Оғыз мемлекеті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Оғыз мемлекеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Оғыздар туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың

тарауы:

Күні: 01.10.2018жыл

Мектеп: №28 орта мектебі

Сынып: 6

Қатысқандар: Қатыспағандар:

6.1А VI-IX ғасырлардағы Қазақстан






Мұғалімнің аты-жөні: Балмуратова А.Б.

Сабақтың тақырыбы

Оғыз мемлекеті.

Қазақстанның орта ғасырлар тарихында Оғыз мемлекетінің алатын орны қандай?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.3.1.2 VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшіліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау. (білу, түсіну)

Сабақтың мақсаты

- Барлық оқушылар: VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшіліктерін біледі;

- Басым оқушылар: мемлекеттердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды;

- Кейбір оқушылар: Оғыз мемлекетінің саяси құрылымын, көрші мемлекеттермен қандай қарым-қатынас болғанын зерттей отырып, Оғыздардың сол уақыттардағы қуатты мемлекет болғанын дәлелдейді.

Бағалау критерийі

- Оғыз мемлекетінің даму ерекшіліктерін түсінеді (білу)

- Басқа мемлекеттермен үқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстырады және анықтайды (талдайды, түсінеді)

Тілдік мақсаттар

Негізгі сөздер: «Оғыз», «Оғызнама»

Талқылауға арналған тармақтар

-Тақырып бойынша мәтінді оқиды және талқылайды

(Оқылым, тыңдалам, айтылым)

Жазылым бойынша ұсыныстар:

-Венн диаграммасы арқылы екі мемлекеттің ұқсастығы мен айырмашылығын салыстырады.(айтылым, жазылым)

Құндылықтарға баулу

- Өз елінің тарихына деген мақтаныш сезімін қалыптастыру;

- Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

- Жауапкершілік;

- Қарым-қатынас жасау қабілеті.

Пәнаралық байланыс

-география

- дүниежүзі тарихы

Тақырып бойынша алдыңғы білім

6.3.2.3. Атлах шайқасының тарихи маңызын талдау:

6.2.2.3 көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау

Оқушылардан «Кім жүйрік?» әдісі арқылы әр топтан екі оқушы шығып, мұғалімнің дайындап келген сұрақтарына жауап береді:

1.Атлах шайқасының себептері қандай?

2. Бұл шайқасқа кімдер қатысты?

3. Атлах шайқасы әлем халықтары үшін маңызды болды ма?

4. Атлах шайқасының нәтижесі қандай болды?

Сабақтың барысы


Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған

жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин





Ұйымдастыру:

1.Сәлемдесу

2.Түгендеу

3. Сыныпта жағымды ахуал туғызу: Оқушылар шаттық шеңберге тұрып, бір-біріне жақсы тілектер айтады.

4. Оқу құралдарын сабаққа дайындығын тексеру

жұлдызшалар арқылы 3 топқа бөлемін

Мұғалім оқушылардың білімдерін толықтырып жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.

Әдісі: «Ой қозғау»

Ой қозғау арқылы мұғалім білім алушыларға сұрақтар қоя отырып, сабақтың тақырыбын, сабақта не үйренетіндерін айтады.

Геометриядық пішіндер арқылы


Сабақтың ортасы


1.Тапсырма: топтық жұмыс арқылы әр топқа оқулықта берілген мәтінді тақырыпша бойынша бөліп беріледі. Білім алушылар мәтінмен танысады. Берілген тапсырма бойынша жеке, жұптық, топтық жұмыстар жүргізіледі.

1.Оғыз мемлекетінің құрылуы

2. Оғыз мемлекетінің құрылымы

3.Оғыз мемлекетінің құлауы

«Бас бармақ» арқылы бағалау

2.Тапсырма. Әдісі: Венн диаграммасы

Оғыз Қарлұқ

Shape2 Shape1




Оғыз мемлекетінің территориясын Қазақстан картасынан көрсету

Тапсырма:«Идеялы ойлар»

Мұғалім берген сұрағына жауап алған соң, логикалық ойлауды ашу үшін, басқа оқушылардан айтылған идея туралы ойларын сұрайды. Мысалы, «.... идея туралы басқалар не ойлайды?»

3.Тапсырма. Әдісі: «Ашық сұрақ»

Сабақтың түйінді идеяларын қорытындылау үшін ашық сұрақтар беру. Мысалы: Не себептен Оғыз мемлекеті басқа көрші мемлекеттермен жақсы қарым-қатынаста болды?


Оқулық











Кеспе қағаз

Сабақтың соңы



Сабақтың соңындағы оқушылардың кері байланысы

Алтын сандық – құнды мәлімет

Фонарик – әлі де іздену керек

Қоқыс жәшігі –бұл мәліметтерді бұрыннан білемін


Тақтаға алтын сандық, фонарик, қоқыс жәшігі салынған плакат ілінеді

Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

-Барлық оқушылар: «Аквариум» әдісі арқылы Оғыз мемлекетінің құрылуын, жер аумағын, тайпалық құрамы мен қоғамдық құрылысын білді.

- Басым оқушылар: «Венн диаграммасы», «Ашық сұрақ» әдісі арқылы Оғыз мемлекеті мен Қарлұқ қағанатының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтады, оғыз мемлекетінің территориясын көрсетті.

- Кейбір оқушылар: Оғыз мемлекетінің саяси құрылымын, көрші мемлекеттермен қандай қарым-қатынас болғанын, Оғыздардың сол уақыттардағы қуатты мемлекет болғанын дәлелдеді.

2.Қызыл, жасыл, сары түс арқылы топтар бір –бірін бағалайды


Кері байланыс

Алтын сандық – құнды мәлімет

Фонарик – әлі де іздену керек

Қоқыс жәшігі –бұл мәліметтерді бұрыннан білемін












-Тоқ көзін мұғалімнің рұқсатынсыз қосуға болмайды


-Сыныптағы санитарлық-гигиеналық ережелерді сақтау.



Рефлексия


Сабақ оқу мақсаттары шынай ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған шаралары тиімді болдыма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердімбе?








































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2018
452
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі