Материалдар / Обьектілерді және оқиғаларды модельдеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Обьектілерді және оқиғаларды модельдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
506
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін» ____________

Пән: Информатика

Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Модельдеу

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Оқиғалардың үш өлшемді моделі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

  • Бағдарлама құралдарын қолдану арқылы үш өлшемді модельдер жасау

  • Видео өңдеу

Сабақ мақсаты

  • 3D бағдарламаларда объект және оқиғалардың моделін жасау

Сәттілік критерийі

  • SweetHome3D бағдарламасында үш өлшемді суреттерді салып, өңдей алады;

  • SweetHome3D бағдарламасында эффекттер, көшу, объект енгізу арқылы видео өңдеу.

Тілдік мақсаттар


Өз жобаларын таныстыра алады

Пәнге тән лексика және терминология.

Үш өлшемді модель, рендеринг, эффекттер, көшу


Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

Жасалған модель … сәйкес келеді

Эффект жасау үшін …

Мен … негізінде модель жасадым

Құндылықтарға баулу




«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша құндылықтар

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсім

Мақсаты: Оқушылардың топтық жұмыста және ортақ шешімге келуі барысында бір-біріне қолдау көрсетуі арқылы құндылықтарды сіңдіру

Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі және әдебиеті, орыс тілі және әдебиеті, өнер (мазмұн арқылы)

Алдын ала білім


Объекттің үш өлшемді моделі

Бағдарламамен жұмыс жасау, құжатқа видеоны енгізу


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған қызмет


Ресурстар

Сабақ басы

5 мин


Ұйымдастыру кезеңі

Өткен материалды қайталау

Кроссворд «Модельдеу»



Видео « Оқиғалардың үш өлшемді моделі»

Миға шабуыл

  • Мұғалім: Қалай ойлайсыздар, бүгінгі сабақ не туралы болады?

Сабақтың тақырыбын баяндау.

Презентация


http://festival.1september.ru/articles/630180/pril2.htm


http://www.mozaweb.com/ru/lexikon.php?cmd=getlist&let=VIDEO&active_menu=video




Сабақ ортасы

5 мин































3 мин












5 мин












5 мин


















5 мин


2 мин

























10 мин







2 мин


Жаңа тақырыпты түсіндіру

Мұғалім: Біздің айналамыздағы барлық процесстер мен іс-әрекеттер заңдылықтар мен формулалардың көмегімен сипатталады. Физикалық процесстердің математикалық модельдер арқылы сипатталатынын да білеміз. Қалай ойлайсыздар біркелкі өозғалысты басқаша қалай сипаттауға болады?

Күтілетін жауаптар: сурет, сызба, видеоролик, анимация.

Мұғалім: Дұрыс айтасыздар, анимация және видеоның көмегімен біз объект қозғалысының процесін көре аламыз. Ал компьютердің көмегімен біз видеоны да, анимацияны да жасай аламыз. Егер де біздің қалаға космостан қарасақ нені көре аламыз? Егер біз өткенге қайта оралсақ, бұл жерде бәлкім өзеннен басқа ештеңе көрмеуіміз де мүмкін. Үш өлшемді модельдеудің көмегімен біз қаламыздың өзгеру процесін көре аламыз, яғни кез келген оқиғаны.


Видео: SketchUp бағдарламасының MatchPhoto негізіндегі фотограмметрия технологиясы


Практикалық жұмыс

Интербелсенді жаттығу



Видео



Практикалық жұмыс

Жұптық жұмыс. Жұпқа бөлу

Нұсқаулық:

  1. Өз араларыңызда тапсырушы мен сәнгердің рөлін бөліп алыңыздар.

  2. Тапсырушы болашақ дизайнға қойылатын талаптар тізімін жасайды.

  3. Сәнгер дизайн бойынша өз идеяларын ұсынады.

  4. Таңдап алынған тапсырма бойынша интерьер дизайнын А4 қағазына түсіріңіздер.

  5. Рөлдеріңізді ауыстырып, 1-4 тармақтарды қайталаңыздар.

  6. Екі жұмысты бағалау критерийі бойынша бағалап, талапқа сай келген жұмысты таңдаңыздар.

Бірін-бірі бағалау.

































https://youtu.be/xSHjfWPIyEI







https://www.youtube.com/watch?v=wpL5s-X1MAY





http://mozaweb.com











https://learningapps.org/653086















https://www.youtube.com/watch?v=Q31XEHAMHb0








Сабақтың соңы

3 мин

Қорытынды

Рефлексия:

  • Синквейн   (француз тілінен) – «5 қатар», өлең жолының 5 қатары.
    Бірінші қатар – бір зат есім (тақырып)
    Екінші қатар – екі сын есім (тақырыпты ашатын)
    Үшінші қатар – үш етістік (тақырып бойынша іс-әрекетті суреттейтін)
    Төртінші қатар – сөйлем

  • Бесінші қатар – бір сөз – қорытынды (тақырып синонимі)

Үйге тапсырма:

  • Таңдап алынған интерьер дизайнын Sweet Home 3D бағдарламасында орындаңыздар.

  • Өз жобаңызды қорғауға дайындалып, презентация жасаңыз.


Презентация













https://www.youtube.com/watch?v=U-hTLJ3DWbA&list=PLVvUmXLMEyqvTl6b7T9i4epQ55vHz_zsM


Саралау Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Саралау білімді іріктеуде, нақты оқушыдан күтілетін нәтижеде, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескеріп таңдауда көрінуі мүмкін (Гарднер бойынша көптік интеллект теориясы).

Саралау уақытты ақылға қонымды пайдалануды ескеріп, сабақтың кез келген кезеңінде пайдаланылуы мүмкін.

Осы тарауды оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін пайдаланатын әдістерді жазу үшін қолданыңыз.


Денсаулық сақтаушы технологиялар.

Пайдаланылатын жаттығу минуттары және белсенді қызмет түрлері.

Қауіпсіздік техникасы ережелерінен осы сабақта қолданылатын тармақтар.


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шынайы болды ма?

Барлық оқушылар ОМ-на жетті мен?

Егер жетпесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай шегінулер болды және неліктен?

Осы тарауды сабақ туралы ойлау үшін пайдаланыңыз. Сіздің сабағыңыз туралы ең маңызды сұрақтарға сол бағанда жауап беріңіз.



Жалпы бағалау



Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ кезінде мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!