Материалдар / «Ой мен ойын» . «Төтенше жағдай туындаған кезде жедел қызметтерге қоңырау шалу скриптері» ЖЖЕ:Ойнауға қай жерде болады және қай жерде болмайды. 4 сынып

«Ой мен ойын» . «Төтенше жағдай туындаған кезде жедел қызметтерге қоңырау шалу скриптері» ЖЖЕ:Ойнауға қай жерде болады және қай жерде болмайды. 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
«Ой мен ойын» . «Төтенше жағдай туындаған кезде жедел қызметтерге қоңырау шалу скриптері» ЖЖЕ:Ойнауға қай жерде болады және қай жерде болмайды. 4 сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Іс-шараның тақырыптары:

«Ой мен ойын» . «Төтенше жағдай туындаған кезде жедел қызметтерге қоңырау шалу скриптері» ЖЖЕ:Ойнауға қай жерде болады және қай жерде болмайды.

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

@pedagoglife tiktok

Күні:


Сынып:

4 « »

Сабақтың мақсаттары:

-Тапқырлыққа, жылдамдыққа тәрбиелеу. 

- балаларды төтенше жағдай кезінде құтқару қызметіне шұғыл қоңырау шалуды үйрету.

- қауіп төндіретін жағдайлар туралы түсінік қалыптастыру, қауіпті жағдай болатындығын байқай білуге дағдыландыру, көшеде қауіпсіздік шараларын сақтау.

Құндылық :

Бірлік және ынтымақ

Сабақтың барысы

Сынып сағатының кезеңі\ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

бағалау

ресурстар

Ұйымдастыру

































І Ұйымдастыру кезеңі:

Сайыстың шарттарымен таныс болайық. Сайысымыз  5 айналымнан тұрады.

І. «Бетпе -бет» (Топ басшылар сайысы берілген сұрақтарға тез жауап беру)

ІІ. «Көп сөйлеме» (Тақырыпқа байланысты сөздер беріледі сол сөзді топ мүшелеріне ыммен түсіндіруі тиіс те, топ мүшелері табуы тиіс)

ІІІ. «Суреттер сөйлейді» (Мақал–мәтелдер беріледі соны тақтаға сурет салу арқылы топ мүшелері табу керек)

IV. «Хронология» (Суретпен санның сәйкестігін табу керек)

V. «Сөзжұмбақ» (әріптер таратылады, сұрақтарға жауап беру керек көздері байлаулы күйінде әріптерден құрап шығару керек)

І. «Бетпе -бет» Топ басшыларын ортаға шақырайық. Біреуі қалып, қалған екеуі сыртқа шыға тұрады.

1. Қазақтын үш биін ата? ( Әйтеке, Қазыбек, Төле)

2. Ертегінің түрлері қандай? (Шыншыл ертегі, қиял-ғажайып ертегі, жануарлар туралы ерт)

3. Жігіттің неше жұрты бар? (3: өзжұрты, нағашы жұрты, қайын жұрты)

4. Қазақша жыл басы қай жануар? (тышқан)

5. ҚР Туының авторы? суретші - (Шәкен Оңдасынұлы Ниязбеков)

6. ҚР Елтаңбасы авторы? (сәулетшілер - Жандарбек Мәлібеков пен Шота-Аман Уәлиханов)

7. ҚР Әнұран авторлары кімдер? (ақын - Ж.Нәжімеденов, Н.Назарбаев, сазгер -Ш.Қалдаяқов)

ІІ. «Көп сөйлеме»

Мектеп (мұғалім, парта, үзіліс, бор)

Отан  (Ту,  теңге, дала, орман)

Үй  ( дастарқан, теледидар, пеш,  мысық)

Салт-дәстүр (бесікке салар, беташар, тілашар, тұсаукесер)

ІІІ. «Суреттер сөйлейді» (Мақал –мәтелдер беріледі соны тақтаға сурет салу арқылы топ мүшелері табу керек)

1. Дос жылатып айтады, дұшпан күлдіріп айтады.

2. Аққуды атпа, досыңды сатпа.

4. Біреуге ор қазба өзің түсерсің.

5. Өтіріктің құйрығы бір-ақ тұтам.

6. Алтын-күміс тас екен, Арпа-бидай ас екен..

7. Еңбек етсең ерінбей, Тояды қарның тіленбей.

IV. «Хронология» Тақтаға сандар суреттер ілінеді сәйкестендіреміз

І топ

ҚР Конституция күні қашан?   (30-тамыз)

Балқаш қаласының қанша жылдық мерейтойы тойланды? (80)

Абайдың қарасөздері қанша? (45)

Неміс фашистерімен болған соғыста КСРО қай жылы жеңіске жетті?? (1945)

Президент күні қай күн? (1-желтоқсан)

Қазақ телевидениесі алғаш жұмысын қай жылы бастады? (1958)

Астана қаласы неше жасқа толды? (20)

ҚР тәуелсіздікке қай жылы қол жеткізді? (1991)

Қасыретті Желтоқсан оқиғасы қай жылы болды? (1986)

Ұлттық валютамыз қай жылы енгізілді? (1993ж 15-қараша)

Наурыз көжеге қосылатын тағам саны? (7)

Ұлы Отан соғысы қай жылы басталды? (1941)

V. «Сөзжұмбақ» (ойма үлкен боп жасалған  әріптер таратылады,

сұрақтарға жауап беру керек. Көздері байлаулы күйінде әріптерді дұрыс ретпен қойып атауды көрсету)

І топ

Туған жер, алтын мекенің,Кіндік кескен жерің ол? (Саяқ)

Кореяның Пхенчхан қаласында өткен Қысқы Олимпиада Қазақстанның жалғыз қол жеткізген медалі?  (қола)

Қазақстандағы экологиясы нашарлап барып, қайта жаңғырудағы  көл? (Арал теңізі)

Қарлы мұзда ат тұяғын сақтайды, ол не? (таға)

ІІ топ

Жаңбырменен жер көгерер, Неменен ер көгерер?  (Бата)

Атқа жегіп көлік еткен қазағым, ол не?  (арба)

Сулы жер, нулы жерді жағалай өседі ол? (қоға)

----- - сенің ата-анаң, ---- -сенің бауырың. Ол?  (Отан)

 

Әр топтың ұпай сандарымен таныс болайық. Қол соғып қошемет білдірейік!


ЖЖЕ: Сурет бойынша сабақ тақырыбын анықтап алайық!

Shape1



Сабақ тақырыбын дұрыс анықтадыңыздар, «Даладағы ойындар» тек қауіпсіз сөзін қосуды ұмытпайық.

Даладағы қауіпсіз ойындар.

  1. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау

    • Балалар, суреттерге тағы да мұқият қарап шығайық. Қай суреттегі ойын қауіпсіз деп ойлайсыздар?

Қауіпсіздік дегеніміз қатер төнбейтін және қауіптен қорғана алатын жағдайдың болуы.

Жазғы демалыс – оқудан бос демалыс уақыт.

    • Алдымызда ұзақ жазғы демалыс далада, көшеде серуендеп жүргенде қауіпсіздік ережесін сақтап, абай болу керек!

  1. Сабақтың негізгі бөлімі

    • Қауіпсіздік ережелерін екі топқа бөлу. Бірінші топ – мүлдем жасауға болмайтын әрекеттер. Екінші топ – міндетті түрде жасалатын әрекеттер.

    • Қазір сіздер ереже парағын аласыздар. Оның ішінен сабаққа қатысты 3 ережені белгілейсіздер.

  1. Жол бойында ойнауға тыйым салынады.

  2. Жағадан алысқа жүзіп кетуге болмайды.

  3. Үтікті қосып кетуге болмайды.

  4. Бейтаныс кісіні пәтерге кіргізуге болмайды.

  5. Иттерді ызыландыруға болмайды.

  6. Құрылыс алаңында ойнауға болмайды.

  7. Өткір, үшкір заттармен ойнауға болмайды.

  8. Жол бойында велосипед тебуге болмайды.

  9. Қараңғы түскеннен кейін далада ойнауға болмайды.

  10. Сіріңкемен ойнауға болмайды.

  11. «Міндетті түрде жасауға болады» деген ойынымызды бастайық.

  12. «Есте сақта!»

  13. Жолдан өтпес бұрын әуелі сол жағыңа қара. Егер жол бөлігі бос болса, өте бер. Жол ортасына келгенде тоқтап, оң жағыңды қара, машиналар болмаса, жолдан өт.

  14. Егер саған қауіп төнсе, айқайлап көмекке шақыр.

  15. Жолдан асықпай өту керек.

  16. Жолдың арғы бетіне бағдаршамның жасыл түсі жанғанда өт.

  17. Егер саған ұят қылық жасауды ұсынса, жоқ деп айта біл.







Сұрақтарға белсене жауап береді















































Жарайсыңдар!




суреттер





















ҚС:

Сабақтың мақсаты: балаларды төтенше жағдай кезінде құтқару қызметіне шұғыл қоңырау шалуды үйрету.

Сабақ барысы

Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй қалыптастыру.

Мақсат қою.

Әр адамның өмірінде көптеген кездейсоқ сәттер болады. Үйде немесе мектепте болған кезде біз қиын уақытта кімге жүгіну керектігін білеміз – ол біздің ата-анамыз, педагогтеріміз, достарымыз. Бірақ үлкен қалада жалғыз жүргенде әртүрлі қауіп-қатерге кезігуің мүмкін. Қауіп-қатер барлық жерде: қоғамдық көлікте, театрда, көшеде болуы мүмкін. Бұл жағдайда біз кімнің көмегіне сене аламыз?

    1. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау

Құтқару қызметі мамандықтарының суреттері бойынша «Қызмет нөмірін атаңыз» ойыны.

«Есте сақта!»

Өрт күзеті

101

Полиция

102

Жедел жәрдем

103

Төтенше газ қызметі

104,112

Бірыңғай құтқару қызметі

112

«111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен

ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған.


  • «111» нөмірі – 24/7 байланыста

  • «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды

- «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен байланыста.

111

    1. Тақырыпқа кіріспе

«Шұғыл қоңыраулар» рольдік ойыны. Өрт сөндіру бөліміне қоңырау шалыңыз. Сонымен, мынаны айту маңызды:

  1. Мекенжай. Егер бала өз атын айта алмаса немесе байланыс үзілген болса да, құтқару қызметі аталған жерге барады.

  2. Оператор оқиға болған жерді: үйді немесе пәтерді, көшені нақтылауды сұрайды.

  3. Оқиғаның сипаты. Не болғанын қысқаша сипаттау керек. Мысалы,

«теледидар жанып жатыр немесе әжем ауырып қалды».

  1. Ата-анасының аты, тегі, байланыстары. Өзіңізді атаңыз, ата-анаңыздың біреуінің телефонын хабарлаңыз.

  2. Білімді бастапқы игеру және түсінуді тексеру

«Басқару қызметі» ойыны. Қыздар ұсынылған нөмірлерге қоңырау шалады, ұлдар көмекке асығады немесе нөмірді дұрыс теруге көмектеседі.

Жағдайлар:

  • көшедегі бұзақылық шабуыл;

  • газы бар үйдің пәтерінде өрт, құрбандар бар;

  • көшеде өтіп бара жатқан адамның инфаркт алуы;

  • жол-көлік оқиғасы, құрбандар бар;

  • құрылыс алаңындағы газдың иісі;

  • сіздің пәтеріңіз тоналды;

  1. Бекіту. Өзіндік жұмыс

Мен мәлімдеме жасаймын, ал сіздер сигнал картасын көтересіздер. Егер келіссеңіздер – жасыл, келіспесеңіздер – қызыл.

Мен телефонды қалай пайдалану керектігін білемін. Мен қашан көмек сұрау керектігін білемін.

Мен қандай телефон арқылы көмек сұрайтынымды білемін. Мен не айтарымды білемін.

Мен мекенжайым мен телефонымды білемін.

Мен бұл нөмірлерді ешқашан ермек үшін термеймін.

Егер сіздер жасыл картаны алты рет көтерген болсаңыздар, онда мен сіздер үшін қатты алаңдамай, көңілім тыныш болады.

Қорытынды. Рефлексия.

Пайдалы сілтемелер:

https://www.youtube.com/watch?v=fyfkEuHSiIc&list=PLA5eCSY2FeoQL LocS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=5

https://orken-instituty.kz/ru/telefony-goryachih-linij



Пайдалы сілтемелер:

https://www.youtube.com/watch?v=fyfkEuHSiIc&list=PLA5eCSY2FeoQL LocS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=5

https://orken-instituty.kz/ru/telefony-goryachih-linij



Жариялаған:
Бакыт Юсуп
08 Ақпан 2025
250
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі