ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
|
Мектеп |
С.Адамбеков атындағы жалпы орта білім беретін мектебі |
||||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
||||
|
Сынып |
7 «Г» |
7«Д» |
7 «Е» |
|
|
|
Күні |
7.10.2024ж |
|
|
|
|
|
Қатысушылар саны: |
|
|
|
|
|
|
Қатыспағандар саны: |
|
|
|
|
|
|
Бөлім |
1-бөлім. Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларына оқыту |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ойын техникасын жақсарту. |
||||
|
Оқу мақсаттары |
7.1.2.1 – түрлі дене жаттығуларын орындау барысында қозғалыс комбинацияларын жалпылау және жетілдіру. |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Қауіпсіздік ережелерін сақтайды.Ойын ережесін және ойыншының тұрысын біледі. Жаттығуды талапқа сай, қатесіз орындайды. |
||||
|
Бастапқы білім |
Жеңіл атлетика туралы мәлімет |
||||
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Оқу ресурстары |
|
Сабақтың басы 13 минут |
Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Әр жаттығу үшін кең, таза бос кеңістік, ысқырық,доп, сетка
|
|
Сабақтың ортасы 27 минут |
Волейбол ойынының ережесін үйрету. Ойынды 6х6 ойыншыдан тордың екі бетіне бөлініп ойнайды.6 ойыншы алаңға жайғасып болған соң бір ойыншы допты алаңның шетінен ойынға қосады.Допты жоғарыдан, төменнен қабылдап,үш ойыншы допты бір-біріне беріп үшінші ойыншы допты қарсыластың алаңына өткізеді.Ойын 25 ұпайдан,5 партиядан ойналады.Ойын тең түскен жағдайда шешуші партия15 ұпайға дейін ойналады.Екі доп айырмашылығымен жеңген топ жеңімпаз деп есептеледі.
|
Дене мүшелеріне байланысты жатығуларды көрсетеді қозғалу дағдылары секіру, лақтыру, жүгіру. Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларының байланысын анықтайды |
|
|
-қауіпсіздік ережесін жұмыс барысында сақтайды; -мақсатқа жетуде командалық жұмыста көшбасшылық танытады; -тапсырманы мұқият әрі дұрыс орындайды. |
|||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты қорытындылау: Мұғалім әрекеті: оқушыларға кері байланыс жүргізеді, талқылайды. Сабақ барысында жіберілген кемшіліктер мен нәтижелерді талқылайды. Оқушы әрекеті: Тыныс жолдарын қалпына келтіру, қиындық тудырған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Бір-біріне кері байланыс жүргізеді. Үй тапсырмасы: жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары |
||
«Тексерілді» ........................... ДОЖЖО Р.Сүйінбай «.....» 10.2024
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ойын техникасын жақсарту.
Ойын техникасын жақсарту.
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
|
Мектеп |
С.Адамбеков атындағы жалпы орта білім беретін мектебі |
||||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
||||
|
Сынып |
7 «Г» |
7«Д» |
7 «Е» |
|
|
|
Күні |
7.10.2024ж |
|
|
|
|
|
Қатысушылар саны: |
|
|
|
|
|
|
Қатыспағандар саны: |
|
|
|
|
|
|
Бөлім |
1-бөлім. Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларына оқыту |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ойын техникасын жақсарту. |
||||
|
Оқу мақсаттары |
7.1.2.1 – түрлі дене жаттығуларын орындау барысында қозғалыс комбинацияларын жалпылау және жетілдіру. |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Қауіпсіздік ережелерін сақтайды.Ойын ережесін және ойыншының тұрысын біледі. Жаттығуды талапқа сай, қатесіз орындайды. |
||||
|
Бастапқы білім |
Жеңіл атлетика туралы мәлімет |
||||
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Оқу ресурстары |
|
Сабақтың басы 13 минут |
Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Әр жаттығу үшін кең, таза бос кеңістік, ысқырық,доп, сетка
|
|
Сабақтың ортасы 27 минут |
Волейбол ойынының ережесін үйрету. Ойынды 6х6 ойыншыдан тордың екі бетіне бөлініп ойнайды.6 ойыншы алаңға жайғасып болған соң бір ойыншы допты алаңның шетінен ойынға қосады.Допты жоғарыдан, төменнен қабылдап,үш ойыншы допты бір-біріне беріп үшінші ойыншы допты қарсыластың алаңына өткізеді.Ойын 25 ұпайдан,5 партиядан ойналады.Ойын тең түскен жағдайда шешуші партия15 ұпайға дейін ойналады.Екі доп айырмашылығымен жеңген топ жеңімпаз деп есептеледі.
|
Дене мүшелеріне байланысты жатығуларды көрсетеді қозғалу дағдылары секіру, лақтыру, жүгіру. Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларының байланысын анықтайды |
|
|
-қауіпсіздік ережесін жұмыс барысында сақтайды; -мақсатқа жетуде командалық жұмыста көшбасшылық танытады; -тапсырманы мұқият әрі дұрыс орындайды. |
|||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты қорытындылау: Мұғалім әрекеті: оқушыларға кері байланыс жүргізеді, талқылайды. Сабақ барысында жіберілген кемшіліктер мен нәтижелерді талқылайды. Оқушы әрекеті: Тыныс жолдарын қалпына келтіру, қиындық тудырған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Бір-біріне кері байланыс жүргізеді. Үй тапсырмасы: жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары |
||
«Тексерілді» ........................... ДОЖЖО Р.Сүйінбай «.....» 10.2024
шағым қалдыра аласыз

















