Ортасы
|
Конустармен/маркерлермен белгіленген тікбұрышты ойын кеңістігінде аяқ және/немесе қол дриблингін пайдалана отырып,
қармауға арналған 4-не 4 қарсы ойнаңыз. Тікбұрыштың қарама-қарсы ұшында команданың әрқайсысы үшін мақсаттарды ұсыныңыз. Екі команда
ережелер туралы ойлайды: ешқандай байланыс, доппен жүгіру, тебу, іргелес сызықтан лақтырудан ойын мәресі/қайталама мәресі, допты
беру немесе қарсылас сызығының ұшы арқылы алып жүруден ұпайларға жол берілмейді. Оқушылар ойын барысында және одан кейін тактика және стратегия туралы рефлексияға қатысады (мұғалімге арналған ескертулерді қараңыз).
Оқушылар
мұғаліммен нені ойнауды қалайтынын талқылағаннан кейін
ойын аясына тартылған. Олар
ойын барысында кезекпен бірқатар рөлдерді орындайды: ойыншы, жаттықтырушы, төреші,
ұпай санаушы, оператор. Олар үнемі тактиканы, әділ ойынды және бірлескен
жұмыс дағдыларын қайта қарайды.
Дескриптор :
|
Қауіпсіздік ережесін біледі.
Икемділік,жауырынғ
а тұру,көпірше,домала у,созылу,бастапқы қалып,жинақталу ережелерін көрсетеді
Допты
алып
жүру,ереже
ісін
дұрыс пайдаланады және сақтайды
|
Сабақтың басында оқушылар әр топты
«Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды
«Жеке
әңгіме» үлгісібойынша өзінбағалайды
|
Іс-әрекеттің әрбір түріне арналған кең алаң.
Ысқырық, бор, волейбол добы, теннис добы, әр түрлі нысаналар. М.Н. Жуков. Қозғалу
ойындары. «
|