Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Сенсорика.
Тақырыбы: «Ойлайық та, ойнайық»
Мақсаты:.Балаларға геометриялық пішіндер арқылы білімдерін, тілін дамыту,ой-өрісін, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, ойын арқылы заттардың түстері, пішіндері мен көлемдері туралы білімдерін кеңейту.Апта күндерін атауды үйрету.
Қажетті көрнекі құралдар;Суреттер, геометриялық пішіндер, сиқырлы сандық, дымбілмес.
Әдіс –тәсілі: Сұрақ-жауап,көрсету, түсіндіру, салыстыру,ойындар.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық Ұйымдастыру-іздестіру |
. Балалар шаттық шеңберіне тұрып, бір- біріне жылы тілектер айтады. Арайлап таң атты Алтын шуақ таратты. Қайырлы таң, Алтын күн! Қайырлы күн достарым! -Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? Көктем. -Көктем мезгілінің ерекшеліктері қандай? -Көктемде ауа- райы қандай болады? Жаңбыр жауады, жылынады, құстар ұшып келеді. -Көктем мезгілінде неше ай бар? Үш ай бар Наурыз, Сәуір,Мамыр. Бір аптада неше күн бар? Апта деген ағайдың, Жеті бірдей ұлы бар, Дүйсенбі, Сейсенбі, Сәрсенбі,Бейсенбі, Жұма,Сенбі,Жексенбі. Өте тамаша. Біз қай балабақшаға келеміз? Балалар:«Балапан» балабақшасына келеміз. Тәрбиеші:Қай топқа келеміз? «Балапан» тобы біздің тобымыз. Тосын сый: Дымбілмес топқа сыйқырлы сандықпен кіреді. Сәлеметсіңдер ме, балалар ойын ойнап жатырсындар ма? Менде ойнайыншы. Тәрбиеші:Сәлеметсіз бе,Дымбілмес!Ал мынау қолыңдағы не?Бізге сыйлық әкелдің бе? Балалар: Дымбілмеспен амандасады. Дымбілмес: Жоқ, бұл ма бұл. Мен кәмпитті жегенді, ойнағанды ұнатамын.Сабақ оқығым келмейді. Мына сандықтың аузын ашайын десем ашылмайды. Тәрбиеші: Дымбілмес бұл жай сандық емес, сиқырлы сандық. Бұл сандықтың аузы кілтпен емес, біліммен ашылады. Бұл- білім сандығы.Ал мына сандықтың үстіндегі хатты көрдің бе? Дымбілмес: Ия,маған досымнан хат келді, жауабын шеше алмадым. Сендер маған көмектесесіңдер ме? Балалар: Ия. Тәрбиеші: Бұл жай хат емес, хаттың ішінде көптеген тапсырмаларды орындасаңдар сиқырлы сандықтың аузы ашылады.Дымбілмес бізден көмек сұрайды, білімімізді көрсетіп көмектесеміз бе, балалар? Балалар:Ия. Олай болса дымбілмеске көмектесейік! 1-тапсырма: логикалық есеп. -Балалар, тақтаға қараңдаршы, мынау не? Балалар: Қоян. -Қоянның неше құлағы бар?2 -Қоян не жейді? Сәбіз. |
. Балалар шеңберге тұрады. Бәрі бірге шаттық шеңберін орындайды. . Ай аттарын бәрі бірге айтады. |
|
|
-Мына қоянға неше сәбіз береміз? 1. - Енді осы қоянның қасына тағы бір қоянды қоямын, сонда неше қоян? Дымбілмес:3 -Балалар,Дымбілмес дұрыс айтты ма?Жоқ,2 қоян болады. -Енді осы қоянға неше сәбіз береміз.2 -Балалар, мынау не? -Дымбілмес: қасқыр. -Балалар, дымбілмес дұрыс айтты ма?Жоқ бұл түлкі. -Түлкі мен қоянның құлағы қандай? Балалар:Түлкінікі қысқа, қояндікі ұзын. Дымбілмес:Ақылды тапқыр балалар екенсіңдер. 2-тапсырма:Дидактикалық ойын:»Кім жылдам» геометриялық пішіндерді түстерімен атау. Мынау қандай пішін? Төртбұрыш. Түсі қандай? Сары. Сендер қандай бұрышты көріп тұрсыңдар? Үшбұрыш. Түсі қандай? Қызыл. Қолдарыңдағы геометриялық пішіндердің бұрыштарын, қабырғаларын санату. Көзбен көріп, саусақпен сезінуді қалыптастыру. Дымбілмес жарайды балалар, сендер тапсырманы жақсы орындадыңдар, шаршаған боларсыңдар бой сергітіп алайық. Сергіту сәті. Бір,екі, үш, Дем алайық жинап күш. Оңға қарай бұрылып, Бір отырып, бір тұрып, Біз тынығып алайық. Дымбілмес: Мен сендерден көп нәрселерді үйрендім,сиқырлы сандығымның аузы ашылды, сендер кілтін аштындар.Балаларға сыйлықтар таратады.Балалар қуанады.Оқу қызметін сұрақ- жауап арқылы қорытындылау. |
.Балалардың жауабы. Геометриялық пішіндерді түстерімен атау. Қимыл- қозғалыстар жасайды. |
|
Рефлексивті-түзетушілік |
. Балалардың ұйымдастырылған оқу қызметіне жақсы қатынасқандарын мақтап, мадақтау.Сұрақ- жауап арқылы қорытындылау. |
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Берілген тапсырманы орындауды.
Игереді: геометриялық пішіндерді, олардың түстерін ажыратуды..
Меңгереді: Сұраққа дұрыс жауап беруді,.
Тәрбиеші : Ш.Бериккалиева
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ойнайық та ойлайық
Ойнайық та ойлайық
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Сенсорика.
Тақырыбы: «Ойлайық та, ойнайық»
Мақсаты:.Балаларға геометриялық пішіндер арқылы білімдерін, тілін дамыту,ой-өрісін, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, ойын арқылы заттардың түстері, пішіндері мен көлемдері туралы білімдерін кеңейту.Апта күндерін атауды үйрету.
Қажетті көрнекі құралдар;Суреттер, геометриялық пішіндер, сиқырлы сандық, дымбілмес.
Әдіс –тәсілі: Сұрақ-жауап,көрсету, түсіндіру, салыстыру,ойындар.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық Ұйымдастыру-іздестіру |
. Балалар шаттық шеңберіне тұрып, бір- біріне жылы тілектер айтады. Арайлап таң атты Алтын шуақ таратты. Қайырлы таң, Алтын күн! Қайырлы күн достарым! -Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? Көктем. -Көктем мезгілінің ерекшеліктері қандай? -Көктемде ауа- райы қандай болады? Жаңбыр жауады, жылынады, құстар ұшып келеді. -Көктем мезгілінде неше ай бар? Үш ай бар Наурыз, Сәуір,Мамыр. Бір аптада неше күн бар? Апта деген ағайдың, Жеті бірдей ұлы бар, Дүйсенбі, Сейсенбі, Сәрсенбі,Бейсенбі, Жұма,Сенбі,Жексенбі. Өте тамаша. Біз қай балабақшаға келеміз? Балалар:«Балапан» балабақшасына келеміз. Тәрбиеші:Қай топқа келеміз? «Балапан» тобы біздің тобымыз. Тосын сый: Дымбілмес топқа сыйқырлы сандықпен кіреді. Сәлеметсіңдер ме, балалар ойын ойнап жатырсындар ма? Менде ойнайыншы. Тәрбиеші:Сәлеметсіз бе,Дымбілмес!Ал мынау қолыңдағы не?Бізге сыйлық әкелдің бе? Балалар: Дымбілмеспен амандасады. Дымбілмес: Жоқ, бұл ма бұл. Мен кәмпитті жегенді, ойнағанды ұнатамын.Сабақ оқығым келмейді. Мына сандықтың аузын ашайын десем ашылмайды. Тәрбиеші: Дымбілмес бұл жай сандық емес, сиқырлы сандық. Бұл сандықтың аузы кілтпен емес, біліммен ашылады. Бұл- білім сандығы.Ал мына сандықтың үстіндегі хатты көрдің бе? Дымбілмес: Ия,маған досымнан хат келді, жауабын шеше алмадым. Сендер маған көмектесесіңдер ме? Балалар: Ия. Тәрбиеші: Бұл жай хат емес, хаттың ішінде көптеген тапсырмаларды орындасаңдар сиқырлы сандықтың аузы ашылады.Дымбілмес бізден көмек сұрайды, білімімізді көрсетіп көмектесеміз бе, балалар? Балалар:Ия. Олай болса дымбілмеске көмектесейік! 1-тапсырма: логикалық есеп. -Балалар, тақтаға қараңдаршы, мынау не? Балалар: Қоян. -Қоянның неше құлағы бар?2 -Қоян не жейді? Сәбіз. |
. Балалар шеңберге тұрады. Бәрі бірге шаттық шеңберін орындайды. . Ай аттарын бәрі бірге айтады. |
|
|
-Мына қоянға неше сәбіз береміз? 1. - Енді осы қоянның қасына тағы бір қоянды қоямын, сонда неше қоян? Дымбілмес:3 -Балалар,Дымбілмес дұрыс айтты ма?Жоқ,2 қоян болады. -Енді осы қоянға неше сәбіз береміз.2 -Балалар, мынау не? -Дымбілмес: қасқыр. -Балалар, дымбілмес дұрыс айтты ма?Жоқ бұл түлкі. -Түлкі мен қоянның құлағы қандай? Балалар:Түлкінікі қысқа, қояндікі ұзын. Дымбілмес:Ақылды тапқыр балалар екенсіңдер. 2-тапсырма:Дидактикалық ойын:»Кім жылдам» геометриялық пішіндерді түстерімен атау. Мынау қандай пішін? Төртбұрыш. Түсі қандай? Сары. Сендер қандай бұрышты көріп тұрсыңдар? Үшбұрыш. Түсі қандай? Қызыл. Қолдарыңдағы геометриялық пішіндердің бұрыштарын, қабырғаларын санату. Көзбен көріп, саусақпен сезінуді қалыптастыру. Дымбілмес жарайды балалар, сендер тапсырманы жақсы орындадыңдар, шаршаған боларсыңдар бой сергітіп алайық. Сергіту сәті. Бір,екі, үш, Дем алайық жинап күш. Оңға қарай бұрылып, Бір отырып, бір тұрып, Біз тынығып алайық. Дымбілмес: Мен сендерден көп нәрселерді үйрендім,сиқырлы сандығымның аузы ашылды, сендер кілтін аштындар.Балаларға сыйлықтар таратады.Балалар қуанады.Оқу қызметін сұрақ- жауап арқылы қорытындылау. |
.Балалардың жауабы. Геометриялық пішіндерді түстерімен атау. Қимыл- қозғалыстар жасайды. |
|
Рефлексивті-түзетушілік |
. Балалардың ұйымдастырылған оқу қызметіне жақсы қатынасқандарын мақтап, мадақтау.Сұрақ- жауап арқылы қорытындылау. |
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Берілген тапсырманы орындауды.
Игереді: геометриялық пішіндерді, олардың түстерін ажыратуды..
Меңгереді: Сұраққа дұрыс жауап беруді,.
Тәрбиеші : Ш.Бериккалиева
шағым қалдыра аласыз













