Материалдар / Нысанбай жырау "Кенесары - Наурызбай" дастанының сюжеттік композициясы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Нысанбай жырау "Кенесары - Наурызбай" дастанының сюжеттік композициясы

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне әдістемелік көмек ретінде қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2019
19181
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


САБАҚ: Қазақ әдебиеті Мектеп: Б.Нұрлыбеков жом

Күні: 14.11.2019 ж Мұғалімнің аты-жөні: Ибрагимова Несібелі

Сынып:9 «Д» Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:

Бөлім атауы

Тарихи шындық пен көркемдік шешім

Сабақтың тақырыбы

Нысанбай жырау «Кенесары – Наурызбай» дастанының сюжеттік композициясы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;


Сабақтың мақсаттары

Идея арқылы кейіпкерлерді әрекетін талдау жасайды

Кейіпкерлер әрекетін өмірмен байланыстырады

Дастанының сюжеттік –композициясына талдау жасайды

Бағалау критерийлері

Көркем шығарманың идеясын түсінеді;

Өз бетімен талдау жасай алады

Тілдік мақсаттар

Композиция, сюжет,дастан

Құндылықтар

Адамгершілік, рухани құндылықты дарыту

Пәнаралық байланыс

Тарих, мәдениет(салт-дәстүр)

Осыған дейін меңгерілген білім

Шешендік өнер

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу,түгелдеу

Оқушыларды топқа біріктіру

Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстырады.

қима қағаздарА3, А4 парақ-тары

Сабақтың ортасы


20 мин





























10 мин

Қызығушылығын ояту

Ми шабуылы

Оқушылар дастан жанрының ерекшелігі туралы ойларымен бөліседі.

Теориядан тереңбіз.

Дастан –өлеңмен де,қара сөзбен де айтылатын эпикалық жанр түрі.

Композиция (лат. соmpositiо - құрастыру, шығарма) -

көркемөнер туынды-сының құрылымы, оның жанры мен мазмұнына орай құрамдас бөліктерінің тұтастығы.

Сюжет (фр. sujet - зат) - өзара жалғасқан оқиғалардың тізбегі, біртұтас желісі. Сюжеттің негізі - өмірлік тартыс, конфликт, кейіпкерлердің қарым-қатынасындағы қақтығыс.

ББҮ (KWL) кестесімен жұмыс жасайды.

«БІЛЕМІН» бағанына, қазақ тарихындағы белгілі тұлғалар Кенесары, Наурызбай жайлы не білетіндерін

«БІЛГІМ КЕЛЕДІ»

сабақ мазмұны бойынша не білгісі келетіндерін бағанына жазып, өз ойларын жұбымен бөліседі.

1-тапсырма

«Ақырында олардың қырғыздан болды қазасы» деген жеріне дейін тыңдатып, осы оқиғаны әрі қарай жалғастырып болжау.

Кенесары – Наурызбайдың кім?

Тағдырлары неліктен олай болды?

Оқушылар өз болжауларын айтқан соң, дастан мәтіні және сөздік ұсынылады.

Кенесары – Наурызбайдың қырғызға салған ойраны, опасыздық, батырлардың қазасы туралы мәтінді бөліп оқиды. Таныс емес сөздердің астын сызып, «Түсіндірме сөздіктен» мағынасын анықтайды.

Дескрипторлар:

Өзіндік пікірін ділелдейді;

Өмірмен байланыстырып талдайды;

Қорытынды ой шығарады.

Қалыптастырушы бағалау

Жарайсың!Жақсы! Талпын!

Саралау тапсырмасы

Шығарманың сюжеттік-композициялық жоспарын жасау.

Басталуы


Байланыс


Дамуы


Шиеленісуі


Шарықтау шегі


Шешімі


Дескрипторлар:

  • Шығарманы бөліктерге бөледі;

  • Өзіндік көзқарасымен бағалайды;

  • Сюжеттік-композициялық жоспарын жасау.

Қалыптастырушы бағалау

Жарайсың!Жақсы! Талпын!

kitap.kzсайтынанНысанбай жырау «Кенесары – Наурызбай» дастанынан үзінді тыңдайды.



































Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс

ББҮ (KWL) кестесімен жұмыс жасайды

Үйге тапсырма:Дастандағы кейіпкерлерге жазбаша мінездеме бер


ББҮ (KWL) кестесі

Қосымша ақпарат



Саралау жұмысы– Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Саралау тапсырмасы







Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!