Ойлан, ізден, тап.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ойлан, ізден, тап.

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларды өткен сабақтарға шолу
Материалдың қысқаша нұсқасы
Сабақтың тақырыбы. «Ойлан, ізден, тап!»Жүргізуші:Уа халайық, халайықБәріңе жар салайықБүгінгі кеш төрінде Дарындылар еліндеТапқыштардың тіліндеЕсеп шешіп жарысыпЖұмбақ шешіп аңдысыпШабыттасып шалқысыпЕсеппен ән салысыпКөңілді кеш жасайық – дей отырып бүгінгі сайыс сабағымызды бастаймыз.Топ аттары:«Тапқырлар» - 5 «А»«Алғырлар» - 5 «Е»«Жүріктер» - 5 «Ж»«Қырандар» - 5 «Д»Мұнда қызық табылар Жаңылтпаш жұмбақ бәрі барӘділ баға берушіӘділ қазы тағы бар – деп әділ қазы алқаларымен таныс болайық.ДТІЖО - Айдаркулова АДБІЖО - Стай ВӘБ жетекшісі – Шеалиева ҰАсып әсте саспайықБатыл қадам бастайықЖарыста сірә қалыспаКеш қызығын бастайық – деп әр топ өз ұрандарын таныстырсын.
  • Әр топ өз ұрандарын таныстырады
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнанМатематикаға орын берсең басыңнанЖазықтықта, кеңістікте фигуралардыҚорғай қойшы қане досым жасыңнан.
  • Үй тапсырмасы (фигура жасау)
  • Топ басшылар сайысы
1 топ2 топ3 топ4 топ



  • Қосуды орында: 24,38+7,9
А)32,28 В)30,30 С)30,28 Д)28,30 Е) 23,332. Өрнекті ықшамда: 80-6,5+с+2,3А) 70,8+с В)75,8 С) 75,5+с Д) 70,8 Е)75,5+с3. 6-ға еселік болатын санды тап:А) 46 В)98 С)12 Д)107 Е)534. Азайтуды орында : 50,41-9,62А) 40,80 В) 40,79 С)40,81 Д) 41,80 Е)40,405. Санарды ондық бөлшек түрінде жаз: А) 0,25; 0,3 ; 9,12 В) 0,25; 0,3 ; 5,12 С) 0,25; 0,3 ; 5,012 Д) 2,5; 0,3 ; 5,12 Е) 0,25; 0,03 ; 5,12Жүргізуші: Мұны жақсы уғайықМатематика ғылымыҚұрметтеуге лайықМүмкін емес есептерсіз түсінуЕсебіңіз дүние кілті әліде.
  • Топпен жұмыс (логикалық сұрақтар, )
Әр топ қалған үш топқа 1 логикалық сұрақ дайындап келіп, көрініс арқылы түсіндіреді.
  • Қас қағым сәт. (Әр топқа 5 сұрақтан қойылады)
  • Төрттен үшке кері сан? (үштен төрт)
  • 180 градуска тең бұрыш қалай аталады? (жазыңқы бұрыш)
  • 3 кесіндіден тұратын фигура? (үшбұрыш)
  • 7 жай сан ба, құрама сан ба? (жай)
  • 7 мен 11 дің ЕКОЕ тап?




  • Бірге және өзіне бөлінетін сан қалай аталады? (жай)
  • Ең кіші натурал сан? (1)
  • Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді?(1)
  • 9 жай сан ба, құрама сан ба?
  • 6 мен 5 тің ЕКОЕ тап?


  • Екіден көп бөлгіші бар сан қалай аталады? (қрама сан)
  • 90 градусқа тең бұрышты қалай атаймыз? (тік бұрыш)
  • Барлық қабырғалары тең фигура қалай аталады? (квадрат)
  • 49 жай сан ба, құрама сан ба? (құрама сан)
  • 25 пен 5 тің ЕҮОБ тап?


  • Натурал сандардан және бөлшек сызығынан тұратын сан қалай аталады?
  • Ең үлкен екі таңбалы сан? (99)
  • Барлық бұрыштары тік болып келген төртбұрыш қалай аталады? (тіктөртбұрыш)
  • 47 жай сан ба, құрама сан ба? (жай)
  • 39 бен 13 тің ЕҮОБ тап?










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.02.2019
1455
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі