қазақстанның ноосфераның дамуына қосқан үлесі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ноосфераның қалыптасуы Қазақстанның ноосфераның дамуына қосқан үлесі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп:

    №62 Н.Төреқұлов атындағы эжалпы орта білім беретін меектеп

    Пәні:

    География

    Бөлім:

    3 Физикалық география

    3.4 Биосфера

    Педагогтің аты-жөні:

    Ходжаева А.А.

    Күні:

    2023ж

    Сынып: 9А

    Қатысқаны:

    Қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ноосфераның қалыптасуы

    Қазақстанның ноосфераның дамуына қосқан үлесі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    9.3.4.5 Ноосфераның қалыптасу шарттарын зерттейді

    9.3.4.6 Қазақстанның ноосфера дамуына қосқан өзіндік үлесін бағалайды

    Сабақтың мақсаты

    Ноосфераның қалыптасу шарттарын зертеу жасау.

    Қазақстанның ноосфера дамуына қосқан өзіндік үлесін бағалау

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    8 минут


    Ұйымдас тыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру




    Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу,сыныпты түгелдеу.Оқушылар арасында өзара ынтымақтастық атмосферасын « Шаңырақ» әдісі арқылы қалыптастыру.

    «Санақ әдісі» арқылы топқа бөлу

    С:/(Сыныптық жұмыс)

    «Ой қозғау»әдісі арқылы сұрақ жауап алу арқылы оқушыларды сыни ойлау мен жылдам сұраққа жауап беруге айтылым дағдысын қалыптастыру.

    • Дүниежүзілік мәдени және табиғи мұраларды қорғау жөніндегі Конвенция қай жылы қабылданды?

    • БҰҰ-ның конвенция қабылдауына не себеп болды?

    • Оның негізгі идеясы қандай?

    • Биосфера дегеніміз не?

    • Биосфераның ғаламдық өзгеруі немен аяқталады?

    • Ноосфера ұғымын қалай түсінесіңдер?

    • Ноосфера терминін ғылымға енгізген?

    МТ: (Мұғалім түсіндірмесі)

    • Оқушылардың болжам жауаптарын қорытындылай отырып сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

    Сәлемдеседі. Психологиялық ахуал қалыптасады

    Топқа бөлінеді


    Оқушылар сұрақтарға жауап береді,назарын сабаққа аударады;


    ЕБҚ оқушы (зейіні, сөйлеу қабілеті төмен) тарихи терминмен жұмыс жасайды. (отарлау, хандық билік)

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады




    Ауызша марапаттау


    9 сынып Қазақстанның географиясы

    https://yadi.sk/d/dbxSyVuWzJuUIQ


    Сабақтың ортасы


    30 мин

    Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары.

    Т: (Топтық жұмыс)

    «Мәтінді талдау» әдісі бойынша оқушылардың шығармашылық, сыни ойлау мен оқылым мен жазылым дағдысын қалыптастыру үшін ұсынылады

    Мәтін:

    Ноосфера (гр. νόος – сана және σφαῖρα – орта, шар) немесе Антропосфера (грек. antһropos — адам, spera — қабық) — биосфераның жаңа жағдайға көшкен деңгейі; Ноосфера – ақыл-ой сферасы деген түсінікті алғаш 1927 жылы француз ғалымдары Э.Леруа (1870 – 1954) мен Тейяр де Шарден Пьер (1881 – 1955) енгізген.
    XX ғасырдың 30 – 40-жылдары ноосфераны материалистік тұрғыдан сипаттап жазған В.И. Вернадский болды. Ол ноосфераны  биосфера мен қоғамның өзара қарым-қатынасынан туындайтын тіршіліктің жаңа формасы, бұл саналы, ақыл-ойы жетілген адамзаттың бағыттауымен қалыптасатын  биосфераның жаңа эволюциялық жағдайы деп түсіндірді. Ноосфера – табиғат заңдылықтарының қоғамның ойлау заңдарымен және әлеуметтік-экономкалық заңдылықтармен тығыз байланысып жататын біртұтастығын (бүтіндігін) басқарушы жоғарғы тип. Ғылыми-техникалық прогрестің қарқынды дамуы бұрын игерілмеген жерлерді игеріп, бұрын пайдаланылмай келген табиғат байлықтарын пайдаға асырып қоймай, ғарыш кеңістігін, ғаламшарларды игеруге, ядролық қарулар жасауға мүмкіндік берді

    1-тапсырма. Мәтінмен танысып, сұрақтарға жауап беріңіздер.

    Нооосфералық ілімді құрған ғалым не туралы мәлімдеме жасады?

    Нооосфера ілімінің басты ерекшелігі неде?

    Ноосфераның дамуын неше кезеңге бөліп қарастыруға болады?

    Нооосфераның даму принциптерін неден көруге болады?

    ЕБҚ - ІІ топ оқушысына (Аутизм белгісі бар және зейін тапшылығы, гипербелсенді Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы, аутизм, назар жетіспеушілік) топты таңдауда қолдау көрсетемін. Өзіме жақын орналастырамын. Себебі топта, жұпта жұптасып, сұраққа жауап беруде болжам жауаптарын ұсынуға көмек көрсетемін.

    ЖЖ:/ (Жұптық жұмыс)

    «FILA кестесі» әдісі арқылы тапсырмада берілген суретті қолдану арқылы жердің тіршілік қабығының дамуында биосферадан ноосфераға дейін тұжырым жасатуда оқушылардың шығармашылық белсендігінің, ойлау қабілетіінің дамуын көрсету.

    2-тапсырма: «FILA кестесі» арқылы биосферадан ноосфераға дейін зерттеу жолдарын талдаңыз

    FACTS – мәліметтер

    IDEAS – идеялар

    LEARNING ISSUES – зерттеуді талап ететін сұрақтар

    ACTION PLAN – шешімдер жоспары

    Қоршаған орта.

    Биосфера.

    Ноосфера.







    Ноосфера дамуына қосқан Қазақстандық және шет елдік ғалымдардың қосқан үлесінің маңызыдылығы неде?

    Ноосфераның өзгеруі неге алып келеді?


    Әлемдік тәжірибеге сүйене отырып, шешудің маңызды жолдарын құрастыр:

    ЕБҚ І топ оқушыларға (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен) жұпта орналастыруға қолдау көрсетемін. Жұптық жұмыс жасауда сараланған жеке тапсырма беріледі.

    Дескриптор:

    • Мәтінді оқып танысады;

    • Ноосфера жайлы ой пікір айтқан ғалымдарға дәлел келтіреді;

    • Ноосфера ілімінің басты ерекшелігін анықтайды;

    • Ноосфераның даму кезеңдеріне тұжырым жасайды;

    • Ноосфераның даму принциптеріне талдау жасайды;


    ЕБҚ - ІІ топ оқушысы. Тапсырманы жазбаша ұсынады.




































    Дескриптор:

    • Тапсырмадағы мәліметпен танысады. ЕБҚ

    • Тапсырманың идеясын анықтайды; ЕБҚ

    • Тапсырмадағы проблеманың себебі мен салдарын жазады

    • Тапсырмадағы шешу жолдарын құрастырады


    Жетістік баспалдағы арқылы бағалау




    Ауызша марапаттау















































    Блоб ағашы арқылы бағалау жасау






    Ауызша марапатау

    9 сынып Қазақстанның географиясы

    https://yadi.sk/d/dbxSyVuWzJuUIQ


    Мәтін:

    https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%BE%D0%BE%D1%81%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B0

    Жетістік баспалдағы

    https://arhivurokov.ru/kopilka/up/html/2019/05/03/k_5ccc0318b3593/508996_13.jpeg

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Тест 10 сынып
    16.02.2023
    869
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ходжаева Акайша Аскаровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации