×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Хабарландыру Республикалық чаттарға қосылу нұсқаулығын көру үшін осы сілтемені басу керек https://blog.ust.kz/422
Сайт бойынша сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Ойын элементтері арқылы оқушылардың математика пəніне қызығушылықтарын арттыру

Автор:Нурханов Жайсанбек Тойганболович
Бағыты: Математика
Бөлімі: Баяндамалар, реферат
Сыныбы: Басқа
Жарияланған уақыты: 2019-06-08

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

мұғалімге арналған

Ойын элементтері арқылы оқушылардың математика пəніне қызығушылықтарын арттыру

Мазмұны

1.Математиканың қоғамдағы атқаратын рөлі.

2. Математикалық ойынның балалар өміріндегі алатын орны

3 . Математикалық ойындарды қолдану.

4.Логикалық есептер.

5.Қорытынды



Кіріспе.

Математиканың қоғамдағы атқаратын рөлі. Математика-істі белгілі қалыпқа соғудағы ең қысқа жол. «Кез келген нəрсенің оңайырағы емес, ең қарапайымы болады». Иə, математика осыны жүзеге асыруда. Қарапайым дегеніміз-күрделі емес дегенді білдірсе, оңай сөзі барша жұрт түсінетін, жасай алатын мағынасына келеді.адамзат тұрмысын жеңілдету үшін қолдағы бар мүмкіндікті пайдалануға тиіспіз. Өйткені, біз білім-ғылымды үйретуші, оқу əдістерін жеңілдетушілерденбіз. Математиканың қалайша бөліске түскендігінің жарқын мысалы , баршаға мəлім Пифагор теоремасын үнді жəне канадалық екі математик жалпыға ұғыныңқы қалыпқа түсірген. Бұл математиканың адамзат тарихымен астасып ескірмей жасасып келе жатқанына дəлел. Білім бізді жаратылыс заңдарын үйренуге итермелейді. Қоршаған ортаның сырын түсініп, математиканы жаратылыс құбылыстарын шешуде құрал ретінде қолдану математиктерді үлкен қуанышқа кенелтеді.Жетілген технологияның негізі- математикада деп танылуда.Жоғары дəрежелі технологиясы дамыған елдер ғана даму жолындағы математиканың рөлін өз мəнінде ұғынған.

2.Математикалық ойынның балалар өміріндегі алатын орны.«Математика- ғылымдар патшасы» деп немістің ұлы математигі Гаусс айтқандай, математиканың балалар өмірінде алатын орны ерекше. Математика тек қана қосу, алу, көбейту, бөлу т.с.с амалдардың жиынтығы емес, балалардың ойлау жүйесін, ақыл-ес процесінің дамуына əсер ететін ғылым. Сухомлинский ойын баланың алдынан өмір есігін ашвп, оның шығармашылық қабілетін оятады «Ойынсыз ақыл-ойдың қалыпты дамуы жоқ жəне болуы мүмкін де емес,- деген. Ойын дүниеге ашылған үлкен жарық терезе, ол арқылы баланың рухани байлығы жасампаз өмірмен ұштасып, айналасындағы дүние туралы түсінік алады.

Математикалық ойындарды қолдану.

Математика сабағында əр сыныптағы оқушының жас ерекшеліктеріне қарай жəне білім деңгейіне сай сабақтың түрін тауып, сол тақырыптарды игеруді мақсат етіп қоямын. Бұған оқушылардың қызығушылығын арттырудың бір көзі- математикалық ойын элементтерін қолдану деп санаймын. Бұл айтып отырған мəселе оқушылардың ойлау қабілеттерін арттырады. Математикалық ойындар-сыныпта жүргізілетін жұмвстардың ең қызықтысы. Ойынның қандай түрі болса да балаларды өзіне тартады. Мұның өзі мұғалім үшін өте қажет жағдай. Математикалық ойындарды қолданғанда мұғалім əрбір ойын жөнінде терең толғанып, оның оқу жəне тəрбиелік маңызын түсіне білуі керек. Оқушыларға қойылатын сұрақ қысқа, түсінікті болуы шарт.

Логикалық есептер.

1. 5 алманы 5 кісіге тең бөліп беру керек жəне де себетте 1 алма қалу керек.

2. Бөлмеде 4 бұрыш, əрбір бұрышта мысықтар отыр. Əрбір мысық алдында 3 мысық. Бөлмеде қанша мысық бар?

3. Қараңғы бөлмеде керосин шамы мен шырағы қатар тұрса, бірінші қайсысын тұтатар едіңіз?

4. Жыл он екі айдың ішінде 30 жəне 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 саны қай айда кездеседі? 5. 1 кг тас ауыр ма, əлде 1 кг мақта ауыр ма?

6. Жұлдызды құрт күндіз ағаштың басына қарай 6 метр көтерілді. Ал түнде 4 метр төмен түседі. Жұлдызды құрт 14 метр ағаштың басына қанша күнде шығады?

Логикалық жаттығулар

  1. Үш ағайынды Арман,Аян, Абзал ағайынды үшеуі əр түрлі сыныпта оқиды.Абзал арманнан, ал Аян Абзалдан кіші емес. Бұл үйдің үлкені, ортаншысы, кішісі кімҚай ауылдың балалары? Əділет,Еркін,Ерлік үшеуі лагерьде кездесті. Бұлардың біреуі-Қосқұдықтан,екіншісі-Үштөбеден, үшіншісі-көктөбеден келген. Əділет пен Қосқұдықтан келген Еркін екеуі бір бөлмеге орналасты, бұлардың екеуі де Үштөбеде болып көрмегендігі белгілі болса, қай бала қай ауылдан келген? Əкелерінің атын тап. Мұрат, Жандос, асхат бір сыныпта оқиды. Олар: Ораз, Ахмет, жəне Үсен деген кісілердің балалары. Егер Мұрат, Ораздың, Жандос Ахметтің, Асхат Үсеннің баласы еместігі, асхат пен Ахметтің бір үйде тұратыны белгілі болса, баланың əкесі кім?

Қорытынды

Қорыта айтқанда математикалық ойын тынысы кең, алысқа меңзейтін, ойдан-ойға жетелейтін адамға қиялмен қанат бітіретін осындай ғажап нəрсе, ақыл-ой жетекшісі. Жас ұрпаққа жан-жақты білім беру əрбір ұстаздың міндеті. Қай əдісті пайдалансақ та алға қолйылған мақсат біреу. Ол оқу бағдарламасының материалдық мазмұнын оқушы бойына сіңіру. Сыныптағы оқушының ойлау қабілеті бірдей болмайды

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: