Мектеп:
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:
|
Сынып: 5
| Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Ойын арқылы жеңіл атлетика дағдысын дамыту
|
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.3.4.1 - денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу5.2.5.1 - өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар:Оқушылардың барлығы жаттығуларды жылдамдыққа орындай алады.Оқушылардың басым бөлігі:Оқушылардың көбісі ұсынылған жаттығуларды сауатты орындау жолдарын көрсете алады.Кейбір оқушылар:Оқушылардың кейбіреуі топтық жұмысты ұйымдастыру кезінде көшбасшылық қасиеттерін көрсете алады.
|
Бағалау критерийлері: |
Дене шынықтыру сабағындағы қауіпсіздік ережелерін сақтауды біліп, оны қолдана алуы.Өз іс-әрекетін талдап, бағалай алуы.
|
Тілдік мақсаттар:
|
Оқушылар: жүгіру, секірудің жан-жақты дене жаттығулары арқылы түсіндіріп және талқылай алады. Пәнге тән лексика мен терминология:сөре, қарқын, жылдамдық, мәре, орнынан ұзындыққа секіру. |
Құндылықтарды бойға сіңіру |
Серіктестік, шындық, жауапкершілік
|
Пәнаралық байланыс | Жаратылыстану
|
Алдыңғы білім
| Оқушылар бұрынғы өткен бөлімдерінен алған жеңіл атлетика туралы дағдылары болады |
Сабақ барысы |
Жоспарланған уақыт | Сабақта жоспарланған қызмет
| Ресурстар
|
Сабақтың басы15 мин. | Сыныптың жиыны. Сәлемдесу, түгендеу, оқушылардың сыртқы келбетіне, киіміне көңіл бөлу, Үй жұмысын тексеру.1.Жеңіл атлетика дегеніміз не?2.Жеңіл атлетика қандай алаңда өтеді?3. Жеңіл атлетикадан олимпиада чемпионы болған кім?Сабақтың тақырыбымен таныстыру. Сабақтың мақсатың оқушылармен бірлесе отырып анықтау. Қауіпсіздік ережесін еске түсіру. Жүру бағытында орындалатын жаттығулар:-Екі қолды жоғары көтере, аяқтың ұшымен жүру.-Қолды белге, аяқтың өкшесімен жүру.-Қолды белге, жартылай отырып жүру. Жүгіру бағытында орындалатын жаттығулар:-Жеңіл жүгіру-Аяқты алға сермеп тізені көтере жүгіру-Аяқты артқа сермеп жүгіру.-Оң және сол жақ қырымен жүгіру Жай жүріп демді қалпына келтіру Жалпы дамыту жаттығулары музыкамен жасау. Сыныпты лента арқылы 2 топқа бөлу.
| Спорт зал, ысқырық, музыка, лента.
|
Сабақтың ортасы20 мин. | Жеңіл атлетика элементтері аралас эстафеталық ойындар. Өтілетін эстафета ережесін түсіндіру, көрсету.1.Төменгі сөре дегеніміз не? 2.Жоғарғы сөре дегеніміз не?І.Эстафеталық таяқшамен жүгіруІІ.Кубикпен жүгіріп пирамида құрауІІІ.Кубикті себетке салу, екінші оқушы алып қайтуІV.Секіртпемен кеглийді айналып секіріп келуV.Доппен жүгіріп келуБаллдық жүйемен бағалау. | Спорт зал, ысқырық, секіртпелер және кеглийлер, кубиктар, эстафеталық таяқшалар.
|
Сабақтың аяғы5 мин. | Сапқа тұрғызу арқылы сыныптың жиыны. Демді қалыпқа келтіретін жаттығу. Рефлексия: Сабақ ұнаса – 5 рет шапалақтауМенде белгілі қиындықтар болды, бірақ мен оны жеңе аламын – 5 рет жоғарыға секіруМен бұданда жақсы жұмыс жасай аламын - 5 рет отырып, тұру | Спорт зал |