Материалдар / Ойын арқылы жеңіл атлетика дағдысын дамыту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ойын арқылы жеңіл атлетика дағдысын дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмек ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2019
2492
14 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Мектеп:


Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:



Сынып: 5


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:


Ойын арқылы жеңіл атлетика дағдысын дамыту


Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


5.3.4.1 - денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу

5.2.5.1 - өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну


Сабақ мақсаттары:


Барлық оқушылар:

Оқушылардың барлығы жаттығуларды жылдамдыққа орындай алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Оқушылардың көбісі ұсынылған жаттығуларды сауатты орындау жолдарын көрсете алады.

Кейбір оқушылар:

Оқушылардың кейбіреуі топтық жұмысты ұйымдастыру кезінде көшбасшылық қасиеттерін көрсете алады.


Бағалау критерийлері:


Дене шынықтыру сабағындағы қауіпсіздік ережелерін сақтауды біліп, оны қолдана алуы.

Өз іс-әрекетін талдап, бағалай алуы.


Тілдік мақсаттар:



Оқушылар: жүгіру, секірудің жан-жақты дене жаттығулары арқылы түсіндіріп және талқылай алады.

Пәнге тән лексика мен терминология:

сөре, қарқын, жылдамдық, мәре, орнынан ұзындыққа секіру.


Құндылықтарды бойға сіңіру


Серіктестік, шындық, жауапкершілік


Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану


Алдыңғы білім


Оқушылар бұрынғы өткен бөлімдерінен алған жеңіл атлетика туралы дағдылары болады

Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт

Сабақта жоспарланған қызмет


Ресурстар


Сабақтың басы

15 мин.

Сыныптың жиыны. Сәлемдесу, түгендеу, оқушылардың сыртқы келбетіне, киіміне көңіл бөлу,

Үй жұмысын тексеру.

1.Жеңіл атлетика дегеніміз не?

2.Жеңіл атлетика қандай алаңда өтеді?

3. Жеңіл атлетикадан олимпиада чемпионы болған кім?

Сабақтың тақырыбымен таныстыру. Сабақтың мақсатың оқушылармен бірлесе отырып анықтау. Қауіпсіздік ережесін еске түсіру.

Жүру бағытында орындалатын жаттығулар:

-Екі қолды жоғары көтере, аяқтың ұшымен жүру.

-Қолды белге, аяқтың өкшесімен жүру.

-Қолды белге, жартылай отырып жүру.

Жүгіру бағытында орындалатын жаттығулар:

-Жеңіл жүгіру

-Аяқты алға сермеп тізені көтере жүгіру

-Аяқты артқа сермеп жүгіру.

-Оң және сол жақ қырымен жүгіру

Жай жүріп демді қалпына келтіру

Жалпы дамыту жаттығулары музыкамен жасау.

Сыныпты лента арқылы 2 топқа бөлу.


Спорт зал, ысқырық, музыка, лента.

































Сабақтың ортасы

20 мин.

Жеңіл атлетика - спорттың ең көп тараған түрі. Оған әртүрлі қашықтықта жүгіру мен жүру, ұзындық пен биіктікке секіру, спорттық снарядтарды лақтыру, жеңіл атлетикалық көпсайыстар енеді.

Жеңіл атлетика элементтері аралас эстафеталық ойындар. Өтілетін эстафета ережесін түсіндіру, көрсету.

1.Төменгі сөре дегеніміз не? 2.Жоғарғы сөре дегеніміз не?

І.Эстафеталық таяқшамен жүгіру

ІІ.Кубикпен жүгіріп пирамида құрау

ІІІ.Кубикті себетке салу, екінші оқушы алып қайту

ІV.Секіртпемен кеглийді айналып секіріп келу

V.Доппен жүгіріп келу

Баллдық жүйемен бағалау.

Спорт зал, ысқырық, секіртпелер және кеглийлер, кубиктар, эстафеталық таяқшалар.


Сабақтың аяғы

5 мин.

Сапқа тұрғызу арқылы сыныптың жиыны. Демді қалыпқа келтіретін жаттығу.

Рефлексия:

  1. Сабақ ұнаса – 5 рет шапалақтау

  2. Менде белгілі қиындықтар болды, бірақ мен оны жеңе аламын – 5 рет жоғарыға секіру

  3. Мен бұданда жақсы жұмыс жасай аламын - 5 рет отырып, тұру

Спорт зал



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау–оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру.




Топтық жұмыстар кезінде сыныптастарының көмегі және мұғалімнің қолдау көрсетуі.


Сабақ үрдісі кезінде өзін-өзі және бір-бірін бағалау тәсілі жүреді. Жұптық жұмыс барысында көшбасшылық қасиеттері оянады. Мұғалім оқушылардың бір-бірінің қарым-қатынасын қадағалап отыру керек.

Қауіпсіздік ережелерді еске салу.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары іске асырмалы болды ма?

ОМ-ға барлық оқушылар қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, не себепті?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыт кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және не себепті?

Жалпы бағалау:


Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру, сондай-ақ оқыту туралы ойланыңыз)?

1:

2:


Сабақты жақсартуға не ықпал етуші еді (сабақ беру, сондай-ақ оқыту туралы ойланыңыз)?

1:

2:


Мен сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылардың жетістіктері / қиыншылықтары туралы нені айқындадым, келесі сабақтарда неге назар аудару керек?










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!