ПәніӘдебиетті оқыту | Мектеп: «Явленка орта мектебі» КММ
Дәстүріңді таны,салтыңды сақта! |
Бөлім: |
|
Сабақтың тақырыбы: | Көктеу. |
Күні:
| Мұғалімнің аты-жөні: Ергалиева Акнур Тулкибаевна
|
Сынып:4 «А»сынып | Қатысқандар: 15
| Қатыспағандар: - |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | Мәтінді мәнерлеп, түсініп оқи білу.Есте сақтау, өз беттерімен ойлау дағдыларын дамыту.
|
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: |
| Жыл мезгілдерін біледі |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
| Олардың айырмашылығын біледі |
| Кейбір оқушылар орындай алады: |
| Жыл мезгілдері бойынша сурет сала алады |
Тілдік мақсат:
| Оқушылар орындай алады: Көктем туралы өз ойларын түйіндеп, пікірерін айта алады |
| Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: |
| Көктем келді-весна пришла. Көктеу. |
| Сыныптағы диалог/ жазылым үшін сай келетін тіл стилі: |
| Талқылауға арналған сұрақтар: |
| Көктем мезгіліндегі атқарылатын қандай еңбек түрлерін білесіңдер? |
| Не себепті деп ойлайсыз …? |
| Не себепті қыстан кейін көктем келеді? |
| Ишара:: |
| Жазады, оқиды, тыңдайды, айтады. |
Алдыңғы оқу | «Шебердің шежіресі» өлеңі |
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы
| 1 .Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыруШеңберге тұрып, шиыршық жаттығуын өткіземіз. «көктем» тақырыбына байланысты1- айналымда к әрпінен басталатын сөздерді айтады.2- айналымда табиғи өзгерістерді атайды
2. Өткен сабақты қайталау:Кестемен жұмыс ( өлең бойынша) жеке жұмысДайын кесте ұсынылады |
Оқылым-жазылым
ҚБ ауызша бағалау
|
Ортасы
| Жаңа сабақ:Сөзжұмбақ шешу (топтық жұмыс)Суреттердің бірінші әрпінен бүгінгі танысатын мәтіннің аты шығады.К-ӨБЕЛЕК Ө-РМЕКШІ К-ӨГЕРШІН Т-АСБАҚА Е-ШКІ У-АҚЫТ -Бүгін біз жыл мезгіліне байланысты Нүрқасым Қазыбеков «Көктеу» мәтінімен танысамыз.
Жұппен жұмыс:«Көктеу» мәтіңімен танысамыз.Мәтің бойынша:Мәтіңді мәнерлеп оқиды.1-жұп. Мәтіңді кім жазған?2-жұп. Мәтіңде жылдың қай мезгілі жайлы?3-жұп. Мәтіннің мазмұны бойынша қандай ат қоюға болады?Бағалау критерииі: Мәтіңнен көктем мезгілінің ерекшеліктерін анықтау.Ойлау деңгейі:Білу, түсінуДискрепторлар:Көктем мезгілінде болатын табиғат құбылыстарын біледі, (қар ериді, құстар ұшып келеді, күн жылынады т.б.) түсінеді.Зерттейді, қолданады.Сергіту сәті:Қүркүреді күн-күн……Терезелер шың-шың……Жауды жаңбыр топ-топ…….Шелек шелке көп-көп……Жон арқаңды тос-тос……..Күнбағыс тез өс-өс…………
«Көктем келді» әнін орындау«Көктемгі еңбек түрлері» тақырыбына сурет салу. (жұппен)Көмекші сөз тіркестері: жер жырту, ағаш отырғызу, ағаш діңін әктеу, егіс алқабын дайындау.
Кері байланыс:Көктем мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады?Көктем мезгілі ұнайды ма? Не себепті? (өз пікірін білдіреді) |
АҚТ слайд
тыңдалым-жазылым-айтылым
АҚТ слайдүштілділік
тыңдалымДүниетану
жазылым-тыңдалым-айтылымҚБ жұлдызшалармен
Оқылым-айтылым-жазылымҚБ жұлдызшалармен
тыңдалым-жазылымҚБ жұлдызшамен |
| Қорытынды:ББҮ стратегиясы
Үйге тапсырма беру. 1. «Көктеу » мәтінін мазмұндау.2. Дәптердегі тапсырма 1-5 абзацтарына жоспар жазу. |
|