«Бекітемін» ____________
Пән: Информатика
Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Модельдеу |
Мектеп: |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Оқиғалардың үш өлшемді моделі |
|||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
|
|||||||
|
Сабақ мақсаты |
|
|||||||
|
Сәттілік критерийі |
|
|||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Өз жобаларын таныстыра алады Пәнге тән лексика және терминология. Үш өлшемді модель, рендеринг, эффекттер, көшу Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері: Жасалған модель … сәйкес келеді Эффект жасау үшін … Мен … негізінде модель жасадым … |
|||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша құндылықтар Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсім Мақсаты: Оқушылардың топтық жұмыста және ортақ шешімге келуі барысында бір-біріне қолдау көрсетуі арқылы құндылықтарды сіңдіру |
|||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі және әдебиеті, орыс тілі және әдебиеті, өнер (мазмұн арқылы) |
|||||||
|
Алдын ала білім |
Объекттің үш өлшемді моделі Бағдарламамен жұмыс жасау, құжатқа видеоны енгізу |
|||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған қызмет |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақ басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Өткен материалды қайталау Кроссворд «Модельдеу»
Видео « Оқиғалардың үш өлшемді моделі» Миға шабуыл
Сабақтың тақырыбын баяндау. |
Презентация http://festival.1september.ru/articles/630180/pril2.htm http://www.mozaweb.com/ru/lexikon.php?cmd=getlist&let=VIDEO&active_menu=video |
||||||
|
Сабақ ортасы 5 мин 3 мин 5 мин 5 мин 5 мин 2 мин 10 мин 2 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіру Мұғалім: Біздің айналамыздағы барлық процесстер мен іс-әрекеттер заңдылықтар мен формулалардың көмегімен сипатталады. Физикалық процесстердің математикалық модельдер арқылы сипатталатынын да білеміз. Қалай ойлайсыздар біркелкі өозғалысты басқаша қалай сипаттауға болады? Күтілетін жауаптар: сурет, сызба, видеоролик, анимация. Мұғалім: Дұрыс айтасыздар, анимация және видеоның көмегімен біз объект қозғалысының процесін көре аламыз. Ал компьютердің көмегімен біз видеоны да, анимацияны да жасай аламыз. Егер де біздің қалаға космостан қарасақ нені көре аламыз? Егер біз өткенге қайта оралсақ, бұл жерде бәлкім өзеннен басқа ештеңе көрмеуіміз де мүмкін. Үш өлшемді модельдеудің көмегімен біз қаламыздың өзгеру процесін көре аламыз, яғни кез келген оқиғаны.
Видео: SketchUp бағдарламасының MatchPhoto негізіндегі фотограмметрия технологиясы
Практикалық жұмыс Интербелсенді жаттығу Видео
Практикалық жұмыс Жұптық жұмыс. Жұпқа бөлу
Нұсқаулық:
Бірін-бірі бағалау. |
https://www.youtube.com/watch?v=wpL5s-X1MAY https://learningapps.org/653086 https://www.youtube.com/watch?v=Q31XEHAMHb0 |
||||||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Қорытынды Рефлексия:
Үйге тапсырма:
|
Презентация
https://www.youtube.com/watch?v=U-hTLJ3DWbA&list=PLVvUmXLMEyqvTl6b7T9i4epQ55vHz_zsM |
||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||
|
Саралау білімді іріктеуде, нақты оқушыдан күтілетін нәтижеде, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескеріп таңдауда көрінуі мүмкін (Гарднер бойынша көптік интеллект теориясы). Саралау уақытты ақылға қонымды пайдалануды ескеріп, сабақтың кез келген кезеңінде пайдаланылуы мүмкін. |
Осы тарауды оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін пайдаланатын әдістерді жазу үшін қолданыңыз. |
Денсаулық сақтаушы технологиялар. Пайдаланылатын жаттығу минуттары және белсенді қызмет түрлері. Қауіпсіздік техникасы ережелерінен осы сабақта қолданылатын тармақтар. |
||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ-на жетті мен? Егер жетпесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай шегінулер болды және неліктен? |
Осы тарауды сабақ туралы ойлау үшін пайдаланыңыз. Сіздің сабағыңыз туралы ең маңызды сұрақтарға сол бағанда жауап беріңіз. |
|||||||
|
|
||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ кезінде мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет? |
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Обьектілерді және оқиғаларды модельдеу
Обьектілерді және оқиғаларды модельдеу
«Бекітемін» ____________
Пән: Информатика
Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Модельдеу |
Мектеп: |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Оқиғалардың үш өлшемді моделі |
|||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
|
|||||||
|
Сабақ мақсаты |
|
|||||||
|
Сәттілік критерийі |
|
|||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Өз жобаларын таныстыра алады Пәнге тән лексика және терминология. Үш өлшемді модель, рендеринг, эффекттер, көшу Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері: Жасалған модель … сәйкес келеді Эффект жасау үшін … Мен … негізінде модель жасадым … |
|||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша құндылықтар Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсім Мақсаты: Оқушылардың топтық жұмыста және ортақ шешімге келуі барысында бір-біріне қолдау көрсетуі арқылы құндылықтарды сіңдіру |
|||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі және әдебиеті, орыс тілі және әдебиеті, өнер (мазмұн арқылы) |
|||||||
|
Алдын ала білім |
Объекттің үш өлшемді моделі Бағдарламамен жұмыс жасау, құжатқа видеоны енгізу |
|||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған қызмет |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақ басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Өткен материалды қайталау Кроссворд «Модельдеу»
Видео « Оқиғалардың үш өлшемді моделі» Миға шабуыл
Сабақтың тақырыбын баяндау. |
Презентация http://festival.1september.ru/articles/630180/pril2.htm http://www.mozaweb.com/ru/lexikon.php?cmd=getlist&let=VIDEO&active_menu=video |
||||||
|
Сабақ ортасы 5 мин 3 мин 5 мин 5 мин 5 мин 2 мин 10 мин 2 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіру Мұғалім: Біздің айналамыздағы барлық процесстер мен іс-әрекеттер заңдылықтар мен формулалардың көмегімен сипатталады. Физикалық процесстердің математикалық модельдер арқылы сипатталатынын да білеміз. Қалай ойлайсыздар біркелкі өозғалысты басқаша қалай сипаттауға болады? Күтілетін жауаптар: сурет, сызба, видеоролик, анимация. Мұғалім: Дұрыс айтасыздар, анимация және видеоның көмегімен біз объект қозғалысының процесін көре аламыз. Ал компьютердің көмегімен біз видеоны да, анимацияны да жасай аламыз. Егер де біздің қалаға космостан қарасақ нені көре аламыз? Егер біз өткенге қайта оралсақ, бұл жерде бәлкім өзеннен басқа ештеңе көрмеуіміз де мүмкін. Үш өлшемді модельдеудің көмегімен біз қаламыздың өзгеру процесін көре аламыз, яғни кез келген оқиғаны.
Видео: SketchUp бағдарламасының MatchPhoto негізіндегі фотограмметрия технологиясы
Практикалық жұмыс Интербелсенді жаттығу Видео
Практикалық жұмыс Жұптық жұмыс. Жұпқа бөлу
Нұсқаулық:
Бірін-бірі бағалау. |
https://www.youtube.com/watch?v=wpL5s-X1MAY https://learningapps.org/653086 https://www.youtube.com/watch?v=Q31XEHAMHb0 |
||||||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Қорытынды Рефлексия:
Үйге тапсырма:
|
Презентация
https://www.youtube.com/watch?v=U-hTLJ3DWbA&list=PLVvUmXLMEyqvTl6b7T9i4epQ55vHz_zsM |
||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||
|
Саралау білімді іріктеуде, нақты оқушыдан күтілетін нәтижеде, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескеріп таңдауда көрінуі мүмкін (Гарднер бойынша көптік интеллект теориясы). Саралау уақытты ақылға қонымды пайдалануды ескеріп, сабақтың кез келген кезеңінде пайдаланылуы мүмкін. |
Осы тарауды оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін пайдаланатын әдістерді жазу үшін қолданыңыз. |
Денсаулық сақтаушы технологиялар. Пайдаланылатын жаттығу минуттары және белсенді қызмет түрлері. Қауіпсіздік техникасы ережелерінен осы сабақта қолданылатын тармақтар. |
||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ-на жетті мен? Егер жетпесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай шегінулер болды және неліктен? |
Осы тарауды сабақ туралы ойлау үшін пайдаланыңыз. Сіздің сабағыңыз туралы ең маңызды сұрақтарға сол бағанда жауап беріңіз. |
|||||||
|
|
||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ кезінде мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет? |
||||||||
шағым қалдыра аласыз


















