Материалдар / Обал мен сауап 2 сынып

Обал мен сауап 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып оқушыларның білімдерін одан әрі дамыту үшін бастауыш сынып мұғалімдеріне көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қырқүйек 2018
597
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні: 23.01\30.01Пәні: Өзін-өзі тануСыныбы: 2 «а»Тақырыбы: «Обал мен сауап»Мақсаты: Оқушыларды әр затты қадірлей білуін, ұқыппен қарауын,обал жассауға болмайтынын,сауап алу керек екендерін ұғындыру; Білімділік: «Обал болады» «Сауап болады» деген сөздерді түсіндіре отырып, білік дағдыларын қалыптастыру; Дамытушылық: Оқушылардың адамгершілік, қанағатшылдық, жақсылық сияқты қасиеттерін дамыту; Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа,мейірімді болуға тәрбиелеуКөрнекілігі: суреттер, дәптерӘдісі: түсіндіру, сұрақ-жауапСабақтың барысы:І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың зейінін сабаққа аударуІІ. Тыныштық сәті. ІІІ. Үй тапсырмасын тексеруІV. Жаңа ақпарат. Халқымыз «обал болады» деп ескерту арқылы адамның, жан- жануарлардың, табиғаттың қадірін білуге шақырады. Басқаларға жақсылық жасап үйренген адам сауапқа кенеледі.Оқып үйренейік. «Құс ұясын бұзбайық!!!»-Құс балапаны мен адамдар арасында қандай ұқсастықтар бар?-Құс өз балапанын қалай мәпелейді?-Адамдар құстарға қандай қамқорлық жасай алады?Дәптермен жұмыс. Тапсырма: әңгімені өз ойларымен жалғастырып, жазыңдар.V. Сергіту сәті.Оқулықпен жұмыс. Суреттерге қараңдар. Табиғатқа обал жасау дегенді қалай түсінесіңдер?Шығармашылық жұмыс. (сурет салу)VІ. ҚорытындылауЖүректен жүрекке.





«Жарқын заман бөбегі»Сөзін жазған: Қ.ЖұмағалиевӘнін жазған: И.НүсіпбаевТаң атады арайлап,Күн күлімдеп тұрадыЖадырайды бар аймақ,Жарқырайды шуағы.Дала гүлін жинаған,Жазып ерлік дастанды.Аталарым сыйлаған,Бізге ашық аспанды.Жарқын заман бөбегінАялайды нұрлы таңАлтын бесік өз елімТуған өлкем Ұлы Отан.VІІ. Үйге тапсырмаVІІІ. Бағалау









Мұғалім__________







Күні: 6.02.15Пәні: Өзін-өзі тануСыныбы: 2 «а»Тақырыбы: «Еңбек – бәрін жеңбек»Мақсаты: Өмірде барлығына тек қана еңбек арқылы жетуге болатыны туралы түсінік беру; Білімділік: «Еңбек- бәрін жеңбек» тақырыбы төңірегінде мәлімет бере отырып, білік дағдыларын қалыптастыру; Дамытушылық: Оқушылардың еңбек сүйгіштік, адамгершілік, ізгілік қасиеттерін дамыту; Тәрбиелік: Оқушыларды еңбекқор болуға тәрбиелеуКөрнекілігі: суреттер, дәптерӘдісі: түсіндіру, сұрақ-жауапСабақтың барысы:І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың зейінін сабаққа аударуІІ. Тыныштық сәті. ІІІ. Үй тапсырмасын тексеруІV.Шаттық шеңбері. «Болайықшы осындай». Сөзі мен әнін жазған: А.МеңжановаV. Жаңа ақпарат. Еңбек-бәрін жеңбек-Еңбек адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар?-Еңбекқор деп қандай адамды айтамыз?-Өздерің еңбектің қандай түрлерімен айналысқанды ұнатасыңдар? Төмендегі суреттерге қарап, еңбектің түрлерін анықтаңдар!!!Оқулықпен жұмыс. «Еңбексіз өмір-сүрсеңіз» атты мысал әңгімені оқу-Мысал әңгімедегі Қара пышақ қандай адамға ұқсайды?-сары пышақтың қандай ісі сендерге ұнады?VІ. Сергіту сәтіVІІ. Дәйексөз. Еңбек – қуаныш, жалқаулық-айырылмас азап.Абай Құнанбаев



VІІІ. Жүректен жүрекке. шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне жүректен шыққан жылы сезімдерін білдіруҮйге тапсырма. Еңбек туралы шағын әңгіме жазу

Мұғалім__________















































Күні: 13.02.15Пәні: Өзін-өзі тануСыныбы: 2 «а»Тақырыбы: «Еңбек – бәрін жеңбек»Мақсаты: Өмірде барлығына тек қана еңбек арқылы жетуге болатыны туралы түсінік беру; Білімділік: «Еңбек- бәрін жеңбек» тақырыбы төңірегінде мәлімет бере отырып, білік дағдыларын қалыптастыру; Дамытушылық: Оқушылардың еңбек сүйгіштік, адамгершілік, ізгілік қасиеттерін дамыту; Тәрбиелік: Оқушыларды еңбекқор болуға тәрбиелеуКөрнекілігі: суреттер, дәптерӘдісі: түсіндіру, сұрақ-жауапСабақтың барысы:І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың зейінін сабаққа аударуІІ. Тыныштық сәті. ІІІ. Үй тапсырмасын тексеруІV.Шаттық шеңбері.
  • Өздерінің жақын адамдардың қандай еңбек түрлерімен айналысады? Әңгімелеп беріңдер?
«Жақсылардың жақсысы» аңызын оқып, түсіндіру-Неліктен әкесі ұршық, өрмек, кітапты «жақсылардың жақсысы» дейді?-Дүниедегінің бәрі еңбекпен табылады дегенді қалай түсінесіңдер?V. Жаңа ақпарат. Еңбек- адамның өзіңе, өміріне және қоғамға пайда келтіретін іс-әрекеті. Еңбек арқылы адам өз арманы мен мақсатына жетіп, қуанышқа, бақытқа бөлінеді. Суретке қарап, «Еңбек- түбі береке» тақырыбына әңгіме құрастырыңдарVІ. Дәптермен жұмыс. Тапсырма: Берілген суреттерді пайдаланып, сөйлемдерді оқыңдар. Суреттерді бояңдар.Осыдан шыққан әңгімені, сахналау керекVІІ. Қорытындылау.





ЕңбекГүл өсірсең, терлеп,Мұның аты – ЕҢБЕК.кесте тіксең зерлеп,Мұның аты – ЕҢБЕК.Сабағыңды жөндап,Әзірлеңсең – ЕҢБЕК!Қиындықтың бәрін,ЕҢБЕК қана жеңбек!!!!
  • барлық айтылған жақсы ойларды жүрегіміздің түкпіріне апарып орналастырайық
VІІІ. Үйге тапсырма. Еңбек туралы мақал-мәтелдер жаттап келу



Мұғалім__________



























Күні: 20.02.15Пәні: Өзін-өзі тануСыныбы: 2 «а»Тақырыбы: «Жүрек жылуы»Мақсаты:Оқушылардың мейірімділік, жақсылық, жүректен шығатын жылы сөздер туралы мағұлматтарын кеңейту; Білімділік: «Жүрек жылуы» тақырыбы төңірегінде мәлімет бере отырып, білік дағдыларын қалыптастыру; Дамытушылық: Оқушылардың адамдардың жағымды қарым-қатынас жасауын, адамгершілік, ізгілік қасиеттерін дамыту; Тәрбиелік: Оқушыларды еңбекқор болуға тәрбиелеуКөрнекілігі: суреттер, дәптерӘдісі: түсіндіру, сұрақ-жауапСабақтың барысы:І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың зейінін сабаққа аударуІІІ. Үй тапсырмасын тексеруІV.Шаттық шеңбері. «Жүрек жылуы» сөзін жазған: Ж.Әділжанқызы
  • үлкендер еркелеткеткенде қандай күйде боласыңдар?
  • жақсы көретін адамдарға қандай тілек айтқың келеді?
  • Басқаларға жақсылық жасаған кездерің болды ма?
V. Жаңа ақпарат. «Жай ғана әжей» В.Осеева-Сендерр осындай оқиғаға кездесулерің мүмкінбе?-Бұл оқиғадан не үйрендіңдер?-Абзал мен Айнұрдың ой-пікірлері туралы не айтасыңдар?VІІ. Дәйексөз. Табиғаттағы барлық жылу – күннен,Өмірдегі барлық жылу – адамнан. М.ПришвинӨздеріңнің жақсы көретін адамдарың туралы әңгімелеңдер!!!-Суреттерге қарап, жағдаяттарды шешіңдер



VІІІ. Сергіту сәті.Дәптермен жұмыс. Тапсырма: жүрегіңнен шыққан мейірімділік, қайырымдылық және жаңашырлық сезімдері кімге, нелерге арналатынын бос төркөздерге жазыңдар Адам өзін және өзгелерді жақсы көру арқылы өмірін қуаныш пен шаттыққа, махаббат пен бақытқа бөлейді.
  • Жақсы көретін жан-жануарларың бар ма?
  • табиғатқа қамқорлық жасаған кездерің болды ма?
Тыныштық сәті. Тыныштық сәті толықтай тыныштықта, баяу музыка қою арқылы өтеді. Барлық айтылған жақсы ойларды жүрегіміздің түкпіріне апарып орналастырайықҮйге тапсырма. «Қайырымдылық» оқуБағалау.

Мұғалім__________































Күні: 27.02.15Пәні: Өзін-өзі тануСыныбы: 2 «а»Тақырыбы: «Жүрек жылуы»Мақсаты:Оқушылардың мейірімділік, жақсылық, жүректен шығатын жылы сөздер туралы мағұлматтарын кеңейту; Білімділік: «Жүрек жылуы» тақырыбы төңірегінде мәлімет бере отырып, білік дағдыларын қалыптастыру; Дамытушылық: Оқушылардың адамдардың жағымды қарым-қатынас жасауын, адамгершілік, ізгілік қасиеттерін дамыту; Тәрбиелік: Оқушыларды еңбекқор болуға тәрбиелеуКөрнекілігі: суреттер, дәптерӘдісі: түсіндіру, сұрақ-жауапСабақтың барысы:І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың зейінін сабаққа аударуІІІ. Үй тапсырмасын тексеру. «Қайырымдылық» мәтінін сұрауІV.Шаттық шеңбері. Жүректен шыққан жылы сөздерімізді айтайықшы, кәне??!!V. Жаңа ақпарат. Мейірімді адам өзге адамға, туған-туысқандарына, табиғатқа деген жанашырлық сезімін, қамқорлығын көрсетуге дайын тұрады.Оқулықпен жұмыс. «Маржан мен жауқазын» З.Мейірханова-Маржан жауқазынға қандай көмек жасады?-Тас пен Маржанның іс-әрекеттерінен қандай айырмашылық байқадыңдар?VІ. Сергіту сәті Суреттерге қараңдар. Тал мен мысыққа, үлкен кісі мен сырқат жанға қандай жақсылық жасау керек екендігі туралы айтыңдар.VІІ. Дәптермен жұмыс. Тапсырма: Суреттегі бос төркөздерге «Ана деген кім?» сұрағына жауап жазыңдар.Жүректен жүрекке. Қайырымды жандар айнала,Шеңберге келсін жайлана.Жалықпастан қайта біз,

Махаббат сөзін айтамыз.Сүйеміз барлық ананы, Жүрегім оттай жанадыБақыттымыз осы біз,Қасымызда досыиыз!!!VІІ. Үйге тапсырма. Жақын адамдарына жүректерінен шыққан жылы сөздерін жазып келу.Барлық айтылған жақсы ойларды жүрегіміздің түкпіріне апарып орналастырайық!!!VІІІ. Бағалау. Жақсы қатысқан оқушыларды бағалау Мұғалім__________



































Күні: 6.03.15Пәні: Өзін-өзі тануСыныбы: 2 «а»Тақырыбы: «Халық даналығы»Мақсаты:Оқушыларға өзіміздің ата-бабамыздан қалған аса бай, мұра сөздерді насихаттау; Білімділік: «Халық даналығы» тақырыбының мазмұнын аша отырып,білім, білік дағдыларын қалыптастыру; Дамытушылық: Оқушыларға халық даналығын құрметтей біліуін және өмірде қолдана білуге үйрету; Тәрбиелік: Халық даналығын сүюге тәрбиелеуКөрнекілігі: суреттер, дәптерӘдісі: түсіндіру, сұрақ-жауапСабақтың барысы:І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың зейінін сабаққа аударуІІІ. Үй тапсырмасын тексеруІV.Шаттық шеңбері. «Тарту» А.Байтұрсынұлы-Халық даналығы деген ұғымды қалай түсінесіңдер?-Қандай адамды дана деп айтуға болады?V. Жаңа ақпарат. Халық даналығы өлең, жыр, жұмбақ, мақал-мәтел, ертегілер арқылы ұрпақтан ұрпаққа жетіп отырады. Оларда халқымыздың ежелгі ерлігі мен еңбегі, ақылы мен арманы, тұрмысы мен салты бейнеленген.Оқулықпен жұмыс. «алпыстан асқаннан ақыл сұра» ертегісімен танысу
  • Патшаның жарлығы дұрыс па?
  • Қарттың даналығы неден көрінеді?
VІ. Сергіту сәтіДәптермен жұмыс. Тапсырма: Жұмбақтардың шешуін тауып, суреттерін салыңдарVІІ. Дәйексөз. Ақыл шыңы – даналық.Х а л ы қ д а н а л ы ғ ыVІІІ. Қорытындылау.







Асыл мұра – арым екен,Бойымдағы дарын екен.Барлық айтылған жақсы ойларды жүрегіміздің түкпіріне апарып орналастырайық!!!ІХ. Үйге тапсырма. Дәптердегі даналық сөздерді оқып, өз ойларыңды жазыңдарБағалау. Жақсы қатысқан оқушыларды бағалау

Мұғалім__________







































Күні: 13.03.15Пәні: Өзін-өзі тануСыныбы: 2 «а»Тақырыбы: «Халық даналығы»Мақсаты:Оқушыларға өзіміздің ата-бабамыздан қалған аса бай, мұра сөздерді насихаттау; Білімділік: «Халық даналығы» тақырыбының мазмұнын аша отырып,білім, білік дағдыларын қалыптастыру; Дамытушылық: Оқушыларға халық даналығын құрметтей біліуін және өмірде қолдана білуге үйрету; Тәрбиелік: Халық даналығын сүюге тәрбиелеуКөрнекілігі: суреттер, дәптерӘдісі: түсіндіру, сұрақ-жауапСабақтың барысы:І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың зейінін сабаққа аударуІІІ. Үй тапсырмасын тексеруІV.Тыныштық сәті. (1 минут)V. Жаңа ақпарат. «Өсиет әңгіме» оқу, түсінгендерін айту-хан баласы «халық даналығын» қалай табады?-халық даналығына нелер жатады?VІ. Дәйексөз. Ақыл көркі – тіл,тілдің көркі – сөзХ а л ы қ д а н а л ы ғ ыХалық даналығы:
  • мақал – мәтелдер
  • шешендік сөздер
  • аңыз әңгімелер
  • нақыл сөздер
VІІ. Сергіту сәті.VІІІ. Дәптермен жұмыс. Тапсырма: «Ақыл - дария» өлеңін жаттап, түсінгендерін жазу.



Оқулықпен жұмыс. Даналық сөздерді оқып, суреттерде берілген тақырыптарға сәйкес топтастырыңдар. АДАМ. БІЛІМ. ЕҢБЕК.
  • Оқу- білім бұлағы, білім – өмір шырағы.
  • Адам деген – ардақты ат.
  • Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей.
  • Адам арын ойлайды.
  • Оқу- инемен құдық қазғандай.
  • Оқусыз білім жоқ, білімсіз күнің жоқ
  • Адамның сұлулығы – шыншылдығында!!!
ІХ. Қортындылау. -Осы уақытқа дейін кім, біз айтпағаана басқа қандай даналық сөздерді білесіңдер?Жүректен жүрекке:халықтың даналығы – ақыл – ой қазынасы!Түсінген саналыға, Тым терең мағынасы!!!Үйге тапсырма. Дәптердегі 2- тапсырма.Барлық айтылған жақсы ойларды жүрегіміздің түкпіріне апарып орналастырайық!!!Бағалау.

Мұғалім__________

















Күні: 20.03.15.Пәні: Өзін-өзі тану.Сыныбы: 2 «а».Тақырыбы: «Халқым менің қонақжай».Мақсаты:Оқушыларға қазақ халқының «қонақжай халық» екенін ұғындыру; Білімділік: «Халқым менің қонақжай» тақырыбының мазмұнын аша отырып,білім, білік дағдыларын қалыптастыру; Дамытушылық: Оқушыларға қонақты құрметтей біліуін, ізеттілікке үйрету
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ