Жаңа ұғымдар мен әрекет ету
әдістерін қалыптастыру.
Мұғалім: Мобильді қосымшаларды
әзірлеу ортасында негізгі бағдарламалау блоктарын
көрсетеді.
Студенттер: Жол картасы арқылы
негізгі бағдарламалау блоктарын белгілеп, есте
сақтаңыз.
Бағалау: Әр түрлі программалау
блоктарымен танысқан кезде мұғалімнің сұрақтарына жауап
беру.
Жаңа білімдерді және әрекет
ету әдістерін бастапқы сынау
Мұғалім: «Объективті
қозғалысты басқару» мобильді қосымшасын
ұсынады.
Шәкірттері: Жұпты
талқылағаннан кейін, олар қолданатын нәрселер туралы бірнеше идеяны
ұсынуы керек. Қолданбаның әрекеттерін және кері байланысын талдау.
Не өзгереді? Қалай өзгерту керек? Өтініштің қысқаша сипаттамасын,
оны пайдалану барысында орындалатын әрекеттерді көрсету керек
пе?
Бағалау: Студенттердің
аналитикалық дағдылары ескеріледі.
Физкультминутка. Басыңызды
оңға, солға, 1,2,3,4 баллға дейін бұраңыз, 3 рет қайталаңыз. Содан
кейін торсық торсы 1,2,3,4 есебінен сол және оң жаққа 3 рет
қайталанады.
Тәжірибелік жұмыстарды дербес
орындау
Мұғалім: Мобильді қосымшаларды
көрсетеді «Объектінің қозғалысын басқару» және сприз және кодтау
жасау.
Оқушылар: олардың
бағдарламалау дағдыларын көрсету.
Бағалау: Қолданбаның
компоненттерін таңдаудың дұрыстығына, спрайттың және кодтаудың
құрылысы.
|