Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ:

    Мектеп:

    Пәні: физика

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Күні:

    Сынып: 9

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Ньютонның үшінші заңы.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)



    9.2.2.5- Ньютонның үшінші заңын тұжырымдау және оны есептер шығаруда қолдану.

    Сабақтың

    мақсаты

    1.Ньютонның үшінші заңын тәжірибе бойынша тұжырымдау.

    2. Ньтонның үшінші заңына өмірмен байланысқан есептер шығару.

    3.Ньютонның үшінші заңын күрделі есептер шығаруда қолдану.

    Бағалау критерийі

    1. Ньютонның үшінші заңын тұжырымдайды және айқындайды.

    2. Ньтонның үшінші заңын өмірмен байланысқан есептер шығарады және өз ойларын растайды.

    3. Ньтонның үшінші заңын есептер шығаруда қолданады.

    Тілдік

    мақсаттар


    Арнайы пәндік лексика мен терминалогия.

    Сөздік

    Қазақша

    Орысша

    Ағылшынша

    Теңәрекетті күш

    Равнодействующая сила

    Resultant force

    қарсы әрекет

    действия против

    Actions against

    қарама-қарсы

    противоположный

    opposite

    көтеру

    поднимать

    to raise

    Ньютонның үшінші заңы

    Третий закон Ньютона

    Third law of Newton


    Арнайы пәндік лексика мен терминология:

    Адам ағашты өзіне қарай тартқан кезде, ағаш оны да өзіне қарай тартады.Ағаштың әрекеті- түсірілген әрекетке қарсы әрекет болады.Егер адам қабырғаны ұратын болса, қабырға да «адамды ұрады» осыдан, Ньютонның үшінші заңы туындайды:кез-келген әрекет етуші күшке қарсы модулі бойынша тең және бағыты бойынша қарама-қарсы әрекет күші бар болады.


    Құндылықтарға

    баулу


    «Мәңгілік ел» ұлттық идесы: «Қоғамыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім».

    Оқушылар топтық жұмыста өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау,ынтымақтастық,достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету, «Білекті бірді жығар,білімді мыңды жығар!» деген ұстаныммен өмір бойы оқуға дайын болуы.


    Пән аралық

    байланыс

    Математика- есептеулер жүргізу.

    Информатика –ғаламтордан ақпарат жинақтау.

    Технология-өлшеу,жасау,құрастыру.

    Ағылшын тілі,орыс тілі.

    Алдыңғы білім

    Ньютонның екінші заңы.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин







































    Сабақтың ортасы

    2 мин


















    10 мин









































    Ұйымдастыру бөлімі: а) Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды сабаққа дайындау.

    Алыстағы туыстан, Жаныңдағы көршің артық- деген

    қазақтың мақалына сүйене отырып, парталас көршімізді түгелдейік!-деп оқушы санын анықтаймын.

    Жағымды ахуал! Оқушылардың көңіл-күйін көтеру мақсатында,

    «Тегінде адам баласы, адам баласынан ақыл, ғылым,

    ар, мінез деген нәрселермен озады.»

    Абай Құнанбаев

    деп қара сөздерінен үзінді келтіріп, бүгінгі сабаққа, бәріне жетістіктер тілеймін.

    Үш түрлі кәмпиттер тарату арқылы көңіл күйлерін көтеріп, топқа біріктіру.

    Топтарды төмендегі құрал- жабдықтың атымен атаймын .

    1-топ Динамометр

    2-топ Спидометр

    3-топ Акселерометр


    (W) «Өрмекші торы» әдісі арқылы алдыңғы сабақты сұраймын.

    Мақсатым: Оқушылардың өткен тапсырманы қаншалықты меңгергенін анықтау, қызығушылықтарын және есте сақтау қабілеттерін арттыру,шапшаңдыққа баулу.

    1. Инерциалды санақ жүйесі.( Координата,санақ басы, уақыт)

    2. Ньютонның 1-заңын тұжырымда. ( Инерция заңы)

    3. Инертті масса дегенді қалай түсінесің?(Масса инерция өлшемі )

    4. Ньютонның 2-заңын тұжырымда.

    5. Ньютонның 2-заңындағы күш формуласы.(Ƒ=ma)

    6. Тең әсерлі күш деген не? (Барлық сыртқы күштердің қосындысы)

    7. Екі дене әсерлескенде үдеу мен масса арасындағы байланысты көрсет? F/ m

    Дескриптор: Білім алушы

    • Инерциалды санақ жүйесін біледі.

    • Ньютон заңдарын тұжырымдайды.

    • Формула мағынасын ашады.

    Қалыптастырушы бағалау. Кері байланыс

    Оқушыларды теңеу сөздер арқылы бағалаймын.

    Сен кереметсің!

    Талабыңа нұр жаусын!

    Мен саған сенемін! т.б.)



    «Ой қозғау» әдісі арқылы оқушыларға жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында жаңа материал бойынша сұрақтар қою арқылы тақырыптың мән-мағынасын ашуға ықпал жасау.

    Мұғалім оқушылардан тақтаға назар аударуды сұрайды.

    Сурет арқылы оқушыларға сұрақ қою.

    Неге су жануарларының жүзбе қанаттары болады?

    Не үшін олар қолданылады?

    Сұрақ арқылы өтілетін сабақтың тақырыбын оқушылармен бірлесе анықтау.

    Кері байланыс: «Бес бармақ» арқылы бағаланады.


    Видео-ролик көрсету: Ньютонның үшінші заңы.

    Жаңа сабақты топқа тәжірибелік тапсырмалар беру арқылы ашу.

    «Жаңалық ашамыз » әдісі.

    Мақсатым: Оқушылардың зерттеушілік дағдысын дамыту, өз ойын тәжірибе арқылы көрсету, дәлелдеу, тұжырымдау,сыни байыппен, шығармашылыққа және бірлесіп ұтымды ой айтуға бағыттау.


    Топтарға тәжірибе тапсырмаларын беру.

    1-топ. Екі Ньютон арбашалары беріледі. Алдымен массалары бірдей жүк арбашаға қойылып екеуі қарама қарсы бағытта соғыстырады. Масса мен үдеулердің қатынастарын пайдалана отырып қорытынды шығарады.


    2-топ. Екі массалары бірдей жүктер жиынтығынан екі темір цилиндрлер аламыз. Олардың ортасына серіппелі темір сызғышты иіп жіппен байлап, одан соң сіріңкемен жіпті күйдіреміз.Шариктердің қандай қашықтыққа кететінін анықтаймыз.

    3-топ. Динамометрді алып оның бір жақ ілгішіне серіппелі динамометр ілеміз,екінші жағына 100кг жүк ілеміз. Динамометр үстел үстінде горизонталь жатады.100кг жүк блок арқылы ілінеді.Күштерді салыстырып олардың шамасы мен бағыты бойынша қорытынды жасаймыз.

    a1/a2=m2/m1;

    a1m1=a2m2;

    F1=- F2. Екенін дәлелдейді.


    1.Ньютонның үшінші заңын тұжырымдайды және айқындайды.


    Дескриптор

    Белгі

    1.Дәлелдер келтіреді

    2.Құралдарды тиімді қолданады.

    2.Тәжірибенің тақырыптық мағынасын ашады

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Таймасова Айнур Шапиевна
    12 Мамыр 2021
    2659
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ньютонның үшінші заңы. 9- сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ньютонның үшінші заңы. 9- сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    9-сынып физика пәнінен осы тақырыпты игеруге керек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ:

    Мектеп:

    Пәні: физика

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Күні:

    Сынып: 9

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Ньютонның үшінші заңы.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)



    9.2.2.5- Ньютонның үшінші заңын тұжырымдау және оны есептер шығаруда қолдану.

    Сабақтың

    мақсаты

    1.Ньютонның үшінші заңын тәжірибе бойынша тұжырымдау.

    2. Ньтонның үшінші заңына өмірмен байланысқан есептер шығару.

    3.Ньютонның үшінші заңын күрделі есептер шығаруда қолдану.

    Бағалау критерийі

    1. Ньютонның үшінші заңын тұжырымдайды және айқындайды.

    2. Ньтонның үшінші заңын өмірмен байланысқан есептер шығарады және өз ойларын растайды.

    3. Ньтонның үшінші заңын есептер шығаруда қолданады.

    Тілдік

    мақсаттар


    Арнайы пәндік лексика мен терминалогия.

    Сөздік

    Қазақша

    Орысша

    Ағылшынша

    Теңәрекетті күш

    Равнодействующая сила

    Resultant force

    қарсы әрекет

    действия против

    Actions against

    қарама-қарсы

    противоположный

    opposite

    көтеру

    поднимать

    to raise

    Ньютонның үшінші заңы

    Третий закон Ньютона

    Third law of Newton


    Арнайы пәндік лексика мен терминология:

    Адам ағашты өзіне қарай тартқан кезде, ағаш оны да өзіне қарай тартады.Ағаштың әрекеті- түсірілген әрекетке қарсы әрекет болады.Егер адам қабырғаны ұратын болса, қабырға да «адамды ұрады» осыдан, Ньютонның үшінші заңы туындайды:кез-келген әрекет етуші күшке қарсы модулі бойынша тең және бағыты бойынша қарама-қарсы әрекет күші бар болады.


    Құндылықтарға

    баулу


    «Мәңгілік ел» ұлттық идесы: «Қоғамыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім».

    Оқушылар топтық жұмыста өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау,ынтымақтастық,достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету, «Білекті бірді жығар,білімді мыңды жығар!» деген ұстаныммен өмір бойы оқуға дайын болуы.


    Пән аралық

    байланыс

    Математика- есептеулер жүргізу.

    Информатика –ғаламтордан ақпарат жинақтау.

    Технология-өлшеу,жасау,құрастыру.

    Ағылшын тілі,орыс тілі.

    Алдыңғы білім

    Ньютонның екінші заңы.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин







































    Сабақтың ортасы

    2 мин


















    10 мин









































    Ұйымдастыру бөлімі: а) Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды сабаққа дайындау.

    Алыстағы туыстан, Жаныңдағы көршің артық- деген

    қазақтың мақалына сүйене отырып, парталас көршімізді түгелдейік!-деп оқушы санын анықтаймын.

    Жағымды ахуал! Оқушылардың көңіл-күйін көтеру мақсатында,

    «Тегінде адам баласы, адам баласынан ақыл, ғылым,

    ар, мінез деген нәрселермен озады.»

    Абай Құнанбаев

    деп қара сөздерінен үзінді келтіріп, бүгінгі сабаққа, бәріне жетістіктер тілеймін.

    Үш түрлі кәмпиттер тарату арқылы көңіл күйлерін көтеріп, топқа біріктіру.

    Топтарды төмендегі құрал- жабдықтың атымен атаймын .

    1-топ Динамометр

    2-топ Спидометр

    3-топ Акселерометр


    (W) «Өрмекші торы» әдісі арқылы алдыңғы сабақты сұраймын.

    Мақсатым: Оқушылардың өткен тапсырманы қаншалықты меңгергенін анықтау, қызығушылықтарын және есте сақтау қабілеттерін арттыру,шапшаңдыққа баулу.

    1. Инерциалды санақ жүйесі.( Координата,санақ басы, уақыт)

    2. Ньютонның 1-заңын тұжырымда. ( Инерция заңы)

    3. Инертті масса дегенді қалай түсінесің?(Масса инерция өлшемі )

    4. Ньютонның 2-заңын тұжырымда.

    5. Ньютонның 2-заңындағы күш формуласы.(Ƒ=ma)

    6. Тең әсерлі күш деген не? (Барлық сыртқы күштердің қосындысы)

    7. Екі дене әсерлескенде үдеу мен масса арасындағы байланысты көрсет? F/ m

    Дескриптор: Білім алушы

    • Инерциалды санақ жүйесін біледі.

    • Ньютон заңдарын тұжырымдайды.

    • Формула мағынасын ашады.

    Қалыптастырушы бағалау. Кері байланыс

    Оқушыларды теңеу сөздер арқылы бағалаймын.

    Сен кереметсің!

    Талабыңа нұр жаусын!

    Мен саған сенемін! т.б.)



    «Ой қозғау» әдісі арқылы оқушыларға жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында жаңа материал бойынша сұрақтар қою арқылы тақырыптың мән-мағынасын ашуға ықпал жасау.

    Мұғалім оқушылардан тақтаға назар аударуды сұрайды.

    Сурет арқылы оқушыларға сұрақ қою.

    Неге су жануарларының жүзбе қанаттары болады?

    Не үшін олар қолданылады?

    Сұрақ арқылы өтілетін сабақтың тақырыбын оқушылармен бірлесе анықтау.

    Кері байланыс: «Бес бармақ» арқылы бағаланады.


    Видео-ролик көрсету: Ньютонның үшінші заңы.

    Жаңа сабақты топқа тәжірибелік тапсырмалар беру арқылы ашу.

    «Жаңалық ашамыз » әдісі.

    Мақсатым: Оқушылардың зерттеушілік дағдысын дамыту, өз ойын тәжірибе арқылы көрсету, дәлелдеу, тұжырымдау,сыни байыппен, шығармашылыққа және бірлесіп ұтымды ой айтуға бағыттау.


    Топтарға тәжірибе тапсырмаларын беру.

    1-топ. Екі Ньютон арбашалары беріледі. Алдымен массалары бірдей жүк арбашаға қойылып екеуі қарама қарсы бағытта соғыстырады. Масса мен үдеулердің қатынастарын пайдалана отырып қорытынды шығарады.


    2-топ. Екі массалары бірдей жүктер жиынтығынан екі темір цилиндрлер аламыз. Олардың ортасына серіппелі темір сызғышты иіп жіппен байлап, одан соң сіріңкемен жіпті күйдіреміз.Шариктердің қандай қашықтыққа кететінін анықтаймыз.

    3-топ. Динамометрді алып оның бір жақ ілгішіне серіппелі динамометр ілеміз,екінші жағына 100кг жүк ілеміз. Динамометр үстел үстінде горизонталь жатады.100кг жүк блок арқылы ілінеді.Күштерді салыстырып олардың шамасы мен бағыты бойынша қорытынды жасаймыз.

    a1/a2=m2/m1;

    a1m1=a2m2;

    F1=- F2. Екенін дәлелдейді.


    1.Ньютонның үшінші заңын тұжырымдайды және айқындайды.


    Дескриптор

    Белгі

    1.Дәлелдер келтіреді

    2.Құралдарды тиімді қолданады.

    2.Тәжірибенің тақырыптық мағынасын ашады

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Ашық сабақ 9 сынып
    12.05.2021
    2659
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Таймасова Айнур Шапиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации