|
Пә Пәні: Өзін-өзі тану |
10-сынып 3-4-сабақ Күні: |
|
Са Сабақтың тақырыбы |
Ой-өріс кеңдігі және ақыл-парасат |
|
Сі Сілтеме |
Мұғалімге арналған Нұсқаулық Маслоу иерархиясы, Мерсер (1995), Александер(2008) |
|
Ж Жалпы мақсаттары |
Ой-өріс, ақыл, дүниетаным туралы білімдерін тереңдету. Ақыл-ойларын дамыту. Ақыл-ойын жақсылыққа жұмсауға тәрбиелеу. |
|
Тү Түйінді идея |
Адам баласының ең басты құндылығы –өмір. Ал өмірдің мәні ақылмен жасалған игі істермен бағаланады. Ақылды адам өмірде көп нәрсеге қол жеткізеді. Өйткені оның бойында жігер, талап, қайрат, өнер және болашаққа деген жарқын сезім мол болады. |
|
Не Негізгі мақсат |
|
|
Нә Нәтиже |
Ой-өріс, ақыл, дүниетаным туралы түсінік алады. |
|
Ж Жаттығулар То |
Ұйымдастыру кезеңі I Сәлемдесу: Қатысушыларға екі топқа бөліну ұсынылады: Кейін олар бір-бірімен “европалықтар”, «жапондықтар», «африкандықтар» және «италиандықтардың» «өз амандасу тәсілдерімен» бір-бірімен сәлемдеседі:
II Оқушыларды түгендеу. III Ән: «Шақырады көктем». IV Топ үш топқа бөлінеді: «Ақыл» тобы, «Парасат» тобы, «Білім» тобы Үй тапсырмасын тексеру. 1 топ — Махаббат туралы шағын өлең шығару. 2 топ-Махаббат сезімін талдау, класстер құру. 3 топ- “Сезім атасы – МАХАББАТ – құдіретті күш” тақырыбына эссе жазу. Жаңа тақырыпқа назар аудару. Негізгі бөлім I әңгімелесу:
II Топтық жұмыс: «Ақыл» тобы — Ақыл адам өміріне қалай әсер етеді?/талдау, класстер құру. «Парасат» тобы — Парасат сөзінің мағынасын ашу үшін әр әріпінен сөз құрап шығару. Мысалы, ПАРАСАТты адам – патриот, ақылды, рухы биік, адамгершілігі мол, сыйлы, тәрбиелі. «Білім» тобы — Білімсіздік қандай жағдайларға жетелейді?/ талдау, класстер құру. Тапсырма орындалған соң топ басшысы жұмысын қорғайды. III Мәтінмен жұмыс: “Ол — Ақыл” (шешендік сөздерден үзінді). Үш топ мәтін бойынша бір-біріне сұрақ қояды. IV “Мақалды жалғастыр” ойыны Ақыл бастан, …. ….. . Ақыл бастан, асыл тастан. Ақылды адам ерінбейді, V Сахналау: «Ақыл бар жерде…». Талдау. Ерте заманда Байлық, Бақыт, Ақыл үшеуі кездесіп бас қосады. Әңгімілесіп отырып олар әрқайсысының адам баласына тигізетін пайдасы жайында таласып қалады. VI Шығармашылық жұмыс: төмендегі сөздерді қолданып “Ақыл-ой – жан қуаты” тақырыбына эссе жазыңыз. Өмір, ақыл, бақыт, ниет, сәттілік, тағдыр, аялау, ойлану, ой, азаматтық, қымбат. VII Сергіту сәті: “Рам-цам-цам” ойыны
VIII Назар аударыңыз: Адамға тән алты қасиет:
Адам баласының ең басты құндылығы – өмір. Ал өмірдің мәні ақылмен жасалған игі істермен бағаланады. Ақылды адам өмірде көп нәрсеге қол жеткізеді. Өйткені оның бойында жігер, талап, қайрат, өнер және болашаққа деген жарқын сенім мол болады. Ақылды адамдар іздену, ойлану, көп оқу және талмай еңбектену арқылы данышпандыққа, парасатқа жетеді. Ой-өрісі кең, білімдар адамның рухы биік, адамгершілігі жоғары болады. Бекіту I “Кубизм” Кубта берілген мәтін немесе өлеңнің мағынасын ашу.. |
|
Ре Рефлексия |
Саған сабақ ұнады ма? Сабақта не ұнамады ? |
|
Ба Бағалау |
«Екі жұлдыз, бір тілек» Тексерілді: |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ой-өріс кеңдігі және ақыл-парасат" 10-сынып
"Ой-өріс кеңдігі және ақыл-парасат" 10-сынып
|
Пә Пәні: Өзін-өзі тану |
10-сынып 3-4-сабақ Күні: |
|
Са Сабақтың тақырыбы |
Ой-өріс кеңдігі және ақыл-парасат |
|
Сі Сілтеме |
Мұғалімге арналған Нұсқаулық Маслоу иерархиясы, Мерсер (1995), Александер(2008) |
|
Ж Жалпы мақсаттары |
Ой-өріс, ақыл, дүниетаным туралы білімдерін тереңдету. Ақыл-ойларын дамыту. Ақыл-ойын жақсылыққа жұмсауға тәрбиелеу. |
|
Тү Түйінді идея |
Адам баласының ең басты құндылығы –өмір. Ал өмірдің мәні ақылмен жасалған игі істермен бағаланады. Ақылды адам өмірде көп нәрсеге қол жеткізеді. Өйткені оның бойында жігер, талап, қайрат, өнер және болашаққа деген жарқын сезім мол болады. |
|
Не Негізгі мақсат |
|
|
Нә Нәтиже |
Ой-өріс, ақыл, дүниетаным туралы түсінік алады. |
|
Ж Жаттығулар То |
Ұйымдастыру кезеңі I Сәлемдесу: Қатысушыларға екі топқа бөліну ұсынылады: Кейін олар бір-бірімен “европалықтар”, «жапондықтар», «африкандықтар» және «италиандықтардың» «өз амандасу тәсілдерімен» бір-бірімен сәлемдеседі:
II Оқушыларды түгендеу. III Ән: «Шақырады көктем». IV Топ үш топқа бөлінеді: «Ақыл» тобы, «Парасат» тобы, «Білім» тобы Үй тапсырмасын тексеру. 1 топ — Махаббат туралы шағын өлең шығару. 2 топ-Махаббат сезімін талдау, класстер құру. 3 топ- “Сезім атасы – МАХАББАТ – құдіретті күш” тақырыбына эссе жазу. Жаңа тақырыпқа назар аудару. Негізгі бөлім I әңгімелесу:
II Топтық жұмыс: «Ақыл» тобы — Ақыл адам өміріне қалай әсер етеді?/талдау, класстер құру. «Парасат» тобы — Парасат сөзінің мағынасын ашу үшін әр әріпінен сөз құрап шығару. Мысалы, ПАРАСАТты адам – патриот, ақылды, рухы биік, адамгершілігі мол, сыйлы, тәрбиелі. «Білім» тобы — Білімсіздік қандай жағдайларға жетелейді?/ талдау, класстер құру. Тапсырма орындалған соң топ басшысы жұмысын қорғайды. III Мәтінмен жұмыс: “Ол — Ақыл” (шешендік сөздерден үзінді). Үш топ мәтін бойынша бір-біріне сұрақ қояды. IV “Мақалды жалғастыр” ойыны Ақыл бастан, …. ….. . Ақыл бастан, асыл тастан. Ақылды адам ерінбейді, V Сахналау: «Ақыл бар жерде…». Талдау. Ерте заманда Байлық, Бақыт, Ақыл үшеуі кездесіп бас қосады. Әңгімілесіп отырып олар әрқайсысының адам баласына тигізетін пайдасы жайында таласып қалады. VI Шығармашылық жұмыс: төмендегі сөздерді қолданып “Ақыл-ой – жан қуаты” тақырыбына эссе жазыңыз. Өмір, ақыл, бақыт, ниет, сәттілік, тағдыр, аялау, ойлану, ой, азаматтық, қымбат. VII Сергіту сәті: “Рам-цам-цам” ойыны
VIII Назар аударыңыз: Адамға тән алты қасиет:
Адам баласының ең басты құндылығы – өмір. Ал өмірдің мәні ақылмен жасалған игі істермен бағаланады. Ақылды адам өмірде көп нәрсеге қол жеткізеді. Өйткені оның бойында жігер, талап, қайрат, өнер және болашаққа деген жарқын сенім мол болады. Ақылды адамдар іздену, ойлану, көп оқу және талмай еңбектену арқылы данышпандыққа, парасатқа жетеді. Ой-өрісі кең, білімдар адамның рухы биік, адамгершілігі жоғары болады. Бекіту I “Кубизм” Кубта берілген мәтін немесе өлеңнің мағынасын ашу.. |
|
Ре Рефлексия |
Саған сабақ ұнады ма? Сабақта не ұнамады ? |
|
Ба Бағалау |
«Екі жұлдыз, бір тілек» Тексерілді: |
шағым қалдыра аласыз













