Ойын арқылы мәселе шешу,7 сынып

Тақырып бойынша 16 материал табылды

Ойын арқылы мәселе шешу,7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР


Мектеп

«Семияр орта мектебі» КММ

Мұғалімнің аты-жөні

Оспанов Куаныш Каирович

Сынып

7

Күні

21.02.2025

Қатысушылар саны:

7

Қатыспағандар саны:

0

Бөлім

6-бөлім. Шытырман оқиғалы ойындар және команда құрушы ойындар

Сабақтың тақырыбы

Ойындар арқылы мәселелерді шешу дағдыларын жетілдіру

Оқу мақсаттары

7.1.4.1 Қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын жақсарта білу

Спорттық ойын ережелерін және әдіс-тәсілдерін меңгеру

Сабақ мақсаттары

Қимыл-қозғалыс әрекеттерін орындауды жақсарту үшін өзінің және өзгелердің біліктіліктерін бағалау

Бағалау критерийі

Өзінің және өзгенің қимыл-қозғалысының біліктілік сапасын анықтайды

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Оқу ресурстары

Сабақтың

басы

10 минут

Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.


Бос ойын кеңістігі

Ойын алаңы, баскетбол доптары, бор

Сабақтың

ортасы

30 минут

(С, Т) Ойыншылар екі командаға бөлінеді – «аңшылар» және «үйректер». «Аңшылар» сызықтан тыс шеңберге тұрады, ал «үйректер» шеңбердің ішіне орналасады. Белгі бойынша «аңшылар» «үйректерге» доп тигізуге тырысады. Олар шеңбердің ішінде жүгіріп және секіріп, доптан қашады. «Оқ тиген үйрек» ойыннан шығады. Ойын барлық «үйректер» өлтірілгенге дейін жалғасады. Содан кейін командалар рөлдерімен ауысады. Барлық «үйректерге» оқ тигізген «аңшылар» командасы жеңіске жетеді.

Ойын үлкен қарқындылықты. Ойыншылар ойын барысында жеткілікті жүктеме алғандықтарын қадағалау қажет. Сұраңыз: Сендер басқа команданы қалай ойыннан шығардыңдар? Сендер командаларың жақсырақ жұмыс істеуі үшін не істей аласыңдар? (мысалы, бір-бірімен ақылдасу, басқа команданың әлсіз тұстарын анықтап, «команданың әңгімелесуі» арқылы басқа команданы ойыннан шығару тәсілдерін талқылау.

(С, Т, Ф) Баскетбол қалқандары болмаса, ойын жеңілдетілген ережелер бойынша өткізілуі мүмкін. Алаң шартты түрде белгіленеді, қалқан мен баскетбол кәрзеңкесінің орнына биіктікте (орындықта) бір ойнышы тұрады. Оның міндеті – орнынан кетпей, лақтырылған допты қағып алу. Ойын баскетболдың жеңілдетілген ережелері бойынша жүргізіледі (ауттарсыз). Ойынның ұзақтығы – 5 минуттан екі тайм. Дәлдікті дамыту және қозғалыс үйлесімін жақсарту.

Баскетбол ойынындағы шабуыл жасау әдістерін көрсетіңіз. Шабуыл жасауда спорттық алдау тәсілдерді қолданыңыз, доппен қорғаушыларды алдап өту әдістерін орындап көрсетіңіз.

Дескриптор

- шабуыл жасау түрлерін орындайды;

- қимыл-қозғалыс түрлері арқылы алдау тәсілдерін көрсетеді.

Спорттық және қозғалмалы ойындар.

Волейбол ойыны:

Шабуылдап соққан допқа қарсы секіріп біреулеп, екеулеп қолмен тосқауыл қою әдістерін үйрету;

Сабақтың

соңы

5 минут

Сабақты қорытындылау:

Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау.

Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді.

Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді.


























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.03.2025
140
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі