Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ноосфераның қалыптасуы Қазақстанның ноосфераның дамуына қосқан үлесі
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ноосфераның қалыптасуы Қазақстанның ноосфераның дамуына қосқан үлесі
«Мәтінді талдау»
әдісібойынша оқушылардың
шығармашылық, сыни ойлау мен оқылым мен жазылым дағдысын
қалыптастыру үшін ұсынылады
Мәтін:
Ноосфера(гр.νόος – сана
жәнеσφαῖρα– орта,
шар) немесе Антропосфера (грек. antһropos —
адам, spera — қабық) — биосфераның жаңа жағдайға
көшкен деңгейі; Ноосфера – ақыл-ой сферасы деген түсінікті
алғаш 1927 жылы француз ғалымдары Э.Леруа (1870 – 1954)
мен Тейяр де Шарден
Пьер (1881 – 1955)
енгізген. XX
ғасырдың30 – 40-жылдары
ноосфераны материалистік тұрғыдан сипаттап
жазғанВ.И.
Вернадскийболды. Ол
ноосфераныбиосфера мен қоғамның
өзара қарым-қатынасынан туындайтын тіршіліктің жаңа формасы, бұл
саналы, ақыл-ойы жетілген адамзаттың бағыттауымен
қалыптасатын биосфераның жаңа эволюциялық жағдайы деп
түсіндірді. Ноосфера – табиғат заңдылықтарының қоғамның ойлау
заңдарымен және әлеуметтік-экономкалық заңдылықтармен
тығыз байланысып жататын біртұтастығын (бүтіндігін) басқарушы
жоғарғы тип. Ғылыми-техникалық
прогрестің қарқынды дамуы бұрын игерілмеген
жерлерді игеріп, бұрын пайдаланылмай келген табиғат байлықтарын
пайдаға асырып қоймай, ғарыш кеңістігін, ғаламшарларды
игеруге, ядролық
қарулар жасауға
мүмкіндік берді
1-тапсырма.Мәтінмен танысып,
сұрақтарға жауап беріңіздер.
Нооосфералық ілімді құрған ғалым не туралы мәлімдеме
жасады?
Нооосфера ілімінің басты ерекшелігі
неде?
Ноосфераның дамуын неше кезеңге бөліп қарастыруға
болады?
Нооосфераның даму принциптерін неден көруге
болады?
ЕБҚ- ІІ топ оқушысына (Аутизм
белгісі бар және зейін тапшылығы,
гипербелсендіЗейін тапшылығы және
гипербелсенділік синдромы, аутизм, назар
жетіспеушілік) топты таңдауда қолдау
көрсетемін. Өзіме жақын орналастырамын. Себебі топта, жұпта
жұптасып, сұраққа жауап беруде болжам жауаптарын ұсынуға көмек
көрсетемін.
ЖЖ:/ (Жұптық
жұмыс)
«FILA кестесі»
әдісіарқылы тапсырмада берілген
суретті қолдану арқылы жердің тіршілік қабығының дамуында
биосферадан ноосфераға дейін тұжырым жасатуда оқушылардың
шығармашылық белсендігінің, ойлау қабілетіінің дамуын
көрсету.
2-тапсырма:«FILA кестесі» арқылыбиосферадан ноосфераға дейін зерттеу
жолдарын талдаңыз
FACTS–мәліметтер
IDEAS –
идеялар
LEARNING ISSUES – зерттеуді
талап ететін сұрақтар
ACTION
PLAN– шешімдер
жоспары
Қоршаған
орта.
Биосфера.
Ноосфера.
Ноосфера дамуына қосқанҚазақстандық және шет елдік
ғалымдардың қосқан үлесінің маңызыдылығы
неде?
Ноосфераның өзгеруі
неге алып келеді?
Әлемдік тәжірибеге сүйене
отырып, шешудің маңызды жолдарын
құрастыр:
ЕБҚ І топ оқушыларға (есту, көру,
қабылдау деңгейі төмен) жұпта орналастыруға қолдау көрсетемін.
Жұптық жұмыс жасауда сараланған жеке тапсырма
беріледі.
Дескриптор:
Мәтінді оқып
танысады;
Ноосфера жайлы ой пікір айтқан
ғалымдарға дәлел келтіреді;
Ноосфера ілімінің басты
ерекшелігін анықтайды;
Ноосфераның даму кезеңдеріне
тұжырым жасайды;
Ноосфераның даму принциптеріне
талдау жасайды;
ЕБҚ- ІІ топ оқушысы. Тапсырманы
жазбаша ұсынады.
Дескриптор:
Тапсырмадағы
мәліметпен танысады.ЕБҚ
Тапсырманың идеясын
анықтайды;ЕБҚ
Тапсырмадағы
проблеманың себебі мен салдарын
жазады
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз