Ж
Жаттығулар
То
|
Ұйымдастыру
кезеңі
I Сәлемдесу: Қатысушыларға екі
топқа бөліну ұсынылады: Кейін олар бір-бірімен
“европалықтар”, «жапондықтар», «африкандықтар» және
«италиандықтардың» «өз амандасу тәсілдерімен» бір-бірімен
сәлемдеседі:
-
«европалықтар» қолдарын қысады,
-
«жапондықтар» бастарын иеді,
-
«африкандықтар» мұрындарымен,
-
«италиандықтар» құшақтасады.
II Оқушыларды түгендеу.
III Ән: «Шақырады көктем».
IV Топ үш топқа бөлінеді: «Ақыл» тобы,
«Парасат» тобы, «Білім» тобы
Үй тапсырмасын тексеру. 1 топ — Махаббат
туралы шағын өлең шығару. 2 топ-Махаббат сезімін талдау, класстер
құру. 3 топ- “Сезім атасы – МАХАББАТ – құдіретті күш” тақырыбына
эссе жазу.
Жаңа тақырыпқа назар аудару.
Негізгі
бөлім
I әңгімелесу:
-
Өмірді танып білу дегенді қалай
түсінесіз?
-
Ой-өріс, дүниетаным және сана-сезімнің
ақылға қандай қатысы бар деп ойлайсыз?
-
Ақылды және ақылсыз деп қандай жағдайда
айтады?
II Топтық жұмыс:
«Ақыл» тобы — Ақыл адам өміріне қалай әсер
етеді?/талдау, класстер құру. «Парасат» тобы — Парасат сөзінің
мағынасын ашу үшін әр әріпінен сөз құрап шығару. Мысалы, ПАРАСАТты
адам – патриот, ақылды, рухы биік, адамгершілігі мол, сыйлы,
тәрбиелі. «Білім» тобы — Білімсіздік қандай жағдайларға жетелейді?/
талдау, класстер құру. Тапсырма орындалған соң топ басшысы жұмысын
қорғайды.
III Мәтінмен жұмыс: “Ол — Ақыл”
(шешендік сөздерден үзінді). Үш топ мәтін бойынша бір-біріне сұрақ
қояды.
IV “Мақалды жалғастыр”
ойыны
Ақыл бастан, …. …..
.
Ақыл бастан, асыл тастан.
Ақылды адам ерінбейді,
…. …… …… .
V Сахналау: «Ақыл бар жерде…».
Талдау.
Ерте заманда Байлық, Бақыт, Ақыл үшеуі
кездесіп бас қосады. Әңгімілесіп отырып олар әрқайсысының адам
баласына тигізетін пайдасы жайында таласып қалады.
VI Шығармашылық жұмыс: төмендегі сөздерді
қолданып “Ақыл-ой – жан қуаты” тақырыбына эссе
жазыңыз.
Өмір, ақыл, бақыт, ниет, сәттілік, тағдыр,
аялау, ойлану, ой, азаматтық, қымбат.
VII Сергіту сәті: “Рам-цам-цам”
ойыны
VIII Назар аударыңыз:
Адамға тән алты қасиет:
-
Ұғымың, ойлы ететін
зерде-зейінің
-
Қиындықта сыналатын қайратың
-
Ешқашан алдамайтын тапқырлығын
-
Тек ілгері бастайтын талабың
-
Сені өрге сүйрететін
өнер-өрісің
-
Сені өрге сүйрететін
өнер-өрісің
Адам баласының ең басты
құндылығы – өмір. Ал өмірдің мәні ақылмен жасалған игі істермен
бағаланады. Ақылды адам өмірде көп нәрсеге қол жеткізеді. Өйткені
оның бойында жігер, талап, қайрат, өнер және болашаққа деген жарқын
сенім мол болады. Ақылды адамдар іздену, ойлану, көп оқу және
талмай еңбектену арқылы данышпандыққа, парасатқа жетеді. Ой-өрісі
кең, білімдар адамның рухы биік, адамгершілігі жоғары
болады. Бекіту I “Кубизм” Кубта
берілген мәтін немесе өлеңнің мағынасын ашу..
|